Kingu Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Am mers lejer pe centura...60-70, am ajuns acolo ok. Si n-a vrut fratilor sa-mi dea inspectia ca cica cadrul e sudat, desi sunt aproape sigur ca asa e el....Totul era ok(electrica, frane, seriile...) M-am rugat de el vreo doua ore, am vrut sa-i dau 1.200.000 si n-a vrut frate de nici o culoare... Maine imi expira numaru rosu si am zis sa dau o fuga la Ploiesti, sa fak inspectia si identificarea acolo, ca a fost inmatriculat acolo in prahova. Si cand sa plek, pornesc merg 20m si trosc! Motoru a ramas blocat, habar n-am ce s-a spart... Si l-am lasat acolo in curte la R.A.R. si tre sa ma duc maine cu un papuc sa-l iau.. Chiar nu stiu ce pana mea sa mai fak... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 pai poate s-au spart segmantii, poate pistonu', poate s-a rupt biela, is multe care se puteau duce! tu cat ulei ii puneai, asa de curiozitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 daca l-ai fugarit in zilele alea imediat dupa montaj . Tii mimte cand te-am intrebat cat ulei ai in benzina si am zis ca mai trebuie................. De cand ai pelcat de acasa pistonul suna ca un clopot. Probabil sunt segmenti agatati in ferestre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 daca l-ai fugarit in zilele alea imediat dupa montaj . Tii mimte cand te-am intrebat cat ulei ai in benzina si am zis ca mai trebuie................. De cand ai pelcat de acasa pistonul suna ca un clopot. Probabil sunt segmenti agatati in ferestre de ce il lasi mai sa faca prostii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 daca l-ai fugarit in zilele alea imediat dupa montaj . Tii mimte cand te-am intrebat cat ulei ai in benzina si am zis ca mai trebuie................. De cand ai pelcat de acasa pistonul suna ca un clopot. Probabil sunt segmenti agatati in ferestre dar cat ulei punea omul? mie mi-ai spus ca pun prea mult 40 ml la litru si sa pun 30 ml... dar io nu si nu... continui sa merg cu ijul bine uns, si cu calamina in curs de depunere pe ici pe colo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 la ij spune 40 la carte, 40 ii pun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kingu Postat Noiembrie 10, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2005 am bagat 6liti si am pus 200ml care ii aveam la mine...adik ok. N-am reusit sa gasesc papuc azi da ma duc maine... il iau si nu stiu ce sa fac cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 Eu bag 25 ml Mobil semi-sintetic @kingu nasol omule,sa te inveti minte si sa nu pleci la drum lung cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 am bagat 6liti si am pus 200ml care ii aveam la mine...adik ok. N-am reusit sa gasesc papuc azi da ma duc maine... il iau si nu stiu ce sa fac cu el... Eu bag 25 ml Mobil semi-sintetic @kingu nasol omule,sa te inveti minte si sa nu pleci la drum lung cu el nu e bine cand nu ai nici macar 100km de cand ai montat setul, chiar daca nu contine piese noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 in rodaj si 50 ml/2000 km set refacut 50 ml/500 km in planeta se cam dilata toate la motoarele mai mici nu prea se recomanda mai nou sa bagi mai mult ulei pt. ca saracesti amestecul de banzina si motorul in ciuda faptului ca se unge mai bine se incalzeste mai tare ca are mai putina benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kingu Postat Noiembrie 11, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2005 Am reusit sa-l iau azi de la R.A.R. si l-am dus la gagica-mea in garaj.. Vreau sa il fac (sper c-o sa reusesc) si ma gandesc sa ma duc cu el ori la Ploiesti, ori la Giurgiu... Ceva sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abil-psihic Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Cum il chema pe nenea de la RAR? Dinicutza? Personajul asta a pus bete-n roate tuturor celor pe care ii stiu ca au vizitat recent locul... Cred ca are orgasme cand face rau altora, ca altfel nu-mi explic. Si mie mi-a zis ca am nituit placuta cu serie si am alergat pe la notariate sa dau declaratie ca am facut chestia asta, cu toate ca nici nu m-am atins de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Daca te hotarasti sa faci operatiunea la Ploiesti cred ca vei rezolva destul de elegant problema. ITP se poate face si in alta parte decat la RAR (iti dau adresa exacta daca vrei), tipul de acolo fiind interesat de starea tehnica exclusiv, adica lumini, cauciucuri frane etc... Identificarea va fi deasemenea doar o problema de concordanta a seriilor (daca nu ai modificari evidente desigur), baietii nu se arunca prea mult in detalii, probabil ca s-au pensionat toti dinicutzii... Pierderea de timp va fi destul de mare, ca peste tot dar asta este... PS: Hai ma, da-l dracu de rahat sovietic, chiar daca e ceva mai putin ulei decat cat ar trebui sa fie in rodaj, asta nu inseamna ca se blocheaza motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 ei nu se blocheaza! nici nu-ti inchipui ce piese de rahat de gasesc acum pt. rusoaice! si nu stiu de ce dar mi se par din ce in ce mai proaste de la an la an.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 ei nu se blocheaza! nici nu-ti inchipui ce piese de rahat de gasesc acum pt. rusoaice! si nu stiu de ce dar mi se par din ce in ce mai proaste de la an la an.... Din nefericire asta e realitatea. Toate ca toate dar daca omul a pus ceva mai putin ulei nu inseamna ca de-aia s-au spart lucrurile prin el. Uleiul putin isi arata "dintii" in timp: se uzeaza mai repede segmentii, cilindrul, apar jocuri in boltz, biela, etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 13, 2005 Share Postat Noiembrie 13, 2005 Solutia cu saibele e intradevar foarte comoda, o sa o incerc. Insa este riscul ca de la atatea saibe sa bie numai saibe si arc si sa nu mai am ce comprima . Oricum mai vorbim dupa ce incerc. Din nefericire asta e realitatea. Toate ca toate dar daca omul a pus ceva mai putin ulei nu inseamna ca de-aia s-au spart lucrurile prin el. Uleiul putin isi arata "dintii" in timp: se uzeaza mai repede segmentii, cilindrul, apar jocuri in boltz, biela, etc! asa este dar o calare de moment supa care sa-si revina motorul dupa ce se raceste nu e imposibila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kingu Postat Noiembrie 13, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2005 Da bro...Dinicutzu il chema pe om...dar dupa asta,m-am dus la celalalt Banoiu(ca mi l-a recomandat un tovaras cu un fier pe care il scosese din portbagaj si la ansamblat in fatza aluia si i-a facut toate actele...cu modificare de culoare...si i-a dat un milion..) Dar cred ca se vorbisera intre ei ca a venit astalalt la mine si mi-a zis ca nu poate sa ma ajute & ii pare rau.... pt $ilver : Motoreta nu e modificata deloc, seriile sunt ok(adik e o serie si pe motor si aceasi serie pe cadru, care corespunde cu cartea..), pot trece pe bune....cred. Acuma i-am sarit in cap lu, asta de la cere am luat-o (ca a vrut el neaparat radiere ) si am stabilit sa mai mergem o data cu ea la Dinicutzu (ca sa incerce el ca fost proprietar: Da-i ba nene si lu asta drumu, ca sa scap si io de fieru ast...hai na 1milion juma...faze d-astea) si dak nici atunci nu merge, o ducem cu duba lui la Ploiesti si vedem...asta cand o sa reusesc sa fak motoru'...ca nu stiu unde sa ma duc (poate stiti si voi pe cineva in buc...mai subtirache la bani.) Apropos...ca sa rada toata tara de mine: am dat 500Eur pe fieru asta si am mai bagat peste 200 in reparatii(frana disc yamaha, aprindere electronica, ambielaj, rulmenti,electrca beton(10x to Zidu')...) Poate ma trimiteti si pe mine la cineva ca sa-l fac. Ca sa avem motiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Da bro...Dinicutzu il chema pe om...dar dupa asta,m-am dus la celalalt Banoiu(ca mi l-a recomandat un tovaras cu un fier pe care il scosese din portbagaj si la ansamblat in fatza aluia si i-a facut toate actele...cu modificare de culoare...si i-a dat un milion..) Dar cred ca se vorbisera intre ei ca a venit astalalt la mine si mi-a zis ca nu poate sa ma ajute & ii pare rau.... Daca e vorbad e starea tehnica poti rezolva cu bani. Daca unul a tipat ceva in legatura cu serii sau suduri la cadru atunci e nasol rau de tot, Fug astia de la rar de tine ca de drac.. Se poate rezolva daca ceri comisie, dar tu ai o sudura ciudata pe acolo (poate fi asa doar pt ca e ruseasca). Ai mai reusit sa invarti motorul de atunci ? a fost gripaj sau e spart pistonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Bani de la tine asa fara recomandare sunt 99,99% sigur ca nu ia...asta e,dupa filmarile cu camera ascunsa nu mai pun botu' asa usor.Au crezut astia din mass-media ca rezolva ceva cu flagrantele...asta au rezolvat,au crescut spaga,acum tre' sa dai si la intermediar. Cu piesele proaste la rusoaice: asa este,dar regula e general valabila,mai exact stati linistiti ca si la vestice-i la fel si mai sunt si preturi extra.Acum bagati-o p'aia cu mitul "japonezei" care nu se strica niciodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 pai poate s-au spart segmantii, poate pistonu', poate s-a rupt biela, is multe care se puteau duce! tu cat ulei ii puneai, asa de curiozitate? Nu conteaza cantitatea de ulei, atata timp cat facea fum. Apropo , am uitat . Cum sa se sparga segmentii, segmentii se rup ,iar celelalte chestii care le-ai scris mai sus,n-au cum sa se defecteze datorita uleiulei de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 n-am spus ca din cauza uleiului se pot intampla astea l-am intrebat cat ulei ii punea ca exista posibilitatea sa se fi calat si da, segmentii se rup, my bad, era scris in graba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Segmentii sunt din fonta si se pot sparge, pentru ca sunt casanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 e vorba de semantica aici. diferenta dintre a se rupe si a se sparge e destul de mica si uneori subiectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 oi fi eu tampit, dar totusi segmentii nu sunt putin flexibili? si din cate stiu eu fonta nu prea e.intr-adevar e casanta. chiar sunt din fonta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Noiembrie 21, 2005 Share Postat Noiembrie 21, 2005 cuvantul-magie este: PUTIN flexibil ! altfel interpretat, altfel din nou cumparat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.