basea Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 salutare la toti vreau sa trec si eu la super tenere si am o nelamurire . am gasit una dar e trecut gresit anul de fabricatie in talon, cum aflu anul de fabricatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 17, 2009 Autor Share Postat Septembrie 17, 2009 http://www.rallye-tenere.net/Stamb_xtz_750-supertenere.htm Uita-te la schema de culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 nu are culoarea originala ,degeaba....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 18, 2009 Autor Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) Te intereseaza doar 1 lucru: daca e fabricata dupa 92 sau inainte (atunci s-au facut niste mici imbunatatiri). Uita-te la releul de incarcare (daca e mic si lateral e inainte de 92, daca e mare si sub sea, e dupa). Te mai uiti la jugul inferior: daca axul jugului e sudat, e dupa 92. Daca e doar presat, e dinainte. Editat Septembrie 18, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 salutare la toti vreau sa trec si eu la super tenere si am o nelamurire . am gasit una dar e trecut gresit anul de fabricatie in talon, cum aflu anul de fabricatie ? Poate te ajuta tabelul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Stie Cristi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 am avut , timp scurt, cel mai intretinut supertenere pe care l-am vazut vreodata ..........nu l-am putut pastra din cauza faptului ca vine iarna si trebuie lemne, sobe, haine si incaltaminte penrtu copii,samd.........am tot asteptat ca actualul proprietar sa va puna niste poze cu ea, da vaz ca nimic....nu am cuvinte sa va descriu motoreta asta - am facut cateva haiducii cu ea-videle - targu secuiesc - videle intr-o dupa masa , am plecat aproape de 1 ziua si m-am intors la 11 noaptea acasa....pe serpentine sau drumuri virajate este ceva de vis........si , apropo, vad pe la vanzari tot felul de.......''''impecabile'''.....motorete luate cu bani putini , si vor baietii sa castige si ei , ceva acolo, cateva sute de euro.....cred ca am iesit in pierdere , i-am adus-o efectiv acasa la bucuresti, actualului proprietar.....asta e viata, poate , candva , cine stie....... Deci, da!!! Motorul este brici! Doni, nu am postat pana acum aici din 2motive: - am postat pe tenereclub.ro . mi s-a parut mai logic si nu cred ca exista proprietar de s10 care sa nu fie acolo, - trebuia sa ma conving singur de starea motocicletei. Acum despre mobra: - am bagat 1000km intr-o saptamana , asa de control si iata impresiile: - ieri am dat jos rezervoru, carene, etc si am ramasa cu puternica impresie ca motorul nu a fost desfacut niciodata sau daca a fost desfacut a fost desfacut cu mare grija de profesionisti -urmeaza sa ii vopsesc galeriile sa ii schimb parbrizul etc - in curand ma apuc si de construit carene din fibra de sticla. o sa postez pe tenereclub procesul, pt cine vrea sa isi faca singur. Ar mai fi multe de spus dar cu alta ocazie! Oricum raman dator cu o gramada de bere, la tine Doni! Cu prima ocazie promit sa ma achit de datorie! Cateva poze acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
basea Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 gata am trecut si eu pe super tenere anul fabricatiei nu il stiu exact (releul este sub sea) dar nu prea mai conteaza motorul suna bine ,porneste bine, nu tacane nimic. estetic mai este de lucru (trebuie revopsita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 gata am trecut si eu pe super tenere anul fabricatiei nu il stiu exact (releul este sub sea) dar nu prea mai conteaza motorul suna bine ,porneste bine, nu tacane nimic. estetic mai este de lucru (trebuie revopsita) felicitari! sa o stapanesti sanatos! Poze? P.S. pe tenereclub.ro gasesti tot ce ai nevoie pentru mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Spite pentru rotile astea se gasesc pe undeva de cumparat? Nu vreau sa adaptez, doar "originale". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Spite pentru rotile astea se gasesc pe undeva de cumparat? Nu vreau sa adaptez, doar "originale". La Kedo am gasit pentru Tenere. De asemenea, la Dual Tours am gasit preturi bune pentru destul de multe piese/subansamble. Daca le dai codul de produs scurtezi destul de mult perioada in care iti vor raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Multam, omule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Ma intereseaza si pe mine viteza de croaziera si consumul extern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Ma intereseaza si pe mine viteza de croaziera si consumul extern. Salut consumul e de la 4,7 in sus in functie de conditile de utilizare.Poate ajunge pana la aproape 10 l. De mers merge,cu treapta 2-130 km/h,treapta 4-185km/h.total 195km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Eu am consumul mediu de Prin viteza de croaziera eu inteleg viteza medie cu care rulezi pe sectoarele libere de drum. Eu unul ma simt foarte bine la un 110-120 km/h. Aici ar fi un consum de 5.5. Se poate si un 140-150 fara probleme, daca nu te deranjeaza turbulentele mai ales in dreptul castii dar si a bratelor sau a zonei interioare a picioarelor, asta daca nu strangi genunchii pe rezervor, dar dupa un timp devine incomod. Consumul insa sare de 7. Insa, viteza medie, mai ales pe drumurile virajate nu cred ca urca peste 60-70 la ora si aici am un consum sub 4.5. Prin Bucuresti, cu stat la semafoare si mers incet, consumul n-a sarit de 7, dar e foarte aproape. E drept ca eu i-am testat viteza maxima doar in treapta 5, care a sarit putin de 200, (probabil eram la vale si cu vantul in spate ), treapta de viteza cu care rulez prioritar, chiar si in oras. Evit sa schimb aproape de zona rosie, pentru ca nu vad rostul, e cuplu din greu si dupa cateva experiente cu scapat in zona rosie si distrus motoare am ajuns la concluzia ca e mai bine sa mergi pe plaja medie de turatii si sa incerci sa pastrezi o viteza ridicata astfel, decat s-o turezi in blana, apoi frana de motor si frana violenta. O fi si varsta de vina, dar poate si practica indelungata pe diferite vehicule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) ... sau poti sa o dai in diverse bubitze ma mari si mai mici si sa scoti 10 in oras si 7 in afara. pe de alta parte asta inseamna ca tre sa pui mana pe pila si sa faci o tzara manichiura juncii. Editat Octombrie 3, 2009 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Deci consumul il faci singur dupa modul de utilizare la motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 4, 2009 Autor Share Postat Octombrie 4, 2009 Apropo de consumuri, zilele astea am plecat din Constanta cu jumatate de rezervor si m-am intors cu el plin !!! Si asta in conditiile in care am mers numai in a treia cu 240 la ora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Eu am consumul mediu de Prin viteza de croaziera eu inteleg viteza medie cu care rulezi pe sectoarele libere de drum. Eu unul ma simt foarte bine la un 110-120 km/h. Aici ar fi un consum de 5.5. Se poate si un 140-150 fara probleme, daca nu te deranjeaza turbulentele mai ales in dreptul castii dar si a bratelor sau a zonei interioare a picioarelor, asta daca nu strangi genunchii pe rezervor, dar dupa un timp devine incomod. Consumul insa sare de 7. Insa, viteza medie, mai ales pe drumurile virajate nu cred ca urca peste 60-70 la ora si aici am un consum sub 4.5.Prin Bucuresti, cu stat la semafoare si mers incet, consumul n-a sarit de 7, dar e foarte aproape. E drept ca eu i-am testat viteza maxima doar in treapta 5, care a sarit putin de 200, (probabil eram la vale si cu vantul in spate ), treapta de viteza cu care rulez prioritar, chiar si in oras. Evit sa schimb aproape de zona rosie, pentru ca nu vad rostul, e cuplu din greu si dupa cateva experiente cu scapat in zona rosie si distrus motoare am ajuns la concluzia ca e mai bine sa mergi pe plaja medie de turatii si sa incerci sa pastrezi o viteza ridicata astfel, decat s-o turezi in blana, apoi frana de motor si frana violenta. O fi si varsta de vina, dar poate si practica indelungata pe diferite vehicule. hm... Mesaj completat Apropo de consumuri, zilele astea am plecat din Constanta cu jumatate de rezervor si m-am intors cu el plin !!! Si asta in conditiile in care am mers numai in a treia cu 240 la ora... atunci cum draq de bicicleta mea consuma 6 si ? o fi din cauza ca o tin in blana pana la 125 ? Mesaj completat adevarul ca discutia asta este singurul motiv pentru care nu m-am indragostit de Varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Eu am consumul mediu de Prin viteza de croaziera eu inteleg viteza medie cu care rulezi pe sectoarele libere de drum. Eu unul ma simt foarte bine la un 110-120 km/h. Aici ar fi un consum de 5.5. Se poate si un 140-150 fara probleme, daca nu te deranjeaza turbulentele mai ales in dreptul castii dar si a bratelor sau a zonei interioare a picioarelor, asta daca nu strangi genunchii pe rezervor, dar dupa un timp devine incomod. Consumul insa sare de 7. Insa, viteza medie, mai ales pe drumurile virajate nu cred ca urca peste 60-70 la ora si aici am un consum sub 4.5. Prin Bucuresti, cu stat la semafoare si mers incet, consumul n-a sarit de 7, dar e foarte aproape. In treapta 5, cate ture ai la 110 - 120? Dar la 140 - 150? Si inca o intrebare: am vazut ca exista tot soiul de parbrize aftermarket, care sunt nitel mai inalte ca ala stoc. Astea nu rezolva problema cu turbulentele? Nu ma refer la 150+, ca de acolo nu ma intereseaza. Apropo de consumuri, zilele astea am plecat din Constanta cu jumatate de rezervor si m-am intors cu el plin !!! Si asta in conditiile in care am mers numai in a treia cu 240 la ora... Nu imi fac iluzii prea mari in ceea ce priveste consumul. Mi-as lua o vaca din asta mai mult pentru touring ocazional, nu pentru uz zilnic in oras. Am vazut la viata mea (un) SuperTenere care consuma 7-8 la mers normal pe autostrada (jiglere racing parca) si spre 10 in oras, deci stiu ce le poate pielea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 Un parbriz foarte OK pentru viteze de pina la 160km/h (depinde si de ce inaltime ai) este cel de la Givi pe care-l monteaza foarte multi italieni pe ST (are cam 10cm in plus fata de cel original). Consumul real la ST nu e in nici un caz de speriat. Poti conta pe 6% la drum lung, fara excese de viteza, si pe un maxim 8% in conditii de forja. Restul sint fie aberatii, fie dereglari (la carburator adica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) In treapta 5, cate ture ai la 110 - 120? Dar la 140 - 150?Si inca o intrebare: am vazut ca exista tot soiul de parbrize aftermarket, care sunt nitel mai inalte ca ala stoc. Astea nu rezolva problema cu turbulentele? Nu ma refer la 150+, ca de acolo nu ma intereseaza. Nu imi fac iluzii prea mari in ceea ce priveste consumul. Mi-as lua o vaca din asta mai mult pentru touring ocazional, nu pentru uz zilnic in oras. Am vazut la viata mea (un) SuperTenere care consuma 7-8 la mers normal pe autostrada (jiglere racing parca) si spre 10 in oras, deci stiu ce le poate pielea. salut Mihai, cred ca stii supervaka mea... treapta 5: 4000 ture=100km/h, 5000=120km/h, 5500=130km/h, 6000=140km/h viteza mea de croaziera e intre 100 si 130 (in afara localitatilor) cu varfuri de 140-150 la depasiri , consum 5,5% singur cu bagaje si maxim 6% daca am si pasager. daca sari de 5500-130km/h consumu poate ajunge si la 7,5% (am mers constant cu 140-150 pe A2 si cam asa mi-a papat) in oras intre 7,5%(tras de acc cu grija) si 8% un pic mai sportiv. nu mi-a sarit de 8%, dar nici n-am facut liniutze sau sprinturi de la semafor nu se compara cu CCM-ul in oras , insa fiind unica motoreta inmatriculata o folosesc destul de des si nu o mai simt grea chiar daca are rezervorul plin. o sa fii uimit sa vezi cat bracheaza ghidonul si cum faci zig-zag printre masini. @cristi-mic: o fi parbrizul ala Givi (d-asta am eu) mai inalt decat cel standard, insa la viteze de peste 100km/h se creeaza niste turbulente pe la urechi si ca sa-mi fie ok sunt nevoit sa inclin capul jos si sa stau cumva cocosat. daca era mai inalt cu vreo 3 sau 4 cm cred ca-mi era numa bine, drept pt. care o sa-i prelungesc parbrizul un pic. Editat Octombrie 5, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 5, 2009 Autor Share Postat Octombrie 5, 2009 pai de-asta ziceam de inaltime. La mine e ok pina la 180km/h, la altii nu prea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 nu o mai simt grea chiar daca are rezervorul plin. o sa fii uimit sa vezi cat bracheaza ghidonul si cum faci zig-zag printre masini.Confirm! o fi parbrizul ala Givi (d-asta am eu) mai inalt decat cel standard, insa la viteze de peste 100km/h se creeaza niste turbulente pe la urechi si ca sa-mi fie ok sunt nevoit sa inclin capul jos si sa stau cumva cocosat. daca era mai inalt cu vreo 3 sau 4 cm cred ca-mi era numa bine, drept pt. care o sa-i prelungesc parbrizul un pic. Confirm si asta... DE la 110 incolo imi bataie casca ca alte vise, daca nu la las bine in jos. (tot parbriz Givi inalt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 (editat) referitor la inaltimea parbrizului, dat fiind faptu ca tre sa imi iau si io unu nou am scurmat o tzara pe net referitor la problema. si concluzia e destul de sadica. se pare ca tot mai multi teneristi din vestul europei opteaza pentru parbrize joase, tocmai pentru ca cele inalte ofera doar un confort psihologic. xtz750.com - dakar screen io am mers toata vara fara parbriz si fara carenele laterale. casca e un airoh S4 oarecum dus spre cross. adik i-am pus ochelari dar in acelasi timp i-am dat jos cozorocul. ce sa zic... vant gramada, mai ales pe autostrada. dar constant, la modul ca te obisnuiesti. oricum, dupa ce am facut autostrada cu 140 viteza de croaziera, cand am inceput sa incetinesc la intrarea in bucuresti rezultatul a fost ceva gen "mooooaaaaaa... mai exista si alte sunete inafara de vjjjjjjjjjjjjj" Editat Octombrie 5, 2009 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.