Axa cu Scame Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 In ultim avreme ma gandesc daca merita sa pun pe motor filtru k&N. Stiu ca au mai fost discutii pe tema asta pentru alte motociclete, dar tot nu sunt convins. Datele problemei: Carburatie standard; Tobe modificate sport, mai libere dar nu goale; Filtrul este in prezent original de hartie, instalat de vre-o 8000 km. In ultim avreme am observat o imbogatire a amestecului carburant, e posibil sa fie de la filtrul care s-a colmatat. Honda zice sa-l schimbi la 12.000 sau mai des daca mergi off-road. Cum toata Ro poate fi considerata off-road ca nivel de praf , e posibil sa fie de schimbat. Filtrul normal costa @ 15 Eur, un K&N @ 45 Eur K&N pretinde durata de viata de peste 1.000.000 km (!) cu prima curatare la 80.000 as o fi ? Solutiile de curatare si uns costa cca 19 Eur. Teoretic nu as ajunge niciodata sa-l mai curat sau sa-l mai schimb,probabil nu o sa tin motorul mai mult de inca un sezon. K&N pretinde o crestere a performantei fara a umbla in carburatie, printr-un debit de aer cu 40% mai mare. Asa o fi sau trebuie schimbate jiglere ? Intra in carcasa originala sau se monteaza direct pe carburator ? Ma gandesc ca ar fi pasul urmator logic dupa eliberarea tobelor logic as ar fi:evacuare mai libera, admisie mai libera. De precizat ca fara filtru deloc sau fara tobe deloc merge mai prost. Care ati pus k&N pe un enduro mono ? DR,XT,XTZ,KLR,NX,XL,XR, samd. Sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Te ajuta enorm un KN! Nu se mai imbacseste de moloz ca astea de hartie. Intr-adevar, e mai permisiv! Un filtru KN e bine sa vina si cu un kit de jigloare mai largi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 E garantat 1 milion de mile. Este exact de forma celui original, nu modifici nimic. Se curata cu doua spray-uri, daca este umed. Daca e uscat, se scutura ca un covor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 17, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2005 Ceva mai "stiintific"se poate ? Stiu ca este mai permisiv, asta cu "ar fi bine jiglere marite" cade pentru ca nu ma apuc sa schimb jiglere si in plus K&N pretinde ca nu trebuie sa schimbi nimic Stiu ca se curata cu o solutie si se unge cu alta, dar mai precis: Vine gata imbibat? Real la cati km trebuie curatat? Pt ca un kit de solutii costa mai mult decat un filtru normal nou De cel uscat nu stiam ca exista, nu vad care principiul de filtrare sa fie si eficient contra prafului... PLS, nu are nimeni montat asa ceva sa-mi poata spune cum se comporta ? Nu vreau filtru d-asta doar asa de fite sa pot sa ma laud ca am k&n pe motor, il iau numai daca e viabil tehnico-economic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 17, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 17, 2005 http://www.knfilters.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Stiu ca se curata cu o solutie si se unge cu alta, dar mai precis: Vine gata imbibat? Real la cati km trebuie curatat? Pt ca un kit de solutii costa mai mult decat un filtru normal nou K&N filters come pre-oiled and ready to use. The filter medium is made from layers of white cotton gauze. The oil has a red dye added to show how much is being applied. If the filter looks pinkish-red, it is oiled. It is important that K&N air filters are never used unoiled. This would greatly degrade their filtering ability. si The general rule of thumb is that the filter needs to be cleaned when the dirt build up gets as thick as the wire mesh. The usual interval is 30,000 - 50,000 miles depending on driving conditions. We recommend that you check your filter about once a year in normal usage. Deci, pe romaneste, nu trebuie cumparata solutie la inceput, ci doar dupa primele 30.000 de mile E bine sa fie verificat anual insa. Din ceea ce spun consumatorii, cresc performantele motorului insa simultan se simte si o mica crestere a consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Nu vad de ce un flux mai mare de aer duce la consum mai mare, in conditiile in care nu se modifica nimic altceva. Nu e nevoie sa modifici nimic. Ei vor sa spuna ca filtrul este capabil sa filtreze o cantitate mai mare de aer decit cel original, putind creste puterea motorului daca il modifici. Daca nu, nu si gata. Exista si filtre uscate la K&N, dar nu cele standard. Pe noua moto am K&N, cind o aduc la Bucuresti il scoatem sa vedem in ce stare e si te poti uita la el pe indelete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 nu am vazut prea multe k&n pe xt dar in schimb multe dinojet, probabil daca bagi siun k&n rupe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 18, 2005 Share Postat Noiembrie 18, 2005 http://home.usadatanet.net/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm judecati si voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 18, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2005 Multumesc pentru info...inca mai studiez Aseara am desfacut filtrul si asa e , s-a umplut de praf. L-am suflat un pic cu aer comprimat din interior spre exterior si s-a imbunanatit mersul, deci asta era problema. O sa incerc un k&n probabil, cred ca ar face echipa buna cu tobele mele "chopperite" Pana acum din ce am "prins" de pe net utilizatorii de k&n zic ca le scade si consumul. Pt dynojet nu stiu daca merita , m-ar costa in jur de 90 Eur kitul pt un singur carb cum am eu . E exagerat pt 3 jiglre si un cui adica nu e viabil tehnico-economic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 18, 2005 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2005 (editat) Pt dynojet nu stiu daca merita , m-ar costa in jur de 90 Eur kitul pt un singur carb cum am eu . E exagerat pt 3 jiglre si un cui adica nu e viabil tehnico-economic ..Daca tot spui ca vrei s-o mariti de ce te mai complici sa bagi bani in ea? Si asa sezonul asta nu mai mergi mult cu ea,nu? Luigi Vicol Editat Noiembrie 18, 2005 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.