Jump to content
Sign in to follow this  
cbrxx

Detinatori de Honda crf 250/450 X

Recommended Posts

AHA ,merci atunci totul i ok..chiar imi place crfx-u

cu intretinerea cum ii?

Edited by rider_thetiger

Share this post


Link to post
Share on other sites
AHA ,merci atunci totul i ok..chiar imi place crfx-u

cu intretinerea cum ii?

Daca faci service-ul comform cartii de intertinere,si schimbi uleiul la timp,bagi numa benzina si consumabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, tot asta micu de 250 ma batea si pe mine gandu sa iau.. la concurenta cu husa 390. By the way, CRF250X nou se inmatriculeaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mda, tot asta micu de 250 ma batea si pe mine gandu sa iau.. la concurenta cu husa 390. By the way, CRF250X nou se inmatriculeaza?

Da, daca il iei de la o reprezentanta, ti-l da cu talon si numar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna am un CRF 250R din 2005 stare buna daca te intereseaza asta e numarul meu de tel. 0723150753 Tibi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si eu sunt interesat de un crf 250/450...daca stie careva unul bun de vanzare pana in 2000 euro PM va rog.Merci

 

 

unul de 250 la mine de vanzare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor ,sunt interesat sa cumpar un CRF 250/400 X inmatriculat si bineinteles ...ieftin :cheers: .Daca ma poate ajuta cineva ,ii multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare domnilor ,sunt interesat sa cumpar un CRF 250/400 X inmatriculat si bineinteles ...ieftin :cheers: .Daca ma poate ajuta cineva ,ii multumesc .

 

 

nu cred ca un crf 250 x se poate inmatricula

sau daca se poate e mai mare daraua...

sorry, eu nu pot sa te ajut. a mea nu merge inmatriculata

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu cred ca un crf 250 x se poate inmatricula

sau daca se poate e mai mare daraua...

sorry, eu nu pot sa te ajut. a mea nu merge inmatriculata

 

CRF R nu se inmatriculeaza (e motocross). CRF X s-ar putea sa mearga inmatriculat. Are far. Depinde ce au cei de la RAR pe tabelele lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce auzisem de la Honda, CRF250x nu s-a omologat oficial in Ro in timp ce CRF 450x a fost trecut prin focurile RARului de catre dealer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CRF R nu se inmatriculeaza (e motocross). CRF X s-ar putea sa mearga inmatriculat. Are far. Depinde ce au cei de la RAR pe tabelele lor.

 

Detin un CRF 250 X pe care l-am inmatriculat. R-ul nu se poate inmatricula pe cand X-ul daca il cumperi cu acte si carte de identitate se inmatriculeaza fara probleme prea mari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda e generalist. Are o foarte redusa adaptabilitate la piata - plus ca lucreaza cu cifre mari. Nu-i intereseaza faptul ca enduristii din Romania vor o motocicleta de munte buna pe piatra asa cum e Ktm-ul. Are suspensii cam tari, pompa de apa si capacele expuse si friabile pe piatra. Dar calitatea de executie e mai buna si constanta.

Si ca sa fiu poet

- ktm - pictura de serie mica

- Honda - o fotocopie f bine realizata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se mai gaseste un CR250X sau CR450X de vanzare as fi si eu interesat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

va rog nu transformari topicul intr-un bazar pentru honde. abaterile ulterioare vor atrage suspendarea fara alte avertismente. multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noroc Colegii Honda.

 

Am un CRF450R 2007 si sunt mult sub nivelul ei!

 

O motocicleta creata din fabrica sa suporte Campionatele de Motocros la cel mai inalt nivel si sa ia podiumuri la toate cursele.

 

Eu personal nu merg la Motocros ci la Enduro Descovery cu prietenii sau la crsele de Enduro Cross si Enduro REA...

In acest pasaj de teren ii lipses cateva lucrusoare:

 

Suspensia fata este facuta sa absoarba socuri (aterizari) de la inaltimi mult mai mari decat cele din Enduro.Asta nu e un lucru bun in cazul Enduro, imi rupe mainile deja in turul 2 de 6 km. Dar am montat un ghidon cu flexibilitate marita si voi cumpara acum valvele cu arcurile fata ptr enduro nu motocros. Deci swe va rezolva.

 

Cuplul motor la turatii mici este aproape 0 la fel ca un 2t dar poate fi ajutat din ambreaj si existqa ptr ea 3 tipuri de volante ce preiau caii putere transformandu-i intr-un cuplu mai nun la turatii mici. Adica nu-ti mai moare motorul asa usor folosindu-se de viteza inertiala de turatie... Sau mai poate fi modificate grafica de cuplu din axa cu came. Eu sincer m-am obisnuit cu asta si transfer aceste neajunsuri pe ambreaj cu schimbul uleiului din cutie si motor dupa fiecare 2 zile competitionale sau 3-4 iesiri in Descovery.

 

In rest nu pot spune de rau chiar comparand-o cu KTM sau celelalte moto Enduro ce le-am probat (la nivelul meu) in toate ipostazele.

 

Recomand aceasta moto celor ce nu sunt la inceput.Incepatorii sunt mult mai safe pe un KTM ce detine cuplu si suspensii perfecte Enduro insa recomand crf r ul celor plini de adrenalina neconsumata.

 

P.S. In cazul meu, crf r ul e cea mai tare... :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Am si eu o intrebare se pune acelasi ulei in cutie de viteze ca si in motor?

si ce ulei folosoti voi ceva recomandari ?

sunt noul posesor al unui honda crf 450x din 2006

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc Putoline syntetic gear oil(Gp 80 vara si Gp 10 la timp rece),dar dpa cartea de service merge si ulei simplu de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc Putoline syntetic gear oil(Gp 80 vara si Gp 10 la timp rece),dar dpa cartea de service merge si ulei simplu de motor.

 

 

 

 

Mersi de raspuns

intre timp eu am folosit motorex cross power 10W50 si in motor si in cutie

iarna ar trebui sa folosesc ulei ceva mai subtire?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am fost ''fortat'' sa fac un schimb de motoreta si sa ma dau c-o honda crf 450 de motocros modificata cumparata de la un campion local( care s-a accidentat si a fost nevoit s-o vanda ca oricum cica ramanea in urma cu tehnologia pana la recuperare totala)....big bore, power bomb, carburator rejetat, gaurit, modificat si nu mai stiu ce alte chestii total straine mie ca nu m-au interesat. ba baiete unde nu ma urc pe bestie si incep io s-o incerc din aproape in aproape...mi-a murit motoru la pornire de 2 ori consecutiv- pt ca era ceva total nou....pe la 50-60 la ora sa zic ma ''urc'' pe ghidon si bag mana in gaz destul de progresiv....eram pe nisip de plaja.......aveam pantaloni cu centura si bretele....am simtit cum mi se expun bucile la sablare cu nisip. am incercat-o la diferite viteze. o acceleratie incredibila. ii inapoiez motoreta omului care ma lasase in urma pe dr-z-ul meu. ajung io cu oamenii pe langa sosea, io cu dr-z-ul ma bag pe carosabil. astilalti cu crf si klx(de serie) pe nsip de plaja. ma cheama sa vin alaturi de ei( in paralel) si-mi fac semn sa ne intrecem. retrogradez io si bagam mana-n gaz de pe la vo 50 km/h (aveam io). unde nu ridica baietii noru de praf cat casa da m-am tinut dupa ei pana pe la 90 (eu pe asfalt) dupa aia au inceut sa castie avantaj direct proportional. eram la 140 pe asfalt si sa dea draq daca nu se indeparatu ca din pusca.

cu toate modificarile ce le aveau ambele motorete (crf si klx) au facut in jur de 2000 de km vara asta fara nici cea mai mica problema fara a le menaja mai deloc zic eu. intentia e doar de a povesti ceva ce m-a surprins placut . beer.gif

p.s. raport motor-roata modificate deasemenea.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai un 450 kituit cum zici tu se poate duce si peste 70 cp, insa am dubii ca este mai fiabil decat crf ul de serie

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai un 450 kituit cum zici tu se poate duce si peste 70 cp, insa am dubii ca este mai fiabil decat crf ul de serie

 

tipu cu crf vrea deja s-o vanda(si-a facut un moft) ca ziceau ca atunci cand crapa e rar cand nu trebuie schimbat macar juma de motor. oricum costa mult prea mult sa de dai cu asa ceva la nivel de hobby chiar si cu venituri bunicele apoi esti "obligat" sa mergi in grup sau pe trasee nu mai departe de sa zicem 10 km de o sosea. oricum impresionanta scula. 76 de cai parca zicea ca are.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu exceptia unei ambitii personale, eu vad asemenea agregat utilizabil strict la sm, pentru ca la rally crapa iar la enduro e total nepotrivita. ma intreb daca la motocross e interesanta pentru piloti sub 120 kile :scratch:

oricum, motorsportul e o gaura neagra pentru bugetul personal, de apreciat ca sunt asa multi pasionati pe la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...