Sari la conținut

Triciclul


AdrianS
 Share

Postări Recomandate

Daca nu am zis ce vreau sa fac si pt ce am nevoie de diferentialul din cutie,de ce ginditi voi in locul meu :P....

Propulsarea ce o folosesc este de motocicleta ,adica mai bine spus un motor de Yamaha FJ 1200cc -modelul american cu 120 cai....4 cilindri in linie tractiune pe lant

Cadrul il am deja este cadru de chopper,ce lam facut anul asta in tara cind am fost in cluj la bono, la el sa facut cadrul.

Daca vreti sa vedeti cadrul ,dati click pe BANERUL din semnatura mea intrati la PROJECTS si dupa accea in FJ 1200 chopper aveti mai multe poze......si ce va iesii va fii un chopper trike.....

Va pun aici TREI POZEca sa iesiti din banuieli.....ce vreau sa fac cu parte interioara dintro cutie de masina(diferentialul) in care intra planetarele...

Furca va fii o furca springer asemanatoare cea de pe simsonul meu de pe pagina,care si pe ea o construiesc tot eu....

Fiecare avem niste ideii daca le punem si in practica va iesii cu adevarat ceva super

ORI FAC ceva ce sami placa si sa iasa ceva bestial ori nu ma apuc

 

Diferentialul cel folosesc de la masina ,va avea facuta o carcasa de forma cilindrica cu semeringuri la capete unde intra planetarele...pe stinga va fii pus pinionul si pe dreapta discul....uitativa la poze si sper ca veti intelege ce spun,diferentialul de ce vorbesc este in interiorul cilindrului de aluminiu ce se vede acolo in spate in poza de care este prins pinionul si discul..

 

va salut cu respecte

roby

post-66-1133043701_thumb.jpg

post-66-1133043727_thumb.jpg

post-66-1133043741_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:haha: Asta zic si io chopper, intr-adevar. Nota 10! Cam monstru :D, si chiar sunt curios cum rezolvati voi cu-nmatricularea, c-aici am inteles ca trebuie cam 100 de milioane (lei vechi) pentru o omologare, respectiv o producere in serie de zece bucati. Misto, da-i bataie, respectele mele!

 

Am pus ochiul pe o alta Tula, inmatriculata, o s-o cumpar cat de curand, ii dau jos carcasa si... dulapul de aluminiu, voluminos, din spate, umblu nitel pe la ea si m-am scos. Pentru mine, daca e functionala si grunduita/vopsita bine, aia e :lol:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E misto ce-ai facut, functioneza, insa asta este cel mai simplu lucru. Daca vrei sa faci o treaba, acum concentreaza-te pe detalii, finisari, aspect si toate celelalte "maruntisuri" care iti mananca zilele. Singur ai spus ca la 002 sareau piese din el. Fa in asa fel incat sa nu se mai intample. Succes in continuare !

 

Robby, cauta un diferential de fata de ARO 10, multa lume l-a dat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:haha: Asta zic si io chopper, intr-adevar. Nota 10! Cam monstru :D, si chiar sunt curios cum rezolvati voi cu-nmatricularea, c-aici am inteles ca trebuie cam 100 de milioane (lei vechi) pentru o omologare, respectiv o producere in serie de zece bucati. Misto, da-i bataie, respectele mele!

 

 

ti se pare monstru????are motor doar de 1200 e destul de mic

Cu omologarea,nu uita ca is in barcelona

 

salut

 

 

 

Robby, cauta un diferential de fata de ARO 10, multa lume l-a dat jos.

Daca te uiti in profil sa vezi si tu pe unde e lumea ,locatia

Normal daca tu nu ai completate datele din profil :)nu ai de unde sa stii

Si diferentialul de aro este prea mare,am destule masini de la care pot lua diferentialul din cutie,ma duc la un cimitir de masini si imi iau ce diferential dintro cutie ,ca is o gramada de masini aici in barcelona

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, n-ai nevoie de cine-stie-ce motor pentru un triciclu, etc. Daca stam sa ne gandim, motorul de 1200 e-un peshte cam mare, sa nu mai vorbim ca-i greu si consuma destul de mult. Bine, bine, s-ar putea sa nu consume chiar atat de mult, insa-i cam mare pentru cele trei roti pe care-ar trebui sa le miste :D. Oricum, imi place cum e facut, inc-o data-ti zic!

 

Cat despre mine, deocamdata raman la Tula 200 :haha:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

tu zici ca e mare motorul :haha: eu zic ca e mic....cauta pe net ca sunt destule trikeuri cu motoare de 5000cc chiar si mai mari,ce drac sa fac cu un trike mai mic de 1200cc ,deabea ar ajunge la 100km pe ora :D)

 

oricum imi place ce faci si tu dar cu timpul iti vei da seama ca vei vrea ceva mai mare.....trikeurile tre sa duca 3persoane si cu viteza de croaziera chiar peste 150kmph

 

te salut si cauta pe net trikeuri facute din motoare de harley,vw,si alte motoare mult mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt adeptul vitezei, de-aia zic :haha:. Stiu, mai mare dragul sa-i tragi un motor de unspe mii de centimetri, are forta de-ajungi pe luna, insa, implicit, fugi cu 250 km/h, iar pe mine unul ma rezolva mult mai putin de-atat. Lasa, mai degraba incep cu un Trabant si-nvat ce-i aia prudenta (cum Trabantu' nu baga chiar asa tare), decat sa-mi iau din prima Ferrari si sa daram toti pomii care-au fost intr-atat de nesimtiti incat sa mi se puna-n cale!

 

Seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce s-o mai lungesc... mai bine v-arat pozele! Sunt recente, au doua saptamani. Eu unul vreau sa zic ca uite ca se poate, s-am trimis fotografiile si prin strainatate, pe la alde suedezi, englezi, sarbi, francezi, americani, si s-au crucit toti cand au vazut-o :friends:, asa ca pot sa ma laud ca-ncepe lumea sa ne stie de frica!

 

Eu nu pot vedea pozele , desi chiar sunt curios . Ai idee ce se poate face ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace: Lol, sasiul usor si motorul puternic, dap, banuiesc ca poti face si wheelie. Am pornit odata de era ambreiaju' prost, cu triciclul asta, a cuplat direct treapta intai, iar rezultatul a fost nu ca s-ar fi rupt cutia (a ramas intacta) si nici ca s-a oprit imediat, dar a ridicat roata din fata cam o palma inainte sa coboare inapoi, asa ca banuiesc c-un motor de 1300 poate sa-ti faca un wheelie frumos :ok:!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cre'ca ala avea typ4 de 2000 cm3!

(adica motor de bus, ultima generatzie pe benz- eu pe bus am 1600, ala de 2000 e beton, vreau shi eu sa-mi construiesc unul pt bus).

Editat de mihaiachi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace: Asta ma-ntrebam si eu, as fi putut sa jur ca nu va urca un delusor decat cu-a-ntaia, insa n-am probleme deloc. Are putere Hoinaru', e vanjos, compresie mare. Ma gandeam sa gasesc un pinion mai mic pentru axul de la motor, ca sa-i sporesc nitel viteza.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa pun, de-abia mi-am cumparat un aparat foto digital si-am de gand sa fac o sumedenie de poze :peace:. Stati numai sa ma duc pe la tara ori sa vina vara :D!

 

Mai aveti motoare de Hoinar nefolosite? :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lol, n-am mai fost la tara, astfel incat nu le-am mai facut vreo poza masinariilor. Cand iau vacanta, pe 6 februarie, o sa dau o fuga si le mai pozez nitel, goale cum sunt, ca sa le vezi :ok:. Pentru doua tevi sudate, ai sa vezi tu cat m-am strofocat :welcome:! (ce-i drept, n-as da maldarul ala de fier pe nimic in lume :moto:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Ptii, drace! Usurel, prieteni, ca n-am uitat de voi :crack:. Poate doar de forum, nitel, da' cu siguranta nu de datoria mea de-a mai posta niste poze pe-aici.

 

In primul, vreau sa cer iertare adminilor si moderatorilor pentru faptul ca revitalizez nitel un subiect destul de vechi. Sper ca, de dragul motociclismului, sa nu se supere nimeni.

 

Cu Mobra (respectiv 002, ATVu') n-am putut sa mai fac vreo poza, nu m-am mai ocupat de ea, imi trebuie o pedala de Mobra mai buna, c-asta si-a tocit dintii si indiferent ce i-as face, nu mai pot s-o mai prind pe ax. Si voiam sa-i dau un aft :crack:, da' ma gandeam sa nu fiu chiar atat de roman.

 

Cat despre triciclu, am mai facut vreo cateva zeci sau sute (n-am masurat) de kilometri pe coclauri, respectiv am batut toata zona Comana, Teius, Isvoarele, Hotarele, Prundu, Puieni, Gradistea, Falastoaca, Gostinari, Colibasi, Budeni, Branistari, Calugareni, Uzunu, Mihai Bravu, Baneasa, Vlad Tepes, Mogosesti, Varlaam, Adunatii-Copaceni si-asa mai departe :ok:. Pot sa cartografiez toate gropile (cu toate ca-si schimba relieful si adancimea cam mult si cam des), potecile si drumurile de vaci de prin zona, n-am treaba! Atata tot ca se scumpeste benzina asta, 'tu-i mama ei :crack:.

 

Poz(n)e? Am mai facut si de-alea :crack:. O sa vi le-arat si pe-alea. Ba chiar si pe cele cu Muravey, noua achizitie in materie de tricicluri. Am reusit, cu chiu, cu vai, sa pun mana pe-un triciclu inmatriculat (practic acelasi cu cel pe care-l am deja, numai ca nemodificat, cu furgonul, motoru' de 200 si tot excesul de fier pe el), am facut actele, tot, iar acum isi are garajul la mine-n curte, la tara :crack:.

 

Carnetul il fugaresc de-abia dupa iulie 2007, ca deh, mai am de asteptat, insa intre timp i-am dat la ture Muravey-ului (de fapt, e o ea, da' nu va spun de ce) pe-acolo pe ulite, o nebunie! Nu m-am dus pe strada mare sau, mai incolo, pe sosea, pentru ca n-am de gand sa dau de vreun echipaj mai suparat, sau ceva. Nu sunt disperat. Atata tot ca-l conduc incolo si-ncoace ca sa ma familiarizez cu el. Iar motoru' de 200, cat i-or fi lui de uzati segmentii, pistonul si bucsele, tot rusesc e, si tot ma tine-nfundat in furgon la blana in primele trei trepte, c-a patra nu prea am avut loc s-o-ncerc - decat o data, si chiar si-atunci credeam ca ma dezghioc.

 

In fine, am de gand sa-i fac o operatie estetica majora lu' Muravey, dau jos furgonu', ghidonul mai pe spate, roata mai mare pe fata, saua mai jos si mai in spate si lungita pentru un pasager, portbagaj, vopsea (dupa curatarea de rugina etc.), dau jos toata masca aia urata, refac electricele, ce mai, o sa fie o nebunie! :)

 

Cat despre motor, ma descurc. Am vorbit cu cativa si o sa-i pun la punct toate problemele, ca sa-l am nou-nout.

 

Gata cu palavrageala. Si-asa dau prea multe informatii si, vrand-nevrand, incepe sa ma urasca lumea. Postez poze :cheers:, e si una in care eram pasager pe-un Iupiter 4 (350 cmc, un monstru dupa parerea mea). Baftalo!

post-7792-1149065984_thumb.jpg

post-7792-1149066008_thumb.jpg

post-7792-1149066029_thumb.jpg

post-7792-1149066050_thumb.jpg

post-7792-1149066069_thumb.jpg

post-7792-1149066084_thumb.jpg

post-7792-1149066103_thumb.jpg

post-7792-1149066143_thumb.jpg

post-7792-1149066174_thumb.jpg

post-7792-1149066196_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare si eu mergeam cu taicamiu cu stupii pe la comana gostinari prundu ...este super misto zona ...merg niste plimbari off-road tari de tot pe acolo.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'moale! Multam :cheers:! Intr-adevar, tare misto e zona asta, tare misto! E bine c-am gasit niste pamant sa punem de-o casuta aici (asta acum vreo trei ani), c-altfel nu mai reuseam sa facem acelasi lucru-n ziua de azi, si poate gaseam altundeva unde nu nimeream la fel de frumos.

 

Off-road? Lol. Poate sar-bucsele-si-pivotii, zau asa! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...