DeepSky Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 salut, suna stupid, dar vineri plec spre Germania si ma gandeam sa va cer sfatul la modul general, si mai ales lucruri la care tre sa ai grija d.p.d.v mecanic pentru o excursie de genu asta: - Am bagat motoru in service pt revizie generala si schimb de ulei. - Deocamdata am spray lant si spray pana. - Urmeaza sa improvizez o mini-trusa de scule. Ce sa pun acolo? Imbusuri ca d-alea am, banda adeziva si sarma (pt improvizatii - sper sa nu fie nevoie), chei...care sunt cele mai folosite? (ca nu prea am de unde sa aleg). - Nu am inca un cablu de ambreiaj si bec de rezerva. Sper sa gasesc la magazine... - ce mai trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 ÂŞtiu că n-are legătură cu ce ai întrebat dar, câți kilometri o să faci? Eu am pe motoretă cheie mică cu clichet Âşi multe tubulare, chei de 8-9, 10-12 (Âşi fixă Âşi inelară), fixă de 14-17, cheie pentru piulița axului roții spate, Âşurubelniță cu cap interschimbabil, patent, imbusuri cât mai multe pentru că oricum nu ocupă mult loc. Foarte bun e kitul de pană. Eu n-am reuÂşit nici până acum să-mi iau dar promit cu prima ocazie când o să rămân în drum o să-mi cumpăr:D Poți să iei Âşi o sufă destul de groasă Âşi lungă pe care să pui de acasă un Âşurub cu piuliță Âşi două Âşeibi. La nevoie poți folosi Âşurubul ca al doilea butoiaÂş. Pe motocicletă mai e Âşi cablul de accelerație. DeÂşi Âşansele sunt mici să se rupă cel de la accelerație e mai bine să ai o astfel de Âşufă ea putând fi folosită Âşi la abreaj Âşi la accelerație, cu mici improvizații. Dacă ai trusa originală e perfectă. Deobicei acoperă destul de multe scule ce le poți folosi în caz că rămâi cu motoreta în drum. Eu aÂş lua o cheie Âşi 2 bujii, preventiv, oricum nu ocupă mult loc Âşi cb-ul are ceva loc sub Âşa. M-a ajutat odată la 2t când s-a dus bujia să nu rămân în drum. La 2t mai aveam Âşi un furtun în caz că rămâneam fără ulei sau benzină să pot trage din alt rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 GoodKat, daca schimbi toba ar trebui sa reglezi carburatia in functie de noua evacuare (reglaj + sincronizare de carburi). Asta daca e cumva alta toba decat cea stock. Daca acum ai stock si o vei inlocui tot cu una stock, nu ar mai trebui sa faci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibiscus Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Va salut a schimbat cineva recent lantul de distributie la cb 500 ? Si daca da cam care ar fi costurile pieselor? Daca momentan bate doar la rece si relanti as mai putea merge cu ea 1000 km? sau pun in pericol si alte piese? Va multumesc anticipat! Editat Martie 22, 2011 de Tibiscus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Va salut a schimbat cineva recent lantul de distributie la cb 500 ? Si daca da cam care ar fi costurile pieselor? Daca momentan bate doar la rece si relanti as mai putea merge cu ea 1000 km? sau pun in pericol si alte piese? Va multumesc anticipat! nu schimba lantul pt ca de obicei cedeaza intinzatorul. costa in jur de 3 milioane dar nu trebuie sa desfaci motorul. cati km are motocicleta? daca vrei sa schimbi lantul ca sa ajungi la el desfaci complet motorul si nu e usor ba e chiar costisitor pt ca ajungi sa schimbi toate garniturile din interior si te costa minim 3 milioane un set ieftin de pe ebay. in mod normal un "gasket set" ajuge cam pe la 100 euro... intinzatorul are si el o garnitura care daca o iei separat costa cam 30 lei. nu-ti face griji, mai poti merge inca 1000 km lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Salut oameni, cred ca o sa schimb uleiul, am primit o oferta la un ulei motorex 15w50, e bun pentru honda cb 500? Are vro relevanta daca bag full sintetic sau semi? Fiind incepator si mergand in oras mai mult si putin mai turat cu a doua in anumite portiuni ca sa am frana de motor cred ca este mai bun 15w50 momentan decat 10w40. Nu aruncati cu pietre, imi dau si eu cu parerea. avand in vedere ca in manual scrie ca uleiul recomandat este 10W30, mi se pare cam exagerat sa pui 15W50 Editat Martie 22, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut frati CB-isti, azi am iesit prima oara cu motoreta am facut vro 40 si ceva de km prin "minunatul Bucuresti"...am culcat motoreta la 2-3 la ora pe niste nisip cand am vrut sa intorc, am lasat-o usor jos ca ma durea inima...si spatele ) ...pagube? cam nimic, doar toba zgariata si 2 mm infundata spre galerie, toba care o sa zboare cat mai curand de pe motoreta, o pun numa cand ma mai duc la itp cu ea...acu intrebare intrebatoare, gasesc o toba ceva pana in 200 de lei? De la o alta motocicleta sau "custom". voi aveti altceva pe motor? Ce implica o toba noua? Unii ziceau ca trebuie facut nush ce dyno la motor. Ca veni vorba...de ce uleiul Repsol e asa de ieftin comparativ cu Motul? Salut , in legatura cu toba uite aci http://www.pro-bike.ro/forums/topic/70212-tobe-ieftine/ poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 ÂŞtiu că n-are legătură cu ce ai întrebat dar, câți kilometri o să faci? Eu am pe motoretă cheie mică cu clichet Âşi multe tubulare, chei de 8-9, 10-12 (Âşi fixă Âşi inelară), fixă de 14-17, cheie pentru piulița axului roții spate, Âşurubelniță cu cap interschimbabil, patent, imbusuri cât mai multe pentru că oricum nu ocupă mult loc. Foarte bun e kitul de pană. Eu n-am reuÂşit nici până acum să-mi iau dar promit cu prima ocazie când o să rămân în drum o să-mi cumpăr:D Poți să iei Âşi o sufă destul de groasă Âşi lungă pe care să pui de acasă un Âşurub cu piuliță Âşi două Âşeibi. La nevoie poți folosi Âşurubul ca al doilea butoiaÂş. Pe motocicletă mai e Âşi cablul de accelerație. DeÂşi Âşansele sunt mici să se rupă cel de la accelerație e mai bine să ai o astfel de Âşufă ea putând fi folosită Âşi la abreaj Âşi la accelerație, cu mici improvizații. Dacă ai trusa originală e perfectă. Deobicei acoperă destul de multe scule ce le poți folosi în caz că rămâi cu motoreta în drum. Eu aÂş lua o cheie Âşi 2 bujii, preventiv, oricum nu ocupă mult loc Âşi cb-ul are ceva loc sub Âşa. M-a ajutat odată la 2t când s-a dus bujia să nu rămân în drum. La 2t mai aveam Âşi un furtun în caz că rămâneam fără ulei sau benzină să pot trage din alt rezervor. merci de sfaturi! 1500 la dus, dar planuiesc sa ma si intorc si sa mai fac si ceva ture. La intoarcere poate o sa am ceva trusa speciala, dar acum improvizez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Te incurci singur in probleme imaginare, motorul nu are nimic, asfalt si benzina sa ii dai, astea sunt nimicuri. Treaba cu neutralul care clipeste ... nu stiu cum poti sa stai tu cu ochii in bord cand mergi cu motorul cat sa urmaresti becul ala, mie nu imi face asa, cel putin nu am observat eu, depinde mult si cat de repede si hotarat schimbi. Iar cu saritul, daca nu ii dai hotarat a 2-a se mai intampla si asta uneori, nimic de speriat ... sa o duci cu a 1-a pana in limitare si cand vrei sa schimbi a 2-a daca nu ii dai hotarat rau nu iti intra si sare in neutral, atunci ai sfeclito, tre sa astepti sa scada turatia motorului si sa incetinesti altfel face cutia ca toti dracii, daca nu ai prinso din prima nu mai ai sanse, e ceva gen "Once in a lifetime" Editat Martie 23, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) Aia cu intratu in Neutral mi s-a intamplat de doua ori in 2 minute, apoi nu s-a mai intamplat nimic, totul a mers ok.Mesaj completat La ce te referi cand spui "pana in limitare" ? Pana in rosu? Pana ajunge pe rosu si nu se mai tureaza. Editat Martie 23, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 CLANCul ăla se aude Âşi la mine când îmi cade relanteul în baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) CLANCul ăla se aude Âşi la mine când îmi cade relanteul în baie. De aia mergi tu fara busonul de la baia de ulei la motor, ca sa iasa relantiul afara ? Editat Martie 23, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salut thunder, spune-mi si mie o chestie, langa galerie, aproape de finala este un manunchi de furtunase si unul dintre ele are un bulon la capat. Ala este furtunul de drenaj al carterului. Am auzit ca trebuie aerisit carterul, ce mai exact inseamna aceasta aerisire si ce ar trebui sa se scurga pe furtunasul ala? Trebuie inlocuit ceva daca aerisesti carterul? Ala e de la filtru de aer ... tre sa ii mai scoti capacul din cand in cand ca sa se mai scurga uleiul din filtru de aer. Treaba cu carterul ... e prima oara cand aud si mi se pare o tampenie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 GoodKat ce o fost in capu tau cand ai mers in barlogu ursului sa le zici ca vrei sa dai motoru tau pe un chopper? cum sa dai cb 500 pe virago, fie el si de 535, sau pe en 500? si mai ajunge mucosu ala cu en 500 sa iti faca motoru polizor? daca sti cum sa il folosesti e un motor cool, daca il aranjezi un pic, dar nu bling bling e chiar rock, si de inveti sa te dai bine, pe curbe poti sa faci sportivele. drumu de la resita pana in anina, eu pe cb 500 cu tot cu nevasta in spate am fumat tot, de la cbr 600 pana la bmw sportiva-boxer, am ajuns cu 15 minute inainte tuturor(din grupu nostru). aci prin londra ma misc cel mai lejer prin trafic, nici o sportiva sau chopper nu se tine de mine (aia u supermoto nu se pun, aia au cu ce). si sunt zile in care fac 10 -15 km doar printre cozi si randuri de masini. e asa de fun de condus ca e cea mai folosita motocicleta de catre firmele de curierat. de aia sunt considerate si asa de comune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 ... eu pe cb 500 cu tot cu nevasta in spate am fumat tot, de la cbr 600 pana la bmw sportiva-boxer, am ajuns cu 15 minute inainte tuturor(din grupu nostru)... ba da-o dracu...de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) Pe curbe nu prea ai rival cu CB-u...decat Hornet zic eu...poate ma insel :-?? Diversion , Bandit etc etc Editat Martie 24, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 ba da-o dracu...de treaba e asa de greu de crezut? sunt vreo doi pe forum prin timisoara care pot confirma lucrul asta ca doar eram in gasca exista si poze de la iesirea aia Arpi din Timisoara era in spatele nostru, cu cbr 600 si el cu pasager si nu a reusit sa ne depaseasca daca ar citi asta ar confirma fara indoiala spusele lui @Ice-Man si daca tot am intrat in discutia asta, era vb de fostul nostru cb din 1994, nemodificat. actualul e si mai si.... Mesaj completat Incep si eu ca choperistii Tu du-te la forumul tau )) Ce cauti in forumul meu? (Glumesc bineinteles) Ce ai enumerat tu e tot naked...iar Ice a spus numai carenate/enduro stai tu linistit ca face si alte nakeduri pe curbe. ca in linie dreapta nu se pune, banditul avand in jur de 70 de cai si diversionul la fel. avantajul cb-ului in fata lor e greutatea redusa daca vrei un motor care sa rupa tot, iti iei un sv 650. MCN l-a bagat in top 10 motoare pt track-days- adica rupe pe pista(evident si pe curbe), dar fiind topic pt cb nu se pune, deci tot cb-ul e mai tare ca e la mama lui pe topic..nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) Incep si eu ca choperistii )) Tu du-te la forumul tau )) Ce cauti in forumul meu? (Glumesc bineinteles) Ce ai enumerat tu e tot naked...iar Ice a spus numai carenate/enduro Eu ma refeream la postul tau unde ziceai ca CB-ul nu are rival decat Hornet-ul ...eu am mai completat cu Diversion , Bandit dar discutiile astea la un "adica" sunt irelevante , vine unu mai cu c.o.a.i.e si o viroaga de 250 si te m.u.i.e.s.t.e orice moto ai avea! Ride Safe! Editat Martie 24, 2011 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Eu pe curbe fac un vfr lejer, dar in linie dreapta s-a dus ... Mesaj completat Diversion , Bandit etc etc Mai ales diversionul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Eu pe curbe fac un vfr lejer, dar in linie dreapta s-a dus ...Mesaj completat Mai ales diversionul ala ce-l mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 aloha! am si eu o dilema: dupa iarna CB-ul meu haraie..ca un chopper. Cand am bagat-o la somn a fost OK, cand s-a trezit - bujie & batterie - pac-pac. le-am schimbat pe astea - da' merge cam harait si tremura mai tare ca'nainte. in principal in viteze sub 80/90 - turatii sub 7000. la viteze mai mari parca trece. N-am apucat inca sa-i schimb uleiul + filtrul de ulei/aer, De asemenea poate fii de la benzina care a ramas peste iarna in rezervor? Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 aloha! am si eu o dilema: dupa iarna CB-ul meu haraie..ca un chopper. Cand am bagat-o la somn a fost OK, cand s-a trezit - bujie & batterie - pac-pac. le-am schimbat pe astea - da' merge cam harait si tremura mai tare ca'nainte. in principal in viteze sub 80/90 - turatii sub 7000. la viteze mai mari parca trece. N-am apucat inca sa-i schimb uleiul + filtrul de ulei/aer, De asemenea poate fii de la benzina care a ramas peste iarna in rezervor? Idei? Nu stiu exact la ce te referi cu harait ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 harait = zgomotul motorului. Cum sa explic...inainte era un zgomot mai lin, tot timpul aceeasi nota. acum parca's 2 zgomote diferite ca intensitate/tonalitate, foarte aproape una de alta dar totusi distincte. parca ar fi defazate exploziile celor 2 cilindri incat sa se auda puuuutin separat or smth - si se aude (in succesiune f.f. rapida - explozie-explozie -explozie samd.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Carburatoare desincronizate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Carburatoare desincronizate ? Sigur merge in toate pistoanele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.