TheDude Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Daa...e frumos ca Daciile alea pe care scrie NFS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ma refer la ce accesorii are pe el nu la vopseaua fosforescenta de pe roti... E cam incarcat si anumite chestii gen aripa fatza, mansoanele cromate si alte chestii sunt chiar de cacao, dar per ansamblu e .... "interesant" sa zicem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Am vazut ca are un fel de patina prinsa de chiuloasa fix sub rezervor, e buna ideea, cb-ul cand cade atinge de obicei in capatul de ghidon si uneori si in rezervor ... la radiator nu am vazut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 O luam altfel ) ai ambele buloane la prinderile radiatorului tau? Nu inteleg la ce te referi ... poti sa imi desenezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Dată viitoare dă şi tu un sărci pe net, găseşti acolo tot ce vrei. http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=cb500+radiator&_sacat=See-All-Categories Din câte vezi sunt doar 2 prinderi. Ai scăpat, motoreta nu e în pericol de explozie. Editat Mai 10, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Puteti sa imi recomandati un suport rezistent pentru topcase? Am unul confectionat artizanal dar s-a rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avento Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 salve frati cebishti! caut o toba cu tot cu galerii pentru un PC26 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Puteti sa imi recomandati un suport rezistent pentru topcase? Am unul confectionat artizanal dar s-a rupt. Am eu unul tot facut, bag mana in foc ca e mai rezistent decat givi sau ce s-a zis mai sus, iar pretul e unul mai mult decat decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Frumos suportul Thunder explica-mi si mie te rog cum aflu daca debreiaza complet. Offtopic: Cu care m-am intalnit in trafic azi si are un CB 500 negru? In principiu trebuie sa ai joc cam 5mm intre maneta si suportul de ambreiaj pana sa simti maneta cum trage ambreiajul sa debraieze, daca ai cam atat distanta intre suportul manetei si maneta e ok, numa mai mult sa nu ai, sau deloc jocul(risti sa iti ramana un pic tras ambreiajul fara sa iti dai seama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Aham..eu am cam 1 cm si putin, faza e ca e cablu de la alta motocicleta si e mai lung putin...cum fac? la maneta e cam la maxim, pot sa il reglez si de acolo jos din dreapta de la ambreiaj? Nu stiu cum e la cablul care l-ai montat tu acum, la cb ai reglaj si sus si jos, daca are si cabul ala reglaj jos iti sugerez sa dai reglajul de sus, de la maneta undeva la jumatate, chiar si mai putin de atat si sa incerci sa ii faci un reglaj aproximativ din reglajul de jos, apoi reglajul fin il faci de sus cu mana ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut, Fac scoala pentru A, deci experienta zero. Uitandu-ma in stanga si-n dreapta am gasit la cineva cunoscut un CB500 frumos intretinut. Problema mea este ca am 1.94 inaltime si nu stiu daca nu cumva este prea mica. La scoala m-am dat cu un GS vreo doua ore pe zi printre jaloane si m-am simtit ok pe ea. Cu Honda n-am mers ca nu am carnet si mi-a fost nitel teama, dar m-am urcat pe ea si pozitia nu mi se pare deranjanta. Daca printre voi este unul mai inalt cu ceva experienta, vreau sa intreb daca exista riscul ca la mers mai mult sa-mi devina incomod. Aveti alte recomandari pentru incepatori inalti? (stiu BMW F650, dar ma gandeam la ceva mai street, eventual in doi cilindri). Planul meu este sa merg prin Bucuresti cu ea, eventual o data sau de doua ori pe luna sa mai prind 200-300 Km. Merci, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Care esti din Bucuresti si vrei sa schimbam un antigel la motoreta mea? PLS!!! Eu imi schimb maine uleiul/filtru. Daca e soare. Nu prea sunt hotarat in legatura cu locatia unde voi face operatiunea. Daca vrei, ne tinem de urat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @ GoodKat : E super simplu de schimbat antigelul.Nu prea ai ce gresi.Iti trimit eu manualul dak iti trebuie,scrie acolo detaliat. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 De unde iau un antigel cu raport bun calitate pret? Ca daca ma uit dupa toate balariile gasesc litru de antigel si cu 50 de lei... Un coleg si-a pus antigel de masina, pentru motoare cu bloc de AL. El a spus ca nu are nimic :-??. E bun ălă. Îl folosesc de vreo 3 ani încoa` Âşi n-am avut nici o bubă cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Astazi am iesit in oras si prin parc si am facut cateva poze Uite cateva mai detaliate cu CB-ul meu Enjoy: http://img705.imageshack.us/g/dsc00157se.jpg/ web player: http://img705.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dsc00157se.jpg OFFTOPIC: Se poate intampla/vi s-a intamplat sa nu loviti suficient levierul schimbatorului si sa va ramana in treapta de viteza sau sa va sara inapoi in treapta in care ati fost? (In cazul in care aveti motorul mai turat si schimbati in trepte superioare 2-3-4) Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut, Am incercat sa curat "sub filtrul de aer". Din pacate a imbatranit buretele si prezinta o gaura. Nici nu l-am atins de frica sa nu se dezintegreze. Se poate inlocui cu ceva facut in casa ... provizoriu? Doi la mana. Am incercat sa dau jos carburatoarele. Parca sunt sudate. Nu e nici mult spatiu. Lovesc in incinta filtrului de aer. La manualul zice sa tragi de ele cu incredere. Stie cineva vreo metoda (jmecherie)? Multumesc. Editat Mai 17, 2011 de seadryro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) da jos air box-ul salut, din cate stiu eu nu poti da jos air-box-ul (cutia mare neagra ce gazduieste filtrul de aer) decat dupa ce demontezi carburatoarele. cel putin la cb500r. cat despre filtrul de "subair" iti recomand sa nu improvizezi. risti sa faci mai mult rau decat bine carburatoarelor. daca esti din bucuresti, si poti sa mai astepti circa 2-3 saptamani, iti pot comanda unul nou - fara adaos comercial spor la treaba Editat Mai 17, 2011 de Andrei.Hrubaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Multumesc pentru oferta, dar nu sunt din B. Nu poti scoate airbox-ul, fara sa dai afara carburatoarele, la CB500 din '93 pana in '01. Eu intrebam daca se poate face parghie undeva, se poate forta in ceva... nu e mult loc. salut, din cate stiu eu nu poti da jos air-box-ul (cutia mare neagra ce gazduieste filtrul de aer) decat dupa ce demontezi carburatoarele. cel putin la cb500r. cat despre filtrul de "subair" iti recomand sa nu improvizezi. risti sa faci mai mult rau decat bine carburatoarelor. daca esti din bucuresti, si poti sa mai astepti circa 2-3 saptamani, iti pot comanda unul nou - fara adaos comercial spor la treaba Editat Mai 17, 2011 de seadryro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salut, Fac scoala pentru A, deci experienta zero. Uitandu-ma in stanga si-n dreapta am gasit la cineva cunoscut un CB500 frumos intretinut. Problema mea este ca am 1.94 inaltime si nu stiu daca nu cumva este prea mica. La scoala m-am dat cu un GS vreo doua ore pe zi printre jaloane si m-am simtit ok pe ea. Cu Honda n-am mers ca nu am carnet si mi-a fost nitel teama, dar m-am urcat pe ea si pozitia nu mi se pare deranjanta. Daca printre voi este unul mai inalt cu ceva experienta, vreau sa intreb daca exista riscul ca la mers mai mult sa-mi devina incomod. Aveti alte recomandari pentru incepatori inalti? (stiu BMW F650, dar ma gandeam la ceva mai street, eventual in doi cilindri). Planul meu este sa merg prin Bucuresti cu ea, eventual o data sau de doua ori pe luna sa mai prind 200-300 Km. Merci, Adi Salut Adi, Si eu am aproape aceeasi inaltime si am avut CB 500 vreo 4 sezoane: la drum mai scurt nu e o problema, la drumuri mai lungi imi intepeneau picioarele, stateam cu ele prea stranse. Am trecut pe CBF 600 si e alta viata, are sea cu reglare in 3 pozitii si stau mai bine pe ea. Cu CB-ul am facut si cate 500-600 km pe zi mai multe zile in sir, dupa 200 km incepea sa devina incomod. Daca vrei unul necarenat o sa zboare vantul cand iesi din oras, mai ales ca esti atat de inalt, eu macar l-am avut carenat complet si pana la 140 nu aveam probleme, iar mai mult merge, dar nu ii e prea bine nici lui nici tie, pe cel necarenat Adam (cu care am facut niste ture mai lungi) isi blestema zilele si injura in casca marunt si indesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Salut, Am incercat sa curat "sub filtrul de aer". Din pacate a imbatranit buretele si prezinta o gaura. Nici nu l-am atins de frica sa nu se dezintegreze. Se poate inlocui cu ceva facut in casa ... provizoriu? Doi la mana. Am incercat sa dau jos carburatoarele. Parca sunt sudate. Nu e nici mult spatiu. Lovesc in incinta filtrului de aer. La manualul zice sa tragi de ele cu incredere. Stie cineva vreo metoda (jmecherie)? Multumesc. Se dau jos carburatoarele cu tot cu cutia de la filtrul de aer. Multumesc pentru oferta, dar nu sunt din B. Nu poti scoate airbox-ul, fara sa dai afara carburatoarele, la CB500 din '93 pana in '01. Eu intrebam daca se poate face parghie undeva, se poate forta in ceva... nu e mult loc. Sunteti culmea.... se da jos, la toate, nu ca la ala dintre anii cutare si cutare nu merge, la cb 500 r(94) sigur iese, ultima oara asa le-am scos, si eu tot cb 500r am. E un pic mai greu pana prinzi susta ... are pe partea stanga spate o prindere de plastic pe o teava, si trebuie fortat un pic airbox-ul in fatza (gen dat un pod de palma). Iar cu sub air filter, pune mana si cauta ceva burete mai des un pic din care taie o bucata cat iti trebuie si pune mana si schimba-l ce atata tam tam pentru un (cuvant urat). Ma bate gandul serios sa imi iau niste leviere mai scurte, cu reglaje pe 5 trepte, am vazut live pe un SV varinata asta http://cgi.ebay.co.uk/Pro-Clutch-Brake-levers-Honda-CB-599-600-HORNET-/220775919684?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3367453044 de leviere si mi se pare super faine, la banii astia sunt foarte foarte ok ... ce parere aveti. Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 thundere. levierele alea sunt super bune nu as cumpara copii chinezesti de caliper brembo sau alte magarii dar leviere da. alin are pe cb varianta short, arata de milioane UN SINGUR levier "original" la honda costa 25 lire si e dinala naspa care pe ebay e 10... cum sa nu merite sa dai 20-30 lire pe astea? si eu imi voi pune dar tre' sa schimb master cylinderul si sa pun de cbr, ca pt al meu nu exista leviere asa off-topic: iti amintesti cand ti-am zis ca am hideneau (made in germany de fapt)pe fatza si tu ai zis ca e o chinezarie de cacao? cand m-am dus in garaj si m-am uitat tot battlax are si pe fatza. habar nu am cum de nu m-am uitat la el mai bine. asta e...my bad. cumpara rulmenti noi , nu te juca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Se dau jos carburatoarele cu tot cu cutia de la filtrul de aer. Sunteti culmea.... se da jos, la toate, nu ca la ala dintre anii cutare si cutare nu merge, la cb 500 r(94) sigur iese, ultima oara asa le-am scos, si eu tot cb 500r am. E un pic mai greu pana prinzi susta ... are pe partea stanga spate o prindere de plastic pe o teava, si trebuie fortat un pic airbox-ul in fatza (gen dat un pod de palma). Iar cu sub air filter, pune mana si cauta ceva burete mai des un pic din care taie o bucata cat iti trebuie si pune mana si schimba-l ce atata tam tam pentru un (cuvant urat). Ma bate gandul serios sa imi iau niste leviere mai scurte, cu reglaje pe 5 trepte, am vazut live pe un SV varinata asta http://cgi.ebay.co.uk/Pro-Clutch-Brake-levers-Honda-CB-599-600-HORNET-/220775919684?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3367453044 de leviere si mi se pare super faine, la banii astia sunt foarte foarte ok ... ce parere aveti. Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ... ThunderByte, nu a zis nimeni ca nu se dau jos carburatoarele sau air-box-ul doar ca nu poti sa-l dai pe ultimul jos inainte sa scoti carburatoarele. daca tu ai fortat cutia cu riscul de a o strica, este responsabilitatea ta toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 ThunderByte, nu a zis nimeni ca nu se dau jos carburatoarele sau air-box-ul doar ca nu poti sa-l dai pe ultimul jos inainte sa scoti carburatoarele. daca tu ai fortat cutia cu riscul de a o strica, este responsabilitatea ta toate cele bune E ceva de genu mai ale partea cu "daca tu ai fortat cutia cu riscul de a o strica, este responsabilitatea ta" eu iti zic ca iese, fara sa o tai, sa o strici sau alte smecherii, ce mare chestie, e chiar asa greu sa intelegi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ... clar noi... nici nu iti dai seama ce diferenta e intre noi si vechi, parca ai avea alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Zilele astea am constatat ca am rulmentii de la directie stricati ... caut set rulmenti sh la cineva daca stiti ... stau cumva in dubii daca sa ii iau sh sau sa ii iau noi ... Dacă nu i-ai mai desfăcut până acum, desfă-i unge-i Âşi apoi pune totul la loc, dar numai strânge lafel de mult piulița de la rulment Âşi cea de la jug. Eu i-am uns pe ai mei acum câteva zile Âşi merg țiplă acum. Vezi că dacă nu strângi suficient s-ar putea să facă joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.