mariusspuneceva Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 (editat) se manevreaza mai bine decat cu ghidonul original poze detaliate nu am, dar o sa fac peste cateva zile ( sper ) Editat Ianuarie 22, 2011 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Cat te-a costat toata afacerea? Pe el, nimic ca e facut de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 (editat) Poze moncher Fara poze nu demonstrezi nimic xD "Monser" ti se pare ca as vrea sa demonestez ceva ? ca sa iti potolesc un pic curiozitatea ... tot ce e aici e facut de mine: http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/LucrariMotoare# Editat Ianuarie 23, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Nu Thunder Nu tb sa demonstrezi nimic, esti mare:D BRAVO! super lucrari, cred ca daca ar fi cromate/finisate ar arata bine de tot mare parte din ele. Bravo inca odata Mesaj completat Offtopic...vad ca ai ceva de RICHA in semnatura...gasesc o geaca/armura ceva mai ieftin? NU mai am bani dupa ce mi-am luat motor, casca, manusi Vorbim pe PM Intra pe site si vezi cam ce ti-ar place ... ne auzim sa iti dau un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 momentan nu pot face poze, motoru e plin de praf , in garaj, dar promit ca pun cateva poze cu ghidonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 S-a pus praful pe el băi Marius, te-ai dat pe maÂşini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) S-a pus praful pe el băi Marius, te-ai dat pe maÂşini Ca sa vezi, cine vorbea ... adevarul e ca tu il mai stergi de praf din cand in cand ) Al meu e curat acum ... cand s-a topit zapada pusa azinoapte a spalat si jegul Editat Ianuarie 24, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Ca sa vezi, cine vorbea ... adevarul e ca tu il mai stergi de praf din cand in cand ) Al meu e curat acum ... cand s-a topit zapada pusa azinoapte a spalat si jegul I-am pus Âşenile, mănâncă norii acum, comparativ cu horneturile astea pentru bătrâni, de 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 I-am pus Âşenile, mănâncă norii acum, comparativ cu horneturile astea pentru bătrâni, de 500 Poti sa ii pun si picioare si sa ii dai jaratec, tot nu cred ca o sa se ridice la fel de repede pe o roata ca un Hornet din ala de 500 pentru batrani Mesaj completat Poti sa ii pui si picioare si sa ii mai dai si jaratec, tot nu o sa se ridice la fel de repede pe o roata ca un Hornet de 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) "Monser" ti se pare ca as vrea sa demonestez ceva ? ca sa iti potolesc un pic curiozitatea ... tot ce e aici e facut de mine: http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/LucrariMotoare# aha! deci tu esti vinovatul pentru mizeriile alea de crashbar-uri de pe bmw-ul cu care impartim garajul! doamne de cate ori m-am lovit de ele! acum stiu pe cine sa injur ca le-a facut! Editat Ianuarie 25, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) aha! deci tu esti vinovatul pentru mizeriile alea de crashbar-uri de pe bmw-ul cu care impartim garajul! doamne de cate ori m-am lovit de ele! acum stiu pe cine sa injur ca le-a facut! Recunosc, m-ai prins Pai probabil te vad(crash-bar-ul) ca fiind un pericol pentru motor si iti mai dau cate un ghiont sa stai departe Totusi in cazul lui Eduard si-au facut treaba ... am inteles de la el ca dupa evenimentul in care el si-a rupt mana motorul a plecat pe roti in perfecta stare de functionare ... Editat Ianuarie 25, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 (editat) Am si eu o intrebare...cat ulei intra la un CB 500? La gsx-r srad intra 3 l...la cb cat intra? Cu tot cu filtru 3,1L asta ca sa ai nivelul la maxim, dar poti sa ii bagi si 3 fix, ca n-are treaba, numai sa ii mai verifici din cand in cand nivelul, in caz de iti dispare sa nu ajungi sa ramai fara nici un pic de ulei in motor. Ce ulei vrei sa ii bagi ? Editat Ianuarie 26, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Pai vreau sa ii pun ceva de o vascozitate mai mare pentru primul sezon...asa am fost sfatuit...mi s-a zis ca e bine sa fie mai vascos, fiind incepator...deci un 15w40 sau ceva de genul...Marca sincer nu stiu, Mobil1, Motul sau daca sunt alternative bune calitate/pret...voi? ce folositi? Nu fa prostia asta ... primele cifre indica temperatura exterioara cu minus grade si ultimele doua temperatura exterioara cu plus la care e indicat sa folosesti motorul, faptul ca ii pui 15 nu face il face utilizabil la temperaturi de pana in -15 grade. Toata treaba asta e o mare prostie, nu ai nici o treaba cu uleiul, manualul zice 10w30, am facut si eu prostia de ai pune 15w50 in vara lui 2009 si pana nu se incingea motorul bine imi schimba ca naiba, si tine cont ca era vara, de atunci i-am pus 10w40 si merge brici si la cald dar si la rece. Cu supra incalzirea nu ai treaba, toata vara daca mi-a intrat electroventilatorul de 5 ori cred ca e mult spus. Iar cu marca, ori ca ii pui ulei de la peco la 5 lei litru, ori ca ii pui Mobil tot aia e, e unul dintre cele mai de rahat uleiuri, pune-i Motul 5100 10w40 si ai sa fii multumit, atat tu cat si motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Mersi de explicatie Thunder...ce reprezinta coeficientul acela din fata indicatorului de temperatura? "5100" "7100" etc...am vazut ca cu cat creste ala cu atat creste si pretul uleiului....si pana la urma...de ce nu foloseste lumea ulei de 5 lei de la peco? )) De ce zici ca e naspa Mobil? Am vazut ca posesorii din afara folosesc si Castrol...pe la noi nu prea am auzit...Uleiul tb sa fie semisintetic? full sintetic? la ce se refera asta? Prea multe detalii sincer nu stiu, dar sunt sigur ca ai sa gasesti raspunsul aici: Motul 300v factory line Motul 7100 Motul 5100 La faza cu Mobilul am exagerat, nu e chiar cel mai nasol ulei dar nici mare diferenta nu e, eu am ramas cu un gust amar dupa ce l-am folosit, nu isi facea traba calumea, motorul facea tot felul de zgomote si il papa ... Uleiul nu conteaza daca e semi sau full sintetic, poate sa fie mineral, dar se presupune ca cu cat e mai bun uleiul cu atat isi face treaba mai bine, dar daca ai sa bagi 7100 in CB ai sa constati cu stupoare ca iti patineaza ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Prea multe detalii sincer nu stiu, dar sunt sigur ca ai sa gasesti raspunsul aici:Motul 300v factory line Motul 7100 Motul 5100 La faza cu Mobilul am exagerat, nu e chiar cel mai nasol ulei dar nici mare diferenta nu e, eu am ramas cu un gust amar dupa ce l-am folosit, nu isi facea traba calumea, motorul facea tot felul de zgomote si il papa ... Uleiul nu conteaza daca e semi sau full sintetic, poate sa fie mineral, dar se presupune ca cu cat e mai bun uleiul cu atat isi face treaba mai bine, dar daca ai sa bagi 7100 in CB ai sa constati cu stupoare ca iti patineaza ambreiajul salut cum sa nu conteze daca e mineral , semi-sintetic sau full sintetic?!?!?!?!?!- pe la tutoriale gasiti un topic unde se explica f. bine cere e treaba cu uleiurile (/index.php?showtopic=62409&hl=ulei) - fara suparare dar mai cititi, mai documentati-va si voi inainte sa dati sfaturi in 35.000 km (poate mai mult) am bagat numai motul 7100 10w40 si nu am avut probleme @GoodKat stiu ca e mai greu dar ia si tu manualul de cb 500 (l-am postat undeva pe forum -cel de la Haynes) si acolo explica multe- cat ulei intra cu filtru schimbat , fara filtru schimbat etc. ca vei avea surpriza sa nu fie adevarat tot ce citesti pe forum sau ce auzi... 7100 e ester 300v(topul de gama-) e double ester 5100 e semisintetic salut Editat Ianuarie 27, 2011 de negru_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 salutcum sa nu conteze daca e mineral , semi-sintetic sau full sintetic?!?!?!?!?!- pe la tutoriale gasiti un topic unde se explica f. bine cere e treaba cu uleiurile (/index.php?showtopic=62409&hl=ulei) - fara suparare dar mai cititi, mai documentati-va si voi inainte sa dati sfaturi in 35.000 km (poate mai mult) am bagat numai motul 7100 10w40 si nu am avut probleme @GoodKat stiu ca e mai greu dar ia si tu manualul de cb 500 (l-am postat undeva pe forum -cel de la Haynes) si acolo explica multe- cat ulei intra cu filtru schimbat , fara filtru schimbat etc. ca vei avea surpriza sa nu fie adevarat tot ce citesti pe forum sau ce auzi... 7100 e ester 300v(topul de gama-) e double ester 5100 e semisintetic salut El a intebat daca trebuie neaparat sa puna unul anume, nu care e mai bun ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 OK, si de obicei nu vrei sa pui ce e mai bun? Mai ales ca am auzit de la unii dintre voi ca faceti schimbul de ulei pe la 10.000 km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Recomand Soreaca, la bidon de 1L. Ieftin ca braga, îl găseÂşti în orice alimentară. Cumpără 4L, chiar dacă îți mai rămâne mama ta va fi recunoscătoare pentru ajutorul adus în bucătărie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 ma gandesc sa ii pun full sintetic si sa il schimb, la 1500 km, o fi bine asa ? Lasand gluma deoparte, producatorul nu cred ca a vrut sa isi saboteze produsele in momentul in care scrie in manual de utilizare ca schimbul se face la 10 000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Corect. Dar nu cred ca se gandea Honda la conditiile din Romania. Daca te uiti si la masinile noi care se vand pe plaiul mioritic, intervalul de service e mai scurt ca in alte tari mai "civilizate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Corect. Dar nu cred ca se gandea Honda la conditiile din Romania. Daca te uiti si la masinile noi care se vand pe plaiul mioritic, intervalul de service e mai scurt ca in alte tari mai "civilizate". Da' ce e aÂşa de special în România înafară de mai multa mizerie decât în restul țărilor? Mesaj completat Da? Eu am auzit ca pentru hornet merge bine untura de porc topita Se vede că eÂşti începător. Cu asta se unge lanțul înainte de a-l monta, rezultatele fiind Âşi mai bune dacă foloseÂşti Âşuncă de oaie, decât de porc. Editat Ianuarie 27, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 (editat) Da' ce e aÂşa de special în România înafară de mai multa mizerie decât în restul țărilor? Faptul ca, printre altele, avem un climat continental extrem. Nu stiu daca asta e denumirea exacta, dar ideea e ca avem diferente de temperaturi destul de mari intre sezoane. Iar asta face ca uleiul sa isi piarda proprietatile mai repede si sa trebuiasca schimabt mai des. Editat Ianuarie 27, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Faptul ca, printre altele, avem un climat continental extrem. Nu stiu daca asta e denumirea exacta, dar ideea e ca avem diferente de temperaturi destul de mari intre sezoane. Iar asta face ca uleiul sa isi piarda proprietatile mai repede si sa trebuiasca schimabt mai des. Pe la noi baicării merg de la 5 - 10 grade în sus. AcelaÂşi climat e Âşi în sudul Italiei, ba vara e chiar mai cald. Acolo nu schimbă nimeni uleiul lafel cum se schimbă la noi, la fiecare ieÂşire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 OK, ai dreptate. Nu ai cum sa te contrazici cu un Guru-gica-contra. Schimba tu uleiul la 10, 15 sau 20.000 km dupa bunul plac. Dar nu-i considera prosti sau fuduli pe altii care il schimba intre 5 si 7000 km pentru ca e negru ca smoala. Drum cald si uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 E motorul stricat, deaia Âşi iese uleiul negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.