Sari la conținut

Detinatori de Honda crf 250/450 X


cbrxx
 Share

Postări Recomandate

is ok pt senzatii tari pt ca aici nu-s trasee ca la noi. marea majoritate din pacate is drumuri drepte nisipoase pe care se formeaza damburi d-alea consecutive (ca pe pista de motocros) chiar si pe cativa km buni (aste-as faine ca scot untu din mine), sau pur si simplu drumul e drept pe multe sute de m sau chiar km si baietii se duc la viteza maxima (mi-a aratat pe gps 172km/h). daca iese elanu din padure macar nu chinui pe nimeni dupa aia. prin padurile din imprejurimi sunt cateva zeci de piste de motocros (mai mari sau mai mici) facute de pasionati, deci fara a respecta vreun standard. tipul care s-a accidentat am inteles ca abia isi preparase motoru si s-a dus el sa-l incerce si a sarit prea lung si a depasit zona de aterizare.

sunt multe pante abrupte cu nisip pe faleze care necesita un demaraj bun si putere cat mai multa ca sa le urci. fiecare cum a fost invatat mie unu mi-e dor de muntii de la noi plini de bolovani sau de iarba unde tre' sa ai grija sa nu rupi anderenta sau daca tragi prea tare te da peste cap.

 

 

Am citit topicul asta cu interes dar nu am gasit raspunsuri care sa rezolve complet problema mea

Vreau o Honda sh, foarte usoara-ma gandeam la una de trial dar ma g ca sunt f scumpe-sa fac trasee de munte

vreau sa traga la turatii mici ca vreau tehnicitate nu sa ma arunce in sus

vreau 4 timpi caci nu sufar zgomotul de 2

vreau sa poata fi si inmatriculata ca poate tre sa vin si pe drumuri nationale

nu trebuie sa arate estetic cine stie ce ca oricum o hartanesc eu

am 100 kg deci sa aiba si puterea necesara.

vin de pe 1100 GS

ce ma sfatuiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 119
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Sant un proaspat proprietar de crf si nu prea i-mi place capatul tobei a facut cineva vre-o modificare cu un capat mai cu design???vorbesc chiar de capatul tobei nu de toata partea finala in care e prins db killer-ul care binenteles l-am eliminat,am o linie completa de tobe sport care arata muuult mai bine dar i-mi da exces de putere si nu e ok pt enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Find the VIN number on your paperwork or stamped on the steering head portion of the frame. The tenth digit of the VIN number indicates the model year of the vehicle. This applies to 1980 and newer, and is as follows:

a=1980, b=1981, c=82, d=83, e=84, f=85, g=86, h=87, j=88, k=89, l=90, m=91, n=92, p=93, r=94, s=95, t=96, v=97, w=98, x=99, y=2000, 1=2001, 2=2002, etc."

 

http://www.motoverse.com/tools/vin/honda.asp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

"Find the VIN number on your paperwork or stamped on the steering head portion of the frame. The tenth digit of the VIN number indicates the model year of the vehicle. This applies to 1980 and newer, and is as follows:

a=1980, b=1981, c=82, d=83, e=84, f=85, g=86, h=87, j=88, k=89, l=90, m=91, n=92, p=93, r=94, s=95, t=96, v=97, w=98, x=99, y=2000, 1=2001, 2=2002, etc."

 

http://www.motoverse.com/tools/vin/honda.asp

 

ms asa e cum zice proprietarul

 

Care este nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune pt crf 450 x? Am un manual de intretinere dar nu mi dau saema din poza de acolo care ar fi acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

am si eu o intrebare de noob :D bagati acelasi ulei la transmisie sau diferit de cel din motor?motorul este o honda crf250x 2007

 

eu nu am gasit decat asa ceva pt transmisie

http://www.ebay.co.uk/itm/Competition-gearbox-oil-Ipone-BOX-2-synthesis-Honda-CRF-250-450-R-X-/390361130103?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5ae3562477#ht_1454wt_1037

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

multumesc de confirmare :cheers:

pistonul il schimba cineva la 15 ore?cartea asa zice dar probabil in regim de competitie :unsure:

 

nu pistonul ci uleiul la mers normal cartea da 1000km si adevarat 15 ore la regim dur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am un crf 250 r din 2007 si saptamana viitoare cand ajung in romania vreau sa schimb uleiul la cutie si motor. Stiu ca trebuie sa folosesc un 10w50 sau 10w60 . Aveti idee cat intra in cutie si motor? Eu m-am gandit sa iau 2 l in total. Astept un raspuns, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un crf 250 r din 2007 si saptamana viitoare cand ajung in romania vreau sa schimb uleiul la cutie si motor. Stiu ca trebuie sa folosesc un 10w50 sau 10w60 . Aveti idee cat intra in cutie si motor? Eu m-am gandit sa iau 2 l in total. Astept un raspuns, multumesc.

 

10w50, sunt sigur ca iti ajung 2lt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...