ram Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Frame Tubular steel Trellis frame in ALS 450 Wheelbase 1430 mm / 56.3 in Rake 24,5° Front suspension Showa 43mm with TiO fully adjustable upside-down fork Front wheel travel 127 mm / 5 in Front brake 2 x 330 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc calipers 4-piston, 2-pad. Front wheel 10-spoke in light alloy 3.50 x 17 Front tyre 120/70 ZR 17 Rear suspension Progressive linkage with fully adjustable Showa monoshock. Aluminium single-sided swingarm Rear wheel travel 127 mm / 5 in Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper Rear wheel 10-spoke light alloy 6.00 x 17 Rear tyre 190/55 ZR 17 Fuel tank capacity 15.5 L (of which 4L reserve) / 4.1 US gal (of which 1 US gal reserve) Weight * 171 kg / 377 lb Seat height 820 mm / 32.2 in Instruments Digital MotoGP derived unit with displays for: Speedometer, rev counter, lap times, time, air temp, coolant temp, battery voltage, A trips, fuel reserve trip, scheduled maintenance. Warning lights for: Neutral, turn signals, high-beam, rev-limit, oil Warranty 2 years unlimited mileage Body colours (frame/wheels) Rosso (Nero / Grigio) - Bianco perla (Nero / Grigio) Versions Dual seat * = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid. ENGINE Type L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder Desmodromic, liquid cooled Displacement 1198.4cc Bore x Stroke 106 x 67.9mm Compression Ratio 12.7:1 Power* 170hp - 125kw @ 9750rpm Torque* 97lb-ft 131.4Nm @ 8000rpm Fuel injection Marelli electronic fuel injection, elliptical throttle bodies Exhaust Lightweight 2-1-2 system with catalytic converter and lambda probe. Twin stainless steel mufflers Emissions Euro3 TRANSMISSION Gearbox 6 speed Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3rd 27/20, 4th 24/22, 5th 23/24, 6th 22/25 Primary drive Straight cut gears; Ratio 1.84:1 Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 38 Clutch Dry multiplate with hydraulic control * = Data calculated using an inertia dynamometer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 pozne nu ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 ba... 848-ul e frumos. 1098 deja e la fel. 1198... le-a murit designeru??? inteleg ca fac parte din aceeasi serie dar ce naiba... da-i un alt design! asta e acelasi ducati cu 100cc mai mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 ba... 848-ul e frumos. 1098 deja e la fel. 1198... le-a murit designeru??? inteleg ca fac parte din aceeasi serie dar ce naiba... da-i un alt design! asta e acelasi ducati cu 100cc mai mult . Eu m-am indragostit de design-ul asta. E frumoasa in draci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 designul la 1098 si 848 e incredibil de reusit. simplu si frumos din orice pozitie. tocmai pentru ca au avut succes nu l-au schimbat, sau cel putin nu vad alt motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 designul la 1098 si 848 e incredibil de reusit. simplu si frumos din orice pozitie. tocmai pentru ca au avut succes nu l-au schimbat, sau cel putin nu vad alt motiv. Mie niciodata nu mi-a placut Ducati....pana cand am vazut si m-am urcat pe 1098.....De-atunci, s-a terminat! Numai asta visez.. Hai cu o mostenire, un castig la loto cevaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 1198 a fost scos parca sa le faca in ciuda celor care au dat 35mii pe 1098 R....frumos rau si performante pe masura..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KIDROCK Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) nici mie nu mi-au placut Ducati prea mult...pana am dat nas in nas cu Hypermotardul la Daytona Twins Editat Ianuarie 14, 2009 de KIDROCK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Si cand ma gandesc ca in 2007 am avut ocazia sa ma dau cu 1098-u si am ales ca fraieru' in schimb un triumph bonnie america Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Si cand ma gandesc ca in 2007 am avut ocazia sa ma dau cu 1098-u si am ales ca fraieru' in schimb un triumph bonnie america Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Asta am facut eu acum ceva timp cand mi-am dat seama de greseala... ...pe vremea aia eram "topit" dupa choppere ba... 848-ul e frumos. 1098 deja e la fel. 1198... le-a murit designeru??? inteleg ca fac parte din aceeasi serie dar ce naiba... da-i un alt design! asta e acelasi ducati cu 100cc mai mult . Este prea frumoasa ca sa o strice cu vreo schema noua ! Nu e de ajuns ca s-au tampit toti ceilalti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 1198 a fost scos parca sa le faca in ciuda celor care au dat 35mii pe 1098 R... So true! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Ianuarie 14, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2009 With 155hp of Ducati L-Twin muscle harnessed in a stripped-down, super-light, 167kg (368lb – dry weight) bike (S Version) that packs more punch for its weight than any other contender, the Streetfighter becomes the new benchmark for the sector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 With 155hp of Ducati L-Twin muscle harnessed in a stripped-down, super-light, 167kg (368lb – dry weight) bike (S Version) that packs more punch for its weight than any other contender, the Streetfighter becomes the new benchmark for the sector Asta nu e 1198... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 e streetfighter, a pus si poza pentry... tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 e streetfighter, a pus si poza pentry... tine Termina cu prostiile....chestia aia n-are nicio legatura cu 1198 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 suficient de scumpa pentru a devenii un vis sa ne intoarcem totusi la japonezele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 suficient de scumpa pentru a devenii un vis sa ne intoarcem totusi la japonezele noastre Ca bine spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 suficient de scumpa pentru a devenii un vis sa ne intoarcem totusi la japonezele noastre Bine zis...scumpa=vis,ca o intamplare asta e si data naibii de frumoasa Si totusi,daca de maine ii scade pretu' drastic...oare ii scade si "popularitatea' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 sunt fabricate in mare parte manual, de aici si pretul ridicat. plus componentele de top, dar care dau bine la terasa si sunt efectiv folositoare pe circuit, in mainile unui pilot ca lumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Asta nu e 1198... 1098 construit streetfighter...are motorul de pe 1098.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 Bine zis...scumpa=vis,ca o intamplare asta e si data naibii de frumoasa Si totusi,daca de maine ii scade pretu' drastic...oare ii scade si "popularitatea' ? eu zic ca ii va scadea popularitatea daca ii va scadea si pretul cel putin putem presupune Vezi MV Agusta F4CC > $120,000 ... de la 10.000-15.000$(mobra pentru noi) la 120.000$ hmm Cumperi istorie! La fel si in cazul Ducati Ca bine spui multumesc pentru sustinere oricum, ii iubesc pe japonezi. Ne-au facut mobre pe cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ram Postat Ianuarie 16, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2009 http://fun.ducati.com/jspducati/videoid.jsp?id=9 http://fun.ducati.com/jspducati/videoid.jsp?id=8 http://fun.ducati.com/jspducati/videoid.jsp?id=10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) suficient de scumpa pentru a devenii un vis sa ne intoarcem totusi la japonezele noastre eu nu he he, arunc privirea pe geam si ma cuprinde focul inauntru.. 749 si un 748.. all mineeeee .. loveeee.. ha ha.. si vb aia.. cand ma fac eu mare.. 1098.. uih.. mda. Cat despre 1198.. nimic nou, doar ca e mai nemernic decat 1098 R, la bani adica vb lu SPR, mare teapa pt cei ce au laut R, plus de asta e scos pentru ca.. in SBK au voie cu 1200. p.s.: 848 nu place la mine, ambreiaj in ulei.. yak.. ala e ducati de fetitze Editat Ianuarie 25, 2009 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.