Jump to content
Sign in to follow this  
cbrxx

Detinatori de Honda crf 250/450 X

Recommended Posts

Detinatori de astfel de modele astept pareri.....

 

1. parere personala in general

2.service

4. care va fi urmatorul model ales?

5.Tuning tips(adica tot ce e legat de customizare,imbunatatirea performantelor,rezistentei etc.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Detinatori de astfel de modele astept pareri.....

 

1. parere personala in general

2.service

4. care va fi urmatorul model ales?

5.Tuning tips(adica tot ce e legat de customizare,imbunatatirea performantelor,rezistentei etc.)

 

Pai nu ai unul ? Asa scrie in profil la tine !?

Tu ce parere ai de al tau ? Incepi tu ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Din vara am Honda CRF 450X, an 2007 (inainte am avut o Honda CRF 450R). Am cumparat motorul de la Daniel Nagy din Tg.Mures, noua la super pret. Il recomand pe Daniel, putin sunt asa seriosi si parolisti.

Motorul este exact ce-mi trebuie, putere suficienta, f. manevrabil, cu anvelope potrivite ajungi peste tot, consum mai mic decat la KTM ( claudiu stie :laugh: ).

Tuning- toba finala Leo Vince,aparatori pt. radiatoare, anvelope de cross Maxxis.

 

Pe viitor merg tot pe Honda si tot de la Daniel.

post-35967-1228989956_thumb.jpg

post-35967-1228990000_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor finut(ma refer la al meu de 250),calitate specifica Honda(finisare excelenta),usor si manevrabil,,de partea de service nu pot sa ma exprim in cazul motorului meu ca are putine km(2 schimburi de ulei),dar din auzite:am prieteni care se dau de 2-3 ani(ca amatori) fara sa umble la motor(in afara de verificat joc supape).

Plusuri:-ciclistica buna,foarte manevrabila,ambreiaj usor(poate bate si pe unele hidraulice),ulei motor separat de cea de cutie,nu fierbe deloc apa(sistem de racire bine proportionat),cutie bine etajata,porneste foarte bine si dupa o tranta k lumea(si la pedala si la e-starter),aparator de disc de fata din serie

Minusuri:Ghidon de serie mai slaba,setarea suspensiei fata cam rigida pt hard enduro(mai degraba enduro-cross),n-are kit de lumini din fabrica(pt RAR:adica faza lunga&scurta,semnalizari,far franacontacte frana etc.),toba de esapament foarte urata si grea(si reduce puterea motorului),n-are protectie motor,si cam atat.

Modificari(tuning pe motorul meu):Asa arata motorisca mea dupa ce a primit un ghidon bun,aparatori de maini,aparatori de cadru+radiatoare+motor,neoprene,un big bore kit de 300,jetting la carb,suspensia fata modificata,alt sistem de evacuare.

post-2960-1228991007_thumb.jpg

post-2960-1228991561_thumb.jpg

Edited by cbrxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,

 

.............. Am cumparat motorul de la Daniel Nagy din Tg.Mures, noua la super pret. .......

 

... si la cati bani l-ai luat, daca nu este ,,secret de stat" ? ..... asa pentru cultura mea generala ! :laugh:

 

:laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

consum mai mic decat la KTM ( claudiu stie :laugh: ).

mai aurel,acum mi-am dat seama ca am rezerva mai mare dacat a ta,din aceasta cauza eu termin benzina mai repede :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand va aud discutand de consum ... zici ca sunteti taximetristi :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut, la anu o sa ai sticla de 2l de benzina prinsa cu power tape de camelback :laugh:

 

gandesc eu un sistem sa nu o car in spate

Share this post


Link to post
Share on other sites
... si la cati bani l-ai luat, daca nu este ,,secret de stat" ? ..... asa pentru cultura mea generala ! :laugh:

 

:laugh:

 

 

5900 euro cu tva

 

Si in vara am fost la un pas sa-mi cumpar KTM 450 EXC din 2007 second.

Noroc ca Bogdan nu mi-a acceptat oferta.

Edited by relu74

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motor finut(ma refer la al meu de 250),calitate specifica Honda(finisare excelenta),usor si manevrabil,,de partea de service nu pot sa ma exprim in cazul motorului meu ca are putine km(2 schimburi de ulei),dar din auzite:am prieteni care se dau de 2-3 ani(ca amatori) fara sa umble la motor(in afara de verificat joc supape).

Plusuri:-ciclistica buna,foarte manevrabila,ambreiaj usor(poate bate si pe unele hidraulice),ulei motor separat de cea de cutie,nu fierbe deloc apa(sistem de racire bine proportionat),cutie bine etajata,porneste foarte bine si dupa o tranta k lumea(si la pedala si la e-starter),aparator de disc de fata din serie

Minusuri:Ghidon de serie mai slaba,setarea suspensiei fata cam rigida pt hard enduro(mai degraba enduro-cross),n-are kit de lumini din fabrica(pt RAR:adica faza lunga&scurta,semnalizari,far franacontacte frana etc.),toba de esapament foarte urata si grea(si reduce puterea motorului),n-are protectie motor,si cam atat.

Modificari(tuning pe motorul meu):Asa arata motorisca mea dupa ce a primit un ghidon bun,aparatori de maini,aparatori de cadru+radiatoare+motor,neoprene,un big bore kit de 300,jetting la carb,suspensia fata modificata,alt sistem de evacuare.

1. mie mi se pare tocmai invers .. (finisarea lasa de dorit) parca nici n-ar fi facuta de honda motocicleta aia ..

2. cu supapele .. e tragic ! .. (cel putin cu cele de titan)

3. aparatorul ala de plastic .. daca se poate numi asa .. e cam firav, ma gandesc ca daca sare o piata in el! :smoke: o sa dispara

sunt si avantaje la motorul asta .. dar inclin sa cred totusi ca un ktm e mai bine facut ! ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. mie mi se pare tocmai invers .. (finisarea lasa de dorit) parca nici n-ar fi facuta de honda motocicleta aia ..

2. cu supapele .. e tragic ! .. (cel putin cu cele de titan)

3. aparatorul ala de plastic .. daca se poate numi asa .. e cam firav, ma gandesc ca daca sare o piata in el! :smoke: o sa dispara

sunt si avantaje la motorul asta .. dar inclin sa cred totusi ca un ktm e mai bine facut ! ..

la nivelul nostru eu zic ca pretul conteaza cel mai mult,asa ca daca motocicleta a fost buna la pret noua ,eu zic ca a facut o alegere buna.

dupa mine toti contructorii mari(cunoscuti),fac motoare ok.criteriul principal dupa mine este pretul motorului sa fie cat mai nou si alt factor important este greutatea lui,precum si timpul in care faci rost de piese de schimb(vezi suzuki care aduce piesele dupa o vara pe alta cu noroc si mai sunt si altii...nu dau nume).in rest cred ca este ok honda mai ales ca honda aduce piese in max 5 zile

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. mie mi se pare tocmai invers .. (finisarea lasa de dorit) parca nici n-ar fi facuta de honda motocicleta aia ..

2. cu supapele .. e tragic ! .. (cel putin cu cele de titan)

3. aparatorul ala de plastic .. daca se poate numi asa .. e cam firav, ma gandesc ca daca sare o piata in el! :D o sa dispara

sunt si avantaje la motorul asta .. dar inclin sa cred totusi ca un ktm e mai bine facut ! ..

Fara suparare... :smoke:

1:Unde lasa de dorit man?

2:cu supapele cred ca vorbesti din auzite tot asa(ca fiecare motocicleta echipata cu supape de titan are probleme dac nu sunt respectate verificarile periodice)

3:Alte modele de enduro nici n-au('sa sara piatra'-ai imaginatie bogata,unde sa sara omule?oricat de "firav' ar fi,apara mai mult decat nimic),si am inceput sa cred ca deja de pe forum au disparut afirmatiile copilaresti gen'taica-meu e mai puternic decat al tau" .Motor mai bun sau mai putin bine facut in segmentul asta hard deja nu exista, daca te pricepi putin la service si la mecanica(fara sa fiu "Marele Endurist" eu am avut norocul sa detin mai multe modele si pot afirma linistit ca fiecare model are avantajele si dezavantajele ei,),si astept in continuare pareri personale avizate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. mie mi se pare tocmai invers .. (finisarea lasa de dorit) parca nici n-ar fi facuta de honda motocicleta aia ..

2. cu supapele .. e tragic ! .. (cel putin cu cele de titan)

3. aparatorul ala de plastic .. daca se poate numi asa .. e cam firav, ma gandesc ca daca sare o piata in el! :smoke: o sa dispara

sunt si avantaje la motorul asta .. dar inclin sa cred totusi ca un ktm e mai bine facut ! ..

 

 

 

Fara suparare, ai avut honda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gandesc eu un sistem sa nu o car in spate

 

Sistemul deja exista si se cheama rezervor de 13 L :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fara suparare... :smoke:

1:Unde lasa de dorit man?

2:cu supapele cred ca vorbesti din auzite tot asa(ca fiecare motocicleta echipata cu supape de titan are probleme dac nu sunt respectate verificarile periodice)

3:Alte modele de enduro nici n-au('sa sara piatra'-ai imaginatie bogata,unde sa sara omule?oricat de "firav' ar fi,apara mai mult decat nimic),si am inceput sa cred ca deja de pe forum au disparut afirmatiile copilaresti gen'taica-meu e mai puternic decat al tau" .Motor mai bun sau mai putin bine facut in segmentul asta hard deja nu exista, daca te pricepi putin la service si la mecanica(fara sa fiu "Marele Endurist" eu am avut norocul sa detin mai multe modele si pot afirma linistit ca fiecare model are avantajele si dezavantajele ei,),si astept in continuare pareri personale avizate :D

de ce oare te-ai enervat asa?! . eu nu am facut observatia asta cu rautate, pur si simplu ce am constatat ... un sezon intreg m-am dat mereu cu un amic care are honda !

si nu ma cred "marele endurist" te inseli .. ma rog, dar daca mi-am spus parerea, si nu tocmai asa cum vroiai tu sa auzi .. te-ai suparat. imi pare rau pt tine .. totusi asta e parerea mea

si pt domnul RELU74 .. Nu nu am honda ! dar sunt multumit de motorul meu !!! la un moment dat chiar vroiam sa iau un 250x dar m-am razgandit

Share this post


Link to post
Share on other sites
de ce oare te-ai enervat asa?! . eu nu am facut observatia asta cu rautate, pur si simplu ce am constatat ... un sezon intreg m-am dat mereu cu un amic care are honda !

si nu ma cred "marele endurist" te inseli .. ma rog, dar daca mi-am spus parerea, si nu tocmai asa cum vroiai tu sa auzi .. te-ai suparat. imi pare rau pt tine .. totusi asta e parerea mea

si pt domnul RELU74 .. Nu nu am honda ! dar sunt multumit de motorul meu !!! la un moment dat chiar vroiam sa iau un 250x dar m-am razgandit

Nu m-am suparat frate dimpotriva daca m-ai cunoste ai stii ca eu nu favorizez nici o marca( si scuze de fraze cu continut mai 'nervos')dar ma deranjeaza parerile generalizate gen....asta-i mai bun..... din cauza ca repar si motoare si aduc si piese pt ei,deci cred ca am ceva experienta in domeniu.Si ca amicul tau avea probleme cu Honda(ce model era de fapt ca ai uitat sa specifici)nu inseamna ca Honda e naspa( si daca ti-as zice ca 80% dintre biele si culbutori,stator&rotor&rulmenti aduse de mine sunt pt KTM,inseamna ca KTM e mai inferior calitativ?NU,dimpotriva,inseamna poate si ala ca sunt mai mult KTM-uri pe la noi si poate si mai mult proprietari neglijenti),Si iti pot zice cam avut un crf450 din 2002(cu cine stie ce proprietari inaintea mea) la care numai prin 2006 era umblat la motor,si am vazut proprietar la care motorul era terminat dupa 1 sezon( a mai uitat omul sa schimbe uleiul la timp,si sa spele un filtru ca lumea),si am vazut Yamaha wr cu 2500 km la bord,cu biela dusa(luat de catre un prieten de la un manelist care se dadea o data pe luna si a adunat acesti km in 2 ani pe strada) dar saracul motor avea inca filtrulaer&uleiul original neumblat niciodata... :smoke: La noul propriatar a rezistat 50km.

In fine...sa vorbim mai departe despre mobra din topic..

Edited by cbrxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare mai nervosilor!Degeaba va certati voi aici!...ati vazut shootout-ul enduro din 2007-2008 dintre Honda,Kawasaki,Suzuki,Yamaha,Ktm si Atk??????????Care a fost pe primul loc???HONDA CRFX :lol: , :scratch: .Stati linistiti...eu nu-s "rasist" in legatura cu Ktm-u daca am Honda!Dimpotriva...imi place Ktm-ul exc foarte mult...daca nu imi gaseam un dealer stabil de piese pt Honde cu siguranta imi cumparam o "portocala" (si asa cred ca imi cumpar un exc de 300 ca am io boala pe 2T big bore!).Si acum ....parerea mea..... admit faptul ca crf-x-ul S-AR PUTEA sa nu fie la fel de bine "finisat" ca si exc-ul,dar...cred ca Honda isi permite sa faca modelele mai "pe graba" decat Ktm-ul deoarece Honda are vreo 200 de modele iar Ktm-u are timp sa perfectioneze modelele,ca n-are numa vreo 20.NO OFENCE!! PLEASE! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost azi aici la un dealer care vinde moto, si am vb cu tipu de acolo, si omu se da pe dirt bikeuri de 10 ani, se da numai pe honda, ptr ca cica in grupu lui de baieti care, merge el in desert, si pe dune, este cea mai fiabile, si cea mai echilibrata, din punctu lui de vedere, oricum, toti dupa un sevon le rebuild motoarele, dar, asa zice omu,, si are crf 250 r si unu de 450 , si mia zis ca ii plac amandoua, ca nu ar renunta la ala de 250, ptr ca e modificat, si trage de rupe si este parca mai fasnetz decat 450,, dar ptr desert il baga mai mult pe ala de 450.. in fine, cert este ca cred ca toate sunt motoare bune, dar depinde de norocu fiecaruia si de preferintze, asa ca nu va mai certati, toate sunt bune, si toate sunt nebune :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cbrxx, cam la ce pret se invarte un Crf 250 x? Deja ma strabate un gand, asa, de a 6-a motoreta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, si eu ma gandesc tot la un crf pentru un eduro mai hard, de cateem imi e firca ca trebuie sa bag prea multi bani in el, imi trbuie o mobra cu care sa ies o data la cateva saptamani si sa nu necesite o mentenanta prea mare :moto:

 

puteti sa imi sugerati ceva siteuri urile mai ales cu aftermarket-uri pentru crf

 

 

PS. acum mai am un dominator de care sunt multumit de acea vreau tot honda :wacko:, daca e interesat careva de un schimb cu crf vb. pe PM respect-048.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

un amic si-a luat un CR 250 cu 1000 euro. motoru era super forjat, mers cu el la competitii de cross, multi proprietari, 1997 , motor nelasat sa se ''odihneasca''. l-a luat, nu a bagat bani in el deloc, merge de nu se mai termina, enduro prin munti

Share this post


Link to post
Share on other sites

in weekend am facut cateva bucati de traseu hard enduro cu un CRF X 250 - am ramas super impresionat de manevrabilitate si modul in care livreaza puterea. Un pic cam greu daca il compari cu un 2 timpi, insa cred ca e o super alegere.

Si pentru cei care isi fac probleme ca nu ii ajuta un 250 - eu am 95 kg "la gol" :D si cand prindea grip se ridica pe o roata. Si inca una - Zsolt de la MCiuc se da cu 250 (cu chit de 280) si are 115 kg - tot "la gol" - si face trasee super hard cu ea.

Daca aveti ocazia sa testati una nu stati pe ganduri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

crf250x de cand de fabrica?din 2004?

imi place,o singura chestie imi displace ca nu are far ptr rar si trebuie sa iti cumperi kit

 

nu se prea vorbeste de crf250 x,why?

Edited by rider_thetiger

Share this post


Link to post
Share on other sites

CRF 250 X are far si stop si optional kit de strada cu semnale, oglinzi si claxon. Cel putin asa vine el de la mama lui; ca i l-o fi dat jos proprietaru asta e altceva.

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...