ThunderByte Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Salut baieti si fete...azi am iesit si eu cu mobra pe stradutele din cartier, ca deh, nu am asigurare, o sa o fac saptamana viitoare, mai mult de treapta a doua nu am putut sa ii dau ca nu vreau sa imi rup gatul pe stradutele cu gropi si nici gatul altora. Mi s-a intamplat o faza ciudata, aveam motorul oprit, bag cheia in contact, din cate am vazut cu coada ochiului (aveam un interlocutor) erau aprinse beculetele de neutral si de ulei. Dau sa bag in viteza...canci, apas pe pedala inca odata putin mai ferm, se apasa cam 3 cm sa zic si nu cupla treapta intai ( motorul era oprit, cu contactul in el). Parca eram beat si nu mai stiam sa cuplez treapta intai sau e o problema? Am oprit contactul, am deschis din nou, am pornit motorul pe "neutral" si am cuplat treapta 1 fara probleme dupa. Care ar fi cauzele pentru chestia asta? Daca e o greseala de a mea cred ca se accepta pentru ca inca sunt beat de frumusetea plimbatului cu motorul pe aici, prima oara cu motoreta mea . Asta pentru ca nu era motorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 cand vrei sa mai faci aceiasi manevra, cu motorul oprit... ia si da un pic motorul inainte si inapoi in aelasi timp apesi pedala, o sa observi singur diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmm Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Salut, Caut si eu o oglinda stanga pentru cb-ul meu, stiti cumva pe unde as gasi? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut,Caut si eu o oglinda stanga pentru cb-ul meu, stiti cumva pe unde as gasi? Mersi www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) Hallo again ! Am luat CB-ul de 450 ! ... Deja in week-end-ul asta am facut 300km si am reusit sa ne imprietenim. La cei 25 de ani pe care ii are si peste 73500km parcursi, functioneaza ireprosabil ! Surprinzator, imi asigura o viteza de croaziera de 120-130km/h ... nu ma asteptat la asta din partea unui batranici ! Tot respectul ! La 2000lei ... m-am ales cu o ,,mobra" foarte tare !!! Si acum intrebarea ! Are cineva idee daca se potriveste cablul de ambreiaj de la CB 500 la CB 450 S ??? Bafta ! Din ce am vazut pare sa nu se potriveasca ... cauta de cb 450 si ia-l eu am verificat la firma unde lucrez si e 20,06 euro fara TVA, original HONDA OEM, la cb500 e tot pe acolo daca nu mai scump ca pret, decat sa stai sa faci adaptari in cazul in care nu se potriveste mai bine iei unul nou pt el. Editat Martie 14, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut baieti ! Poate cineva sami zica si mie la ce pret ar fi bun un cb500 second hand ? Si alte sfaturi legate de alegerea unui cb500 . Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut baieti ! Poate cineva sami zica si mie la ce pret ar fi bun un cb500 second hand ? Si alte sfaturi legate de alegerea unui cb500 . Multumesc mult. in afarara de cazul in care vanzatorul e disperat si are nevoie de bani urgent preturile sunt cam proportionale cu produsele (ce se vinde pe forum/bikeshop). pretul corect ar fi undeva intre 1200 - 1600 eur - cel mai mult conteaza starea in care se afla, consumabilele cat de recent au fost schimbate si ce accesorii/piese mai vin odata cu motorul. nu conteaza atat de mult numarul de km care sunt la bord (precum se crede) cat conteaza compresia motorului; altfel spus nu conteza cati km s-au facut cu el conteaza cati se vor face in continuare cu el. preturile cresc destul de mult din cauza accesoriiler care vin odata cu motorul (crashbar nou aprox 100 eur; parbriz second hand 30 eur; evacuare sport noua 500 eur - cea mai ieftina cred-) Din cate am inteles modelul din '98 are ceva probleme cu rugina in rest ca la orice motocicleta sa nu consume ulei, sa nu aibe cadrul stramb/indoit/nealiniat etc. In general Cb 500 este un model "legendar" ; eu nu am avut nici o problema din cele tipice intalnite la honda, iar la cb nu cunosc sa fie vreo problema tipica. Spor la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 in afarara de cazul in care vanzatorul e disperat si are nevoie de bani urgent preturile sunt cam proportionale cu produsele (ce se vinde pe forum/bikeshop). pretul corect ar fi undeva intre 1200 - 1600 eur - cel mai mult conteaza starea in care se afla, consumabilele cat de recent au fost schimbate si ce accesorii/piese mai vin odata cu motorul. nu conteaza atat de mult numarul de km care sunt la bord (precum se crede) cat conteaza compresia motorului; altfel spus nu conteza cati km s-au facut cu el conteaza cati se vor face in continuare cu el. preturile cresc destul de mult din cauza accesoriiler care vin odata cu motorul (crashbar nou aprox 100 eur; parbriz second hand 30 eur; evacuare sport noua 500 eur - cea mai ieftina cred-) Din cate am inteles modelul din '98 are ceva probleme cu rugina in rest ca la orice motocicleta sa nu consume ulei, sa nu aibe cadrul stramb/indoit/nealiniat etc. In general Cb 500 este un model "legendar" ; eu nu am avut nici o problema din cele tipice intalnite la honda, iar la cb nu cunosc sa fie vreo problema tipica. Spor la cumparaturi! Pai si compresia motorului cum as putea spune k este in regula ? Presupun k nu e ceva usor de probat. Sau din contra se aud ceva zgomote ciudate pe la motor ? Mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Pai si compresia motorului cum as putea spune k este in regula ? Presupun k nu e ceva usor de probat. Sau din contra se aud ceva zgomote ciudate pe la motor ? Mersi mult ! Daca ai posibilitatea sa ii faci un test de compresie e perfect. Zgomote nu e normal sa se auda deloc, in schimb e posibil sa auzi o huruiala si sa simti o vibratie ciudata in dreptul ambreiajului, daca dispare cand tragi ambreiajul e rulmentul de ambreiaj ... nimic grav, e vreo 90 de lei unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Poate e cineva interesat: se vand urmatoarele suport top case (GIVI 260FZ), suporti laterali (GIVI PL174) inclusiv cutii laterale, toate noi, pentru HONDA CBF500 (04>10) cu posibilitatea adaptarii lor pentru restul modelelor de CBF sau CB /index.php?...p;#entry2780015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Salut oameni, azi m-am gandit sa imi spal motoreta, am spalat am curatat la ea, e boboc, va fi mai boboc cand o sa o duc la o spalatorie, poate o curat cu abur ceva. M-a lovit in schimb ideea de a-mi da jos suportul de topcase cu care a venit motocicleta. Suportul este prins de cadru, pe fiecare parte a cadrului, undeva pe langa suruburile care tin amortizoarele spate. Bratul suportului de topcase este intre carena si cadru. Ca sa il dau jos trebuie sa dau jos carena de pe codita, si am vazut ca, carena este prinsa intr-un surub, dar acel surub tine si amortizorul de cadru. Poate sa imi explice cineva cam ce ar trebui sa fac sa dau jos lateralele carenei de pe codita fara sa am surprize? Sunt prinse doar intr-un surub fiecare? Si inca o chestie, am semnalizatoarele stock, firele de la semnalizatoare sunt trecute prin bratele suportului de la topcase, automat trebuie sa dau jos si semnalizatoarele. Am desfacut un semnalizator, am scos oglinda, am vazut ca in spate vin doua fire infipte in doi pini, am tras putin de un fir, nu a iesit, am zis sa nu fortez. Cum sunt semnalizatoarele? Au firele lor care se unesc undeva pe sub codita cu firele de la instalatia motocicletei? Sau alea de la instalatia motocicletei intra in spatele becului din semnalizator?...sper ca ati inteles ce vreau )) Deci... la coditza ai 8 suruburi din ce imi aduc aminte acum, oricum am sa trec printre toate. Trebuie intai sa da lateralele de sub saua ta si saua(presupun ca stii de sa ca se poate scoate din balamaua aia), apoi => Ai 2 suruburi la amortizoare, M6 cu cheie de 12, nu te teme, daca le desfaci pe alea nu pica nimic, ele se infileteaza in niste bolturi in care stau defapt amortizoarele, desfa cu incredere si ai sa vezi. Apoi manerul, ai 2 suruburi pe laterale si 2 sub sa, tot M6 si cheie de 12, dupa astea mai ai in spate jos in stanga si dreapta stopului 2 suruburi M4 parca care se desfac cu o surubelnita cap cruce. Ridici plasticul coditei, stanga si dreapta simultan intai din fata apoi in spate, ar trebui sa iasa dar in cazul tau s-ar putea sa loveasca in placa de la de prindere de la topcase, caz in care trebuie sa o dai si pe aia jos. Dupa ce ai dat coditza jos, ai sa vezi unde e prins suportul de topcase de cadru. Semnalizarile au 4 mufe in spatele stopului, le desfaci pe alea apoi le scoti prin undertail si voila, sunt libere, poti sa le dai jos cu tot cu suportul de topcase. Succesuri ! Editat Martie 16, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Ms thunder ai o bere de la mine, cred ca iti trimit prin colet postal :laugh:) Ai rezolvat ? Editat Martie 16, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Ia uite peste ce am dat azi e 112 euro. Editat Martie 18, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 la banii aia o fac cum vreau eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) la banii aia o fac cum vreau eu.... La jumate din banii aia o faci cum vrei, dar nu toti au talent si acces la cele necesare. Frumoos....dar vad ca si saua e modificata, iar pretul e ceva cam mare...dar e frumos. Mie nu imi pare nimic modificat, acopera partea din spate sus a coditei si partea de la pasager, doar ca trebuie sa ai manerul de pasager dat jos, pare sa se prinda in suruburile laterale ale coditei. Editat Martie 18, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Dacă sunt de dimensiune mică poți încerca cu feonul. Eu am încercat să scot stickere mari de pe carene, dar operațiunea e foarte foarte migăloasă. Depinde Âşi cât de coapte sunt . La mine se rupeau în bucățele foarte mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Pana la urma am lasat treaba cu coditza si m-am apucat de refacut partea estetica, pentru inceput am dat la facut (lipit, chituit, dat cu filler) codita, urechiusele de la rezervor, rezervorul si aripa; inca nu m-am hotarat daca sa o colez sau o sa vopsesc, pana una alta lateralele de sub sa le-am colat cu imitatie de carbon si pot sa zic ca au iesit bestiale Pisica nu face parte din stiker, intrase in cadru, probabil era incantata de rezultatul colarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut Thunder foarte tare au iesit alea, tu ai pus folia? Ai facut taieturi acolo la gaurile alea sau ai intins folia cu caldura? Folia nu e pusa de mine, am fost la un amic care se ocupa cu asa ceva, dar acum ca am vazut cum se face cred ca as fi putut sa o pun si eu. La cea pentru caneaua de rezervor am taiat si apoi le-am tras si lipit pe spate dar la cea pentru cheie am taiat, apoi incalzit si lipit pe laterale in interiorul gaurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 salut, suna stupid, dar vineri plec spre Germania si ma gandeam sa va cer sfatul la modul general, si mai ales lucruri la care tre sa ai grija d.p.d.v mecanic pentru o excursie de genu asta: - Am bagat motoru in service pt revizie generala si schimb de ulei. - Deocamdata am spray lant si spray pana. - Urmeaza sa improvizez o mini-trusa de scule. Ce sa pun acolo? Imbusuri ca d-alea am, banda adeziva si sarma (pt improvizatii - sper sa nu fie nevoie), chei...care sunt cele mai folosite? (ca nu prea am de unde sa aleg). - Nu am inca un cablu de ambreiaj si bec de rezerva. Sper sa gasesc la magazine... - ce mai trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 ÂŞtiu că n-are legătură cu ce ai întrebat dar, câți kilometri o să faci? Eu am pe motoretă cheie mică cu clichet Âşi multe tubulare, chei de 8-9, 10-12 (Âşi fixă Âşi inelară), fixă de 14-17, cheie pentru piulița axului roții spate, Âşurubelniță cu cap interschimbabil, patent, imbusuri cât mai multe pentru că oricum nu ocupă mult loc. Foarte bun e kitul de pană. Eu n-am reuÂşit nici până acum să-mi iau dar promit cu prima ocazie când o să rămân în drum o să-mi cumpăr:D Poți să iei Âşi o sufă destul de groasă Âşi lungă pe care să pui de acasă un Âşurub cu piuliță Âşi două Âşeibi. La nevoie poți folosi Âşurubul ca al doilea butoiaÂş. Pe motocicletă mai e Âşi cablul de accelerație. DeÂşi Âşansele sunt mici să se rupă cel de la accelerație e mai bine să ai o astfel de Âşufă ea putând fi folosită Âşi la abreaj Âşi la accelerație, cu mici improvizații. Dacă ai trusa originală e perfectă. Deobicei acoperă destul de multe scule ce le poți folosi în caz că rămâi cu motoreta în drum. Eu aÂş lua o cheie Âşi 2 bujii, preventiv, oricum nu ocupă mult loc Âşi cb-ul are ceva loc sub Âşa. M-a ajutat odată la 2t când s-a dus bujia să nu rămân în drum. La 2t mai aveam Âşi un furtun în caz că rămâneam fără ulei sau benzină să pot trage din alt rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 GoodKat, daca schimbi toba ar trebui sa reglezi carburatia in functie de noua evacuare (reglaj + sincronizare de carburi). Asta daca e cumva alta toba decat cea stock. Daca acum ai stock si o vei inlocui tot cu una stock, nu ar mai trebui sa faci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibiscus Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Va salut a schimbat cineva recent lantul de distributie la cb 500 ? Si daca da cam care ar fi costurile pieselor? Daca momentan bate doar la rece si relanti as mai putea merge cu ea 1000 km? sau pun in pericol si alte piese? Va multumesc anticipat! Editat Martie 22, 2011 de Tibiscus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Va salut a schimbat cineva recent lantul de distributie la cb 500 ? Si daca da cam care ar fi costurile pieselor? Daca momentan bate doar la rece si relanti as mai putea merge cu ea 1000 km? sau pun in pericol si alte piese? Va multumesc anticipat! nu schimba lantul pt ca de obicei cedeaza intinzatorul. costa in jur de 3 milioane dar nu trebuie sa desfaci motorul. cati km are motocicleta? daca vrei sa schimbi lantul ca sa ajungi la el desfaci complet motorul si nu e usor ba e chiar costisitor pt ca ajungi sa schimbi toate garniturile din interior si te costa minim 3 milioane un set ieftin de pe ebay. in mod normal un "gasket set" ajuge cam pe la 100 euro... intinzatorul are si el o garnitura care daca o iei separat costa cam 30 lei. nu-ti face griji, mai poti merge inca 1000 km lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Salut oameni, cred ca o sa schimb uleiul, am primit o oferta la un ulei motorex 15w50, e bun pentru honda cb 500? Are vro relevanta daca bag full sintetic sau semi? Fiind incepator si mergand in oras mai mult si putin mai turat cu a doua in anumite portiuni ca sa am frana de motor cred ca este mai bun 15w50 momentan decat 10w40. Nu aruncati cu pietre, imi dau si eu cu parerea. avand in vedere ca in manual scrie ca uleiul recomandat este 10W30, mi se pare cam exagerat sa pui 15W50 Editat Martie 22, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut frati CB-isti, azi am iesit prima oara cu motoreta am facut vro 40 si ceva de km prin "minunatul Bucuresti"...am culcat motoreta la 2-3 la ora pe niste nisip cand am vrut sa intorc, am lasat-o usor jos ca ma durea inima...si spatele ) ...pagube? cam nimic, doar toba zgariata si 2 mm infundata spre galerie, toba care o sa zboare cat mai curand de pe motoreta, o pun numa cand ma mai duc la itp cu ea...acu intrebare intrebatoare, gasesc o toba ceva pana in 200 de lei? De la o alta motocicleta sau "custom". voi aveti altceva pe motor? Ce implica o toba noua? Unii ziceau ca trebuie facut nush ce dyno la motor. Ca veni vorba...de ce uleiul Repsol e asa de ieftin comparativ cu Motul? Salut , in legatura cu toba uite aci http://www.pro-bike.ro/forums/topic/70212-tobe-ieftine/ poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.