Sari la conținut

amortizoare fata si kit de lant DID


freshutzu
 Share

Postări Recomandate

salut, am nevoie de putin ajutor

1. am schimbat semeringurile de la furca pentru ca imi pierdea putin unul din telescoape, acum vreau sa schimb si uleiul din ele pentru ca normal, acum unu are mai mult ulei si unul mai putin dar nu stiu cat ulei se pune si de care?

2. am cumparat kit de lant DID si cand l-am desfacut am constatat ca lantul este intreg( nituit deja) cum sa procedez ca sa il montez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am nevoie de putin ajutor

1. am schimbat semeringurile de la furca pentru ca imi pierdea putin unul din telescoape, acum vreau sa schimb si uleiul din ele pentru ca normal, acum unu are mai mult ulei si unul mai putin dar nu stiu cat ulei se pune si de care?

2. am cumparat kit de lant DID si cand l-am desfacut am constatat ca lantul este intreg( nituit deja) cum sa procedez ca sa il montez?

 

 

1. da un search si o sa aflii raspunsul.

2. trebuie sa desfaci bascula :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor la raspunsul dat pentru kitul de lant, cred ca am sa desfac bascula dar cu telescoapele ........

eu am schimbat deja semeringurile fara a desface de tot telescopul si uleiul din el, il pot da jos prin capatul de jos al telescopului (are un surub) si tot pe acolo vreau sa il si bag. deci treaba cu nivelul care o da in carte nu ma ajuta, oricum multumesc si pentru aceste informatii dar cum am spus imi trebuie gramajul care trebuie pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor la raspunsul dat pentru kitul de lant, cred ca am sa desfac bascula dar cu telescoapele ........

eu am schimbat deja semeringurile fara a desface de tot telescopul si uleiul din el, il pot da jos prin capatul de jos al telescopului (are un surub) si tot pe acolo vreau sa il si bag. deci treaba cu nivelul care o da in carte nu ma ajuta, oricum multumesc si pentru aceste informatii dar cum am spus imi trebuie gramajul care trebuie pus

Nu stiu cum ai reusit sa schimbi semeringurile fara sa demontezi suspensia ,si mai ales fara sa zgirii suprafetele de etansare ale lui ....

Pe la surub o sa poti da uleiul jos, dar nu cred ca o sa-l mai bagi la loc,plus ca trebuie aerisit pistonul de rebound si suspensia in sine...

Dar ..eu iti doresc succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca stii despre ce este vorba dar te rog fii mai explicit daca vrei sa ma ajuti

mersi

Pai... daca ai reusit sa schimbi acele semeringuri fara sa demontezi susp.si nu ai zgiriat nimic atunci va trebui sa pui ulei iar cel mai simplu ar fi asa:

Pui moto pe stender spate,pui si pe fata stender doar daca ai pe cel care se fixeaza in jug inferior,daca nu pui un cric auto sub galerii cu o placuta de lemn,demontezi roata fata,desfaci cele doua suruburi de jos ,lasi uleiul sa curga ,desfaci piulitele de sus ,faci citeva miscari sus jocs cu susp,sa se goleasca totul,montezi suruburile,pui ulei la cantitate,cred 450 /500 ml,deplasezipistonul sus jos de citeva ori pina se amorseaza si se aeriseste,completezi daca mai este nevoie,lasi suspensia citeva minute desfacuta pina cind nu mai ies bule de aer,presezi piulitele si le infiletezi ,dar nu le stringi "sa iasa apa"dupa care treci la setarea suspensiei standard dupa manual sau personalizata in functie de ce faci cu moto!

 

Sper ca am fost explicit si iti este de ajutor...... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k, si 463cc inseamna 463ml? :laugh:

si setarea suspensiei standard cum se face ????

stiu ca sunt cam stresant dar daca ma apuc sa fac as vrea sa stiu sigur ce trebuie facut

multumesc de ajutor

 

prima intrebare este un pleonasm, confirmarea o poti primi de la un copil de clasa a 4-a, dar unul care a dat pe la scoala.

 

Apropo: iti mai trebuie o distanta (in milimetrii) de la nivelul celor 463ml/cc de ulei pana la partea de sus a telescopului. Exact distanta care nu trebuie umpluta pana in "gura". De exemplu 94 mm la cei 0,669 litrii la telescopul meu, probabil aceasta e setarea "standard", iar pentru raliu nu cunosc. :laugh:

 

Succesuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima intrebare este un pleonasm, confirmarea o poti primi de la un copil de clasa a 4-a, dar unul care a dat pe la scoala.

 

Apropo: iti mai trebuie o distanta (in milimetrii) de la nivelul celor 463ml/cc de ulei pana la partea de sus a telescopului. Exact distanta care nu trebuie umpluta pana in "gura". De exemplu 94 mm la cei 0,669 litrii la telescopul meu, probabil aceasta e setarea "standard", iar pentru raliu nu cunosc. :laugh:

 

Succesuri !

 

'Yuc" are dreptate in ce priveste distanta de la suprafata uleiului pina sus exista si asa ceva, DAR, tu ai spus ca vrei sa schimbi uleiul fara sa demontezi suspensia,iar distanta in milimetri este data atunci cind suspensia este demontata si arcul scos!(de aceea nu ti-am dat-o)

Asa ca, singura forma de apreciere a uleiului introdus ramine cantitatea de 463ml.

Setarea suspensiei se face dupa ce ai montat totul si moto este pe roti,nu stiu ce model ai tu de f3 dar parca dupa 93 suspensia fata are reglaj de copresie a arcului si de revenire.In functie de ce stil de condus,de greutatea ta de anvelope si suprafata de rulare se fac anumite setari de suspensii,pentru tine cred ca cele standard sunt ok.

Sfatul meu este:Pune mina pe un manual de service si acolo vei gasi tot ce te intereseaza,ba mai mult de atit va trebui sa te documentezi bine inainte de a te apuca de treaba pentru ca esti "cam pe linga"plus ca mai vrei sa demontezi si bascula spate!

Nu te supara pe mine dar din intrebarile tale asa se pare ca sta treaba........

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma supar, daca ma suparam chiar nu aveam de ce sa mai pun intrebari pe aici

cu bascula ma descurc ca nui asa de greu sau complicat, am mai desfacut bascula (nu la honda) si asa ca am idee despre asta dau de telescoape insa am zis sa mai intreb si eu pe ici pe colo ca sa nu fac vreo prostie

nu sunt nici chiar pe dinafara dar cand vrei sa faci ceva ce nu ai mai facut tre sa te interesezi bine inainte (parerea mea) multumesc de ajutor tuturor

mai am o intrebare, defapt am nevoie de un sfat voi ce ziceti sa schimb eu uleiul sau sa ma duc la un service sa mil schimbe( si cam car mar costa) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...