Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

(...) eu am parbriz la a mea,dar nu l-am fosolosit,ca o dau in semicarent,si e uratel fata de pur NAKED.

 

In primul rand, CB 500 NU este un "Naked pur sange". Poti sa il faci, daca il modifici. La greu. Este o motocicleta "commuter", de "navetisti". Si asta nu e peiorativ. E o motocicleta buna si fiabila care poate duce 1 sau 2 persoane intr-o excursie de sute de km, la fel cum se poate descurca foarte usor cu acele persoane si in oras.

 

Un "Naked adevarat" (a se observa ghilimelele de rigoare) este o motocicleta "de fite", adesea impractica si a carei scop primar este sa fie un "eye candy" cu care sa iesi "la o cafea".

 

Concluzia care este? Sa nu faci din CB ceea ce nu e. Sa il lasi sa isi faca treaba si sa ii pui parbriz, pentru ca ai numai avantaje (in afara de estetica, lucru subiectiv).

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termenul de naked bike se aplica tuturor motocicletelor necarenate, de strada :

 

"Standards are versatile, general purpose street motorcycles. They are recognized primarily by their upright riding position, partway between the reclining posture of the cruisers and the forward leaning sport bikes. Foot pegs are below the rider and handlebars are high enough to not force the rider to reach far forward, placing the shoulders above the hips in a natural position. Standards are often recommended to beginning motorcyclists due to their flexibility, relatively low cost, and moderate engines.

 

Standards usually do not come with fairings or windscreens, or if they have them, they are relatively small. Standard is often a synonym for naked bike, a term that became popular in the 1990s...."

 

cb500 este un naked in toata regula, nu are nici o treaba cu nici o alta categorie cu toate ca poti face un pic de off-road cu ea fara sa o strici.

a ajuns sa fie favorita navetistilor tocmai pt calitatile ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde ai luat definitia dar, desi e destul de bine conturata, este totusi subiectiva. La fel ca toate definitiile de genul asta. Nu exista vreo definitie exhaustiva. Uite aici cateva exemple care contrazic anumite caracteristici din definitia ta, cu toate ca sunt motociclete cat se poate de Naked:

 

DSC02324.jpg

Bimota_Tesi_3D_2008_02_1024x768.jpg

Ducati_Sport_1000_2005_08_1024x768.jpg

 

Nu vreau sa fiu "gica contra" sau sa incep aici polemici despre clasele motocicletelor. Bottom line-ul e: poti sa pui parbriz fara probleme pe CB-u, ca nu e facuta sa fie aratoasa (asta nu inseamna ca ar fi urata), ci eficace si versatila.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus definitia ca sa arat unde se incadreaza CB-ul pt ca ESTE UN NAKED

 

 

Mesaj completat

cb 750 a fost primul superbike in 1969

acum cand spui superbiket te gandesti la carene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca thunder ( frate-miu ) crede ca toate carenatele sunt ca VFR-ul unui prieten ( motor cu , care a mers si el ), motorul ala are carenele mai departate de cadru ( e motor mai vechi care are carenele in stilul anilor 80 , asa se faceau pe atunci , mai " largi " si protezeaza impotriva vantului inclusiv genunchii. Parerea mea este ca nu toate motoarele sunt asa . Am mers cu cbr 600 ( carenat evident ) vreo 400 si ceva de km si pot sa spun ca, in ceea ce priveste protectia la vant, imi lasa impresia ca este un naked cu parbriz .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia care este? Sa nu faci din CB ceea ce nu e. Sa il lasi sa isi faca treaba si sa ii pui parbriz, pentru ca ai numai avantaje (in afara de estetica, lucru subiectiv).

prea tarziu

si daca tot e un fun bike, atunci o sa fie un street-flat-tracker....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca thunder ( frate-miu ) crede ca toate carenatele sunt ca VFR-ul unui prieten ( motor cu , care a mers si el ), motorul ala are carenele mai departate de cadru ( e motor mai vechi care are carenele in stilul anilor 80 , asa se faceau pe atunci , mai " largi " si protezeaza impotriva vantului inclusiv genunchii. Parerea mea este ca nu toate motoarele sunt asa . Am mers cu cbr 600 ( carenat evident ) vreo 400 si ceva de km si pot sa spun ca, in ceea ce priveste protectia la vant, imi lasa impresia ca este un naked cu parbriz .

 

Nu compara CBR-ul care e facut chipurile pentru viteza cu un touring carenat gen gpz500s, gsx-f, zzr, vfr. Nu toate se comporta la viteza ca un f3.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu o intrebare:

De cand am avut accidentul, acum mai bine de un an jumate, aud un sunet in plus atunci cand accelerez. E posibil sa fie de la carburatoare ? sa se fi desincronizat din cauza accidentului si de acolo sa rezulte si sunetul ?

In rest am verificat tot ce se poate verifica si nu exista nicio sursa externa a sunetului respectiv.

Tot respectul ! asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... aud un sunet in plus atunci cand accelerez...

poti sa fi mai specific, ce fel de sunet? cam din ce zona ti se pare ca se aude si dinalea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt doar murdare nu primeste benzina cum trebuie adica frumos/liniar si se comporta ca atunci cand ramai fara benzina si merge sacadat dac-dac-dac...

daca nu sunt sincronizate iti da rateuri aiurea , cand tragi socul se tureaza anormal...

Mesaj completat

bravo ca vrei sa-ti cunosti motorul

mi-a parut insa rau cand ai zis ca vrei sa-l dai pe un ciopar...

ma bucur insa ca ti-ai revenit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti mi-am facut motorul in sfarsit ... Pana la urma l-am foliat, din punctul de meu de vedere a iesit superb, momentan nu am poze ca doar ce am ajuns acasa :) ... In schimb ma nemultumeste ceva la el, cand l-am ansamblat am turnat cam 1l de benzina in rezervor si l-am clatit de praful lasat de la slefuire, apoi am pus caneaua + restu si l-am pus pe motor, l-a final dupa ce am ansamblat tot motorul am pus cam jumatate de litru de benzina dintr-o canistra(cat sa ajung pana la peco) ... acum sincer habar nu am de calitatea benzinei dar motorul meu nu a mai pornit dupaia, defapt a pornit dar a mers cat mai avea benzina veche in carburatoare. Pana la urma am drenat carburatoarele, am scos bujiile care erau fleasca si le-am uscat, apoi am mai turnat cam 3L de benzina (buna) peste jumatatea aia, am pus tot la loc, am dat cheie, a pornit lejer, apoi am fost la un peco si am mai bagat inca 5L de benzina, problema e ca desi am bagat cam 8L de benzina peste cacatul ala de jumatate de litru care sigur era nasoala, motorul meu tot merge prost, relantiul fluctueaza foarte tare, in ture are uneori ceva goluri mici de putere, e foarte enervant ... in fine stau si ma gandesc, tinand cont ca inainte de asta mergea exemplar, are rost sa ma pun maine sa ii schimb filtrul de aer cu unul nou si sa ii sincronizez carburatoarele, bujiile fiind si ele sau sa o las asa cat sa se consume benzina aia, ma gandesc ca nu fie de la benzina sau de la praful din rezervor, care totusi nu parea a fi mult cand l-am clatit ... nu prea stiu ce sa fac si ma cam roade treaba asta .... pareri ???

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi am patit sa se adune mizerie si apa in carburatoare. am rezolvat dand drumul la benzina din carburatoare. fiecare carburator are un surub care tine loc de" robinet" pt un furtunas care e chiar pe "fundul" carburatorului.

daca dai drumul la ambele suruburi (le desurubezi un pic si atat) apoi pornesti motoru si astepti sa inceapa sa curga benzina si mizeria prin unul din furtunele din manunchiul de sub burta motorului. pune un recipient sub el ca se face balta cand incepe sa curga.

iti dai tu seama cand ai scapat de benzina nasoala...se vede cand e curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi am patit sa se adune mizerie si apa in carburatoare. am rezolvat dand drumul la benzina din carburatoare. fiecare carburator are un surub care tine loc de" robinet" pt un furtunas care e chiar pe "fundul" carburatorului.

daca dai drumul la ambele suruburi (le desurubezi un pic si atat) apoi pornesti motoru si astepti sa inceapa sa curga benzina si mizeria prin unul din furtunele din manunchiul de sub burta motorului. pune un recipient sub el ca se face balta cand incepe sa curga.

iti dai tu seama cand ai scapat de benzina nasoala...se vede cand e curata.

 

Stiu ce inseamna asta :) , asa i-am facut si ieri, stau si ma intreb daca are rost sa ii fac o sincronizare, desi nu cred ca e de aici problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult :)

 

 

Offtopic...vad ca celelalte grupuri de motoretisti se aduna, se intalnesc etc...noi astia din Bucuresti nu ne adunam si noi?

 

 

Si eu intreb acelasi lucru de vreo 3 ani de zile fara rezultate....asa ca am renuntat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[Offtopic, are cineva toba gaurita de aici?

 

 

Sal,

 

Am avut eu , la un moment dat am dat 4 gauri in toba, sincer nu se merita, dupa un am m-am, dus la sudor si le-am sudat, nu merge mai bine mobra, si la drum lung devine obositor zgomotul, parerea mea ca toba din fabrica e ce trebe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toba gaurita mi se pare cea mai mare tampenie pe care o poti face, o toba care sa sune cat de cat mai tare gasesti pe toate drumurile, la un pret decent, chiar e un tip VICK care face cu 150 de lei parca, utilizatorul moto neo (parca asa ii zicea) a avut cb cu toba dinasta pe el, am impresia ca o are de vanzare, daca nu o fi dat-o deja, de aia stock mai ai nevoie la un RAR, una alta ...

I-am dat de cap la CEBEU, gura mamii lor de tzarani (o sa intelegeti mai tarziu la cine ma refer) I-am mai drenat azi o data carburatoarele ca ma dispera, fluctua relantiul ca naiba si de multe ori murea chiar si cu motorul cald, trebuia sa o tin turata peste 1500 de ture ca sa nu moara. Dupa cum ziceam i-am drenat azi carburatoarele cu motorul pornit si cand am drenat la carburatorul din dreptul cilindrului 1 parca mergea motorul mai ok, desi nu avea indeajuns de multa benzina cat sa faca aprinderea bine, apoi cand am drenat la cilindrul 2 a inceput sa mearga din ce in ce mai prost pana a murit, cilindrul 2 il treagea si pe 1 cand asta nu aprindea amestecul, era ciudata rau treaba, aprindea benzina din motor cam 2 data la 2 explozii normale (nici innecata nu era dar nici bine nu mergea), dupa ce am drenat carburile pe rand mi-am dat seama ca problema e din bujii, am desfacut bujiile si ce sa vezi, bujia de la cilindrul 1 avea electrozii aproape lipiti. Cand am pornit-o prima data dupa ce am ansamblat-o cu jumatatea aia de litru de benzin proasta am scos bujiile si le-am ars, intai bujia 1 apoi 2, am ars bujia 1, am lasat-o jos apoi am scos bujia 2, cat timp scoteam bujia un amic de-al unui amic care era in zona a luat bujia unu si calda fiind normal ca a scapat-o jos, atunci nu am observat electrozii si am dat vina de benzina proasta ... in fine ce inseamna sa ai destepti pe langa tine. Una peste alta CB-ul merge brici acum, chiar imi era dor sa stea relanti-ul normal, sa nu fluctueze, imi era dor sa urce si sa coboare din ture frumos ... zboara ce sa mai incolo si incoace :)

 

Am si vreo 2 poze cu cb-ul cum arata acum, doar ca sunt facute cu telefonul si e cam murdarel ca era ud pe jos dimineatza cand am plecat la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...