yuk Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 (editat) am pus de 30 mm la tenere si tot nu ma simt bine , am 186cm. Scoate si cauciucul de pe scarite, daca mai are. Editat Iulie 14, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Mai incerc cu ghidonul sa il dau in fatza. » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:06Am mutat ghidonul mult in fatza, a trebuit sa dau jos windscreen-ul de fabrica ca dadeau peste el manetele, dar stau bine! Merci de tip Andrei! Urmeaza alt weendscreen, si probabil alte prinderi la ghidon. Idee a e ca parghia cum e acum e cam nasoala pe bucsele alea de cauciuc.. ar trebui o piesa facuta la strung cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 (editat) Mai incerc cu ghidonul sa il dau in fatza. » Post actualizat in 18 Jul 2016 20:06 Am mutat ghidonul mult in fatza, a trebuit sa dau jos windscreen-ul de fabrica ca dadeau peste el manetele, dar stau bine! Merci de tip Andrei! Urmeaza alt weendscreen, si probabil alte prinderi la ghidon. Idee a e ca parghia cum e acum e cam nasoala pe bucsele alea de cauciuc.. ar trebui o piesa facuta la strung cumva. poti sa pui alte suruburi cu distantieri pt parbriz sau inaltatoare care sa duca ghidonul putin inapoi Editat Iulie 19, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Distantieri pt parbriz va fi. Nu vreau sa aduc inapoi ghidonul, ca asta e si schema, sa fie in fatza, cand ma ridic in footpegs sa am distanta buna pana la ghidon. » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:21Inca o intrebare: ghidonul misca destul de mult cand ma apas pe el, din cauza parghiei ce se exercita pe monturile de cauciuc folosite la prinderea suportului de ghidon original de jug, forta aplicata nu mai cade lungimea surubului respectiv, ci sub un unghi de 45grade gen... Daca dau jos cauciucurile alea, e problema? Vibreaza mai mult ghidonul? Aveti experiente in zona asta? » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:50Sa cumpar un set de dinastea? http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/handlebars-more/Triple-clamp-bushings-for-handlebar.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 distantieri de parbriz-bleah, nu imi plac. dar uite aici idei: arata si bine si nu mai ai probleme cu ghidonul! si uratenia ce am facut o pana acum cat despre bucsele de cauciuc de la ghidon, da o sa vibreze, dar daca sunt duse sau iti dau impresia de miscare poti incerca cu cele de aluminiu. daca le schimbi sa ne spui si nou impresii! spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Ma seaca si pe mine problema cu cauciucurile alea uzate de la ghidon, care danseaza in toate directiile. Pana acum nu am gasit o solutie, dar e drept ca nici nu m-am omorat cu cautatul. Dacai ai de gand sa comanzi un set de din alea, m-as baga si eu. Nu-mi e clar cum functioneaza, dar sunt dispus sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:21 Inca o intrebare: ghidonul misca destul de mult cand ma apas pe el, din cauza parghiei ce se exercita pe monturile de cauciuc folosite la prinderea suportului de ghidon original de jug, forta aplicata nu mai cade lungimea surubului respectiv, ci sub un unghi de 45grade gen... Daca dau jos cauciucurile alea, e problema? Vibreaza mai mult ghidonul? Aveti experiente in zona asta? Eu am desfiintat bucsile de cauciuc de la ghidon. Am pus niste inele sus si jos a.i. le-am anulat efectul. Pe sosea incepe sa iti amorteasca mainile dupa cateva ore dar prefer asta decat sa nu am controlul ghidonului pe forestiere sau la manevre cu viteza mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Pana acum nu am gasit o solutie, dar e drept ca nici nu m-am omorat cu cautatul. Bucsi de teflon. E adevarat ca nu e la fel de confortabil, daca se poate numi asa, insa ar trebui sa fie ceva mai ok dpdv al manevrabilitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 @klu, mai poti face o masca dinaia? Cam cat ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 aia este matrita pentru masca! nu am facut calculul inca sa vad cat costa! acum stau cam prost cu timpul dar dupa ce o termin postez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Am dat ieri o tura cu motorul, sa vad cum stau dupa ce am mutat ghidonul. Rezultatul este mindblowing! Cu inaltatoare de 1" ce sunt acum pe el, este perfect! Stau in scarite si am control super bun! Si din sa, motoreta e mult mai manevrabila. Doar unghiul ghidonului/incheietura mainii nu e OK cand stau in sha, dar o sa mai studiez problema, sa gasesc un ghidon cu alta forma poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Am spus pe aici ghidon de transalp . » Post actualizat in 22 Jul 2016 09:27Cam asa arata acum,iar parbrizul cliseaza 10 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 @klu, mai poti face o masca dinaia? Cam cat ar costa? http://mymoto.ro/yamaha.php bagi codul yamaha acolo si afli pretul fara tva in euroi, nu sunt exagerat de scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 (editat) XTZ 750 nu e in lista de motorete pentru care pot afla codul. » Post actualizat in 03 Aug 2016 14:05Aveti careva si nu va trebuie pe acasa, galeriile de evacuare? Editat Iulie 22, 2016 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat August 26, 2016 Share Postat August 26, 2016 salutare baieti , am si eu nevoie de un pic de ajutor , am nevoie de o roata fata de super tenere destul de urgent , careva pe undeva stiti ? merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 arcgotic..................a fost depasit de supertenere 750 o vinde!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 ) exact! sper sa prind un tt600r dupa ce dau vaca. » Post actualizat in 08 Sep 2016 12:38Intrebare, ca pana vand vaca mai fac una alta la ea. Asa, vreau sa iau arcuri progresive. Citisem undeva pe net ca daca pun progresive, nu mai trebuie pus spacer-ul in capul arcului. Din cauza ca arcurile progresive sunt mai lungi decat cele originale. Stiti ceva de treaba asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu46 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 Salutare, am o problema la a mea yamaha super tenere 3ld 750. Zornaieste ambreiajul (cand cuplez) se aude de parca ar merge pe uscat. Motorul porneste totul bine, vitezele merg totul bine, merg pe ea, dar cand cuplez ambreiajul de aude zornaind! tin sa mentionez ca am desfacut capacul la ambreaj si am vazut ca axul joaca. Sa fie asta cauza? de la axul care joaca cu tot cu discuri? » Post actualizat in 19 Sep 2016 15:58Salutare, am o problema la a mea yamaha super tenere 3ld 750. Zornaieste ambreiajul (cand cuplez) se aude de parca ar merge pe uscat. Motorul porneste totul bine, vitezele merg totul bine, merg pe ea, dar cand cuplez ambreiajul de aude zornaind! tin sa mentionez ca am desfacut capacul la ambreaj si am vazut ca axul joaca. Sa fie asta cauza? de la axul care joaca cu tot cu discuri? s-a rezolvat treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Bravo poate ne spui si noua cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edu46 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 (editat) Bravo poate ne spui si noua cum! da, s-a desfacut suruburile de la rulmentul de la caseta de ambreiaj(alea 4 suruburi cu cap de torx) s-au sblabit si umbla ambreiajul cu totul. Avea joc pe tot sistemul de ambreiaj. Zornaia de numa numa cand strangeam ambreiajul. Acum merge ceas! Editat Septembrie 22, 2016 de edu46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 ) exact! sper sa prind un tt600r dupa ce dau vaca. » Post actualizat in 08 Sep 2016 12:38Intrebare, ca pana vand vaca mai fac una alta la ea. Asa, vreau sa iau arcuri progresive. Citisem undeva pe net ca daca pun progresive, nu mai trebuie pus spacer-ul in capul arcului. Din cauza ca arcurile progresive sunt mai lungi decat cele originale. Stiti ceva de treaba asta? Arcurile progresive vin cu instructiuni! Ale mele (hyperpro) se pun in locul celor originale. Difera doar uleiul si airgapul. Vezi ca nu toate arcurile sint progresive. Unele sunt vandute ca progresive dar sunt de fapt 2 arcuri tarate diferit lipite intre ele. Progresivele trwbuie sa aiba fiecare spira tarata diferit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Adica la vanzare sunt afisate ca progresive, dar defapt nu sunt? Ce marca/model sa comand? Damn.. it's simple but it's complex.. ca in filmul cu aia 2 stoneri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 (editat) Noua mea mobrisca achizitionata de cateva luni, fabricatie '93 cu motor din '92 din cercetarile mele a fost prin America apoi Irlanda si Romania unde a ajuns la mine. Are gume 2014 (f putin rulate si in stare buna fiind tinuta in garaj), manere incalzite oxford, parbriz inalt, kit de coborare lust racing, filtre noi, carburatoare reconditionate, scottoiler, faruri cu relee si becuri h4, evacuare schimbata, ghidon schimbat si 55k mile la bord. Editat Septembrie 23, 2016 de Hyena986 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Chiar sunt curios sa citesc o comparatie intre DR big si ST. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Pai doua balene. Unul trage mai bine in offroad, altul pe sosea. Unul vibreaza maxim, altul decent. Unul are mereu statorul ars, altul e bulletproof. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.