Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 mie nu mi se pare prea potrivita codita aia, e prea colturoasa, macar de aveai un rezervor gen hornet atunci poate mergea dar asa nu se pupa deloc. tot asa am ajuns eu sa-mi fac propria codita dupa designul botului de duke, insa nu ne-a satisfacut si uite acum o desfacem sa o remodelam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mesaj completathttp://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=22432 Stiam topicul si motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mesaj completat asta am avut eu de gand, Flat-Tracker... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Mesaj completat asta am avut eu de gand, Flat-Tracker... Acum inteleg de ce nu a vrut Ice Queen sa pui asa ceva pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 nu-s asa urate dar nu-s pt cb. ca sa te apuci acum sa-ti faci de lucru sa schimbi si rezervorul( ca ar fi culmea sa ai asa codita si sa lasi rezervorul original) e o pierdere de timp si bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) http://www.customfighters.com/forums/showthread.php?t=22432 uggly mo**er fu**er Editat Martie 9, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Corect ... cu toba stock nu se da deloc pe o roata, indiferent cat tragi de el, in schimb cu una mai permisiva ... alta viatza Orice mobra sa poate ridica intr-o roata daca pilotu` este priceput nu are nici o legatura cu toba, se poate ridica si cb-ul cu toba stock fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Orice mobra sa poate ridica intr-o roata daca pilotu` este priceput nu are nici o legatura cu toba, se poate ridica si cb-ul cu toba stock fara nici o problema. Din ambreiaj, cu pasager greu sau schimbandu-i pinionul pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Salutari! Stiti cumva daca se potriveste maneta de frana de la PC26 pe PC32? Vreau una noua si pe louis.de nu gasesc decat pentru PC26 si din cate stiu eu nu exista diferente intre PC26 si PC32 la partea dn fata. Deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Salutari! Stiti cumva daca se potriveste maneta de frana de la PC26 pe PC32? Vreau una noua si pe louis.de nu gasesc decat pentru PC26 si din cate stiu eu nu exista diferente intre PC26 si PC32 la partea dn fata. Deci? E le fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Orice mobra sa poate ridica intr-o roata daca pilotu` este priceput nu are nici o legatura cu toba, se poate ridica si cb-ul cu toba stock fara nici o problema. dupa cum se vede si in poza de la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 dupa cum se vede si in poza de la tine E de invidiat spiritul tau de observatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) E le fel. Nu chiar ... PC 32-ul are pompa de frana brembo, pe cand PC 26-le are nissin Editat Martie 11, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Nu chiar ... PC 32-ul are pompa de frana brembo, pe cand PC 26-le are nissin Era vorba de maneta nu de pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Salut baieti si fete...azi am iesit si eu cu mobra pe stradutele din cartier, ca deh, nu am asigurare, o sa o fac saptamana viitoare, mai mult de treapta a doua nu am putut sa ii dau ca nu vreau sa imi rup gatul pe stradutele cu gropi si nici gatul altora. Mi s-a intamplat o faza ciudata, aveam motorul oprit, bag cheia in contact, din cate am vazut cu coada ochiului (aveam un interlocutor) erau aprinse beculetele de neutral si de ulei. Dau sa bag in viteza...canci, apas pe pedala inca odata putin mai ferm, se apasa cam 3 cm sa zic si nu cupla treapta intai ( motorul era oprit, cu contactul in el). Parca eram beat si nu mai stiam sa cuplez treapta intai sau e o problema? Am oprit contactul, am deschis din nou, am pornit motorul pe "neutral" si am cuplat treapta 1 fara probleme dupa. Care ar fi cauzele pentru chestia asta? Daca e o greseala de a mea cred ca se accepta pentru ca inca sunt beat de frumusetea plimbatului cu motorul pe aici, prima oara cu motoreta mea . Asta pentru ca nu era motorul pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 cand vrei sa mai faci aceiasi manevra, cu motorul oprit... ia si da un pic motorul inainte si inapoi in aelasi timp apesi pedala, o sa observi singur diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexmm Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Salut, Caut si eu o oglinda stanga pentru cb-ul meu, stiti cumva pe unde as gasi? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut,Caut si eu o oglinda stanga pentru cb-ul meu, stiti cumva pe unde as gasi? Mersi www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) Hallo again ! Am luat CB-ul de 450 ! ... Deja in week-end-ul asta am facut 300km si am reusit sa ne imprietenim. La cei 25 de ani pe care ii are si peste 73500km parcursi, functioneaza ireprosabil ! Surprinzator, imi asigura o viteza de croaziera de 120-130km/h ... nu ma asteptat la asta din partea unui batranici ! Tot respectul ! La 2000lei ... m-am ales cu o ,,mobra" foarte tare !!! Si acum intrebarea ! Are cineva idee daca se potriveste cablul de ambreiaj de la CB 500 la CB 450 S ??? Bafta ! Din ce am vazut pare sa nu se potriveasca ... cauta de cb 450 si ia-l eu am verificat la firma unde lucrez si e 20,06 euro fara TVA, original HONDA OEM, la cb500 e tot pe acolo daca nu mai scump ca pret, decat sa stai sa faci adaptari in cazul in care nu se potriveste mai bine iei unul nou pt el. Editat Martie 14, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut baieti ! Poate cineva sami zica si mie la ce pret ar fi bun un cb500 second hand ? Si alte sfaturi legate de alegerea unui cb500 . Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Salut baieti ! Poate cineva sami zica si mie la ce pret ar fi bun un cb500 second hand ? Si alte sfaturi legate de alegerea unui cb500 . Multumesc mult. in afarara de cazul in care vanzatorul e disperat si are nevoie de bani urgent preturile sunt cam proportionale cu produsele (ce se vinde pe forum/bikeshop). pretul corect ar fi undeva intre 1200 - 1600 eur - cel mai mult conteaza starea in care se afla, consumabilele cat de recent au fost schimbate si ce accesorii/piese mai vin odata cu motorul. nu conteaza atat de mult numarul de km care sunt la bord (precum se crede) cat conteaza compresia motorului; altfel spus nu conteza cati km s-au facut cu el conteaza cati se vor face in continuare cu el. preturile cresc destul de mult din cauza accesoriiler care vin odata cu motorul (crashbar nou aprox 100 eur; parbriz second hand 30 eur; evacuare sport noua 500 eur - cea mai ieftina cred-) Din cate am inteles modelul din '98 are ceva probleme cu rugina in rest ca la orice motocicleta sa nu consume ulei, sa nu aibe cadrul stramb/indoit/nealiniat etc. In general Cb 500 este un model "legendar" ; eu nu am avut nici o problema din cele tipice intalnite la honda, iar la cb nu cunosc sa fie vreo problema tipica. Spor la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Optimus12 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 in afarara de cazul in care vanzatorul e disperat si are nevoie de bani urgent preturile sunt cam proportionale cu produsele (ce se vinde pe forum/bikeshop). pretul corect ar fi undeva intre 1200 - 1600 eur - cel mai mult conteaza starea in care se afla, consumabilele cat de recent au fost schimbate si ce accesorii/piese mai vin odata cu motorul. nu conteaza atat de mult numarul de km care sunt la bord (precum se crede) cat conteaza compresia motorului; altfel spus nu conteza cati km s-au facut cu el conteaza cati se vor face in continuare cu el. preturile cresc destul de mult din cauza accesoriiler care vin odata cu motorul (crashbar nou aprox 100 eur; parbriz second hand 30 eur; evacuare sport noua 500 eur - cea mai ieftina cred-) Din cate am inteles modelul din '98 are ceva probleme cu rugina in rest ca la orice motocicleta sa nu consume ulei, sa nu aibe cadrul stramb/indoit/nealiniat etc. In general Cb 500 este un model "legendar" ; eu nu am avut nici o problema din cele tipice intalnite la honda, iar la cb nu cunosc sa fie vreo problema tipica. Spor la cumparaturi! Pai si compresia motorului cum as putea spune k este in regula ? Presupun k nu e ceva usor de probat. Sau din contra se aud ceva zgomote ciudate pe la motor ? Mersi mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Pai si compresia motorului cum as putea spune k este in regula ? Presupun k nu e ceva usor de probat. Sau din contra se aud ceva zgomote ciudate pe la motor ? Mersi mult ! Daca ai posibilitatea sa ii faci un test de compresie e perfect. Zgomote nu e normal sa se auda deloc, in schimb e posibil sa auzi o huruiala si sa simti o vibratie ciudata in dreptul ambreiajului, daca dispare cand tragi ambreiajul e rulmentul de ambreiaj ... nimic grav, e vreo 90 de lei unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Poate e cineva interesat: se vand urmatoarele suport top case (GIVI 260FZ), suporti laterali (GIVI PL174) inclusiv cutii laterale, toate noi, pentru HONDA CBF500 (04>10) cu posibilitatea adaptarii lor pentru restul modelelor de CBF sau CB /index.php?...p;#entry2780015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Salut oameni, azi m-am gandit sa imi spal motoreta, am spalat am curatat la ea, e boboc, va fi mai boboc cand o sa o duc la o spalatorie, poate o curat cu abur ceva. M-a lovit in schimb ideea de a-mi da jos suportul de topcase cu care a venit motocicleta. Suportul este prins de cadru, pe fiecare parte a cadrului, undeva pe langa suruburile care tin amortizoarele spate. Bratul suportului de topcase este intre carena si cadru. Ca sa il dau jos trebuie sa dau jos carena de pe codita, si am vazut ca, carena este prinsa intr-un surub, dar acel surub tine si amortizorul de cadru. Poate sa imi explice cineva cam ce ar trebui sa fac sa dau jos lateralele carenei de pe codita fara sa am surprize? Sunt prinse doar intr-un surub fiecare? Si inca o chestie, am semnalizatoarele stock, firele de la semnalizatoare sunt trecute prin bratele suportului de la topcase, automat trebuie sa dau jos si semnalizatoarele. Am desfacut un semnalizator, am scos oglinda, am vazut ca in spate vin doua fire infipte in doi pini, am tras putin de un fir, nu a iesit, am zis sa nu fortez. Cum sunt semnalizatoarele? Au firele lor care se unesc undeva pe sub codita cu firele de la instalatia motocicletei? Sau alea de la instalatia motocicletei intra in spatele becului din semnalizator?...sper ca ati inteles ce vreau )) Deci... la coditza ai 8 suruburi din ce imi aduc aminte acum, oricum am sa trec printre toate. Trebuie intai sa da lateralele de sub saua ta si saua(presupun ca stii de sa ca se poate scoate din balamaua aia), apoi => Ai 2 suruburi la amortizoare, M6 cu cheie de 12, nu te teme, daca le desfaci pe alea nu pica nimic, ele se infileteaza in niste bolturi in care stau defapt amortizoarele, desfa cu incredere si ai sa vezi. Apoi manerul, ai 2 suruburi pe laterale si 2 sub sa, tot M6 si cheie de 12, dupa astea mai ai in spate jos in stanga si dreapta stopului 2 suruburi M4 parca care se desfac cu o surubelnita cap cruce. Ridici plasticul coditei, stanga si dreapta simultan intai din fata apoi in spate, ar trebui sa iasa dar in cazul tau s-ar putea sa loveasca in placa de la de prindere de la topcase, caz in care trebuie sa o dai si pe aia jos. Dupa ce ai dat coditza jos, ai sa vezi unde e prins suportul de topcase de cadru. Semnalizarile au 4 mufe in spatele stopului, le desfaci pe alea apoi le scoti prin undertail si voila, sunt libere, poti sa le dai jos cu tot cu suportul de topcase. Succesuri ! Editat Martie 16, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.