radu_mihai Postat Noiembrie 5, 2005 Share Postat Noiembrie 5, 2005 salut tuturor de ceva vreme sunt mandrul posesor al unui Minsk Âşi am avut ceva de furca cu el dar intr-un final l-am pus la punct(aproape). citind forumul am aflat multe si m-au ajutat multe dar mai cateva intrebari pt cunoscatori si binevoitori: 1. are cineva un cric central de vanzare?( momentan am unul lateral de simson ) 2. am inteles ca se pot schimba amortizoarele de pe spate (care sunt cam dezastru) cu unele de mz su jawa, unde pot gasi asa ceva si la cati bani? 3. nu merge mai mult de 60-70 Km/h cu mine(~70kg), am citit in manualul care l-am gasit pe forum ca poate sa fie de vine reglajul carburatorului sau aprinderea. ce pot face? mentionez ca in momentul cumpararii statuse in garaj la proprietar vreo 4 ani, cu 9800 km la bord , din 92. mi l-a pus la punct un mecanic dar nu se prea stia la minskuri. am facut cam 150 km pana in prezent. 4. dupa ce rezolv problema cu limita de viteza de 70 din prezent se pot face ceva mosificari ca sa ii cresc puterea un pic 5. se poate monta frana pe disc pe fata? 6. se merita? se pot croma ceva componente? cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 salut tuturor de ceva vreme sunt mandrul posesor al unui Minsk Âşi am avut ceva de furca cu el dar intr-un final l-am pus la punct(aproape). citind forumul am aflat multe si m-au ajutat multe dar mai cateva intrebari pt cunoscatori si binevoitori: 1. are cineva un cric central de vanzare?( momentan am unul lateral de simson ) 2. am inteles ca se pot schimba amortizoarele de pe spate (care sunt cam dezastru) cu unele de mz su jawa, unde pot gasi asa ceva si la cati bani? 3. nu merge mai mult de 60-70 Km/h cu mine(~70kg), am citit in manualul care l-am gasit pe forum ca poate sa fie de vine reglajul carburatorului sau aprinderea. ce pot face? mentionez ca in momentul cumpararii statuse in garaj la proprietar vreo 4 ani, cu 9800 km la bord , din 92. mi l-a pus la punct un mecanic dar nu se prea stia la minskuri. am facut cam 150 km pana in prezent. 4. dupa ce rezolv problema cu limita de viteza de 70 din prezent se pot face ceva mosificari ca sa ii cresc puterea un pic 5. se poate monta frana pe disc pe fata? 6. se merita? se pot croma ceva componente? cam cat costa? Amortizoarele spate le poti schimba cu cele de cz-sport(care le am eu si se saeamana cu cele de minsk,), frana pe disc se poate pune, doar daca schimbi roata(cu roata de etz), si eu cred ca se merita daca ti la el(minsk), iar de cromat n-ai unde sa le duci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_mihai Postat Noiembrie 6, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2005 Amortizoarele spate le poti schimba cu cele de cz-sport(care le am eu si se saeamana cu cele de minsk,), frana pe disc se poate pune, doar daca schimbi roata(cu roata de etz), si eu cred ca se merita daca ti la el(minsk), iar de cromat n-ai unde sa le duci. ok amortizoarele astea de cz-sport se potrivesc fara sa mai fac modificari? ca mi-a zis cineva ca trebuie sudati supoti daca vreau sa-mi pun alte amortizoare . daca nu trbuie modificat nimic m-ar interesa , is folosite ? cat de mult? cand schimb roata cu una de etz(cam cat costa) ca sa-mi pun frana pe disc(care de unde o iau sau de la ce se potriveste) mai trebuie facut ceva adaptari sau schimbat altceva? carburatorul l-am mai reglat si mere mai bine, dar tot ii cam sugativa la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 cand schimbi roata cu aia de etz iei si discul de etz cu maneta (pompa) cu tot modificari o sa trebuiasca sa-i faci ca sa potrivesti roata la furca! mai bine ii iei si o furca de etz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 ... tre sa ai si de unde sa prinzi etrieul, ia-ti si io furca cu ocazia asta! , vezi cu cat se modifica inaltimea, ca atunci CHIAR ca tre sa schimbi si amortizoarele spate. Si in conditiile astea cricu central perde rostu'. Dar sincer: NU merita sa-ti pui roata cu frana pe disc , nici pe fatza - parerea mea! Desfa roata, schimba sabotii daca e cazul sau curatza, sau regleaza "intinderea" cablului, si o sa franeze franeze f. frumos si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Noiembrie 7, 2005 Share Postat Noiembrie 7, 2005 (editat) ok amortizoarele astea de cz-sport se potrivesc fara sa mai fac modificari? ca mi-a zis cineva ca trebuie sudati supoti daca vreau sa-mi pun alte amortizoare . daca nu trbuie modificat nimic m-ar interesa , is folosite ? cat de mult? cand schimb roata cu una de etz(cam cat costa) ca sa-mi pun frana pe disc(care de unde o iau sau de la ce se potriveste) mai trebuie facut ceva adaptari sau schimbat altceva? carburatorul l-am mai reglat si mere mai bine, dar tot ii cam sugativa la benzina. In ce priveste amortizoarele spate io n-am vazut la Axi nici o sudura. In general se potrivesc de la o comunista la alta fara prea mari modificari (despre "prinderi" vorbesc). Treaba cu roata de ETZ e brand Axi care se pricepe la facut chestii de felul asta. La asta si la Baluba se poate orice (chiar si IZH-u sa mearga cu motor de MZ 250, Yamaha DT 80 cu motor de MZ 125 din 61, etc, etc) Eu cred insa, ca doar cu schimbatul furcii merge si roata; dar asta se poate vedea. Te uiti la un ETZ si o sa-ti dai seama daca se poate au ba ... (pt Axi: ba, tre sa scoatem anuntu' cu IJ-u din semnatura) Editat Noiembrie 7, 2005 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_mihai Postat Noiembrie 7, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2005 4. Si cat crezi ca mai castigi? Jumatate de manz. Poate sa mearga bine si asa daca gasesti pe cineva sa ti-l regleze brici. Nu te lega la cap daca nu te doare. Mai pune-i un motor eventual, daca mai vrei putere. 5. Minskul il opresti si daca pui picioarele pe jos. Acelasi sfat ca mai sus. 6. Cu cromul deja estu futurist. Dar unul haios. Sa te bucuri de el. Pana iti ramane mic. Bafta! multumesc tuturor pt sfaturile utile. cred ca pana la urma il las asa original adica daca gasesc un cric o sa fie original, si la anu o sa ii fac rost la minskulet de un fratior mai mare un ij sau poate un etz. maine sper sa termin de lucrat la el , am probleme cu releul de semnalizare si aprinderea. apoi il duc la rar ca ia expirat in 2001 apoi ii pun niste"palinca " ca am auzit ca se pune in benzina peste iarna si il bag la hibernare ca e cam frig. , bine o sa-i mai dau eu o pedala din cand in cand oricum va multumesc si ne mai auzim pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 cand schimb roata cu una de etz(cam cat costa) ca sa-mi pun frana pe disc(care de unde o iau sau de la ce se potriveste) mai trebuie facut ceva adaptari sau schimbat altceva? A face chestia asta nu inseamna decat sa bagi in el mai multi bani decat face toata motoreta. Daca tu crezi ca merita go ahead! Eu nu as face asta. Mai ales ca la viteza cu care poate merge si daca franele sunt facute bine, franeaza foarte misto si fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Poti sa pui o poza cu cricul lateral? eu as vrea asa ceva la minskul meu si vreau sa vad cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_mihai Postat Noiembrie 12, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2005 Poti sa pui o poza cu cricul lateral? eu as vrea asa ceva la minskul meu si vreau sa vad cum arata. cricu l-am luat de la un magazin din baia mare care e reprezentant moped91 si mi-au zis ca e de simson. eu l-am prins de suportul de la suspensie spate, se cam misca si nu e prea rezistent, dar nu stiu ce m-as face fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 l-ai pune pe cricul central, asta ai face fara el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 (editat) imi place semnu de pe spate !!! pacat ca numa unii incepatori le pun (poate ar mai scapa de accidente daca ar vedea conservarii ca e incepator) !!!!!!!1 Editat Noiembrie 12, 2005 de sorcer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Amortizoare de potrivesc perfect si fara modificari cele de Jawa de 350. Asa era si minskul pe care l-am avut eu, la 70 km/h urla ca avionul...mai mult de 90....cu acceleratia deschisa la refuz nu am scos din el. Avea set motor nou pe el...deci asta e constructia lui....e motor mic si nu ofera prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_mihai Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2005 Amortizoare de potrivesc perfect si fara modificari cele de Jawa de 350. Asa era si minskul pe care l-am avut eu, la 70 km/h urla ca avionul...mai mult de 90....cu acceleratia deschisa la refuz nu am scos din el. Avea set motor nou pe el...deci asta e constructia lui....e motor mic si nu ofera prea mult. mersi pentru lamurire, cam la concluzia asta am ajuns si eu dupa ce am mers mai mult cu el. are cineva niste amortizoare de Jawa de 350? noi/sh Pret? inca 2 intrebari: de ce nu revine mansonul de acceleratie la loc dupa ce accelerez? initial revenea dar nu complet, dar acum nu mai revine deloc. mi s-a intamplat de cateva ori sa merg la vieza mica sau sa pornesc motorul dar sa nu primeasca benzina, si sa se opreasca, cu toate ca eu acceleram. poate fi de la carburator ca e mai batran? ramne ceva canal inchis? am trecut printr-o adevarata odisee pana sa il pun in functiune dar tot se mai strica/rupe ceva cand cred ca ii gata. cred ca e o chestie momentara. sa ii zic astenia de toamna la rusoaice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_mihai Postat Noiembrie 18, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2005 cam cat costa un carburator nou? si unde pot gasi? are cineva unu nou sau unu care merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 ok amortizoarele astea de cz-sport se potrivesc fara sa mai fac modificari? ca mi-a zis cineva ca trebuie sudati supoti daca vreau sa-mi pun alte amortizoare . daca nu trbuie modificat nimic m-ar interesa , is folosite ? cat de mult? cand schimb roata cu una de etz(cam cat costa) ca sa-mi pun frana pe disc(care de unde o iau sau de la ce se potriveste) mai trebuie facut ceva adaptari sau schimbat altceva? carburatorul l-am mai reglat si mere mai bine, dar tot ii cam sugativa la benzina. Nope , amortizoarele de cz-sport nu merg, atinge aripa de roata ... ieri am incercat sa ii schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Carburatoare, vezi pe la rusii de prin bazare....eu mi-am luat pt. un ij festival un carburator K68, nou si am dat pe el 1 mil, anul trecut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_mihai Postat Noiembrie 24, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2005 am vazut ca o intrebat si Supapa_jr de unde isi poate lua si cu cat un carbmai rasarit care sa se potriveasca pe minsk dar dar nu a primit raspuns . totusi nu stie nimeni ceva concret? cine vinde mikuniuri dealea si cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 cauta si tu la dezmembrari de pe un motor de 600 ia si tu un carb si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 DA MA ... UNDE DRAK SUNT DEZMEMBRARI MOTO? STIE CAREVA IN JUDETU CLUJ SAU MURES UNA???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 25, 2005 Share Postat Noiembrie 25, 2005 scuze... m-am exprimat gresit! la vanzari am vrut sa spun! de la cineva care dezmembreaza un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_mihai Postat Noiembrie 26, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2005 ok , pana aici ii bine. deci dupa cum zicea si pepsi stie cineva unde sunt dezmembrari in jud maramures sau cluj? si tot nu mi-a zis nimeni cat poate sa ma coste un carb de la dezmembrari care sa si functioneze preferabil mai bine, ca unu rusesc nou pt minsk ii cam 7oo mii si daca asta de la dezmembrari ma costa cat jumate de motor mai bine o las balta si pun rusesc. daca poate cineva sa-mi faca rost de unu mai acatari si sa mi-l trimita prin posta ramburst dau o bere . sau ne intelegem . nu e graba, mai caut si io pe aici pana se topeste zapada. apropo se poate pune carburator de mz ca de acela cred ca gasesc la astia care aduc de la moped91. multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 (editat) io am pus unu cu galeriile marite tot de minsk ... si sparge se duce cu 2 persoane de n-am treaba am si demaraj si viteza Editat Noiembrie 28, 2005 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 bah! ce ai tu nu e "carburator cu galerii marite" e un carb. cu difuzoru' mai mare in diametru, atata tot! oricum era mai bun ala vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 28, 2005 Share Postat Noiembrie 28, 2005 cauta si tu la dezmembrari de pe un motor de 600 ia si tu un carb si gata totusi daca acel carb a fost pe un motor de 600 nu va ineca un motor de 125? mi se pare cam mult. poate sa arda un motor de 125 atata benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.