mihain25 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Salutare tuturor. Spre rusinea mea, posesor al unui CB500 '96 frumos, am descoperit topicul abia acum cateva zile. Am citit cuminte cele 306 pagini si am primit raspunsuri la mai toate intrebarile pe care le aveam in cap si la multe pe care nu le aveam. Pe masura ce "rasfoiam" paginile asteptam cu nerabdare sa vad fotografii de la prima intalnire a CB-sitilor, dar... E! Poate anul asta . Am avut si eu bataia aceea datorata rulmentului de la ambreaj. L-am schimbat, bataia s-a ameliorat iar cei de la service mi-au spus ca trebuie sa schimb si oala daca vreau sa nu mai bata deloc dar ca pot merge si asa fara probleme. Ma laud si eu cu cateva fotografii si sper sa reusesc sa si ajut cu experienta mea de 3 ani de CB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bodog Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Sper ca pot sa postez si eu, chiar daca nu am inca un Cb. Credeti ca mi se potriveste la 175 cm si 75 kg? Piesele se gasesc usor? De unde imi sugerati sa cumpar motorul (afara/aici)? Imi puteti da ceva sfaturi in ce priveste calitatea produsului, adica ce sa il intreb pe cel care vinde, la ce sa fiu atent sa nu ma tepuiesc chiar daca nu am cu cine sa merg sa vad motorul... Dispun de max 1300 E. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihain25 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Sper ca pot sa postez si eu, chiar daca nu am inca un Cb. Credeti ca mi se potriveste la 175 cm si 75 kg? Piesele se gasesc usor? De unde imi sugerati sa cumpar motorul (afara/aici)? Imi puteti da ceva sfaturi in ce priveste calitatea produsului, adica ce sa il intreb pe cel care vinde, la ce sa fiu atent sa nu ma tepuiesc chiar daca nu am cu cine sa merg sa vad motorul... Dispun de max 1300 E.O zi buna! Salut! Parerea mea e ca ti se potriveste perfect. Eu am 1.82 si 70 kg (trebuie sa mai mananc stiu) si mi se pare un pic cam joasa. Dar era cineva cu 1.90 si nu avea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Adica eu ) Am 1,90 si 76 de kg E nitel cam mica pentru mine...dar nu cu mult. Oricum, o motocicleta super in oras. Si eu am 1.87 si 74 de Kg, suntem multe palugi pe CB500 )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Adica eu ) Am 1,90 si 76 de kg E nitel cam mica pentru mine...dar nu cu mult. Oricum, o motocicleta super in oras. e buna si pt in afara...de exemplu pe A3 am mers cu 150 fara probleme, am rezistat ok la 600km/zi. Consum mic, suficient de mica ca sa nu-ti puna anumite probleme dar suficient de mare ca sa nu se faca de rusine fata de alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Salut,din curiozitate intreb,ce consum scoateti pe cb-uri la mers normal-mediu in oras si respectiv afara?Citisem niste review-uri si ziceau ca au scos un 6-6.5 dar nu prea cred,mi se pare mult. Eu pe sora mai mare Hornet scot atata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bodog Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Am o intrebare, care poate ii putin "naiva". Pentru cei care stau la bloc, si nu au garaj... unde lasati motocicleta? Nu aveti emotii ca vin vro` 4 flacai noaptea cu o dubita/papuc si adio moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Salut,din curiozitate intreb,ce consum scoateti pe cb-uri la mers normal-mediu in oras si respectiv afara?Citisem niste review-uri si ziceau ca au scos un 6-6.5 dar nu prea cred,mi se pare mult.Eu pe sora mai mare Hornet scot atata. Se scoate undeva pana in 6 in oras, la mers sportiv, cel putin eu asa scot si in general ceilati cb-isti scot mai putin , cu un hornet nu cred ca as scoate tot 6 (am mers si stiu cum se comporta fata de cb 500), indiferent ce ai spune, la acelasi stil de mers dar 4 in linie si cilindree mai mare fara macar 1L in plus nu cred ca as scapa. Mesaj completat Am o intrebare, care poate ii putin "naiva". Pentru cei care stau la bloc, si nu au garaj... unde lasati motocicleta? Nu aveti emotii ca vin vro` 4 flacai noaptea cu o dubita/papuc si adio moto? Eu am alarma si nu prea ma doare capul, porneste si daca pica o frunza pe motor , initial o legam de alt motor care avea alarma, dar i-am luat si ei, am montat-o si merge brici. Ghidon blocat, alarma pornita => reteta perfecta pentru un somn linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bodog Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Eu am alarma si nu prea ma doare capul, porneste si daca pica o frunza pe motor , initial o legam de alt motor care avea alarma, dar i-am luat si ei, am montat-o si merge brici. Ghidon blocat, alarma pornita => reteta perfecta pentru un somn linistit Cam cat costa un sistem de alarma decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Am o intrebare, care poate ii putin "naiva". Pentru cei care stau la bloc, si nu au garaj... unde lasati motocicleta? Nu aveti emotii ca vin vro` 4 flacai noaptea cu o dubita/papuc si adio moto? Poti s-o parchezi unde sunt camere video (ex in fata unor banci). Pune-i cel putin un anti-furt. Leag-o de ceva. Orice sistem de protectie in plus descurajeaza potentialul hot. Vreau sa zic ca eu in tara n-am lasat-o afara mai mult de 1-2 nopti. Dar in fata blocului era un shadow care a stat saracu toata iarna nemiscat, ne-nimic...si nu s-a atins nimeni. Dar nah, una e Bv si alta e Buc In germania unde sunt acum, nu-mi mai fac griji. Sta sub geam, dar tot i-am pus lantul.. Editat Aprilie 13, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Aham,mersi de lamuriri,deci undeva intre 5 si 6 in oras.E un consum ok. Da,eu la Hornet scot cam in jur de 7 dar merg destul de frumos,cu mici "scapari" Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Va salut ! (... din nou ) Cum nu exista ,,un coltz" si pentru batranica mea, ma gandesc sa postez si eu aici, cu toate ca nu ne despart decat ... cativa centimetrii cubi ! ........ asta daca nu aveti ceva impotriva ! Motocicleta o am de vre'o luna si jumatate, timp in care am facut putin peste 1500km in diverse plimbari si excursii, apropiindu-ma vertiginos de 75000km ..... de fapt mai am 6km de facut pana la aceasta cifra ! Initial am cumparat aceasta motocicleta cu gandul ca va ramane sotiei mele si eu imi voi cumpara ceva ,,mai potent" dupa ce-mi voi revenii financiar. Insa, intre timp, lucrurile s-au schimbat putin. A inceput sa-mi placa asa de mult motocicleta asta incat ma gandesc foarte serios la un CB 500. Imi place la aceasta motocicleta, cat de ,,eco" poate sa fie, fata de ce am avut inainte : - 2.5 litrii de ulei de motor si ... gata schimbul. - factorul ,,accesibilitate" extraordinar de mare pentru intretinerea ei ... am scapat de carene, plastice, fiare , scuturi ce trebuiesc demontate. La mobra asta pot lucra si intr-o parcare pe marinea drumului. - rotile de 18", fac minuni pe drumuri proaste. - la 110km/h mi-a iesit un consum de 3.6%, ar la 130km/h ... 4.1%. Lucrul asta ma incanta MAXIM ! - pe viraje, sta extraordinar de bine ! Daca as avea niste suspensii mai ,,de secolul XXI", as concura cu un supermoto. - cei 43CP (... daca nu o fi sucombat vre'unul intre timp ?!) imi asigura o viteza de croaziera intre 120-140km/h, cu rezerve in depasire de pana la 160km/h, si un maxim de 175km/h ....... asta asa pentru satisfactia curiozitatii. Demarajul ......... suspect de bun !!! - Frana fata este de mare angajament ! Nu credeam sa am frane asa de bune ! - Dimineata pana se incalzeste motorul ... te uita sfintii ! Sper ca asta sa fie un avantaj pe canicula. - In orice specificatie tehnica, scrie ca rezervorul ar' avea 18 litrii. In asta al meu nu intra mai mult de 14.5 litrii, chiar daca umplu putin si din gatul ala din tabla de la gura de umplere a rezervorului. .... nu-mi explic ?!?! ... oricum, pe rezerva merg fix 92km ! Daca rezervorul avea chiar 18 litrii aveam o autonomie demna de o motocicleta touring. De cand am cumparat motocicleta i-am schimbat bujiile, uleiul la motor, filtru de ulei, o mica reparatie la busonul de golire a uleiului din motor, filtrul de aer, kitul de lant, un cauciuc pe spate, i-am ajustat intinzatorul de de lant al arborelui contrabalansier si i-am verificat jocul la supape (nu era nevoie). In momentul asta mobra este apta de orice drum, cat de lung ! In concluzie, daca si un CB500 are aceleasi calitati ca bunica ei de 450 (si eu cred ca le are !) pentru mine este mobra ideala ! I love this bike ! Cu bine ! Petrica E frumoasa foc ! sa ai grija de ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Salutare, poate sa imi spuna si mie cineva cam cat costa un filtru bun de aer? Raport calitate-pret corect? Aveti idee ce fel de filtru este in echiparea standard la Honda CB 500 model din 1998? Se poate spala sau este dinala de hartie?. Hiflo - 62 de lei. K&N - 315. MIW - 102. Din punctul meu de vedere mai degraba iti iei unu ieftin si il schimbi mai des, decat unul scump pe care il schimbi mai rar. un filtru de aer nou face o diferenta destul de mare. Mesaj completat Va salut ! (... din nou ) Cum nu exista ,,un coltz" si pentru batranica mea, ma gandesc sa postez si eu aici, cu toate ca nu ne despart decat ... cativa centimetrii cubi ! ........ asta daca nu aveti ceva impotriva ! Motocicleta o am de vre'o luna si jumatate, timp in care am facut putin peste 1500km in diverse plimbari si excursii, apropiindu-ma vertiginos de 75000km ..... de fapt mai am 6km de facut pana la aceasta cifra ! Initial am cumparat aceasta motocicleta cu gandul ca va ramane sotiei mele si eu imi voi cumpara ceva ,,mai potent" dupa ce-mi voi revenii financiar. Insa, intre timp, lucrurile s-au schimbat putin. A inceput sa-mi placa asa de mult motocicleta asta incat ma gandesc foarte serios la un CB 500. Imi place la aceasta motocicleta, cat de ,,eco" poate sa fie, fata de ce am avut inainte : - 2.5 litrii de ulei de motor si ... gata schimbul. - factorul ,,accesibilitate" extraordinar de mare pentru intretinerea ei ... am scapat de carene, plastice, fiare , scuturi ce trebuiesc demontate. La mobra asta pot lucra si intr-o parcare pe marinea drumului. - rotile de 18", fac minuni pe drumuri proaste. - la 110km/h mi-a iesit un consum de 3.6%, ar la 130km/h ... 4.1%. Lucrul asta ma incanta MAXIM ! - pe viraje, sta extraordinar de bine ! Daca as avea niste suspensii mai ,,de secolul XXI", as concura cu un supermoto. - cei 43CP (... daca nu o fi sucombat vre'unul intre timp ?!) imi asigura o viteza de croaziera intre 120-140km/h, cu rezerve in depasire de pana la 160km/h, si un maxim de 175km/h ....... asta asa pentru satisfactia curiozitatii. Demarajul ......... suspect de bun !!! - Frana fata este de mare angajament ! Nu credeam sa am frane asa de bune ! - Dimineata pana se incalzeste motorul ... te uita sfintii ! Sper ca asta sa fie un avantaj pe canicula. - In orice specificatie tehnica, scrie ca rezervorul ar' avea 18 litrii. In asta al meu nu intra mai mult de 14.5 litrii, chiar daca umplu putin si din gatul ala din tabla de la gura de umplere a rezervorului. .... nu-mi explic ?!?! ... oricum, pe rezerva merg fix 92km ! Daca rezervorul avea chiar 18 litrii aveam o autonomie demna de o motocicleta touring. De cand am cumparat motocicleta i-am schimbat bujiile, uleiul la motor, filtru de ulei, o mica reparatie la busonul de golire a uleiului din motor, filtrul de aer, kitul de lant, un cauciuc pe spate, i-am ajustat intinzatorul de de lant al arborelui contrabalansier si i-am verificat jocul la supape (nu era nevoie). In momentul asta mobra este apta de orice drum, cat de lung ! In concluzie, daca si un CB500 are aceleasi calitati ca bunica ei de 450 (si eu cred ca le are !) pentru mine este mobra ideala ! I love this bike ! Cu bine ! Petrica Un cb reglat bine scoate un consum extern undeva pana in 5% sau sub, depinde si cum mergi cu el, eu nu i-am facut un consum de genul merg X km cu o viteza constanta sa vad cat ia. Ulei intra 3,1L cu tot cu filtru. Merge in jur de 200km/h maxim, pana pe la 160 urca destul de rapid, in depasiri la viteze omenesti se descurca exceptional. e destul de simpla ca motorizare si foarte fiabila ... nu stiu ce sa iti mai zic, noi stim modelul si imi e cam greu sa il descriu, cel mai bine ar fi sa iei unul la o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Salutare, poate sa imi spuna si mie cineva cam cat costa un filtru bun de aer? Raport calitate-pret corect? Aveti idee ce fel de filtru este in echiparea standard la Honda CB 500 model din 1998? Se poate spala sau este dinala de hartie?. acu vreo luna mi-am comadat filtru asta 10052013 (loius.de), dar erra la reducere...acum vad ca e 19 euroi. Nu mai stiu cat am dat atunci, cred ca vreo 13...dar asa trebuie procedat, urmaresti reducerile de la louis si-ti iei din timp... Editat Aprilie 13, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Intrebare...cum poate un filtru de aer sa modifice sunetul motorului? Auzisem ca cele K&N modifica sunetul motorului...e adevarat? Un filtru de aer nu se poate confectiona din ceva? (Nu e vorba de zgarcenie...ma gandesc asa...daca se poate practic). nu te juca...nu vrei sa-ti ajunga mizerii in cilindrii.... filtru asta e calculat aerodinamic (miscarea fluidului/aerului), este etans, usor si rezistent, testat pt particule...parerea mea e ca daca vrei sa-l schimbi, pune macar ceva proiectat a fi tot filtru de aer... si da, este posibil ca un fiiltru sport sa iti dea mai multa putere (dar nu are cum sa fie ceva semnificativ) si poate chiar un sunet diferit (desi presupun ca ar fi ceva greu sesizabil). Ma gandesc ca un filtru sport, pur si simplu lasa mai mult aer sa treaca fara a fi obstructionat, ceea ce afecteaza si durabilitatea motorului, si daca tii cont ca mergi in bucurestiu ala plin de praf, nu e tocmai in regula. un filtru murdar se mai poate curata cu un compresor...nu e mare lucru, dar sa zic ca te mai tine unpicut.. Editat Aprilie 13, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Un filtru cu low restriction poate modifica sunetul motorului,adica impropriu spus sunetul motorului,se aude f frumos cum motorul trage aerul,sunetul propriu zis al motorului ramane la fel.Diferenta se aude cel mai bine la masini cu airbox si low air restriction gen m3 csl : pe la 1.35 cand e cu fatza spre camera Tot ce e posibil ca un filtru K&N fiind mai putin restrictiv sa modifice sunetul pe o motocicleta sport. La CB500 ca si la Hornet unde filtrul de aer e foarte alambicat pus in spatele motorului si fiind foarte restrictiva si pozitia lui si modul cum isi trage aer(nici macar nu putem vorbi despre airbox si forced admission,etc) f putin probabil sa simti vreo schimbare in sunet chiar si cu un filtru de inalta performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Un filtru cu low restriction poate modifica sunetul motorului,adica impropriu spus sunetul motorului,se aude f frumos cum motorul trage aerul,sunetul propriu zis al motorului ramane la fel.Diferenta se aude cel mai bine la masini cu airbox si low air restriction gen m3 csl : pe la 1.35 cand e cu fatza spre camera Tot ce e posibil ca un filtru K&N fiind mai putin restrictiv sa modifice sunetul pe o motocicleta sport. La CB500 ca si la Hornet unde filtrul de aer e foarte alambicat pus in spatele motorului si fiind foarte restrictiva si pozitia lui si modul cum isi trage aer(nici macar nu putem vorbi despre airbox si forced admission,etc) f putin probabil sa simti vreo schimbare in sunet chiar si cu un filtru de inalta performanta. Apropo, au acelasi filtru cb-ul si hornetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) salutari, eu am iesit din nou cu a mea - schimbat lant, baterie, bujii, ulei + filtru ulei. Azi/maine schimb si semeringurile. Dar am 3 dileme: 1) in continuare consuma cam mult (8 si ceva in oras; 6 juma afara) 2) la ultima tura la Ploiesti abia am reusit s-o trec putin de 130. Cu greu. Si trage mai putin decat inainte de iarna. 3) parca e mai "sensibila" la gropi (in sensul ca tremura mai mult la denivelarile mici din drum, alea minuscule de inainte nici nu se simteau) & vibreaza ceva mai mult decat inainte s-o bag la iernat. Ce ar putea sa fie? Singura chestie care-mi trece prin cap ar fi carburatoarele, da' am fost pe la un amic care le are cu moto si cica suna bine, ca nu par desincronizate. De golit le-am golit de cateva ori ca sa fiu sigur ca n-au mizerii prin ele. Altceva ce-ar putea fii? Editat Aprilie 15, 2011 de vladase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu_f Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 salutari,eu am iesit din nou cu a mea - schimbat lant, baterie, bujii, ulei + filtru ulei. Azi/maine schimb si semeringurile. Dar am 3 dileme: 1) in continuare consuma cam mult (8 si ceva in oras; 6 juma afara) 2) la ultima tura la Ploiesti abia am reusit s-o trec putin de 130. Cu greu. Si trage mai putin decat inainte de iarna. 3) parca e mai "sensibila" la gropi (in sensul ca tremura mai mult la denivelarile mici din drum, alea minuscule de inainte nici nu se simteau) & vibreaza ceva mai mult decat inainte s-o bag la iernat. Ce ar putea sa fie? Singura chestie care-mi trece prin cap ar fi carburatoarele, da' am fost pe la un amic care le are cu moto si cica suna bine, ca nu par desincronizate. De golit le-am golit de cateva ori ca sa fiu sigur ca n-au mizerii prin ele. Altceva ce-ar putea fii? am avut si eu un CB 500,dar este moto,de oras,caci afara te ia vantul!!Vrei motor de plimbare,schimba si treci la alta clasa! se schimba calimera si cu puterea si stabilitatea si franele si imaginea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) am avut si eu un CB 500,dar este moto,de oras,caci afara te ia vantul!!Vrei motor de plimbare,schimba si treci la alta clasa!se schimba calimera si cu puterea si stabilitatea si franele si imaginea!!! adevarul e ca nu am testat un motor de touring mai mare, dar merge si CB-ul la plimbare, stai linistit. Daca te deranjeaza vantul, ii pui un parbriz si ai crede-am ca ai rezolvat-o! Editat Aprilie 15, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu_f Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 adevarul e ca nu am testat un motor de touring mai mare, dar merge si CB-ul la plimbare, stai linistit. Daca te deranjeaza vantul, ii pui un parbriz si ai crede-am ca ai rezolvat-o! i-am pus parbriz,dar peste 120,tot te ia vantul!!Si sa te apleci pe ea,ca pe o vitezista,arati ca magarul cu cocoasa!Si stabilitatea avea de suferit,cu rotile alea inguste,etc.... Motor de oras si incepatori..punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 i-am pus parbriz,dar peste 120,tot te ia vantul!!Si sa te apleci pe ea,ca pe o vitezista,arati ca magarul cu cocoasa!Si stabilitatea avea de suferit,cu rotile alea inguste,etc....Motor de oras si incepatori..punct. Esti tare, pun pariu ca ai avut dar nu era destul de bun pentru tine asa ca ti-ai luat CBR sau ceva "sport". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Eu mi-am pus parbrizul Âşi l-am reglat după cum mi-ai spus. E mult mai ok daca stau mai cocosat dupa el. AÂş putea s-o țin aÂşa cu 150-160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 i-am pus parbriz,dar peste 120,tot te ia vantul!!Si sa te apleci pe ea,ca pe o vitezista,arati ca magarul cu cocoasa!Si stabilitatea avea de suferit,cu rotile alea inguste,etc....Motor de oras si incepatori..punct. nu stiu cum de te lua pe tine vantu'. daca mergeam singur cu cb-ul, abia de la 160 in sus aveam "probleme" si eram nevoit sa ma apelc in fatza, sa imbratisez rezervoru. dar l-am dus de cateva ori pana in 180+. (inclusiv cu pasager) pe autostrada soarelui, cu nevasta, bagaje (ca pe goldwing) am mers constant 150-160 si am fost foarte multumit. (si nu prea "purtam" parbriz). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.