sightless Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Salut, Azi am vrut sa fac o mica plimbare cu moto, o pornesc, o las putin, dupa care bag in viteza si eliberez usor ambreajul incep sa ma misc apoi cand sa ies in strada trag ambreiaju si surpriza...moto tot rula desi ambreiajul era tras.Incer sa o scot pe liber si nu mergea nici cum, am oprit motorul si atunci am putut sa o scot pe liber dar cu el pornit nu :| M-am uitat la cablul ambreiajul pare cam uzat si frecat si am observat eu de la un timp ca maneta ambreiajului e cam slaba si cand o trag si o eliberez ea nu revina la normal. Acum va intreb si pe voi ce parere aveti nu cred ca ar fi probleme la cutia de viteze cred ca toata chestia e de la cablu de la ambreiaj dar ramane o nelamurire: De ce cu motorul oprit pot schimba pe liber (sau in viteza) si cu el pornit nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Pe de o parte, regleaza-ti cablul sa ai undeva la 1mm joc. Pe de alta, ar putea fi si din cauza uleiului. Daca este foarte gros, gen 20W, si pe frigul asta, transmite mai mult cuplu decat e normal (ambreiajele in baie de ulei nu sunt niciodata 100% disengaged spre deosebire de cele uscate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 1 mm? nu ti se pare cam putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Normal ar trebui sa aibe intre 5-10 mm joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 asta ii la al meu; fiecare sa se uite in manualul lui acum si sa comparam ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) ce se intampla daca nu lasi jocul asta asa de mare? Editat Decembrie 16, 2008 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) 1 mm? nu ti se pare cam putin? La Suzuki aveam 1-2mm (scria in carte). La Beemer nu m-am uitat niciodata Pentru chivu: daca nu ai joc, cablul e tot timpul in tensiune, deci se uzeaza ceva mai repede. Mai mult, ambreiajul poate sta putin decuplat si se uzeaza la randul lui. Daca jocul e prea mare, maneta nu revine, nu decupleaza complet si schimbi de mai multe ori fara ambreiaj fara sa vrei. Ceea ce inseamna ca uzezi atat cutia, cat si ambreiajul. Editat Decembrie 16, 2008 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Singurul motiv pentru care se lasa joc manetei ambreiajului este pentru a nu ramane cumva tensionat si sa apara o usoara debreiere iar parghia care impinge placile sa nu fie in contact permanent cu rulmentul. Protejarea cablului e vax-albina, asta era problema... Jocul este de obicei 5-10 mm la capatul manetei. (probabil la capatul opus se traduce in 2-3 mm). Sightless, probabil cablul tau s-a rupt si mai atarna in cateva fire pe undeva. Fa o proba, trage de maneta si vezi daca in acelasi timp parghia de pe motor se misca si ea corespunzator. (adica cam cat ar trebui sa se miste normal - vreo 10mm) Daca nu, schimba cablul. Este absolut normal sa nu poti schimba vitezele cu motorul pornit odata ce ambreiajul nu decupleaza. Pe loc merge indiferent de ambreiaj. Poti incerca si la masina daca vrei, vezi daca poti schimba viteze fara sa debreiezi, in mers. p.s. si e AMBREIAJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) Ai verificat daca nu e rupt cablul? Ca asa suna din ce povestesti tu Sorry, acuma am vazut ca si belbody a sugerat acelasi lucru...of of, graba asta Editat Decembrie 16, 2008 de toasted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) Singurul motiv pentru care se lasa joc manetei ambreiajului este pentru a nu ramane cumva tensionat si sa apara o usoara debreiere iar parghia care impinge placile sa nu fie in contact permanent cu rulmentul. Protejarea cablului e vax-albina, asta era problema...Jocul este de obicei 5-10 mm la capatul manetei. (probabil la capatul opus se traduce in 2-3 mm). Sightless, probabil cablul tau s-a rupt si mai atarna in cateva fire pe undeva. Fa o proba, trage de maneta si vezi daca in acelasi timp parghia de pe motor se misca si ea corespunzator. (adica cam cat ar trebui sa se miste normal - vreo 10mm) Daca nu, schimba cablul. Este absolut normal sa nu poti schimba vitezele cu motorul pornit odata ce ambreiajul nu decupleaza. Pe loc merge indiferent de ambreiaj. Poti incerca si la masina daca vrei, vezi daca poti schimba viteze fara sa debreiezi, in mers. p.s. si e AMBREIAJ. Se poate, dar tre sa fii meserias! Dai 2-3 sprituri din acceleratie si intra, ca se face sincronizarea cutiei cu motorul! @ sightless: cablul tau e rupt aproape de tot! Editat Decembrie 17, 2008 de mishu_canishu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sightless Postat Decembrie 17, 2008 Autor Share Postat Decembrie 17, 2008 sightless, probabil cablul tau s-a rupt si mai atarna in cateva fire pe undeva. Fa o proba, trage de maneta si vezi daca in acelasi timp parghia de pe motor se misca si ea corespunzator. (adica cam cat ar trebui sa se miste normal - vreo 10mm) Daca nu, schimba cablul. Este absolut normal sa nu poti schimba vitezele cu motorul pornit odata ce ambreiajul nu decupleaza. Pe loc merge indiferent de ambreiaj. Poti incerca si la masina daca vrei, vezi daca poti schimba viteze fara sa debreiezi, in mers. Cam asta am vazut si eu, e ros si unele fire impiedica revenirea manetei inapoi si banuies ca impiedica si decuplarea cand trag maneta ambreiajul (de nu pot sa schimb treapta).O sa ma ocup de ea cat de curand, acum nu prea am avut timp, sa vad dak pot sa refac ceva la cablul actual sau daca trebuie sa-l schimb, eu ma temeam sa nu fie ceva de la cutia de viteze dar nu are ce cablul e de vina! Oricum va multumesc mult pentru sfaturile acordate asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 (editat) De ce cu motorul oprit pot schimba pe liber (sau in viteza) si cu el pornit nu poti sa schimbi in mers si fara sa folosesti ambreiajul , trebuie sa tragi mai tare de pedala si sa reduci acceleratia putin cand schimbi, eu am incercat si merge, dar nu e indicat Editat Decembrie 17, 2008 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Asta asa, daca te manaca in c_ur, sau daca se intampla sa te lase cablul la drum lung. Dar daca nu ai ambreiajul functional nu prea poti pleca de pe loc, eventual o impingi si sari pe ea si bagi in viteza cand deja e in miscare. Dar sa mergi prin oras fara ambreiaj functionand e ... f_ere de u_re.. Cei patiti stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 pai cand te vezi cu 200 de metrii inainte de semafor te apuci si faci 8 pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Salut, Azi am vrut sa fac o mica plimbare cu moto, o pornesc, o las putin, dupa care bag in viteza si eliberez usor ambreajul incep sa ma misc apoi cand sa ies in strada trag ambreiaju si surpriza...moto tot rula desi ambreiajul era tras.Incer sa o scot pe liber si nu mergea nici cum, am oprit motorul si atunci am putut sa o scot pe liber dar cu el pornit nu :| M-am uitat la cablul ambreiajul pare cam uzat si frecat si am observat eu de la un timp ca maneta ambreiajului e cam slaba si cand o trag si o eliberez ea nu revina la normal. Acum va intreb si pe voi ce parere aveti nu cred ca ar fi probleme la cutia de viteze cred ca toata chestia e de la cablu de la ambreiaj dar ramane o nelamurire: De ce cu motorul oprit pot schimba pe liber (sau in viteza) si cu el pornit nu uleiul pare a fi de vina.se mai intampla daca e vechi sau necorespunzator.raman discurile lipite chiar daca il strangi.mai ales acum ca e frig.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 pai cand te vezi cu 200 de metrii inainte de semafor te apuci si faci 8 pe drum ca la ski Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) care ar fi problema daca un ambreaj cupleaza prea repede? e prea uzat? Editat Decembrie 19, 2008 de chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 e cablul prea slab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sightless Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 unde gasesc seria sasiului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 unde gasesc seria sasiului? Ai incercat in talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sightless Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) unde gasesc seria sasiului? Ai incercat in talon? Da m-am uitat in talon chiar si in cartea motorului dar nu am vazut nimic de genu "SERIA SASIULUI" probabil o fi scrisa sub alta denumire. Pe talon am doar (printre altele): -nr de indentificare -seria cartii de indentificare -tipul varianta (eu banuiesc ca asta ar fi dar nu sunt sigur) -nr de omologare iar pe cartea motorului ce am gasit in plus: - tipul - seria (astea doua se refera la motorul motocicletei) Deci va rog sa ma lamuriti si pe mine cu seria sasiului am nevoie de ea pt a imi cumpara cablul de ambreiaj!!!!! Multumesc si asfalt uscat Editat Decembrie 19, 2008 de sightless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Da m-am uitat in talon chiar si in cartea motorului dar nu am vazut nimic de genu "SERIA SASIULUI" probabil o fi scrisa sub alta denumire.Pe talon am doar (printre altele): -nr de indentificare -seria cartii de indentificare -tipul varianta (eu banuiesc ca asta ar fi dar nu sunt sigur) -nr de omologare iar pe cartea motorului ce am gasit in plus: - tipul - seria (astea doua se refera la motorul motocicletei) Deci va rog sa ma lamuriti si pe mine cu seria sasiului am nevoie de ea pt a imi cumpara cablul de ambreiaj!!!!! Multumesc si asfalt uscat Domnule, numarul de identificare = serie sasiu. De regula este stantat pe "gatul" cadrului (sasiului). Daca motorul din avatar este al tau: - marca = SUZUKI - tipul, varianta = GSXR 750 - nr de indentificare = serie sasiu - seria cartii de indentificare = pe langa talon, trebuie sa mai ai cartea de IDENTITATE (nu de identificare). Seria cartii de identitate se trece intotdeauna in talon, practic datele din talon le ai si in cartea de identitate. Domnule, numarul de identificare = serie sasiu. De regula este stantat pe "gatul" cadrului (sasiului). Daca motorul din avatar este al tau: - marca = SUZUKI - tipul, varianta = GSXR 750 - nr de indentificare = serie sasiu - seria cartii de indentificare = pe langa talon, trebuie sa mai ai cartea de IDENTITATE (nu de identificare). Seria cartii de identitate se trece intotdeauna in talon, practic datele din talon le ai si in cartea de identitate. Editat Decembrie 19, 2008 de scania.topline Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 e cablul prea slab adica trebuie intins cablul sau trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 problema e de la uleiul gros care ramane pe discuri si ele stau lipite ( desi rulmentul de presiune depresurizeaza ). Schimba uleiul sau lasa motorul sa se incalzeasca inainte sa pleci si n`o sa mai ai probleme ( cel putin la mine asa mergea treaba pana am schimbat uleiul ). Asta daca nu cumva e cablul de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sightless Postat Decembrie 19, 2008 Autor Share Postat Decembrie 19, 2008 (editat) Domnule, numarul de identificare = serie sasiu. De regula este stantat pe "gatul" cadrului (sasiului). Daca motorul din avatar este al tau: - marca = SUZUKI - tipul, varianta = GSXR 750 - nr de indentificare = serie sasiu - seria cartii de indentificare = pe langa talon, trebuie sa mai ai cartea de IDENTITATE (nu de identificare). Seria cartii de identitate se trece intotdeauna in talon, practic datele din talon le ai si in cartea de identitate. Deci nr de identificare=SERIE SASIU? Oki mersi mult! Asfalt uscat Editat Decembrie 19, 2008 de sightless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.