mircea001 Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 salut moto e fabricata in 1998 am luato in vara si tot atunci am luat si baterie cand masor dc incarca (5000ture, faza scurta pornita) indica 13v-14v merg cu ea 2 zile in bucuresti si dc nu intru in locuri aglomerate totul e ok, a 3-a zi nu mai reusesc sa o pornesc dc intru in aglomeratie se opreste motorul dupa ce porneste termocupla la aproximativ 5 minute multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Din ce spui ca masori totul pare ok, atat trebuie sa fie tensiune de incarcare.. Dar mai stiu ca TA-urile au probleme cu releul de incarcare, la a mea de exemplu l-am schimbat imediat cum am cumparat-o, de fapt vechiul proprietar l-a cumparat ca sa mi-o vanda in regula. El mi-a explicat ca cel vechi incarca numai la relanti si in turatie nu... Oricum cu cel nou nu am avut probleme si chiar pe vremea asta porneste imediat. Bateria o am veche de vreo 3 ani, e o varta de 12 Ah. Daca spui ca bateria e noua e posibil sa fie releul de incarcare dus chiar daca totul pare Ok la prima vedere. Pentru relee capabile vezi in semnatura mea (nu am nici o legatura cu ei, nu le fac reclama, nu pot intermedia nimic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Trebuie sa incarce peste 13 volti si la relanti. Iar tensiunea optima de incarcare era de 14,4 volti parca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Chiar daca incarca cum spui tu este o problema undeva la releul de incarcare altfel nu se explica faptul ca ti se opreste ori nu-ti mai incarca la un moment dat,incearca sa faci mai multe masuratori.Porneste motorul si lasa-l mergand cu farul aprins,conecteaza ap.de masura si lasal pana porneste si ventilatorul si vezi ce se intampla,verifica nivelul in baterie si incarcarea la diferite turatii cind ai si consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Ai spus ce tensiune ai la 5000rpm dar nu ai spus cat ai la relanti, in trafic aglomerat mai mult sta motorul la relanti decat la 5000rpm, daca la relanti nu ai un minim de 12.5V cand ai faru aprins, ai o problema , cel mai probabil releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Iar daca masori inca o data si incarcarea iti e in parametri (la orice turatie, cu toti consumatorii porniti ai intre 13.7 si 14.4V la bornele bateriei), atunci ai putea avea problema pe electrica motorului, cu atat mai mult cu cat spui ca ti se intampla cand se incalzeste bine. Ai putea avea o fisa defecta, niste senzori de aprindere sau un fir important prin motor care sta la temperatura mare si s-a dezintegrat in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Eu am patit sa prind unul din firele de la alternator prea aproape de lant. Uneori mai facea un scurt (ca rosese camasa celor 3 fire si camasa de pe unul din fire dar nu si firul) si belea bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Dap verifica daca ai un scurt pe circuitul electric care deserveste ventilatorul. Si verifica daca ai (-) la ventilator. poate aparea un scurt in urma topirii izolatiei firelor, din cauza unui contact imperfect pe minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Din ce spui ca masori totul pare ok, atat trebuie sa fie tensiune de incarcare..Dar mai stiu ca TA-urile au probleme cu releul de incarcare, la a mea de exemplu l-am schimbat imediat cum am cumparat-o, de fapt vechiul proprietar l-a cumparat ca sa mi-o vanda in regula. El mi-a explicat ca cel vechi incarca numai la relanti si in turatie nu... Oricum cu cel nou nu am avut probleme si chiar pe vremea asta porneste imediat. Bateria o am veche de vreo 3 ani, e o varta de 12 Ah. Daca spui ca bateria e noua e posibil sa fie releul de incarcare dus chiar daca totul pare Ok la prima vedere. Pentru relee capabile vezi in semnatura mea (nu am nici o legatura cu ei, nu le fac reclama, nu pot intermedia nimic). am citit undeva un articol pe net ( acum nu il mai gasesc ) despre problemele pe care le are TA cu releul de incarcare. Acolo se spunea ca fiind pozitionat intr un loc fara ventilatie corespunzatoare la viteze mici este suprasolicitat si nu stiu ce efecte are asupra parametrilor de functionare. Solutia data de autorul articolului pt remediere era decuparea unei gauri pt o ventilatie corespunzatoare. cam asta imi amintesc eu. Atunci am salvat si poza care o atasez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 am citit undeva un articol pe net ( acum nu il mai gasesc ) despre problemele pe care le are TA cu releul de incarcare.Acolo se spunea ca fiind pozitionat intr un loc fara ventilatie corespunzatoare la viteze mici este suprasolicitat si nu stiu ce efecte are asupra parametrilor de functionare. Solutia data de autorul articolului pt remediere era decuparea unei gauri pt o ventilatie corespunzatoare. cam asta imi amintesc eu. Atunci am salvat si poza care o atasez. Articolul cu pricina era un revista Univers Moto .Cred ca e si pe net ,pe site-ul lor .Intradevar TR are o problema cu asta.Eu i-am pus preventiv un cooler de calculator.Eu nu am avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angel.nastase Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Am si eu o problema, Am o Honda CBR 600 F sport 2002 si am o problema cu releul ..cred ... imi indica la ralanty 11volti (masurat la service) si mi-a cam descarcat bateria, ca nu mai porneste ... mai merg decat celelalte electrice: faruri, semnalizari. Cum stiu 100 % ca este releul stricat. Am un multimetru .. cum masor daca mai este bun sau nu ? Stie cineva sa imi zica pasii corecti? Am masurat bateria cu contactul luat si masoara 12 volti si creste incet inspre 14 .. (nu inteleg de ce) Am masurat bateria cu contactul pus si scade spre 12 volti Am masurat bateria cu contactul pus si farul aprins si scade spre 11 volti Iata si o poza a releului, asa arata Scuze daca incarc TOPICUL dar are legatura si poate aflu ceva util, Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Pai este normal ce masori tu: Masurarea o faci dupa ce pornesti, deci prinzi imediat bateria descarcata (ca ai dat la demaror) - pe masura ce bateria se incarca tensiunea creste. E normal asa. Un regulator bun trebe sa arate de la 12 si cev ala 13,8. Daca cand accelerezi nu se plafoneaza la 13,8 si creste mai mult e dus, sau daca scade sub 12 cand turezi. Posibil sa fie bateria dusa sau regulatorul sa nu incarce decat la relanti si nu in ture. Daca vrei regulator bun vezi in semnatura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Am o Honda CBR 600 F sport 2002 si am o problema cu releul ..cred ...imi indica la ralanty 11volti (masurat la service) si mi-a cam descarcat bateria, ca nu mai porneste ... mai merg decat celelalte electrice: faruri, semnalizari. Multumesc. Masoara cele trei fire de la alternator pentru continuitate intre ele, vezi in manual pentru valori, dar sunt de obicei sub 1 Ohm si fiecare fir galben fata de masa sau borna - de la baterie, sa verifici daca n-are scurt. Masoara apoi cu mufa alternatorului decuplata tensiunea de iesire in gol din alternator de la relanti pana la 5000rpm. verifica si mufele, o mufa topita sau oxidata poate lua cu ea alternatorul daca pune iesirile in scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angel.nastase Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Masoara cele trei fire de la alternator pentru continuitate intre ele, vezi in manual pentru valori, dar sunt de obicei sub 1 Ohm si fiecare fir galben fata de masa sau borna - de la baterie, sa verifici daca n-are scurt. am incercat asta si imi afiseaza 1 ohm la fiecare multimetrul, iar la masa nu am incercat, daca ar avea scurt mi-ar afisa 0 ohmi ? Masoara apoi cu mufa alternatorului decuplata tensiunea de iesire in gol din alternator de la relanti pana la 5000rpm. Cum se masoara? tot la cele 3 fire ? verifica si mufele, o mufa topita sau oxidata poate lua cu ea alternatorul daca pune iesirile in scurt Mufele sunt in stare buna si cea care vine de la alternator si cea care pleaca spre baterie, le-am decuplat am dat si cu un spray anti-rugina in toate 4 mufele mama/tata dar aratau oricum bine. PS: Bateria e intre timp la redresat, macar sa fie fresh cand schimb piesa stricata. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.