robychopper Postat Noiembrie 26, 2005 Share Postat Noiembrie 26, 2005 Daca nu am zis ce vreau sa fac si pt ce am nevoie de diferentialul din cutie,de ce ginditi voi in locul meu .... Propulsarea ce o folosesc este de motocicleta ,adica mai bine spus un motor de Yamaha FJ 1200cc -modelul american cu 120 cai....4 cilindri in linie tractiune pe lant Cadrul il am deja este cadru de chopper,ce lam facut anul asta in tara cind am fost in cluj la bono, la el sa facut cadrul. Daca vreti sa vedeti cadrul ,dati click pe BANERUL din semnatura mea intrati la PROJECTS si dupa accea in FJ 1200 chopper aveti mai multe poze......si ce va iesii va fii un chopper trike..... Va pun aici TREI POZEca sa iesiti din banuieli.....ce vreau sa fac cu parte interioara dintro cutie de masina(diferentialul) in care intra planetarele... Furca va fii o furca springer asemanatoare cea de pe simsonul meu de pe pagina,care si pe ea o construiesc tot eu.... Fiecare avem niste ideii daca le punem si in practica va iesii cu adevarat ceva super ORI FAC ceva ce sami placa si sa iasa ceva bestial ori nu ma apuc Diferentialul cel folosesc de la masina ,va avea facuta o carcasa de forma cilindrica cu semeringuri la capete unde intra planetarele...pe stinga va fii pus pinionul si pe dreapta discul....uitativa la poze si sper ca veti intelege ce spun,diferentialul de ce vorbesc este in interiorul cilindrului de aluminiu ce se vede acolo in spate in poza de care este prins pinionul si discul.. va salut cu respecte roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Noiembrie 29, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2005 Asta zic si io chopper, intr-adevar. Nota 10! Cam monstru , si chiar sunt curios cum rezolvati voi cu-nmatricularea, c-aici am inteles ca trebuie cam 100 de milioane (lei vechi) pentru o omologare, respectiv o producere in serie de zece bucati. Misto, da-i bataie, respectele mele! Am pus ochiul pe o alta Tula, inmatriculata, o s-o cumpar cat de curand, ii dau jos carcasa si... dulapul de aluminiu, voluminos, din spate, umblu nitel pe la ea si m-am scos. Pentru mine, daca e functionala si grunduita/vopsita bine, aia e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serviceumi Postat Noiembrie 29, 2005 Share Postat Noiembrie 29, 2005 E misto ce-ai facut, functioneza, insa asta este cel mai simplu lucru. Daca vrei sa faci o treaba, acum concentreaza-te pe detalii, finisari, aspect si toate celelalte "maruntisuri" care iti mananca zilele. Singur ai spus ca la 002 sareau piese din el. Fa in asa fel incat sa nu se mai intample. Succes in continuare ! Robby, cauta un diferential de fata de ARO 10, multa lume l-a dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Asta zic si io chopper, intr-adevar. Nota 10! Cam monstru , si chiar sunt curios cum rezolvati voi cu-nmatricularea, c-aici am inteles ca trebuie cam 100 de milioane (lei vechi) pentru o omologare, respectiv o producere in serie de zece bucati. Misto, da-i bataie, respectele mele! ti se pare monstru????are motor doar de 1200 e destul de mic Cu omologarea,nu uita ca is in barcelona salut Robby, cauta un diferential de fata de ARO 10, multa lume l-a dat jos. Daca te uiti in profil sa vezi si tu pe unde e lumea ,locatia Normal daca tu nu ai completate datele din profil :)nu ai de unde sa stii Si diferentialul de aro este prea mare,am destule masini de la care pot lua diferentialul din cutie,ma duc la un cimitir de masini si imi iau ce diferential dintro cutie ,ca is o gramada de masini aici in barcelona salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Noiembrie 30, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2005 Dupa parerea mea, n-ai nevoie de cine-stie-ce motor pentru un triciclu, etc. Daca stam sa ne gandim, motorul de 1200 e-un peshte cam mare, sa nu mai vorbim ca-i greu si consuma destul de mult. Bine, bine, s-ar putea sa nu consume chiar atat de mult, insa-i cam mare pentru cele trei roti pe care-ar trebui sa le miste . Oricum, imi place cum e facut, inc-o data-ti zic! Cat despre mine, deocamdata raman la Tula 200 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 3, 2005 Share Postat Decembrie 3, 2005 salut tu zici ca e mare motorul eu zic ca e mic....cauta pe net ca sunt destule trikeuri cu motoare de 5000cc chiar si mai mari,ce drac sa fac cu un trike mai mic de 1200cc ,deabea ar ajunge la 100km pe ora ) oricum imi place ce faci si tu dar cu timpul iti vei da seama ca vei vrea ceva mai mare.....trikeurile tre sa duca 3persoane si cu viteza de croaziera chiar peste 150kmph te salut si cauta pe net trikeuri facute din motoare de harley,vw,si alte motoare mult mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 3, 2005 Autor Share Postat Decembrie 3, 2005 Nu sunt adeptul vitezei, de-aia zic . Stiu, mai mare dragul sa-i tragi un motor de unspe mii de centimetri, are forta de-ajungi pe luna, insa, implicit, fugi cu 250 km/h, iar pe mine unul ma rezolva mult mai putin de-atat. Lasa, mai degraba incep cu un Trabant si-nvat ce-i aia prudenta (cum Trabantu' nu baga chiar asa tare), decat sa-mi iau din prima Ferrari si sa daram toti pomii care-au fost intr-atat de nesimtiti incat sa mi se puna-n cale! Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b28jmp Postat Decembrie 22, 2005 Share Postat Decembrie 22, 2005 Ce s-o mai lungesc... mai bine v-arat pozele! Sunt recente, au doua saptamani. Eu unul vreau sa zic ca uite ca se poate, s-am trimis fotografiile si prin strainatate, pe la alde suedezi, englezi, sarbi, francezi, americani, si s-au crucit toti cand au vazut-o , asa ca pot sa ma laud ca-ncepe lumea sa ne stie de frica! Eu nu pot vedea pozele , desi chiar sunt curios . Ai idee ce se poate face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 23, 2005 Autor Share Postat Decembrie 23, 2005 Imediat rezolv. C'est foutu hostu' meu de pan' acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 nici io nu vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 Incerc sa lucrez cu o galerie de imagini si cred ca mi-a iesit, in mare parte. www.adrians.bleu.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 La parada de broscutze pe care am facut-o cand s-a lansat ultimul film cu Herbie a venit shi un tip cu trike pe shasiu de VW (cumparat, nu facut de el) care facea wheelie!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 Lol, sasiul usor si motorul puternic, dap, banuiesc ca poti face si wheelie. Am pornit odata de era ambreiaju' prost, cu triciclul asta, a cuplat direct treapta intai, iar rezultatul a fost nu ca s-ar fi rupt cutia (a ramas intacta) si nici ca s-a oprit imediat, dar a ridicat roata din fata cam o palma inainte sa coboare inapoi, asa ca banuiesc c-un motor de 1300 poate sa-ti faca un wheelie frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 (editat) Cre'ca ala avea typ4 de 2000 cm3! (adica motor de bus, ultima generatzie pe benz- eu pe bus am 1600, ala de 2000 e beton, vreau shi eu sa-mi construiesc unul pt bus). Editat Decembrie 29, 2005 de mihaiachi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Decembrie 29, 2005 Share Postat Decembrie 29, 2005 da frate,l-am vazut...eram curios,si-mi place...da-s curios,cum de-l duce motorasu ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Decembrie 29, 2005 Autor Share Postat Decembrie 29, 2005 Asta ma-ntrebam si eu, as fi putut sa jur ca nu va urca un delusor decat cu-a-ntaia, insa n-am probleme deloc. Are putere Hoinaru', e vanjos, compresie mare. Ma gandeam sa gasesc un pinion mai mic pentru axul de la motor, ca sa-i sporesc nitel viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 pune poze si cu celelalte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 6, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2006 O sa pun, de-abia mi-am cumparat un aparat foto digital si-am de gand sa fac o sumedenie de poze . Stati numai sa ma duc pe la tara ori sa vina vara ! Mai aveti motoare de Hoinar nefolosite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dangero Postat Ianuarie 14, 2006 Share Postat Ianuarie 14, 2006 poooooozeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Ianuarie 15, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2006 Lol, n-am mai fost la tara, astfel incat nu le-am mai facut vreo poza masinariilor. Cand iau vacanta, pe 6 februarie, o sa dau o fuga si le mai pozez nitel, goale cum sunt, ca sa le vezi . Pentru doua tevi sudate, ai sa vezi tu cat m-am strofocat ! (ce-i drept, n-as da maldarul ala de fier pe nimic in lume ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 21, 2006 Share Postat Martie 21, 2006 Se pare ca ai uitat de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 ne-am suparat pe tine.....vrem poze cu 001 si 002..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Ptii, drace! Usurel, prieteni, ca n-am uitat de voi . Poate doar de forum, nitel, da' cu siguranta nu de datoria mea de-a mai posta niste poze pe-aici. In primul, vreau sa cer iertare adminilor si moderatorilor pentru faptul ca revitalizez nitel un subiect destul de vechi. Sper ca, de dragul motociclismului, sa nu se supere nimeni. Cu Mobra (respectiv 002, ATVu') n-am putut sa mai fac vreo poza, nu m-am mai ocupat de ea, imi trebuie o pedala de Mobra mai buna, c-asta si-a tocit dintii si indiferent ce i-as face, nu mai pot s-o mai prind pe ax. Si voiam sa-i dau un aft , da' ma gandeam sa nu fiu chiar atat de roman. Cat despre triciclu, am mai facut vreo cateva zeci sau sute (n-am masurat) de kilometri pe coclauri, respectiv am batut toata zona Comana, Teius, Isvoarele, Hotarele, Prundu, Puieni, Gradistea, Falastoaca, Gostinari, Colibasi, Budeni, Branistari, Calugareni, Uzunu, Mihai Bravu, Baneasa, Vlad Tepes, Mogosesti, Varlaam, Adunatii-Copaceni si-asa mai departe . Pot sa cartografiez toate gropile (cu toate ca-si schimba relieful si adancimea cam mult si cam des), potecile si drumurile de vaci de prin zona, n-am treaba! Atata tot ca se scumpeste benzina asta, 'tu-i mama ei . Poz(n)e? Am mai facut si de-alea . O sa vi le-arat si pe-alea. Ba chiar si pe cele cu Muravey, noua achizitie in materie de tricicluri. Am reusit, cu chiu, cu vai, sa pun mana pe-un triciclu inmatriculat (practic acelasi cu cel pe care-l am deja, numai ca nemodificat, cu furgonul, motoru' de 200 si tot excesul de fier pe el), am facut actele, tot, iar acum isi are garajul la mine-n curte, la tara . Carnetul il fugaresc de-abia dupa iulie 2007, ca deh, mai am de asteptat, insa intre timp i-am dat la ture Muravey-ului (de fapt, e o ea, da' nu va spun de ce) pe-acolo pe ulite, o nebunie! Nu m-am dus pe strada mare sau, mai incolo, pe sosea, pentru ca n-am de gand sa dau de vreun echipaj mai suparat, sau ceva. Nu sunt disperat. Atata tot ca-l conduc incolo si-ncoace ca sa ma familiarizez cu el. Iar motoru' de 200, cat i-or fi lui de uzati segmentii, pistonul si bucsele, tot rusesc e, si tot ma tine-nfundat in furgon la blana in primele trei trepte, c-a patra nu prea am avut loc s-o-ncerc - decat o data, si chiar si-atunci credeam ca ma dezghioc. In fine, am de gand sa-i fac o operatie estetica majora lu' Muravey, dau jos furgonu', ghidonul mai pe spate, roata mai mare pe fata, saua mai jos si mai in spate si lungita pentru un pasager, portbagaj, vopsea (dupa curatarea de rugina etc.), dau jos toata masca aia urata, refac electricele, ce mai, o sa fie o nebunie! Cat despre motor, ma descurc. Am vorbit cu cativa si o sa-i pun la punct toate problemele, ca sa-l am nou-nout. Gata cu palavrageala. Si-asa dau prea multe informatii si, vrand-nevrand, incepe sa ma urasca lumea. Postez poze , e si una in care eram pasager pe-un Iupiter 4 (350 cmc, un monstru dupa parerea mea). Baftalo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minidv Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Saltare si eu mergeam cu taicamiu cu stupii pe la comana gostinari prundu ...este super misto zona ...merg niste plimbari off-road tari de tot pe acolo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Sal'moale! Multam ! Intr-adevar, tare misto e zona asta, tare misto! E bine c-am gasit niste pamant sa punem de-o casuta aici (asta acum vreo trei ani), c-altfel nu mai reuseam sa facem acelasi lucru-n ziua de azi, si poate gaseam altundeva unde nu nimeream la fel de frumos. Off-road? Lol. Poate sar-bucsele-si-pivotii, zau asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.