Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 ... aud un sunet in plus atunci cand accelerez... poti sa fi mai specific, ce fel de sunet? cam din ce zona ti se pare ca se aude si dinalea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 daca sunt doar murdare nu primeste benzina cum trebuie adica frumos/liniar si se comporta ca atunci cand ramai fara benzina si merge sacadat dac-dac-dac... daca nu sunt sincronizate iti da rateuri aiurea , cand tragi socul se tureaza anormal... Mesaj completat bravo ca vrei sa-ti cunosti motorul mi-a parut insa rau cand ai zis ca vrei sa-l dai pe un ciopar... ma bucur insa ca ti-ai revenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Baieti mi-am facut motorul in sfarsit ... Pana la urma l-am foliat, din punctul de meu de vedere a iesit superb, momentan nu am poze ca doar ce am ajuns acasa ... In schimb ma nemultumeste ceva la el, cand l-am ansamblat am turnat cam 1l de benzina in rezervor si l-am clatit de praful lasat de la slefuire, apoi am pus caneaua + restu si l-am pus pe motor, l-a final dupa ce am ansamblat tot motorul am pus cam jumatate de litru de benzina dintr-o canistra(cat sa ajung pana la peco) ... acum sincer habar nu am de calitatea benzinei dar motorul meu nu a mai pornit dupaia, defapt a pornit dar a mers cat mai avea benzina veche in carburatoare. Pana la urma am drenat carburatoarele, am scos bujiile care erau fleasca si le-am uscat, apoi am mai turnat cam 3L de benzina (buna) peste jumatatea aia, am pus tot la loc, am dat cheie, a pornit lejer, apoi am fost la un peco si am mai bagat inca 5L de benzina, problema e ca desi am bagat cam 8L de benzina peste cacatul ala de jumatate de litru care sigur era nasoala, motorul meu tot merge prost, relantiul fluctueaza foarte tare, in ture are uneori ceva goluri mici de putere, e foarte enervant ... in fine stau si ma gandesc, tinand cont ca inainte de asta mergea exemplar, are rost sa ma pun maine sa ii schimb filtrul de aer cu unul nou si sa ii sincronizez carburatoarele, bujiile fiind si ele sau sa o las asa cat sa se consume benzina aia, ma gandesc ca nu fie de la benzina sau de la praful din rezervor, care totusi nu parea a fi mult cand l-am clatit ... nu prea stiu ce sa fac si ma cam roade treaba asta .... pareri ??? Editat Aprilie 2, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 noi am patit sa se adune mizerie si apa in carburatoare. am rezolvat dand drumul la benzina din carburatoare. fiecare carburator are un surub care tine loc de" robinet" pt un furtunas care e chiar pe "fundul" carburatorului. daca dai drumul la ambele suruburi (le desurubezi un pic si atat) apoi pornesti motoru si astepti sa inceapa sa curga benzina si mizeria prin unul din furtunele din manunchiul de sub burta motorului. pune un recipient sub el ca se face balta cand incepe sa curga. iti dai tu seama cand ai scapat de benzina nasoala...se vede cand e curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 noi am patit sa se adune mizerie si apa in carburatoare. am rezolvat dand drumul la benzina din carburatoare. fiecare carburator are un surub care tine loc de" robinet" pt un furtunas care e chiar pe "fundul" carburatorului. daca dai drumul la ambele suruburi (le desurubezi un pic si atat) apoi pornesti motoru si astepti sa inceapa sa curga benzina si mizeria prin unul din furtunele din manunchiul de sub burta motorului. pune un recipient sub el ca se face balta cand incepe sa curga. iti dai tu seama cand ai scapat de benzina nasoala...se vede cand e curata. Stiu ce inseamna asta , asa i-am facut si ieri, stau si ma intreb daca are rost sa ii fac o sincronizare, desi nu cred ca e de aici problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 @GoodKat , nu are nimic, stai calm poate sa iti intre benzina in ulei numai daca ai mobra cazuta jos si gazu deschis/blocat pe deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Nu se scurge. Trebuie să facă vacuum ca benzină să curgă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Mersi mult Offtopic...vad ca celelalte grupuri de motoretisti se aduna, se intalnesc etc...noi astia din Bucuresti nu ne adunam si noi? Si eu intreb acelasi lucru de vreo 3 ani de zile fara rezultate....asa ca am renuntat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) Daca totusi reusiti sa faceti o adunare prin Bucuresti sau prin vecini pe aici, vin cu cea mai mare placere.... Editat Aprilie 3, 2011 de Sir Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 [Offtopic, are cineva toba gaurita de aici? Sal, Am avut eu , la un moment dat am dat 4 gauri in toba, sincer nu se merita, dupa un am m-am, dus la sudor si le-am sudat, nu merge mai bine mobra, si la drum lung devine obositor zgomotul, parerea mea ca toba din fabrica e ce trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Si eu am gaurit toba e ok. Si cind sa ne vedem ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Cu toba gaurita mi se pare cea mai mare tampenie pe care o poti face, o toba care sa sune cat de cat mai tare gasesti pe toate drumurile, la un pret decent, chiar e un tip VICK care face cu 150 de lei parca, utilizatorul moto neo (parca asa ii zicea) a avut cb cu toba dinasta pe el, am impresia ca o are de vanzare, daca nu o fi dat-o deja, de aia stock mai ai nevoie la un RAR, una alta ... I-am dat de cap la CEBEU, gura mamii lor de tzarani (o sa intelegeti mai tarziu la cine ma refer) I-am mai drenat azi o data carburatoarele ca ma dispera, fluctua relantiul ca naiba si de multe ori murea chiar si cu motorul cald, trebuia sa o tin turata peste 1500 de ture ca sa nu moara. Dupa cum ziceam i-am drenat azi carburatoarele cu motorul pornit si cand am drenat la carburatorul din dreptul cilindrului 1 parca mergea motorul mai ok, desi nu avea indeajuns de multa benzina cat sa faca aprinderea bine, apoi cand am drenat la cilindrul 2 a inceput sa mearga din ce in ce mai prost pana a murit, cilindrul 2 il treagea si pe 1 cand asta nu aprindea amestecul, era ciudata rau treaba, aprindea benzina din motor cam 2 data la 2 explozii normale (nici innecata nu era dar nici bine nu mergea), dupa ce am drenat carburile pe rand mi-am dat seama ca problema e din bujii, am desfacut bujiile si ce sa vezi, bujia de la cilindrul 1 avea electrozii aproape lipiti. Cand am pornit-o prima data dupa ce am ansamblat-o cu jumatatea aia de litru de benzin proasta am scos bujiile si le-am ars, intai bujia 1 apoi 2, am ars bujia 1, am lasat-o jos apoi am scos bujia 2, cat timp scoteam bujia un amic de-al unui amic care era in zona a luat bujia unu si calda fiind normal ca a scapat-o jos, atunci nu am observat electrozii si am dat vina de benzina proasta ... in fine ce inseamna sa ai destepti pe langa tine. Una peste alta CB-ul merge brici acum, chiar imi era dor sa stea relanti-ul normal, sa nu fluctueze, imi era dor sa urce si sa coboare din ture frumos ... zboara ce sa mai incolo si incoace Am si vreo 2 poze cu cb-ul cum arata acum, doar ca sunt facute cu telefonul si e cam murdarel ca era ud pe jos dimineatza cand am plecat la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Eu incerc sa le schimb inainte sa opresc. Si nu toate deodata, ci cate una, dar rapid. Chestia cu blocatul e normala, sau cel putin si la mine e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Ne-om intani, sigur, doar ca eu am niste MICI probleme la motor si trebuie sa le rezolv inainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Ne-om intani, sigur, doar ca eu am niste MICI probleme la motor si trebuie sa le rezolv inainte... Mai esact ? ce probleme ai ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Sa imi ziceti si mie cand va intalniti ...ca anul trecut doar cu un user m-am intalnit ,vlad ,numai ca acum am alt "moped". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Va propun eu ceva, haideti sa ne intalnim sambata asta la "Salonul de Motociclete, Accesorii si Echipamente" la Complexul ROMAERO. E un punct de start zic eu...ne clatim ochii pe acolo si dupa mergem pana la bikers otopeni si bem o apa plata cu lamaie Ce ziceti ? amatori ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca va hotarati mai multi poate dau si eu o fuga, asa ca de inceput de sezon, mi-ar place un drum asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca va hotarati mai multi poate dau si eu o fuga, asa ca de inceput de sezon, mi-ar place un drum asa ... Eu ma duc oricum, deci daca mai sunt amatori, ne vedem la ROMAERO sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salutare tuturor, Sunt un proaspat posesor de CB 500 CUP ('98) care incearca sa se bucure de ce poate sa ofere aceasta motocicleta, insa problemele nu m-au ocolit . Acum vreo saptamana mobra n-am mai vrut sa porneasca...si m-am gandit ca bateria "a decedat". Am reincarcat bateria si totul parea in regula, a plecat la sfert. Dupa 2 zile de mers am avut aceeasi patanie...n-a mai vrut sa porneasca decat impinsa. Am doua variante..bateria sa fie moarta de tot...cu toate ca la rece (fara motor pornit) imi da voltak de 11.99... ori sa fie releul stricat ..pentru ca pornita nu imi da valoare mai mare de 13. Voi ce parere aveti? Multumesc anticipat si ne vedem la smaeb (sau pe traseu domnilor!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Este posibil sa fie releul defect si bateria lesinata sau doar una dintre ele...ai verificat bujiile? Nu porneste nici impinsa? Impinsa porneste fara chin ... o sa pun maine o alta baterie pe el si sa vad daca imi face probleme dupa cateva zile de mers. Daca da...atunci..soarta...imi trebe releu. Ufff...ce ma supara ca vine sezonul vremea frumoasa peste mine si o vroiam gata de drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Eh lasa, hai nu te supara ca nu e un capat de lume, primavara doar a inceput . Pune si tu poze cu motoreta sa o vedem si noi. Gata am facut cateva cadre...mai multe cand o sa o curat cum trebe! Anyway..revenind la postul initial...daca aveti sfaturi/recomandari catre magazine piese..please feel free to help!!! Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Gata am facut cateva cadre...mai multe cand o sa o curat cum trebe! Anyway..revenind la postul initial...daca aveti sfaturi/recomandari catre magazine piese..please feel free to help!!! Multam Frumusica ! model din '97 ca a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Junioruenjoyz Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Frumusica ! model din '97 ca a mea He he, chiar... same color ..pai sa o pun la punct si poate ne strangem la un pahar de zumzait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Noroc. De cunoscut deja ma stiti cat de cat, si pe mine si pe motorul meu (CB 500 din 96) Ma lansez si eu cu o intrebare: merg in trafic si mi se incinge foarte tare motorul... pana ajunge acul indicatorului aproape de Hot, la scala si in plus pe jos, pe la tuburile de evacuare (nu stiu exact pe la care) scoate un abur alb, gros si destul de urat mirositor... cam seamana la miros cu cauciucul incins, dar poate doar mi se pare. Nu stiu exact de unde scoate, eram cu casca in cap si nu am reusit sa imi dau seama. Ideea este ca maine dimineata vreau sa schimb lichidul de racire si am inteles ca nu poate fi realimentat radatorul decat prin deschiderea de sub rezervor. Daca tot ajung acolo, as vrea sa verific si termostatul. Stie cineva CUM ANUME se verifica termostatul la Honda? Am citit pe undeva ca se fierbe in apa, dar nu as vrea sa gresesc/ S-a mai lovit cineva de problema asta pana acum? Multumesc, asfalt cat mai uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.