Jump to content
Sign in to follow this  
cbrxx

Detinatori de Honda crf 250/450 X

Recommended Posts

cu exceptia unei ambitii personale, eu vad asemenea agregat utilizabil strict la sm, pentru ca la rally crapa iar la enduro e total nepotrivita. ma intreb daca la motocross e interesanta pentru piloti sub 120 kile :scratch:

oricum, motorsportul e o gaura neagra pentru bugetul personal, de apreciat ca sunt asa multi pasionati pe la noi.

 

is ok pt senzatii tari pt ca aici nu-s trasee ca la noi. marea majoritate din pacate is drumuri drepte nisipoase pe care se formeaza damburi d-alea consecutive (ca pe pista de motocros) chiar si pe cativa km buni (aste-as faine ca scot untu din mine), sau pur si simplu drumul e drept pe multe sute de m sau chiar km si baietii se duc la viteza maxima (mi-a aratat pe gps 172km/h). daca iese elanu din padure macar nu chinui pe nimeni dupa aia. prin padurile din imprejurimi sunt cateva zeci de piste de motocros (mai mari sau mai mici) facute de pasionati, deci fara a respecta vreun standard. tipul care s-a accidentat am inteles ca abia isi preparase motoru si s-a dus el sa-l incerce si a sarit prea lung si a depasit zona de aterizare.

sunt multe pante abrupte cu nisip pe faleze care necesita un demaraj bun si putere cat mai multa ca sa le urci. fiecare cum a fost invatat mie unu mi-e dor de muntii de la noi plini de bolovani sau de iarba unde tre' sa ai grija sa nu rupi anderenta sau daca tragi prea tare te da peste cap.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mie mi-e dor, abia astept primavara :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ok pt senzatii tari pt ca aici nu-s trasee ca la noi. marea majoritate din pacate is drumuri drepte nisipoase pe care se formeaza damburi d-alea consecutive (ca pe pista de motocros) chiar si pe cativa km buni (aste-as faine ca scot untu din mine), sau pur si simplu drumul e drept pe multe sute de m sau chiar km si baietii se duc la viteza maxima (mi-a aratat pe gps 172km/h). daca iese elanu din padure macar nu chinui pe nimeni dupa aia. prin padurile din imprejurimi sunt cateva zeci de piste de motocros (mai mari sau mai mici) facute de pasionati, deci fara a respecta vreun standard. tipul care s-a accidentat am inteles ca abia isi preparase motoru si s-a dus el sa-l incerce si a sarit prea lung si a depasit zona de aterizare.

sunt multe pante abrupte cu nisip pe faleze care necesita un demaraj bun si putere cat mai multa ca sa le urci. fiecare cum a fost invatat mie unu mi-e dor de muntii de la noi plini de bolovani sau de iarba unde tre' sa ai grija sa nu rupi anderenta sau daca tragi prea tare te da peste cap.

 

 

Am citit topicul asta cu interes dar nu am gasit raspunsuri care sa rezolve complet problema mea

Vreau o Honda sh, foarte usoara-ma gandeam la una de trial dar ma g ca sunt f scumpe-sa fac trasee de munte

vreau sa traga la turatii mici ca vreau tehnicitate nu sa ma arunce in sus

vreau 4 timpi caci nu sufar zgomotul de 2

vreau sa poata fi si inmatriculata ca poate tre sa vin si pe drumuri nationale

nu trebuie sa arate estetic cine stie ce ca oricum o hartanesc eu

am 100 kg deci sa aiba si puterea necesara.

vin de pe 1100 GS

ce ma sfatuiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW G 450

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW G 450

Si premiul pt cel mai scurt raspuns il ia andrei

nu tu greutate a motorului

nu tu hp

nu tu pret

nu tu Honda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hondele nu-s convins ca se pot inmatricula. Nici macar CRF-X. La CRF-R nici nu se pune problema. Uf, cat am mai scris...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar de goagal ai auzit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sant un proaspat proprietar de crf si nu prea i-mi place capatul tobei a facut cineva vre-o modificare cu un capat mai cu design???vorbesc chiar de capatul tobei nu de toata partea finala in care e prins db killer-ul care binenteles l-am eliminat,am o linie completa de tobe sport care arata muuult mai bine dar i-mi da exces de putere si nu e ok pt enduro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se poate afla din ce an de fabricatie e motoreta(crf 450x)? Nu are acte pt ea doar o serie am gasit pe cadru langa ghidon pe partea dreapata si una la partea inferioara la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Find the VIN number on your paperwork or stamped on the steering head portion of the frame. The tenth digit of the VIN number indicates the model year of the vehicle. This applies to 1980 and newer, and is as follows:

a=1980, b=1981, c=82, d=83, e=84, f=85, g=86, h=87, j=88, k=89, l=90, m=91, n=92, p=93, r=94, s=95, t=96, v=97, w=98, x=99, y=2000, 1=2001, 2=2002, etc."

 

http://www.motoverse.com/tools/vin/honda.asp

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Find the VIN number on your paperwork or stamped on the steering head portion of the frame. The tenth digit of the VIN number indicates the model year of the vehicle. This applies to 1980 and newer, and is as follows:

a=1980, b=1981, c=82, d=83, e=84, f=85, g=86, h=87, j=88, k=89, l=90, m=91, n=92, p=93, r=94, s=95, t=96, v=97, w=98, x=99, y=2000, 1=2001, 2=2002, etc."

 

http://www.motoverse.com/tools/vin/honda.asp

 

ms asa e cum zice proprietarul

 

Care este nivelul lichidului de racire in vasul de expansiune pt crf 450 x? Am un manual de intretinere dar nu mi dau saema din poza de acolo care ar fi acesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De modelele HM 250 stie cineva ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

un manual pt crf250x 2007 are cineva? :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine de stiut si acesta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o intrebare de noob :D bagati acelasi ulei la transmisie sau diferit de cel din motor?motorul este o honda crf250x 2007

 

eu nu am gasit decat asa ceva pt transmisie

http://www.ebay.co.uk/itm/Competition-gearbox-oil-Ipone-BOX-2-synthesis-Honda-CRF-250-450-R-X-/390361130103?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5ae3562477#ht_1454wt_1037

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cutie se baga acelasi ulei ca in motor. 10w40. 10w50 sau 10w60. Numai ulei moto 4T

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de confirmare :cheers:

pistonul il schimba cineva la 15 ore?cartea asa zice dar probabil in regim de competitie :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de confirmare :cheers:

pistonul il schimba cineva la 15 ore?cartea asa zice dar probabil in regim de competitie :unsure:

 

nu pistonul ci uleiul la mers normal cartea da 1000km si adevarat 15 ore la regim dur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am un crf 250 r din 2007 si saptamana viitoare cand ajung in romania vreau sa schimb uleiul la cutie si motor. Stiu ca trebuie sa folosesc un 10w50 sau 10w60 . Aveti idee cat intra in cutie si motor? Eu m-am gandit sa iau 2 l in total. Astept un raspuns, multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am un crf 250 r din 2007 si saptamana viitoare cand ajung in romania vreau sa schimb uleiul la cutie si motor. Stiu ca trebuie sa folosesc un 10w50 sau 10w60 . Aveti idee cat intra in cutie si motor? Eu m-am gandit sa iau 2 l in total. Astept un raspuns, multumesc.

 

10w50, sunt sigur ca iti ajung 2lt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pt informatie aurelro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...