zis_ungureanu Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 is ok pt senzatii tari pt ca aici nu-s trasee ca la noi. marea majoritate din pacate is drumuri drepte nisipoase pe care se formeaza damburi d-alea consecutive (ca pe pista de motocros) chiar si pe cativa km buni (aste-as faine ca scot untu din mine), sau pur si simplu drumul e drept pe multe sute de m sau chiar km si baietii se duc la viteza maxima (mi-a aratat pe gps 172km/h). daca iese elanu din padure macar nu chinui pe nimeni dupa aia. prin padurile din imprejurimi sunt cateva zeci de piste de motocros (mai mari sau mai mici) facute de pasionati, deci fara a respecta vreun standard. tipul care s-a accidentat am inteles ca abia isi preparase motoru si s-a dus el sa-l incerce si a sarit prea lung si a depasit zona de aterizare. sunt multe pante abrupte cu nisip pe faleze care necesita un demaraj bun si putere cat mai multa ca sa le urci. fiecare cum a fost invatat mie unu mi-e dor de muntii de la noi plini de bolovani sau de iarba unde tre' sa ai grija sa nu rupi anderenta sau daca tragi prea tare te da peste cap. Am citit topicul asta cu interes dar nu am gasit raspunsuri care sa rezolve complet problema mea Vreau o Honda sh, foarte usoara-ma gandeam la una de trial dar ma g ca sunt f scumpe-sa fac trasee de munte vreau sa traga la turatii mici ca vreau tehnicitate nu sa ma arunce in sus vreau 4 timpi caci nu sufar zgomotul de 2 vreau sa poata fi si inmatriculata ca poate tre sa vin si pe drumuri nationale nu trebuie sa arate estetic cine stie ce ca oricum o hartanesc eu am 100 kg deci sa aiba si puterea necesara. vin de pe 1100 GS ce ma sfatuiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 BMW G 450 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 BMW G 450 Si premiul pt cel mai scurt raspuns il ia andrei nu tu greutate a motorului nu tu hp nu tu pret nu tu Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Hondele nu-s convins ca se pot inmatricula. Nici macar CRF-X. La CRF-R nici nu se pune problema. Uf, cat am mai scris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 dar de goagal ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Sau macar de conceptul de "realism" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli13 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Sant un proaspat proprietar de crf si nu prea i-mi place capatul tobei a facut cineva vre-o modificare cu un capat mai cu design???vorbesc chiar de capatul tobei nu de toata partea finala in care e prins db killer-ul care binenteles l-am eliminat,am o linie completa de tobe sport care arata muuult mai bine dar i-mi da exces de putere si nu e ok pt enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Cum se poate afla din ce an de fabricatie e motoreta(crf 450x)? Nu are acte pt ea doar o serie am gasit pe cadru langa ghidon pe partea dreapata si una la partea inferioara la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 "Find the VIN number on your paperwork or stamped on the steering head portion of the frame. The tenth digit of the VIN number indicates the model year of the vehicle. This applies to 1980 and newer, and is as follows: a=1980, b=1981, c=82, d=83, e=84, f=85, g=86, h=87, j=88, k=89, l=90, m=91, n=92, p=93, r=94, s=95, t=96, v=97, w=98, x=99, y=2000, 1=2001, 2=2002, etc." http://www.motoverse.com/tools/vin/honda.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 "Find the VIN number on your paperwork or stamped on the steering head portion of the frame. The tenth digit of the VIN number indicates the model year of the vehicle. This applies to 1980 and newer, and is as follows: a=1980, b=1981, c=82, d=83, e=84, f=85, g=86, h=87, j=88, k=89, l=90, m=91, n=92, p=93, r=94, s=95, t=96, v=97, w=98, x=99, y=2000, 1=2001, 2=2002, etc." http://www.motoverse.com/tools/vin/honda.asp ms asa e cum zice proprietarul Care este nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune pt crf 450 x? Am un manual de intretinere dar nu mi dau saema din poza de acolo care ar fi acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 De modelele HM 250 stie cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 un manual pt crf250x 2007 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Este pt R, dar poate ajuta http://campaigns.hondampe.com.au/Motorcycles/manuals/CRF250R.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Este pt R, dar poate ajuta http://campaigns.hondampe.com.au/Motorcycles/manuals/CRF250R.pdf multumesc dar am gasit aici pt x http://www.ahm-ownerlink.com/assets/OWNERLINK/model/own_man/powersports/2007/2007_CRF250x.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Bine de stiut si acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 am si eu o intrebare de noob bagati acelasi ulei la transmisie sau diferit de cel din motor?motorul este o honda crf250x 2007 eu nu am gasit decat asa ceva pt transmisie http://www.ebay.co.uk/itm/Competition-gearbox-oil-Ipone-BOX-2-synthesis-Honda-CRF-250-450-R-X-/390361130103?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5ae3562477#ht_1454wt_1037 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 In cutie se baga acelasi ulei ca in motor. 10w40. 10w50 sau 10w60. Numai ulei moto 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Addutza Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 pe situl http://www.belray.com/lubricant_advisor se indica ulei de transmisie pt cutie , in cartea tehnica de la honda se indica acelasi ulei ca si cel din motor , eu merg pe mana japonezului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 multumesc de confirmare pistonul il schimba cineva la 15 ore?cartea asa zice dar probabil in regim de competitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 multumesc de confirmare pistonul il schimba cineva la 15 ore?cartea asa zice dar probabil in regim de competitie nu pistonul ci uleiul la mers normal cartea da 1000km si adevarat 15 ore la regim dur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare, am un crf 250 r din 2007 si saptamana viitoare cand ajung in romania vreau sa schimb uleiul la cutie si motor. Stiu ca trebuie sa folosesc un 10w50 sau 10w60 . Aveti idee cat intra in cutie si motor? Eu m-am gandit sa iau 2 l in total. Astept un raspuns, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare, am un crf 250 r din 2007 si saptamana viitoare cand ajung in romania vreau sa schimb uleiul la cutie si motor. Stiu ca trebuie sa folosesc un 10w50 sau 10w60 . Aveti idee cat intra in cutie si motor? Eu m-am gandit sa iau 2 l in total. Astept un raspuns, multumesc. 10w50, sunt sigur ca iti ajung 2lt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 multumesc pt informatie aurelro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Cand ambreiajul este bine reglat trebuie ca atunci cand cuplezi in vit si moto este suspendata sa nu se invarta roata din spate deloc? de unde stiu ca daca il reglez de la maneta nu patineaza? pt crf 450x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Trebuie sa ai o mica cursa moarta la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.