Sari la conținut

2009 1198


ram
 Share

Postări Recomandate

Frame Tubular steel Trellis frame in ALS 450

Wheelbase 1430 mm / 56.3 in

Rake 24,5°

Front suspension Showa 43mm with TiO fully adjustable upside-down fork

Front wheel travel 127 mm / 5 in

Front brake 2 x 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc calipers 4-piston, 2-pad.

Front wheel 10-spoke in light alloy 3.50 x 17

Front tyre 120/70 ZR 17

Rear suspension Progressive linkage with fully adjustable Showa monoshock. Aluminium single-sided swingarm

Rear wheel travel 127 mm / 5 in

Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper

Rear wheel 10-spoke light alloy 6.00 x 17

Rear tyre 190/55 ZR 17

Fuel tank capacity 15.5 L (of which 4L reserve) / 4.1 US gal (of which 1 US gal reserve)

Weight * 171 kg / 377 lb

Seat height 820 mm / 32.2 in

Instruments Digital MotoGP derived unit with displays for: Speedometer, rev counter, lap times, time, air temp, coolant temp, battery voltage, A trips, fuel reserve trip, scheduled maintenance. Warning lights for: Neutral, turn signals, high-beam, rev-limit, oil

Warranty 2 years unlimited mileage

Body colours (frame/wheels) Rosso (Nero / Grigio) - Bianco perla (Nero / Grigio)

Versions Dual seat

* = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid.

 

ENGINE

Type L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder Desmodromic, liquid cooled

Displacement 1198.4cc

Bore x Stroke 106 x 67.9mm

Compression Ratio 12.7:1

Power* 170hp - 125kw @ 9750rpm

Torque* 97lb-ft 131.4Nm @ 8000rpm

Fuel injection Marelli electronic fuel injection, elliptical throttle bodies

Exhaust Lightweight 2-1-2 system with catalytic converter and lambda probe. Twin stainless steel mufflers

Emissions Euro3

 

TRANSMISSION

Gearbox 6 speed

Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 22/25

Primary drive Straight cut gears; Ratio 1.84:1

Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 38

Clutch Dry multiplate with hydraulic control

* = Data calculated using an inertia dynamometer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba... 848-ul e frumos. 1098 deja e la fel. 1198... le-a murit designeru??? inteleg ca fac parte din aceeasi serie dar ce naiba... da-i un alt design! asta e acelasi ducati cu 100cc mai mult :).

Eu m-am indragostit de design-ul asta. E frumoasa in draci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

designul la 1098 si 848 e incredibil de reusit. simplu si frumos din orice pozitie. tocmai pentru ca au avut succes nu l-au schimbat, sau cel putin nu vad alt motiv.

Mie niciodata nu mi-a placut Ducati....pana cand am vazut si m-am urcat pe 1098.....De-atunci, s-a terminat! Numai asta visez.. Hai cu o mostenire, un castig la loto cevaaaa! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand ma gandesc ca in 2007 am avut ocazia sa ma dau cu 1098-u si am ales ca fraieru' in schimb un triumph bonnie america :)

:D :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) :D

 

Asta am facut eu acum ceva timp cand mi-am dat seama de greseala... :banana:

 

...pe vremea aia eram "topit" dupa choppere

 

ba... 848-ul e frumos. 1098 deja e la fel. 1198... le-a murit designeru??? inteleg ca fac parte din aceeasi serie dar ce naiba... da-i un alt design! asta e acelasi ducati cu 100cc mai mult :blbl:.

 

Este prea frumoasa ca sa o strice cu vreo schema noua ! Nu e de ajuns ca s-au tampit toti ceilalti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

With 155hp of Ducati L-Twin muscle harnessed in a stripped-down,

super-light, 167kg (368lb – dry weight)

bike (S Version) that packs more punch for its weight than any other contender,

the Streetfighter becomes the

new benchmark for the sector

post-6358-1231943484_thumb.jpg

post-6358-1231943495_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

With 155hp of Ducati L-Twin muscle harnessed in a stripped-down,

super-light, 167kg (368lb – dry weight)

bike (S Version) that packs more punch for its weight than any other contender,

the Streetfighter becomes the

new benchmark for the sector

Asta nu e 1198... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suficient de scumpa pentru a devenii un vis :lol: sa ne intoarcem totusi la japonezele noastre :crack:

 

Bine zis...scumpa=vis,ca o intamplare asta e si data naibii de frumoasa :crack: Si totusi,daca de maine ii scade pretu' drastic...oare ii scade si "popularitatea' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine zis...scumpa=vis,ca o intamplare asta e si data naibii de frumoasa :lol: Si totusi,daca de maine ii scade pretu' drastic...oare ii scade si "popularitatea' ?

 

eu zic ca ii va scadea popularitatea daca ii va scadea si pretul :D cel putin putem presupune :)

 

Vezi MV Agusta F4CC > $120,000 ...

de la 10.000-15.000$(mobra pentru noi) la 120.000$ hmm Cumperi istorie! La fel si in cazul Ducati :crack::P

 

Ca bine spui :crack:

 

multumesc pentru sustinere

 

oricum, ii iubesc pe japonezi. Ne-au facut mobre pe cinste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
suficient de scumpa pentru a devenii un vis :scratch: sa ne intoarcem totusi la japonezele noastre :D

 

eu nu he he, arunc privirea pe geam si ma cuprinde focul inauntru.. 749 si un 748.. all mineeeee .. loveeee.. ha ha..

 

si vb aia.. cand ma fac eu mare.. 1098.. uih.. mda.

 

Cat despre 1198.. nimic nou, doar ca e mai nemernic decat 1098 R, la bani adica vb lu SPR, mare teapa pt cei ce au laut R, plus de asta e scos pentru ca.. in SBK au voie cu 1200.

 

p.s.: 848 nu place la mine, ambreiaj in ulei.. yak.. ala e ducati de fetitze :P

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...