Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

merci. si filtrele sunt pe lista pentru primavara odata cu uleiul.

am uitat sa mentionez - pentru tapitat: in Bucuresti (se vede dupa nr. da' mai bine sa zic) - sau daca nu exista ceva in Buc megre si Ploiesti.

Mesaj completat

L.E.: eu daca o tin la mers normal sub 3000-3500 face urat, parca se ineaca, de-aia tre' sa o tin putin peste.

Mesaj completat

L.E.2: la turatille de mai sus ma refer cand e in vit. 3 & 4, nu la 1 &2. La alea merge ok si la 3000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu am integrala, un Nolan N84 ca am citit reviewuri bune + ca era la oferta la Louis (parca inca e) - dar nu-s multumit de el. (zgomot maricel pentru ca la barbie e liber si intra pe acolo tot aerul cu zgomot cu tot, aerisirile slabute & pinlockul prost - deja se plimba gemuletul ala la greu, nu sta lipit de viziera principala cum ar trebui.)

 

L.E: aca vreu sa-ti iei ceva vezi ca's niste Shoei pe la oferta la Louis - aproap la juma' de pret (de la 400 si ceva la 200 si ceva)

Editat de vladase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am uvex boss 525. am dat vreo aprox 200E acu vreo 2 ani pe ea, luata de la reprezentata Uvex in Brasov.

ceva in genul asta

E o casca intermediara (nici prea scumpa nici prea ieftina, si la fel si la calitate/performanta).

Are ceva ce nu prea vezi la alte casti: curelusa e de fapt o chestie cu clic, culisanta. E comoda pt ca poti sa o dai jos sau s-o pui mai usor, insa mie nu mi se pare prea secure pentru ca cureaua este cumva pe experiorul castii, si in caz de impact cred ca poate sa-ti sara de pe cap.

Alta chestie nasoala a fost aripioara de sus: o chestie de palstic, care acopera gaurile de ventialatie si probabil ca are si rol de a reduce turbulentele aerodinamice. In prima saptamana mi-a cazut in mers (dupa ce-am scapat casca pe jos, lucru care este inevitabil, si a crapat).

Aer intra chiar daca ai toate ventilatiile inchise, dar mai putin decat la un MTR, zgomotul e destul, mai silentioasa decat acelasi MTR.

 

Depinde de buget. Urmatoarea mea casca va fi probabil Shoei. Urmareste reducerile de la louis. Iti comanzi de acolo (prin astia sau astia).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un Uvex Boss 515 (luat cu 60 E e la Kronau). E ok casca, mi se pare confortabila si la 120 - 140 km (la zgomot ma refer), nu patrunde aer deloc pe langa viziera si e usoara. Se cam abureste insa si nu se ventileaza prea bine vara.

Inainte am avut tot un Uvex dar PS400, casca buna dar mult sub Boss-ul de acum, din toate punctele de vedere.

 

Pentru cei care schimbati vitezele la 3.500 - 4.000, incercati sa faceti asta doar in primele trepte (1, 2 si 3). De la a 4-a in sus deja trebuie minim 4.000 - 4.500 iar din a 5-a in a 6-a macar de la 5.000 in sus. Faceti o favoare motorului, care are cuplul maxim undeva la 7.500. Daca mai prindeti si o zi cu vant din fata, bagaje pe motor etc atunci este cu atat mai necesar. Nu creste consumul, nu creste uzura motorului (dimpotriva), doar zgomotul (nu neaparat un lucru rau).

 

Legat de schimbul de ulei, e bine sa fie facut inainte de iarna (din motive mult discutate pe forum la rubrica service si nu numai) apoi facut din nou in primavara. Este costisitor, dar se merita. Pentru ca nici pe mine nu ma dau banii afara din casa il schimb de doua ori pe an, imediat in primavara si toamna, astfel incat iarna uleiul din motor nu are mai mult de 1000 - 2000 km. Asa am mereu ulei bun in motor si nu arunc un ulei nefolosit deloc in primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..doar la prima intrebare ma bag.. pe mine m-a ajutat mult reglarea carburatoarelor +schimbarea uleiului si a filtrelor ... mi-a scazut consumul cu 1l... asa am ajuns la 4.5 ...merita incercat...

pe de alta parte, eu schimb viteza pe la 4000 mers cuminte... si lantul ung la 500km :cheers:

 

 

Si ce reglaj i-ai facut tu la carburatoare de ti-a ascazut consumul cu 1 litru ?

 

Mie tot cam asa imi consuma , numa ca io desi nu sunt vitezoman sunt demarajoman , daca se poate spune asa , ii cam dau blana cand plec de pe loc.

Folosesc de 2 ani si ceva un MTR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o nedumerire legata de ulei, m-ar interesa cu precadere raspunsurile celor care au folosit Motul 5100: ce miros are uleiul catre finalul ciclului de schimb (4000 - 5000 km)?

Am observat la motorul meu ca acel miros aromat pe care-l are uleiul nou incepe sa dispara dupa 2000 km aproximativ si se transforma intr-un miros ceva mai intepator, nu de ulei ars dar in ceva ce aduce mai mult a benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am si eu o nedumerire legata de ulei, m-ar interesa cu precadere raspunsurile celor care au folosit Motul 5100: ce miros are uleiul catre finalul ciclului de schimb (4000 - 5000 km)?

Am observat la motorul meu ca acel miros aromat pe care-l are uleiul nou incepe sa dispara dupa 2000 km aproximativ si se transforma intr-un miros ceva mai intepator, nu de ulei ars dar in ceva ce aduce mai mult a benzina.

 

Eu am acum in motor ... se consuma in timp dar isi face bine treaba ... la final nu stiu cum miroase dar fata de Motorex spre exemplu, Motulul e mai "gros". Am scos Motul se vedea clar ca e ulei, am scos Motorex ziceai ca-i apa + diferente mari la functionarea motorului si a cutiei, multi proprietari au fost mirati de efectul unui schimb de ulei asupra motorului. Stiu persoane care dupa 500-1000 de km facuti de la schimb au bagat Motul in loc de Motorex ca nu erau deloc multumiti de el ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am acum in motor ... se consuma in timp dar isi face bine treaba ... la final nu stiu cum miroase dar fata de Motorex spre exemplu, Motulul e mai "gros". Am scos Motul se vedea clar ca e ulei, am scos Motorex ziceai ca-i apa + diferente mari la functionarea motorului si a cutiei, multi proprietari au fost mirati de efectul unui schimb de ulei asupra motorului. Stiu persoane care dupa 500-1000 de km facuti de la schimb au bagat Motul in loc de Motorex ca nu erau deloc multumiti de el ...

La mine nu se consuma mai deloc, nu vad diferente evidente de nivel intre schimburi. Ma interesa cum miroase pentru ca bainuiesc o contaminare a uleiului cu benzina, nu foarte puternica (cum am zis mirosul se schimba dupa ceva km) dar suficienta cat sa ma gandesc daca nu cumva ar trebui umblat putin la reglajul carburatiei (de curatat si sincornizat deja m-am ocupat).

Legat de Motorex, important este cat e de subtire la inceput, daca isi pastreaza viscozitatea pe parcursul folosirii. Un ulei subtire ajuta la pornirile la rece, poate si din cauza asta unii zic ca de la Motul bate cateodata motorul iar cu Motorex nu (lucru aflat tot pe forum, nu o zic eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce reglaj i-ai facut tu la carburatoare de ti-a ascazut consumul cu 1 litru ?

 

Mie tot cam asa imi consuma , numa ca io desi nu sunt vitezoman sunt demarajoman , daca se poate spune asa , ii cam dau blana cand plec de pe loc.

Folosesc de 2 ani si ceva un MTR

am zis : "m-a ajutat mult reglarea carburatoarelor +schimbarea uleiului si a filtrelor " +++ eu nu sunt demarajomana :D

daca doresti informatii concrete legate de reglaj, iti dau nr de telefon celui care mi-a facut...... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la CB 500 i s-a intamplat cuiva sa i se strice ctia de viteze ,sau alte probleme mecanice legate de motor si cutie , exclus lant distributie, ambreiaj, consumabile in general ?

 

Mie, cel putin deocamdata, nu. Incearca intrebarea asta pe forumul englezesc dedicat acestui model http://cb500.highbb.com/. Unii din membri conduc CB-uri de mult timp, unul chiar zicea ca a facut curierat la o firma care avea numai CB in flota, cred ca acolo o sa gasesti raspunsuri mai pertinente.

 

Suspectezi/ai probleme cu al tau sau intrebi din curiozitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu uleiul...eu folosesc Castrol 10 50.l-am schimbat cand am cumparat motocicleta.Asa m-au sfatuit cativa prieteni din cartier motociclisti si un mecanic bun :P.

Dunechild sa il stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente neplacute!

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...