Sari la conținut

Am Ajuns Cu Iju La R.a.r.


Kingu
 Share

Postări Recomandate

:lol: Am mers lejer pe centura...60-70, am ajuns acolo ok. Si n-a vrut fratilor sa-mi dea inspectia ca cica cadrul e sudat, desi sunt aproape sigur ca asa e el....Totul era ok(electrica, frane, seriile...) M-am rugat de el vreo doua ore, am vrut sa-i dau 1.200.000 si n-a vrut frate de nici o culoare... Maine imi expira numaru rosu si am zis sa dau o fuga la Ploiesti, sa fak inspectia si identificarea acolo, ca a fost inmatriculat acolo in prahova.

Si cand sa plek, pornesc merg 20m si trosc! Motoru a ramas blocat, habar n-am ce s-a spart... Si l-am lasat acolo in curte la R.A.R. si tre sa ma duc maine cu un papuc sa-l iau..

Chiar nu stiu ce pana mea sa mai fak... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator stress_L&P

pai poate s-au spart segmantii, poate pistonu', poate s-a rupt biela, is multe care se puteau duce! tu cat ulei ii puneai, asa de curiozitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca l-ai fugarit in zilele alea imediat dupa montaj :lol: . Tii mimte cand te-am intrebat cat ulei ai in benzina si am zis ca mai trebuie................. De cand ai pelcat de acasa pistonul suna ca un clopot. Probabil sunt segmenti agatati in ferestre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

daca l-ai fugarit in zilele alea imediat dupa montaj :moron: . Tii mimte cand te-am intrebat cat ulei ai in benzina si am zis ca mai trebuie................. De cand ai pelcat de acasa pistonul suna ca un clopot. Probabil sunt segmenti agatati in ferestre

 

:lol: :ok:

 

de ce il lasi mai sa faca prostii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca l-ai fugarit in zilele alea imediat dupa montaj :ok: . Tii mimte cand te-am intrebat cat ulei ai in benzina si am zis ca mai trebuie................. De cand ai pelcat de acasa pistonul suna ca un clopot. Probabil sunt segmenti agatati in ferestre

 

 

dar cat ulei punea omul? mie mi-ai spus ca pun prea mult 40 ml la litru si sa pun 30 ml... dar io nu si nu... continui sa merg cu ijul bine uns, si cu calamina in curs de depunere pe ici pe colo :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat 6liti si am pus 200ml care ii aveam la mine...adik ok.

N-am reusit sa gasesc papuc azi da ma duc maine... il iau si nu stiu ce sa fac cu el...

 

 

Eu bag 25 ml Mobil semi-sintetic

 

@kingu nasol omule,sa te inveti minte si sa nu pleci la drum lung cu el :lol:

nu e bine cand nu ai nici macar 100km de cand ai montat setul, chiar daca nu contine piese noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

in rodaj si 50 ml/2000 km

set refacut 50 ml/500 km

 

in planeta se cam dilata toate :lol:

 

la motoarele mai mici nu prea se recomanda mai nou sa bagi mai mult ulei pt. ca saracesti amestecul de banzina si motorul in ciuda faptului ca se unge mai bine se incalzeste mai tare ca are mai putina benzina :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum il chema pe nenea de la RAR? Dinicutza? Personajul asta a pus bete-n roate tuturor celor pe care ii stiu ca au vizitat recent locul... Cred ca are orgasme cand face rau altora, ca altfel nu-mi explic. Si mie mi-a zis ca am nituit placuta cu serie si am alergat pe la notariate sa dau declaratie ca am facut chestia asta, cu toate ca nici nu m-am atins de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te hotarasti sa faci operatiunea la Ploiesti cred ca vei rezolva destul de elegant problema.

ITP se poate face si in alta parte decat la RAR (iti dau adresa exacta daca vrei), tipul de acolo fiind interesat de starea tehnica exclusiv, adica lumini, cauciucuri frane etc...

Identificarea va fi deasemenea doar o problema de concordanta a seriilor (daca nu ai modificari evidente desigur), baietii nu se arunca prea mult in detalii, probabil ca s-au pensionat toti dinicutzii...

Pierderea de timp va fi destul de mare, ca peste tot dar asta este...

 

PS: Hai ma, da-l dracu de rahat sovietic, chiar daca e ceva mai putin ulei decat cat ar trebui sa fie in rodaj, asta nu inseamna ca se blocheaza motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ei nu se blocheaza! nici nu-ti inchipui ce piese de rahat de gasesc acum pt. rusoaice! si nu stiu de ce dar mi se par din ce in ce mai proaste de la an la an.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei nu se blocheaza! nici nu-ti inchipui ce piese de rahat de gasesc acum pt. rusoaice! si nu stiu de ce dar mi se par din ce in ce mai proaste de la an la an.... :ok:

 

:lol:

 

Din nefericire asta e realitatea. Toate ca toate dar daca omul a pus ceva mai putin ulei nu inseamna ca de-aia s-au spart lucrurile prin el. Uleiul putin isi arata "dintii" in timp: se uzeaza mai repede segmentii, cilindrul, apar jocuri in boltz, biela, etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Solutia cu saibele e intradevar foarte comoda, o sa o incerc. Insa este riscul ca de la atatea saibe sa bie numai saibe si arc si sa nu mai am ce comprima :moron: . Oricum mai vorbim dupa ce incerc.

 

 

:lol:

 

Din nefericire asta e realitatea. Toate ca toate dar daca omul a pus ceva mai putin ulei nu inseamna ca de-aia s-au spart lucrurile prin el. Uleiul putin isi arata "dintii" in timp: se uzeaza mai repede segmentii, cilindrul, apar jocuri in boltz, biela, etc!

 

asa este dar o calare de moment supa care sa-si revina motorul dupa ce se raceste nu e imposibila! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bro...Dinicutzu il chema pe om...dar dupa asta,m-am dus la celalalt Banoiu(ca mi l-a recomandat un tovaras cu un fier pe care il scosese din portbagaj si la ansamblat in fatza aluia si i-a facut toate actele...cu modificare de culoare...si i-a dat un milion..) Dar cred ca se vorbisera intre ei ca a venit astalalt la mine si mi-a zis ca nu poate sa ma ajute & ii pare rau....

pt $ilver : Motoreta nu e modificata deloc, seriile sunt ok(adik e o serie si pe motor si aceasi serie pe cadru, care corespunde cu cartea..), pot trece pe bune....cred.

Acuma i-am sarit in cap lu, asta de la cere am luat-o (ca a vrut el neaparat radiere :lol: ) si am stabilit sa mai mergem o data cu ea la Dinicutzu (ca sa incerce el ca fost proprietar: Da-i ba nene si lu asta drumu, ca sa scap si io de fieru ast...hai na 1milion juma...faze d-astea) si dak nici atunci nu merge, o ducem cu duba lui la Ploiesti si vedem...asta cand o sa reusesc sa fak motoru'...ca nu stiu unde sa ma duc (poate stiti si voi pe cineva in buc...mai subtirache la bani.)

Apropos...ca sa rada toata tara de mine: am dat 500Eur pe fieru asta si am mai bagat peste 200 in reparatii(frana disc yamaha, aprindere electronica, ambielaj, rulmenti,electrca beton(10x to Zidu')...)

Poate ma trimiteti si pe mine la cineva ca sa-l fac. Ca sa avem motiv :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bro...Dinicutzu il chema pe om...dar dupa asta,m-am dus la celalalt Banoiu(ca mi l-a recomandat un tovaras cu un fier pe care il scosese din portbagaj si la ansamblat in fatza aluia si i-a facut toate actele...cu modificare de culoare...si i-a dat un milion..) Dar cred ca se vorbisera intre ei ca a venit astalalt la mine si mi-a zis ca nu poate sa ma ajute & ii pare rau....

 

Daca e vorbad e starea tehnica poti rezolva cu bani. Daca unul a tipat ceva in legatura cu serii sau suduri la cadru atunci e nasol rau de tot, Fug astia de la rar de tine ca de drac..

Se poate rezolva daca ceri comisie, dar tu ai o sudura ciudata pe acolo (poate fi asa doar pt ca e ruseasca).

Ai mai reusit sa invarti motorul de atunci ? a fost gripaj sau e spart pistonul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani de la tine asa fara recomandare sunt 99,99% sigur ca nu ia...asta e,dupa filmarile cu camera ascunsa nu mai pun botu' asa usor.Au crezut astia din mass-media ca rezolva ceva cu flagrantele...asta au rezolvat,au crescut spaga,acum tre' sa dai si la intermediar.

 

Cu piesele proaste la rusoaice: asa este,dar regula e general valabila,mai exact stati linistiti ca si la vestice-i la fel si mai sunt si preturi extra.Acum bagati-o p'aia cu mitul "japonezei" care nu se strica niciodata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai poate s-au spart segmantii, poate pistonu', poate s-a rupt biela, is multe care se puteau duce! tu cat ulei ii puneai, asa de curiozitate?

Nu conteaza cantitatea de ulei, atata timp cat facea fum.

Apropo , am uitat . Cum sa se sparga segmentii, segmentii se rup :lol: ,iar celelalte chestii care le-ai scris mai sus,n-au cum sa se defecteze datorita uleiulei de amestec. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

n-am spus ca din cauza uleiului se pot intampla astea :ok: l-am intrebat cat ulei ii punea ca exista posibilitatea sa se fi calat :moron:

 

si da, segmentii se rup, my bad, era scris in graba :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...