Banzay Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Evident! Dar eu am dat cea mai ieftina solutie. Am inteles, de asta am si pus accentul pe costuri Editat Iunie 29, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Motoreta Imi pare cunoscuta mobra. A fost a lui Dani? de pe Cetatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Da, a lui a fost motoreta buna. » Post actualizat in 02 Jul 2016 11:18Voi de unde luati cabluri etc? Kedo? E 30euro transportul. Un site mai friendly cu pretul transportului stiti? Pe louis nu prea e mare lucru pentru XTZ750. » Post actualizat in 02 Jul 2016 11:25Legat de suspensie, dupa ce am mers cu motorul si stiu ca are niste bare de aluminiu in capatul arcurilor. Mi se pare ca e prea dura. Adica nu lucreaza usor. Da, are dive. Dar peste linii tramvai ar trebui sa fie mai moale. Cu ulei mai subtire de ce scrie manualul (10W) ati incercat? Cum e? » Post actualizat in 02 Jul 2016 11:26Multumesc de urari! Asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Salutare! Știi ca avem forum pentru Supertenere! Tenere club. Ro. Găsești acolo tot ce vrei! Kedo sau Achimoto pt diverse! Cat despre suspensie, eu folosesc uleiul de la Motul 15w. Dar am și arcurile precomprimate cu șaibe! Poate ajungi la întrunire și vorbim mai multe! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 3, 2016 Share Postat Iulie 3, 2016 Nu e nici pe Achimoto mare lucru. As face o comanda la Kedo curand. Se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Încearcă și pe motodiscount. Eu prin ei îmi aduc piesele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Salut! Am facut in weekend o tura de 600km cu motoreta, sosea si forestiere, fac un mic review, de proaspat posesor XTZ 750 productie 1993. Si 2-3 intrebari. Plusuri: -consum. A iesit 4.8%, mers 90-110. Pe DN-uri, am prins si semafoare... Pe traseul de enduro, jumate din el mers viteza 1 sau 2, consum 6.3%. -motor. Trage de jos, de jos. Practic in 1a, nu am avut panta la care sa tusheasca, e ca un tractor. La fel, urcare pe serpentine, dupa 3k5RPM, rupe. nota 10 motor -raport cutie viteze. E OK, dar daca avea si a 6a era super. In rest, 1a e geniala, tractor style. A 2a la fel, buna si ea pentru enduro. Mai sus, bun bun pentru sosea. -frane. Mie mi se par OK, tot am citit de frane ca nu sunt suficiente etc. Da, nu sunt cele de pe KTM la feeling. Dar isi fac treaba. Cea de spate chiar e buna. Minus: -cadrul e .. flexibil. Nu stiu cum sa zic, aveam senzatia ca tot se torsoniaza in zonele cu gropi mari. Foarte ciudat, nu am mai simtit asa la nici o mobra. -shaua. O fi din cauza ca e veche si buretele e dus? Dar e nasoala,.. Suspensia nu o punctez, e de investigat. Pe motoreta asta e prea dura, desfac jambele si vad ce gasesc. Practic nu plutea peste gropi, le simteam. Pe fiecare. Si pe alea mici si pe alea mari, si pe alea dese si pe alea rare. Amortizor spate. Nu stiu.. trebuie vazut.. era si el prea dur. Cred. Intrebari: 1) Ati avut footpeg-uri lasate mai jos? Cum e cu ele? Nu polizezi asfaltul des? Intreb ca am 1.94 si trebuie sa fac ceva. 2) Ce inaltatoare de ghidon ati folosit? Ce inaltime aveau? Mergeau cu cablurile originale OK? 3) Ati refacut buretele din sha? Ma gandesc si la inaltat si dus la orizontala, gen motocicleta rally. Experiente? A fost ok dupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 cadrul nu torsioneaza! saua mea a fost facuta la dan din timisoara dupa specificatia mea ,suspensia fata ulei 20w.suspensia spate de verificat mai atent articulatia cu bila !scarile sant bine unde sant parerea mea.folosesc ghidon de transalp am incercat inaltatoare de 3cm pe ghidonul original. am pus ghidonul de honda are o alta inclinatie a incheieturii si e mai sus ,ajung cablurile . era sa uit daca nu folosesti articulatia pe bila de la amortizorul din spate si pui o bucsa vobleaza in anumite situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Salut! Am facut in weekend o tura de 600km cu motoreta, sosea si forestiere, fac un mic review, de proaspat posesor XTZ 750 productie 1993. Si 2-3 intrebari. Plusuri: -consum. A iesit 4.8%, mers 90-110. Pe DN-uri, am prins si semafoare... Pe traseul de enduro, jumate din el mers viteza 1 sau 2, consum 6.3%. e bine. ai carburator in mintile lui. -motor. Trage de jos, de jos. Practic in 1a, nu am avut panta la care sa tusheasca, e ca un tractor. La fel, urcare pe serpentine, dupa 3k5RPM, rupe. nota 10 motor tot de la carburator:) -raport cutie viteze. E OK, dar daca avea si a 6a era super. In rest, 1a e geniala, tractor style. A 2a la fel, buna si ea pentru enduro. Mai sus, bun bun pentru sosea. la mine a1a parca e cam scurta! ,a gandesc ca poate ai alte pinioane! -frane. Mie mi se par OK, tot am citit de frane ca nu sunt suficiente etc. Da, nu sunt cele de pe KTM la feeling. Dar isi fac treaba. Cea de spate chiar e buna. sunt si mai ok daca pui furtune cu insertie metalica! ma surprinzi cu frana pe spate. esti cam singurul care a evidintiat o pozitiv dintre posesori! Minus: -cadrul e .. flexibil. Nu stiu cum sa zic, aveam senzatia ca tot se torsoniaza in zonele cu gropi mari. Foarte ciudat, nu am mai simtit asa la nici o mobra. verifica cadrul la suduri, mai ales in V de sub sa, unde este rezervorul de ulei! acolo se fisureaza. gasesti detalii multe la noi pe forum sau pe supertenere.net. foarte multa lume si a intarit acea portiune! -shaua. O fi din cauza ca e veche si buretele e dus? Dar e nasoala,.. si eu am modificat saua si este mult mai bine. din pacate baiatul care a modificat saua lui Doru nu mai lucreaza dar am inteles ca a aparut alt baiat priceput pe la Craiova. Il gasesti aici pe forum. Suspensia nu o punctez, e de investigat. Pe motoreta asta e prea dura, desfac jambele si vad ce gasesc. Practic nu plutea peste gropi, le simteam. Pe fiecare. Si pe alea mici si pe alea mari, si pe alea dese si pe alea rare. Amortizor spate. Nu stiu.. trebuie vazut.. era si el prea dur. Cred. pe fata am precomprimat arcurile cu saibe. la mobra mea mi se pare prea moale si pe fata si pe spate! poate nu ai arcurile originale si ai ceva after market. daca e asa tre sa te joci un pic cu uleiul din furca daca stii ce ai acum! spatele il mai poti regla un pic din saiba! Dar nu te astepta la prea mult! Eu mi am luat arcuri progresive fata spate dar nu am apucat sa le montez. dupa revin cu o impresie! Intrebari: 1) Ati avut footpeg-uri lasate mai jos? Cum e cu ele? Nu polizezi asfaltul des? Intreb ca am 1.94 si trebuie sa fac ceva. nu am avut footpeguri dar am instalat cric central care e destul de sus dar se pare ca nu suficient pt ca ating cateodata asfaltul. supertenere. net exista un baiat care face footpeguri cum vrei tu! Arunca un ochi! 2) Ce inaltatoare de ghidon ati folosit? Ce inaltime aveau? Mergeau cu cablurile originale OK? nu am folosit inaltatoare dar am schimbat ghidonul cu un tomasseli adventure si e mare diferenta. 3) Ati refacut buretele din sha? Ma gandesc si la inaltat si dus la orizontala, gen motocicleta rally. Experiente? A fost ok dupa? ti am raspuns mai sus, dar daca vrei sa o faci singur considera ca optiune importanta pt comfort, gelul. Daca nu gasesti linkurile cu chestiile de mai sus, da un semn si cand ajung acasa le postez! Asta e forumul mai international asa, in caz ca nu il stiai! http://www.super-tenere.net/ Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 !scarile sant bine unde sant daca ai 1,94 m , nu sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Multumescde info Klu! O sa cumpar un set de scarite de pe unu dezmembrat si le cobor 2cm. Caut si un ghidon mai inalt intre timp. Am inaltatoare de 1" dar nu ajung... Mai trebuie inaltat mult. veti undeva ceva salvat legat de pozitia ideala (sau cat de cat ok.. ) pentru mersul in enduro in scarite? Adica ce sa urmaresc, sa stau drept, cu mainile lungite neflexate si sa ajung la ghidon? Cam asta ar fi setup-ul de atins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 (editat) din cate stiu eu pozitia in enduro trebuie sa fie un pic aplecata (spatele arcuit) cu coatele indoite, in nici un caz cu bratele neflexate sau cu corpul drept! uite aici ceva :http://www.enduroschool.com/wiki/Razie_Enduro_School/Standing_position cam asa, luata de pe goagal! Editat Iulie 12, 2016 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Cabluri mai lungi unde gasesc? Imi trebuie un inaltator de ghidon de 12cm cam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Cabluri mai lungi unde gasesc? Imi trebuie un inaltator de ghidon de 12cm cam.. Ape-hanger-ule. Cand mergi in picioare nu trebuie sa ai spatele vertical. David Knight, care are 2m, nu foloseste inaltatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 (editat) am pus de 30 mm la tenere si tot nu ma simt bine , am 186cm. Scoate si cauciucul de pe scarite, daca mai are. Editat Iulie 14, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Mai incerc cu ghidonul sa il dau in fatza. » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:06Am mutat ghidonul mult in fatza, a trebuit sa dau jos windscreen-ul de fabrica ca dadeau peste el manetele, dar stau bine! Merci de tip Andrei! Urmeaza alt weendscreen, si probabil alte prinderi la ghidon. Idee a e ca parghia cum e acum e cam nasoala pe bucsele alea de cauciuc.. ar trebui o piesa facuta la strung cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Mai incerc cu ghidonul sa il dau in fatza. » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:06 Am mutat ghidonul mult in fatza, a trebuit sa dau jos windscreen-ul de fabrica ca dadeau peste el manetele, dar stau bine! Merci de tip Andrei! Urmeaza alt weendscreen, si probabil alte prinderi la ghidon. Idee a e ca parghia cum e acum e cam nasoala pe bucsele alea de cauciuc.. ar trebui o piesa facuta la strung cumva. poti sa pui alte suruburi cu distantieri pt parbriz sau inaltatoare care sa duca ghidonul putin inapoi Editat Iulie 19, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Distantieri pt parbriz va fi. Nu vreau sa aduc inapoi ghidonul, ca asta e si schema, sa fie in fatza, cand ma ridic in footpegs sa am distanta buna pana la ghidon. » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:21Inca o intrebare: ghidonul misca destul de mult cand ma apas pe el, din cauza parghiei ce se exercita pe monturile de cauciuc folosite la prinderea suportului de ghidon original de jug, forta aplicata nu mai cade lungimea surubului respectiv, ci sub un unghi de 45grade gen... Daca dau jos cauciucurile alea, e problema? Vibreaza mai mult ghidonul? Aveti experiente in zona asta? » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:50Sa cumpar un set de dinastea? http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/handlebars-more/Triple-clamp-bushings-for-handlebar.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 distantieri de parbriz-bleah, nu imi plac. dar uite aici idei: arata si bine si nu mai ai probleme cu ghidonul! si uratenia ce am facut o pana acum cat despre bucsele de cauciuc de la ghidon, da o sa vibreze, dar daca sunt duse sau iti dau impresia de miscare poti incerca cu cele de aluminiu. daca le schimbi sa ne spui si nou impresii! spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Ma seaca si pe mine problema cu cauciucurile alea uzate de la ghidon, care danseaza in toate directiile. Pana acum nu am gasit o solutie, dar e drept ca nici nu m-am omorat cu cautatul. Dacai ai de gand sa comanzi un set de din alea, m-as baga si eu. Nu-mi e clar cum functioneaza, dar sunt dispus sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:21 Inca o intrebare: ghidonul misca destul de mult cand ma apas pe el, din cauza parghiei ce se exercita pe monturile de cauciuc folosite la prinderea suportului de ghidon original de jug, forta aplicata nu mai cade lungimea surubului respectiv, ci sub un unghi de 45grade gen... Daca dau jos cauciucurile alea, e problema? Vibreaza mai mult ghidonul? Aveti experiente in zona asta? Eu am desfiintat bucsile de cauciuc de la ghidon. Am pus niste inele sus si jos a.i. le-am anulat efectul. Pe sosea incepe sa iti amorteasca mainile dupa cateva ore dar prefer asta decat sa nu am controlul ghidonului pe forestiere sau la manevre cu viteza mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Pana acum nu am gasit o solutie, dar e drept ca nici nu m-am omorat cu cautatul. Bucsi de teflon. E adevarat ca nu e la fel de confortabil, daca se poate numi asa, insa ar trebui sa fie ceva mai ok dpdv al manevrabilitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 @klu, mai poti face o masca dinaia? Cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 aia este matrita pentru masca! nu am facut calculul inca sa vad cat costa! acum stau cam prost cu timpul dar dupa ce o termin postez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Am dat ieri o tura cu motorul, sa vad cum stau dupa ce am mutat ghidonul. Rezultatul este mindblowing! Cu inaltatoare de 1" ce sunt acum pe el, este perfect! Stau in scarite si am control super bun! Si din sa, motoreta e mult mai manevrabila. Doar unghiul ghidonului/incheietura mainii nu e OK cand stau in sha, dar o sa mai studiez problema, sa gasesc un ghidon cu alta forma poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.