Sari la conținut

Detinatori de Honda crf 250/450 X


cbrxx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma dau cu un CRF250R din 2005. Azi, la o urcare mai salbatica prin padure, am dat-o cu rotile in sus la propriu. A stat asa timp de 2 minute dupa care am reusit s-o ridic si s-o pun in pozitie normala.

Am observat ca a inceput sa curga (prelinga) ulei de culoare verde si neuzat, din cutia filtrului de aer. Cred ca e normal, am mai vazut la alte motoare chestia asta dupa cazaturi, in special cand rotile sunt la deal si saua la vale.

Schimbul de ulei l-am facut in urma cu 5 ore si la motor si la cutie dar uleiul pus de mine nu e verde!

Intrebarea mea este: de unde vine acel ulei proaspat, de culoare verde, atata timp cat in motor si cutie e alt ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este uleiul cu care este impregnat filtrul de aer.

Nu cred. Filtrul il intretin cu spray de filtru si nu-l imbib excesiv astfel incat nu picura din el.

E un ulei proaspat care vine de undeva, dar nu-mi dau seama de unde. Posibil in furtunele care fac legatura intre motor si carcasa filtrului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre capacul de chiulasa si carcasa filtrului de aer ai legatura printr-un furtun , e posibil ca in functie de pozitia motocicletei sa fii curs ulei din motor catre filtru de aer . Acum legat de culoarea uleiului e greu sa stim de ce e verde si nu negru cum ai pus tu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

salut

 

am o honda crf 250 r din 2004 , daca recurg la schimbarea arcurilor din furca cu unele pentru greutatea mea 55 kg se va schimba considerabil comportamentul furcii ? Vreau sa stiu daca se va comporta mai mult in spre varianta enduro ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut

 

am o honda crf 250 r din 2004 , daca recurg la schimbarea arcurilor din furca cu unele pentru greutatea mea 55 kg se va schimba considerabil comportamentul furcii ? Vreau sa stiu daca se va comporta mai mult in spre varianta enduro ?

 

Vor fi mai moi suspensiile,dar asta nu te va ajuta foarte mult. Pt enduro ai nevoie de cuplu,ceea ce nu vei gasi la un cross decat daca ii schimbi cutia de viteze,ceea ce costa mai mult decat merita. Been there,done that. Am trecut si eu prin faza motor de cross incercat facut de enduro,si chiar la un CRF 250 R. Nicio setare nu te va ajuta destul. Daca stapanesti cat de cat un CRF de 250,parerea mea personala este s-o vinzi si sa sa iti iei un KTM 125 EXC 2 t. O sa ai o revelatie. Repet,been there,done that. :)

Bafta,

 

Andrea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Schimb de aripi.

Am nevoie de aripa spate pentru Honda CRF, 2004-2005, de culoare alba, noua sau second. Ofer la schimb aripa spate rosie noua sau SH in stare foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Vreau sa va intreb referitor la instalatia electrica a unui CRF 250 X 2006, incarcarea este foarte slaba, mai nou becul fata nu mai arde, nu porneste la automat numai la pedala. Bateria am incarcat-o si tine curentul. De unde sa vina aceste probleme, se arde releul de incarccare de obicei? Si m-ar interesa daca nu are cineva in plus un stop cu leduri pe spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand merge motorul, ar trebui sa ti se aprinda becul, daca nu este ars. Altfel, daca este intradevar de la incarcare, si scanteia ar merge pe baterie. Asta inseamna ca motorul va functiona pana se descarca bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul merge fara probleme pornit la pedala. Ce am observat ca sub acumulator in spatele carcasei filtrului de aer acidul a atacat bine acele mufe. Careva proprietar anterior a montat o baterie clasica care nu se preteaza la acest tip de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

va salut

  • vreau sa-mi cumpar crf-ul de 250 in 4 timpi si nu stiu sa-l deosebesc fata de cel in 2 unu e x altul este r .......recunosc nu m-am documentat pentru ca ma uitam dupa alte avioane ......ma ajuta cineva
  • Multumesc ......
  • .SA VINA VARA!!!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

250 in 4 timpi se numeste CRF 250, iar 250 in 2 timpi se numerste CR 250. Daca dai cautare pe google dupa CRF 250 si CR 250, pe imagini, o sa vezi cimpoiul de la 2 impi care le diferentiaza din prima privire.

X si R sunt altceva: CRF 250 X e de enduro, CRF 250 R e de motocross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...