Sari la conținut

AM SCAPAT PE ARATURA


Postări Recomandate

Vezi ca ai gresit adresa. Si nu, GSu' nu merge pe drumuri de "tzara", ci numai pe Magheru unde-i drum drept. Ca daca-i curba e McDonald's.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
tura astora se poate numi chiar invazie :D,

sa mearga 51 de motociclisti 18000 de km impreuna mie nu imi vine sa cred :rock: :rock:

@p.c. - Multumesc inca o data!

 

 

daca erau romani oare ce se intampla :P

Ai PM

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

V-as ruga frumos sa lasati deoparte conflictele si judecatul.

Important ar mai fi si ca dialogul rezolva multe probleme si ca mediul asta nu este deloc cel mai propice pentru discutii contrare.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aaa, intrasem sa va zic ca, de luni, 95%, voi fi posesor unui superb ST cu 7946 km la bord.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca olandezi au scos si ei ceva bun in afara de lalele :lol: adica o mobra cu cardan, bio-diesel si cu un consum de 2,5l/100km adica cu un rezervor de 15 litri sa faci 600 km ... nici nu ma mai gandesc cum ar arata cu un rezervor touratech sau acerbis de vreo 25-30 litri si in plus e si frumoasa seamana cu tenereul ... eu zic ca asa ar trebui sa arate un adevarat "Adventure" :cheers:

 

 

link

 

836ea9eb92f64584a72e0ca0361e55c8.jpg

388dad33dcb44d46aea4911af64ccfe1.jpg

O sa iti afume cizma dreapta - noroc ca e bio si o sa miroasa a gogoshi :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Ghidon KTM: 100 euro

Inaltatoare-adaptoare: home made

 

Daca ai merge prin traficul din bucuresti, nu ti-ar conveni ghidon mai lat. Ghidonul KTM e la fel de lat ca cel original Tenere dar are alta forma, muuult mai placuta. Si, datorita inaltatoarelor, e mai sus decat oglinzile autoturismelor si mersul in picioare e mult mai confortabil.

oricum e plin de gipuri si dube :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de Pegy. Am si eu o intrebare fiindca sunt nou in domeniu. Mi-am luat si eu o Aprilia Pegaso Cube din 2000 anul trecut din Italia. Merge foarte bine cu exceptia unui lucru care ma deranjaza. Cand accelerez brusc, de ex. la o depasire, trage foarte bine dar in momentul cand las acceleratia, de cele mai multe ori imi bubuie esapamentul. Am fost cu ea la Aprilia in Italia si mi-au schimbat aia bujia, filtru aer si au curatat carburatoarele dar tot asa face doar ca nu mai asa des. Vreau sa va intreb pe voi daca aveti aceeasi problema si daca e normal. Grazie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea. Mi-am luat anul trecut o Aprilia Pegaso Cube 650 din Italia. Merge foarte bine cu exceptia unui lucru care ma deranjaza. Dupa ce o accelerez tare, de ex la o depasire, daca las acceleratia brusc imi bubuie teava de esapament. Cum sunt nou in domeniu am vrut sa va intreb daca e normal sau daca pot face ceva. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!m-am gandit ca ne ajuta pe toti ce am primit de la un prieten care e avocat si cred ca e bine sa fie stiut de fiecare participant la trafic:D

 

Scapa de radar!

Va prezentam cateva sfaturi care pot fi puse in aplicare atunci cand aveti dubii in privinta radarului. Daca sunteti trasi pe dreapta pe motiv ca ati depasit viteza legala, ar fi bine sa stiti cum va puteti apara.

1. In momentul in care politistul va opreste pentru depasirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE sa aiba asupra lui si sa va prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de catre Biroul Roman de Metrologie Legala, buletinul de verificare metrologica in termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuarii verificarii si autorizatia de operator radar pentru cel care va incheie procesul-verbal. Lipsa oricaruia din aceste documente trebuie prevazuta de dvs. la rubrica “alte mentiuni” si este caz de nulitate absoluta a procesului-verbal.

2. Politistii nu au voie sa mearga cu radarul mobil oprit si sa-l porneasca atunci cand dvs. sunteti foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o functie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cat timp in partea stanga jos a fotografiei apare litera “T” aparatul radar nu si-a terminat autotestarea si conform normelor masuratorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislatiei rutiere (mai apare si o dunga alba care este exact peste ultima cifra din viteza prevazuta pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, politistii nu au voie sa foloseasca aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respecta unghiul de incidenta si nici nu au voie sa foloseasca un paravan pe care sa-l ridice la apropierea autovehiculului.

3. Aparatul radar de tip stationar nu poate fi amplasat in apropierea unei surse puternice de radiatii electromagnetice, adica un stalp de radio, televiziune, telefonie mobila sau, cel mai des, o instalatie electrica de inalta tensiune. Normele pentru proiectarea si amplasarea unei locuinte prevad pentru evitarea poluarii electromagnetice amplasarea locuintei la cel putin 200m de o retea electrica de inalta tensiune. Deci, aparatul radar trebuie sa fie cel putin la 200 m de instalatia electrica de inalta tensiune, in afara campului electromagnetic. Aparatul radar stationar are lungimea fasciculului de 400-500m. Daca acest fascicul este indreptat spre instalatia electrica de inalta tensiune in timpul masurarii ceea ce se poate determina foarte usor din fotografie, atunci distanta la care trebuie sa fie amplasat aparatul radar stationar creste pana la 400-500m functie de unghi.

4. Daca in fotografiile depuse in instanta drept probe de catre Politie apar mai multe autovehicule simultan, verificati in toate fotografiile distanta dintre dvs. si celelalte autovehicule. Daca aceasta variaza de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveati neaparat viteza cea mare din toate si este clar ca se incalca normele metrologice care prevad ca masuratorile nu pot constitui probe daca circula simultan mai multe autovehicule si nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.

5. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul care constata contraventia se numeste agent constatator. Agentul constatator este si cel care aplica sanctiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absoluta. Deci, daca un agent constata contraventia, dar procesu-verbal este intocmit de un alt agent (situatia in care se transmite viteza prin statie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare si in urma contestatiei dvs. instanta il va anula, va anula si amenda si punctele.

6. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul constatator are obligatia sa aduca la cunostinta contravenientului ca are dreptul de a avea sau nu obiectiuni pe care sa le inscrie la rubrica “alte mentiuni” sub sanctiunea nulitatii procesului-verbal. Deci, daca la rubrica “alte mentiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept si instanta il va anula si va anula si amenda si punctele.

7. Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Roman de Metrologie Legala (BRML) si nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depasiri neregulamentare, trecerea pe rosu la semafor si altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: in asfalt sunt amplasati doi senzori electromagnetici la o distanta de 5 metri unul de celalalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprima autovehiculului o amprenta magnetica unica. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeaza viteza si daca este mai mare decat cea legala, trimite comanda catre camera digitala care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevazute cu bucla inductiva sunt doar 6 din cele 49 amplasate pana in prezent si ele se afla pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din orase niciuna nu are bucla inductiva. Se observa foarte usor care camere au si bucle inductive prin faptul ca, pe fiecare sens, in dreptul camerelor respective lipite de asfalt, in exteriorul asfaltului, sunt doua portiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealalta, in care sunt incastrati senzorii.

Data viitoare veti fi mai pregatiti pentru momentul confruntarii cu agentii de la circulatie. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!m-am gandit ca ne ajuta pe toti ce am primit de la un prieten care e avocat si cred ca e bine sa fie stiut de fiecare participant la trafic:D

 

Scapa de radar!

Va prezentam cateva sfaturi care pot fi puse in aplicare atunci cand aveti dubii in privinta radarului. Daca sunteti trasi pe dreapta pe motiv ca ati depasit viteza legala, ar fi bine sa stiti cum va puteti apara.

1. In momentul in care politistul va opreste pentru depasirea vitezei, la cererea dvs., el TREBUIE sa aiba asupra lui si sa va prezinte: certificatul de omologare a aparatului radar de catre Biroul Roman de Metrologie Legala, buletinul de verificare metrologica in termen de valabilitate respectiv 12 luni de la data efectuarii verificarii si autorizatia de operator radar pentru cel care va incheie procesul-verbal. Lipsa oricaruia din aceste documente trebuie prevazuta de dvs. la rubrica “alte mentiuni” si este caz de nulitate absoluta a procesului-verbal.

2. Politistii nu au voie sa mearga cu radarul mobil oprit si sa-l porneasca atunci cand dvs. sunteti foarte aproape de el. Aparatul radar, conform normelor metrologice, are o functie de autotestare care se face automat la fiecare pornire a aparatului. Cat timp in partea stanga jos a fotografiei apare litera “T” aparatul radar nu si-a terminat autotestarea si conform normelor masuratorile nu pot reprezenta probe pentru aplicarea legislatiei rutiere (mai apare si o dunga alba care este exact peste ultima cifra din viteza prevazuta pe mijlocul fotografiei). De asemenea, tot conform normelor metrologice, politistii nu au voie sa foloseasca aparatul radar scos de pe suport deoarece nu se respecta unghiul de incidenta si nici nu au voie sa foloseasca un paravan pe care sa-l ridice la apropierea autovehiculului.

3. Aparatul radar de tip stationar nu poate fi amplasat in apropierea unei surse puternice de radiatii electromagnetice, adica un stalp de radio, televiziune, telefonie mobila sau, cel mai des, o instalatie electrica de inalta tensiune. Normele pentru proiectarea si amplasarea unei locuinte prevad pentru evitarea poluarii electromagnetice amplasarea locuintei la cel putin 200m de o retea electrica de inalta tensiune. Deci, aparatul radar trebuie sa fie cel putin la 200 m de instalatia electrica de inalta tensiune, in afara campului electromagnetic. Aparatul radar stationar are lungimea fasciculului de 400-500m. Daca acest fascicul este indreptat spre instalatia electrica de inalta tensiune in timpul masurarii ceea ce se poate determina foarte usor din fotografie, atunci distanta la care trebuie sa fie amplasat aparatul radar stationar creste pana la 400-500m functie de unghi.

4. Daca in fotografiile depuse in instanta drept probe de catre Politie apar mai multe autovehicule simultan, verificati in toate fotografiile distanta dintre dvs. si celelalte autovehicule. Daca aceasta variaza de la prima fotografie la a doua, atunci nu dvs. aveati neaparat viteza cea mare din toate si este clar ca se incalca normele metrologice care prevad ca masuratorile nu pot constitui probe daca circula simultan mai multe autovehicule si nu se poate determina CLAR autovehiculul vizat.

5. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul care constata contraventia se numeste agent constatator. Agentul constatator este si cel care aplica sanctiunea, altfel procesul-verbal este lovit de nulitate absoluta. Deci, daca un agent constata contraventia, dar procesu-verbal este intocmit de un alt agent (situatia in care se transmite viteza prin statie), procesul-verbal este nul, nu are nici o valoare si in urma contestatiei dvs. instanta il va anula, va anula si amenda si punctele.

6. Ordonanta 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor prevede ca agentul constatator are obligatia sa aduca la cunostinta contravenientului ca are dreptul de a avea sau nu obiectiuni pe care sa le inscrie la rubrica “alte mentiuni” sub sanctiunea nulitatii procesului-verbal. Deci, daca la rubrica “alte mentiuni” nu este completat nimic, atunci procesul-verbal este nul de drept si instanta il va anula si va anula si amenda si punctele.

7. Camerele digitale amplasate pe drumuri nu sunt omologate de Biroul Roman de Metrologie Legala (BRML) si nu pot fi folosite pentru determinarea vitezei legale, ci doar pentru probarea unei depasiri neregulamentare, trecerea pe rosu la semafor si altele de acest gen. Sistemul omologat de BRML este principiul buclei inductive: in asfalt sunt amplasati doi senzori electromagnetici la o distanta de 5 metri unul de celalalt. La trecerea prin dreptul primului senzor acesta imprima autovehiculului o amprenta magnetica unica. La trecerea prin dreptul celui de-al doilea senzor acesta calculeaza viteza si daca este mai mare decat cea legala, trimite comanda catre camera digitala care face fotografia din spate. Camerele care sunt prevazute cu bucla inductiva sunt doar 6 din cele 49 amplasate pana in prezent si ele se afla pe DN1 la: Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia. Camerele digitale din orase niciuna nu are bucla inductiva. Se observa foarte usor care camere au si bucle inductive prin faptul ca, pe fiecare sens, in dreptul camerelor respective lipite de asfalt, in exteriorul asfaltului, sunt doua portiuni de beton de circa 30cm/15cm, la circa 5m una de cealalta, in care sunt incastrati senzorii.

Data viitoare veti fi mai pregatiti pentru momentul confruntarii cu agentii de la circulatie. Succes!

mai e si problema modului de folosire de operatori a aparatului radar, de exemplu conditii meteo care nu permit determinarea corecta a vitezei. ploaie=citire neconforma, se trece tot la alte mentiuni, dar e mai sigur sa si filmezi daca ai cum :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care sunteti opriti si confirmarea vitezei (depasite) se face prin statie radio (de unde sa stie omul ca nu e o viteza data la OHA!!! asta are motor de viteza) si nu vizualizati elementele de la punctul 2 aveti dreptul de a chema masina si a viziona inregistrarea. in cazul incare vi se cere si tre'sa mergeti la masina cu pricina... refuzati daca ati predat intre timp actele la "Organul" Legii,(nu va puteti deplasa fara acte conform legii in vigoare) :laugh: legea e facuta ca sa fie respectata... daca va dau actele inapoi dati bice... :D)))))

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Subiectul a fost discutat deja de mai multe ori, pe sectiuni cu caracter mult mai generic ale forumului, fiind epuizat in totalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

bai nene, parca era un topic pentru donatii, unde frast e ca nu-l mai gasesc, sau poate e prea dimineata ...

 

fie, imi dau cauciucurilii, michelino anakee 90-90/21 si 120-90/17, sunt uzate dar decat deloc, hai! vezi ca mai am si niste fiare de comuniste si nu numai :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene, parca era un topic pentru donatii, unde frast e ca nu-l mai gasesc, sau poate e prea dimineata ...

 

fie, imi dau cauciucurilii, michelino anakee 90-90/21 si 120-90/17, sunt uzate dar decat deloc, hai! vezi ca mai am si niste fiare de comuniste si nu numai :angryfire:

uite aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...