Sari la conținut

Postări Recomandate

Scuze de intarziere, tocmai ce am trecut de 1000 de km cu noua achizitie. :)

 

Odata cu vacuta a mai venit inca una pentru piese de schimb, aproape completa, motor calat.

 

Anul de fabricatie, 1994, 45.000 km, merge brici, zic eu.

 

Senzatie... :wacko: Super fericit! :baldy:

 

A fost mai greu la primul drum de 400 de km, m-a cam dezvirginat... Dar na, aia e, prima oara poate sa doara, acum e ok, ne simtim excelent impreuna.

 

Si 2 poze:

 

post-26828-1241436506_thumb.jpg

post-26828-1241436568_thumb.jpg

Sa o stapanesti sanatos :lol:

 

Te invitam pe tine si pe restul, care nu au vazut anuntul, la intalnirea Teneristilor. Mai multe detalii in semnatura.

 

 

Mai baga ceva poze cu capra ... pt analiza :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am gasit de ce nu-mi indica temperatura. Urechea de prindere a termostatului/sensorului de temperatura e rupta si dupa o incercare inutila de a-l lipi cu poxipol, cineva l-a prins larg cu soricei de plastic, doar ca sa nu cada de-acolo. Bineinteles ca nu facea masa si n-avea ce sa indice. Te doare minte ce solutii gasesc cate unii.

Altfel, am desfacut toate firele de la instalatia electrica si m-a suprins faptul ca sunt legaturi pe mijlocul firului cu capatul altui fir destul de multe, capsate cu un soi de papuc si acoperite doar de 2 straturi subtiri de banda izolatoare. Foarte usor acele capse rod firele din imprejur.

Nu-mi vine sa cred ca japonezii au facut economie la capitolul asta. Pana si la Dacie firele se duc pana in primul papuc din prima mufa...

Am gasit cateva fire carbonizate, unele topite, doar izolatia de plastic, mufa de la alternator cam topita. Incerc sa fac din doua instalatii electrice, una. Am sa mut si releul de incarcare sub bord, la loc aerisit, ca imediat dupa sunt firele carbonizate. Am vazut ca la Kedo au si mufa pentru releul care il am, dar nu stiu daca dau degeaba 5 euro, sa se topeasca. 000919.gif

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Am gasit de ce nu-mi indica temperatura. Urechea de prindere a termostatului/sensorului de temperatura e rupta si dupa o incercare inutila de a-l lipi cu poxipol, cineva l-a prins larg cu soricei de plastic, doar ca sa nu cada de-acolo. Bineinteles ca nu facea masa si n-avea ce sa indice. Te doare minte ce solutii gasesc cate unii.

Altfel, am desfacut toate firele de la instalatia electrica si m-a suprins faptul ca sunt legaturi pe mijlocul firului cu capatul altui fir destul de multe, capsate cu un soi de papuc si acoperite doar de 2 straturi subtiri de banda izolatoare. Foarte usor acele capse rod firele din imprejur.

Nu-mi vine sa cred ca japonezii au facut economie la capitolul asta. Pana si la Dacie firele se duc pana in primul papuc din prima mufa...

Am gasit cateva fire carbonizate, unele topite, doar izolatia de plastic, mufa de la alternator cam topita. Incerc sa fac din doua instalatii electrice, una. Am sa mut si releul de incarcare sub bord, la loc aerisit, ca imediat dupa sunt firele carbonizate. Am vazut ca la Kedo au si mufa pentru releul care il am, dar nu stiu daca dau degeaba 5 euro, sa se topeasca.

 

Ma bucur ca iti bagi nasul din ce in ce mai mult prin ea.

Cea mai buna cale de a te apropia de motocicleta, de a o "asculta", a-i satisface capricile si a-i aduce linistea.

:moto: :wacko:

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai am rabdare, am imbatranit... sunt comod :moto:

Prima motocicleta (XZ550) am desfacut-o absolut din toate suruburile, a ramas doar cadrul si rotile pe palier, motorul era desfacut in totalitate si imprastiat in toata camera si pe balcon. Am disperat-o pe mama la vremea aia.

Pacat ca avea bube modelul ala, toca cuzineti de biela intr-o veselie.

 

Chestia e ca m-am cam saturat sa repar dupa altii... Dar din lipsa de buget, n-am ce face. Sa vedem ce-o sa iasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, intr-adevar cum zicea vis-a vis cablurile sunt o calamitate, ieri am vazut ca s-au topit mufele de dinainte de releu, le-am lipit cum trebuie, dar releul nu mai incarca... :moto: de-asta nu mai pornea decat intr-o singura bujie si se dusese bateria noua cu care am luat-o de la "meseriasu" de la care am luat motocicleta si asta noua luata de mine recent incepea sa se descarce.....in sfarsit poate nu stia omu, dar sa mergi direct pe baterie, normal ca a secat-o de lichid si sa nu-ti pui problema de ce face figuri la pornire...e ori ignoranta (ceea ce nu cred, mai ales cand ai pretentia ca te pricepi si ai avut motoare destule) ori rea-vointa. si cand ma gandesc ca i-am dat super motocicleta mea yamaha tt 600 e + diferenta in schimb, care nu mi-a facut nici cea mai mica problema 7 ani si cu care am fost la enduromania si la rally-raid si peste tot...asta e , mai iei pumni in viata. in sfarsit, acum imi trebuie un releu...aveti idee unde gasesc ? chiar m-am suparat. si nu am chef sa investesc o avere in asa ceva pentru greselile altora. Un releu second de unde gasesc ? sau unul mai convenabil ? pe forumul tenere club a fost unul dar s-a dat. se potriveste de la alta motocicleta? TDM sau alta ? ca asta care e pe ea e de honda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
salut, intr-adevar cum zicea vis-a vis cablurile sunt o calamitate, ieri am vazut ca s-au topit mufele de dinainte de releu, le-am lipit cum trebuie, dar releul nu mai incarca... :moto: de-asta nu mai pornea decat intr-o singura bujie si se dusese bateria noua cu care am luat-o de la "meseriasu" de la care am luat motocicleta si asta noua luata de mine recent incepea sa se descarce.....in sfarsit poate nu stia omu, dar sa mergi direct pe baterie, normal ca a secat-o de lichid si sa nu-ti pui problema de ce face figuri la pornire...e ori ignoranta (ceea ce nu cred, mai ales cand ai pretentia ca te pricepi si ai avut motoare destule) ori rea-vointa. si cand ma gandesc ca i-am dat super motocicleta mea yamaha tt 600 e + diferenta in schimb, care nu mi-a facut nici cea mai mica problema 7 ani si cu care am fost la enduromania si la rally-raid si peste tot...asta e , mai iei pumni in viata. in sfarsit, acum imi trebuie un releu...aveti idee unde gasesc ? chiar m-am suparat. si nu am chef sa investesc o avere in asa ceva pentru greselile altora. Un releu second de unde gasesc ? sau unul mai convenabil ? pe forumul tenere club a fost unul dar s-a dat. se potriveste de la alta motocicleta? TDM sau alta ? ca asta care e pe ea e de honda...

 

http://www.kedo.de

Dai jos catalogul si incepi sa il rasfoiesti.

Mie imi este mai usor asa, fiindca nu cunosc limba germana si nu ma descurc cu aplicatia pentru comenzi on-line.

 

O alta alternativa buna ar fi Ebay.

Cauti piesa care iti trebuie si iei legatura cu userul @mihai_prd. El aduce, momentan, fara comisioane de pe eBay. Uite topicul in cauza:

/index.php?...=314349&hl=

 

In semnatura userului @Belbody vei gasi link catre o firma din Cehia care vinde o gama destul de mare de electronica pentru motociclete.

 

Bafta si numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, intr-adevar cum zicea vis-a vis cablurile sunt o calamitate, ieri am vazut ca s-au topit mufele de dinainte de releu, le-am lipit cum trebuie, dar releul nu mai incarca... :moto: de-asta nu mai pornea decat intr-o singura bujie si se dusese bateria noua cu care am luat-o de la "meseriasu" de la care am luat motocicleta si asta noua luata de mine recent incepea sa se descarce.....in sfarsit poate nu stia omu, dar sa mergi direct pe baterie, normal ca a secat-o de lichid si sa nu-ti pui problema de ce face figuri la pornire...e ori ignoranta (ceea ce nu cred, mai ales cand ai pretentia ca te pricepi si ai avut motoare destule) ori rea-vointa. si cand ma gandesc ca i-am dat super motocicleta mea yamaha tt 600 e + diferenta in schimb, care nu mi-a facut nici cea mai mica problema 7 ani si cu care am fost la enduromania si la rally-raid si peste tot...asta e , mai iei pumni in viata. in sfarsit, acum imi trebuie un releu...aveti idee unde gasesc ? chiar m-am suparat. si nu am chef sa investesc o avere in asa ceva pentru greselile altora. Un releu second de unde gasesc ? sau unul mai convenabil ? pe forumul tenere club a fost unul dar s-a dat. se potriveste de la alta motocicleta? TDM sau alta ? ca asta care e pe ea e de honda...

 

http://www.motomike.eu/autonet/category/10.../article/146315

Autonet sau Kaore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Da, Andrei, asa e. Pe asta l-am uitat.

Bogdan, tu parca locuiesti in Brasov, nu? Asa imi amintesc. Sper sa nu gresesc

Asa ca vezi si aici pentru "motomike":

http://www.romimoto-piese.ro/

Foloseste aplicatia din partea dreapta pentru a gasi piesa.

 

O alta optiune ar fi http://www.wemoto.com/ - trimit si in Romania.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi "surprize". O membrana de vacuum pleznita in vreo 4 locuri si lipita cu un soi de adeziv care vad ca n-a avut efect. Inca 23 de euro :angry:

 

Ma miram de ce nu porneste...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce handicapati pe forumu' asta...

 

post-6478-1241802069_thumb.jpg

post-6478-1241801980_thumb.jpg

:blink:

ia o vitezana neamule ! baga 250km/h ... ;)

Auzi acolo Fireblade cu care 3/4 din drumurile patriei sunt inaccesibile...

@yayo crunk - Ai gresit topicul nene :angry:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Tenere-ul meu a suferit o operatie. In urma acesteia a capatat o vedere mai buna bi-xenon 35W 4300k. Acum pot spune ca sunt 100% multumit de lumini.

 

Urmeaza ca pe www.tenereclub.ro sa apara un tutorial cu motajul instalatiei.

 

post-9218-1242157342_thumb.jpg - Faza scurta

post-9218-1242157420_thumb.jpg - Faza lunga

Editat de lebadake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super Tenere-ul meu a suferit o operatie. In urma acesteia a capatat o vedere mai buna bi-xenon 35W 4300k. Acum pot spune ca sunt 100% multumit de lumini.

 

Urmeaza ca pe www.tenereclub.ro sa apara un tutorial cu motajul instalatiei.

 

post-9218-1242157342_thumb.jpg - Faza scurta

post-9218-1242157420_thumb.jpg - Faza lunga

HA! de mult ma roade asta cu xenoanele. abia astept sa vad cum le-ai montat exact si ma refer in principal la becuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi "surprize". Prin placutele de frana trec niste suruburi lungi... eh, ale mele sunt romanesti cu piulita la capatul dinspre spite... care spite trec foarte aproape de piulitele cu pricina. Nu mai spun ca suruburile sunt mancate si indoite. Flencane placutele cum vor ele... Banuiesc ca "original" sunt niste suruburi lungi, care se infileteaza la capat...

Cutia CDI-ului e sparta, lipseste o bucata destul de mare. A fost infasurata in doua bucati de cauciuc, doua ture de banda izolanta si bucati de scoci mai gros. Bineinteles ca a plouat pe circuite. Sper sa mai mearga...

 

Daca are cineva un CDI ars si cutia a ramas intreaga, i-o cumpar eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia CDI-ului e sparta, lipseste o bucata destul de mare. A fost infasurata in doua bucati de cauciuc, doua ture de banda izolanta si bucati de scoci mai gros. Bineinteles ca a plouat pe circuite. Sper sa mai mearga...

 

Mai bine imbraca-l in silicon de instalatii sanitare, nu mai intra apa nici s-o f.uti. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi "surprize". Prin placutele de frana trec niste suruburi lungi... eh, ale mele sunt romanesti cu piulita la capatul dinspre spite... care spite trec foarte aproape de piulitele cu pricina. Nu mai spun ca suruburile sunt mancate si indoite. Flencane placutele cum vor ele... Banuiesc ca "original" sunt niste suruburi lungi, care se infileteaza la capat...

Cutia CDI-ului e sparta, lipseste o bucata destul de mare. A fost infasurata in doua bucati de cauciuc, doua ture de banda izolanta si bucati de scoci mai gros. Bineinteles ca a plouat pe circuite. Sper sa mai mearga...

 

Daca are cineva un CDI ars si cutia a ramas intreaga, i-o cumpar eu.

 

post-9218-1242502119_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Intru si eu in Gasca voastra,am dat Tenere 660 si am loat SuperTenere

Pt inceput am schimbat lichidul de frana[fata,spate] bare de protectie la carene rupt-sudat si vopsit,baterie noua[160 lei].

Pun ceva poze cu el.

post-28762-1242567984_thumb.jpg

post-28762-1242567997_thumb.jpg

post-28762-1242568009_thumb.jpg

post-28762-1242568022_thumb.jpg

post-28762-1242568044_thumb.jpg

post-28762-1242568073_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...