freshutzu Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 salut, am nevoie de putin ajutor 1. am schimbat semeringurile de la furca pentru ca imi pierdea putin unul din telescoape, acum vreau sa schimb si uleiul din ele pentru ca normal, acum unu are mai mult ulei si unul mai putin dar nu stiu cat ulei se pune si de care? 2. am cumparat kit de lant DID si cand l-am desfacut am constatat ca lantul este intreg( nituit deja) cum sa procedez ca sa il montez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 salut, am nevoie de putin ajutor 1. am schimbat semeringurile de la furca pentru ca imi pierdea putin unul din telescoape, acum vreau sa schimb si uleiul din ele pentru ca normal, acum unu are mai mult ulei si unul mai putin dar nu stiu cat ulei se pune si de care? 2. am cumparat kit de lant DID si cand l-am desfacut am constatat ca lantul este intreg( nituit deja) cum sa procedez ca sa il montez? 1. da un search si o sa aflii raspunsul. 2. trebuie sa desfaci bascula :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 poate te ajuta poza sa rez prima problema, a 2-a nu stiu desi ma indoiesc ca trebuie data jos bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 ca sa nu desfaci bascula...desfaci lantul, numai ca ai sa ai nevoie de o presa de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 mai bine desfaci bascula, e mai sanatos si in plus ungi si rulmenii de acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 mai bine desfaci bascula, e mai sanatos si in plus ungi si rulmenii de acolo... corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freshutzu Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 multumesc tuturor la raspunsul dat pentru kitul de lant, cred ca am sa desfac bascula dar cu telescoapele ........ eu am schimbat deja semeringurile fara a desface de tot telescopul si uleiul din el, il pot da jos prin capatul de jos al telescopului (are un surub) si tot pe acolo vreau sa il si bag. deci treaba cu nivelul care o da in carte nu ma ajuta, oricum multumesc si pentru aceste informatii dar cum am spus imi trebuie gramajul care trebuie pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 multumesc tuturor la raspunsul dat pentru kitul de lant, cred ca am sa desfac bascula dar cu telescoapele ........ eu am schimbat deja semeringurile fara a desface de tot telescopul si uleiul din el, il pot da jos prin capatul de jos al telescopului (are un surub) si tot pe acolo vreau sa il si bag. deci treaba cu nivelul care o da in carte nu ma ajuta, oricum multumesc si pentru aceste informatii dar cum am spus imi trebuie gramajul care trebuie pus Nu stiu cum ai reusit sa schimbi semeringurile fara sa demontezi suspensia ,si mai ales fara sa zgirii suprafetele de etansare ale lui .... Pe la surub o sa poti da uleiul jos, dar nu cred ca o sa-l mai bagi la loc,plus ca trebuie aerisit pistonul de rebound si suspensia in sine... Dar ..eu iti doresc succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freshutzu Postat Ianuarie 26, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2009 vad ca stii despre ce este vorba dar te rog fii mai explicit daca vrei sa ma ajuti mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 vad ca stii despre ce este vorba dar te rog fii mai explicit daca vrei sa ma ajutimersi Pai... daca ai reusit sa schimbi acele semeringuri fara sa demontezi susp.si nu ai zgiriat nimic atunci va trebui sa pui ulei iar cel mai simplu ar fi asa: Pui moto pe stender spate,pui si pe fata stender doar daca ai pe cel care se fixeaza in jug inferior,daca nu pui un cric auto sub galerii cu o placuta de lemn,demontezi roata fata,desfaci cele doua suruburi de jos ,lasi uleiul sa curga ,desfaci piulitele de sus ,faci citeva miscari sus jocs cu susp,sa se goleasca totul,montezi suruburile,pui ulei la cantitate,cred 450 /500 ml,deplasezipistonul sus jos de citeva ori pina se amorseaza si se aeriseste,completezi daca mai este nevoie,lasi suspensia citeva minute desfacuta pina cind nu mai ies bule de aer,presezi piulitele si le infiletezi ,dar nu le stringi "sa iasa apa"dupa care treci la setarea suspensiei standard dupa manual sau personalizata in functie de ce faci cu moto! Sper ca am fost explicit si iti este de ajutor...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freshutzu Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 uleiul trebui sa fie pana sus la piulite adica sa fie plin telescopul? si ce fel de ulei sa folosesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 uleiul trebui sa fie pana sus la piulite adica sa fie plin telescopul?si ce fel de ulei sa folosesc? Nu trebuie sa fie pina sus, trebuie a fie la cantitatea prescrisa in manual: 463cc ulei 10W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freshutzu Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 k, si 463cc inseamna 463ml? si setarea suspensiei standard cum se face ???? stiu ca sunt cam stresant dar daca ma apuc sa fac as vrea sa stiu sigur ce trebuie facut multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 k, si 463cc inseamna 463ml? si setarea suspensiei standard cum se face ???? stiu ca sunt cam stresant dar daca ma apuc sa fac as vrea sa stiu sigur ce trebuie facut multumesc de ajutor prima intrebare este un pleonasm, confirmarea o poti primi de la un copil de clasa a 4-a, dar unul care a dat pe la scoala. Apropo: iti mai trebuie o distanta (in milimetrii) de la nivelul celor 463ml/cc de ulei pana la partea de sus a telescopului. Exact distanta care nu trebuie umpluta pana in "gura". De exemplu 94 mm la cei 0,669 litrii la telescopul meu, probabil aceasta e setarea "standard", iar pentru raliu nu cunosc. Succesuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 prima intrebare este un pleonasm, confirmarea o poti primi de la un copil de clasa a 4-a, dar unul care a dat pe la scoala. Apropo: iti mai trebuie o distanta (in milimetrii) de la nivelul celor 463ml/cc de ulei pana la partea de sus a telescopului. Exact distanta care nu trebuie umpluta pana in "gura". De exemplu 94 mm la cei 0,669 litrii la telescopul meu, probabil aceasta e setarea "standard", iar pentru raliu nu cunosc. Succesuri ! 'Yuc" are dreptate in ce priveste distanta de la suprafata uleiului pina sus exista si asa ceva, DAR, tu ai spus ca vrei sa schimbi uleiul fara sa demontezi suspensia,iar distanta in milimetri este data atunci cind suspensia este demontata si arcul scos!(de aceea nu ti-am dat-o) Asa ca, singura forma de apreciere a uleiului introdus ramine cantitatea de 463ml. Setarea suspensiei se face dupa ce ai montat totul si moto este pe roti,nu stiu ce model ai tu de f3 dar parca dupa 93 suspensia fata are reglaj de copresie a arcului si de revenire.In functie de ce stil de condus,de greutatea ta de anvelope si suprafata de rulare se fac anumite setari de suspensii,pentru tine cred ca cele standard sunt ok. Sfatul meu este:Pune mina pe un manual de service si acolo vei gasi tot ce te intereseaza,ba mai mult de atit va trebui sa te documentezi bine inainte de a te apuca de treaba pentru ca esti "cam pe linga"plus ca mai vrei sa demontezi si bascula spate! Nu te supara pe mine dar din intrebarile tale asa se pare ca sta treaba........ Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freshutzu Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 nu ma supar, daca ma suparam chiar nu aveam de ce sa mai pun intrebari pe aici cu bascula ma descurc ca nui asa de greu sau complicat, am mai desfacut bascula (nu la honda) si asa ca am idee despre asta dau de telescoape insa am zis sa mai intreb si eu pe ici pe colo ca sa nu fac vreo prostie nu sunt nici chiar pe dinafara dar cand vrei sa faci ceva ce nu ai mai facut tre sa te interesezi bine inainte (parerea mea) multumesc de ajutor tuturor mai am o intrebare, defapt am nevoie de un sfat voi ce ziceti sa schimb eu uleiul sau sa ma duc la un service sa mil schimbe( si cam car mar costa) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.