terhe Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 am joc la roata din spate la un suzuki gsx-r600 srad din 97.tind sa cred ca este din cauza rulmentilor.sau destrans sau trebuie schimbati.as vrea sa-mi dau roata jos sa vad daca cumva se pot strange ca de auzit ciudat nu se aud.imi trebuie ceva chei mai speciale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Probabil trebuie schimbati. La motociclete nu prea se pun rulmenti conici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 schimbati fara discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 (editat) am joc la roata din spate la un suzuki gsx-r600 srad din 97.tind sa cred ca este din cauza rulmentilor.sau destrans sau trebuie schimbati.as vrea sa-mi dau roata jos sa vad daca cumva se pot strange ca de auzit ciudat nu se aud.imi trebuie ceva chei mai speciale? SALUT. CHEI SPECIALE NU TREBUIE.DAR DACA NU AI MAI FACUT IATI CU TINE UN PRIETEN CARE A MAI FACUT ASA CEVA.NE E NECESAR SA MERGI LA VREUN MECANIC MOTO[TE USUCA DE BAINI SI TOT TREABA AIA O FAC] DECAT SA STRICE ALTU SI SA MAI DAI SI BANI MAI BINE STRICI TU. PE BANI CE IAI DA LA MECANIC IA TU CAVA SCULE SA AI PE DATA VIITOARE MARIUS B. Editat Ianuarie 18, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Ianuarie 18, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2009 SALUT.CHEI SPECIALE NU TREBUIE.DAR DACA NU AI MAI FACUT IATI CU TINE UN PRIETEN CARE A MAI FACUT ASA CEVA.NE E NECESAR SA MERGI LA VREUN MECANIC MOTO[TE USUCA DE BAINI SI TOT TREABA AIA O FAC] DECAT SA STRICE ALTU SI SA MAI DAI SI BANI MAI BINE STRICI TU. PE BANI CE IAI DA LA MECANIC IA TU CAVA SCULE SA AI PE DATA VIITOARE MARIUS B. am toate cheile posibile fixe tubulare, inelare da ma gandeam ca poate mai tre si alte si chei. nu stiti nici unu ce fel de rulmenti se folosesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 am toate cheile posibile fixe tubulare, inelare da ma gandeam ca poate mai tre si alte si chei.nu stiti nici unu ce fel de rulmenti se folosesc? rulmenti gasesti dar sa nu te zgarcesti ia ce gasesti mai bun,sunt si ieftini dar au joc f mare ,nu iti trebuie chei speciale dar nu e chiar usor de schimbat ,intre rulmeni se afla un tub care se da la oparte foarte putin si nu prea ai loc de batut sa scoti rulmentul,normal se foloseste o presa speciala pt extras,ai grija si verifica si semeringurile care vin peste rulmenti ele impiedica sa intre umezeala si praful , mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 am toate cheile posibile fixe tubulare, inelare da ma gandeam ca poate mai tre si alte si chei.nu stiti nici unu ce fel de rulmenti se folosesc? Pai cand scoti rulmentii vechi te uiti la ei si la codul lor si cumperi unii similari. Firma nu prea conteaza, important e sa fie noi. Nu-si permite nimeni sa fabrice rulmenti de kko, ar da faliment in 2 timpi si 3 miscari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Pai cand scoti rulmentii vechi te uiti la ei si la codul lor si cumperi unii similari. Firma nu prea conteaza, important e sa fie noi. Nu-si permite nimeni sa fabrice rulmenti de kko, ar da faliment in 2 timpi si 3 miscari. pai si rulmentii desii au aceiasi cota pot fii diferiti,de exemplu pot fii industriali pt benzi rulante sau o pompa de apa sa zicem si mai de precizie pt ambielaj de exemplu,desii au aceliasi cote aia industriali au joc mai mare,cu cat sunt mai de precizie cu atat e si pretul mai mare cam asta e treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Ianuarie 19, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2009 deci daca am joc tre schimbati fara discutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 pai si rulmentii desii au aceiasi cota pot fii diferiti,de exemplu pot fii industriali pt benzi rulante sau o pompa de apa sa zicem si mai de precizie pt ambielaj de exemplu,desii au aceliasi cote aia industriali au joc mai mare,cu cat sunt mai de precizie cu atat e si pretul mai mare cam asta e treaba Codul rulmentului e unic pt anumite cote si anumite tolerante. Daca pe el scrie xxcxxbb300 - cumperi xxcxxbb300 si va avea aceleasi specificatii, chiar daca e facut de alta firma. Exista niste standarde. Adica cei folositi in industrie la diverse echipamente au voie sa troncane si sunt largi... de fapt nici nu sunt unsi si au bile patrate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Codul rulmentului e unic pt anumite cote si anumite tolerante. Daca pe el scrie xxcxxbb300 - cumperi xxcxxbb300 si va avea aceleasi specificatii, chiar daca e facut de alta firma. Exista niste standarde. Adica cei folositi in industrie la diverse echipamente au voie sa troncane si sunt largi... de fapt nici nu sunt unsi si au bile patrate.. e vorba de miimi toleranta ,ai dreptate insa daca scrie l xxcxxbb300(cum zici tu )si cumperi xxcxxbb300 e ok ,dar de multe ori mergi cu rulmentul la magazin arati ce vrei vanzatorul se uita doar la dimensiuni (cote) ,si zice :"asta e"ma rog nu vreu sa ma cert cu nimeni vroiam doar sa dau un sfat ,puneti ce rulmenti doriti doar sunt motoarele voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 Nici eu nu ma cert cu nimeni, stai linistit, , voiam doar sa subliniez ca atunci cand iei de la magazin unii la fel, inseamna unii cu acelasi cod, nu unii care arata la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 de rulmenti turcesti ai auzit? nush de ce dar am impresia ca iti place sa te contrazici. cu cati rulmenti ai lucrat la viatza ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Vad ca tu ai o problema cu contrazisul. Logic ca exista rulmenti turcesti, si totodata am auzit de oameni care inventeaza probleme acolo unde nu sunt. Probabil turcii fac rulmenti cu bile de bronz iar la sectia de metrologie din fabrica lucreaza numai paraplegici si orbi. De fapt e un turc mic si negru care are turnatorie de bronz in spatele colibei... La fel si chinezii, aia fabrica rulmenti din lemn. Mai lasati-o dracu' cu ideile preconcepute... ca nu tot ce zboara se mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 La fel si chinezii, aia fabrica rulmenti din lemn. Nu stiu cum or fi rulmentii turcesti dar am vazut rulmenti chinezesti pe la biciclete cu bile facute poate nu din lemn sau bronz dar dintr-un otel f moale. Am mai intalnit la biciclete bile sparte, sau ciupite dar am vazut si bile chinezesti pur si simplu deformate, in loc de sfera devenisera un fel de cub.... , si nu glumesc chiar am vazut. Am luat o bila deaia am pus-o pe sina de tramvai si dupa 2-3 ciocane am aplatizat-o. Eu nu mi-as pune rulmenti chinezesti la motor, or fi si rulmenti chinezesti buni , nu zic, dar e cam greu sa-ti dai seama care-s aia. Oricum nu vad dc nu as pune rulmenti romanesti stiind faptul ca fabricile romanesti de rulmenti au fost preluate de KOYO si SKF 2 dintre cei mai tari producatori de rulmenti. La un moment dat a mai povestit cineva pe forum cum si-a comandat rulmenti din UK de frica celor romanesti si surpriza dupa ce a platit de vreo 3 ori pretul din RO a constatat ca rulmentii lui din UK erau made in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 rulmenti unde se gasesc? numai la service-uri moto? sau la orice firma care face comert de rulmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) rulmenti unde se gasesc? numai la service-uri moto? sau la orice firma care face comert de rulmenti? Orice magazin ce comercializeaza rulmenti ... eu am avut de ales cand am luat intre Chinezesc - 3 roni, Romanesc - 7 roni sau Japonez 12 roni, tu alegi ce vrei sa pui Editat Ianuarie 22, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 Orice magazin ce comercializeaza rulmenti ... eu am avut de ales cand am luat intre Chinezesc - 3 roni, Romanesc - 7 roni sau Japonez 12 roni, tu alegi ce vrei sa pui da un drac... la un service moto mi-a cerut 50 de euro si pe net pe piesemoto.ro tot asa am gasit si inca o intrebare.rulmentii de la motocicleta nu-s mai speciali facuti pt turatii mai mari sau stiu eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 rulmenti gasiti la skf in bucurestii noi. au magazin propriu. foarte buni. numai sa stiti codul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) da un drac... la un service moto mi-a cerut 50 de euro si pe net pe piesemoto.ro tot asa am gasit si inca o intrebare.rulmentii de la motocicleta nu-s mai speciali facuti pt turatii mai mari sau stiu eu? Nu exista rulmenti mai speciali facuti pentru moto,sunt rulmenti facuti dupa specificatii,specificatii care reies din codul rulmentului. Fabricantul crezi ca are fabrica proprie de rulmenti?NU,ii cumpara de la SKF sau orice alta firma si ii vinde ca piese de origine,adica la pret dublu. Ca sa iti dau o idee,du-te si intreaba la reprezentanta cat te costa un lant de origine,dupa codul din diagrama si vezi cat costa un lant facut de DID , este FOARTE posibil sa fie acelasi lant,facut de aceeasi fabrica, insa cel de origine sa coste dublu,si este normal sa fie asa,pentru ca lantul ala de origine mai trece prin 10 maini. Daca gresesc cu ceva va rog sa ma corectati. Editat Ianuarie 23, 2009 de seby_mf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 whiteman, nu se cheama skf, se cheama badi si are si alte marci de rulmenti in afara de skf. eu de la ei mi-am luat pentru roti si pentru directie. preturile sunt foarte bune (cam 10 lei bucata), numai ca trebuie sa stii codul. detalii mai multe aici: http://www.badi.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 codul rulmentului este scris pe el?sau de unde il aflu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) rulmenti gasiti la skf in bucurestii noi. au magazin propriu. foarte buni. numai sa stiti codul. super rulmenti (skf - frantuzesti)...am avut si eu joc la roata din spate la ceberica..am inlocuit rulmentii..merge brici. Editat Ianuarie 23, 2009 de laurbalaurcbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 whiteman, nu se cheama skf, se cheama badi si are si alte marci de rulmenti in afara de skf. eu de la ei mi-am luat pentru roti si pentru directie. preturile sunt foarte bune (cam 10 lei bucata), numai ca trebuie sa stii codul. detalii mai multe aici: http://www.badi.ro/ mc de informatie codul rulmentului este scris pe el?sau de unde il aflu? e scris pe rulment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 SKF sunt in general ok. Pentru comparatie pretz uita-te pe wemoto.com - acolo sunt Koyo. Orice ai face nu cumpara de-aia ieftini Falke (chinezesti) ca te tin fix cativa kilometri ... depinde de viteza cu care mergi. Codurile sunt identice insa precizia cu care sunt fabricati depinde... unii sunt testati la o anumita turatie, altii la alta... si asa se ajunge la diferenta de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.