Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

AM o problema +o intrebare ,nu stiu ce presiune este necesara pe roata spate ,respectiv fata????

Si problema cu semnalizatorul nu mai functioneaza pe partea dreapta iar pe stanga doar uneori...asta doar de ieri,

(din blocu de lumini) sa pun ceva sprei de contact sau ce ma sfatuiti sa fac.

Editat de cipi_sb_honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

AM o problema +o intrebare ,nu stiu ce presiune este necesara pe roata spate ,respectiv fata????

Si problema cu semnalizatorul nu mai functioneaza pe partea dreapta iar pe stanga doar uneori...asta doar de ieri,

(din blocu de lumini) sa pun ceva sprei de contact sau ce ma sfatuiti sa fac.

2 bar pe fata si 2,25 pe spate (2,50 cu pasager), acestea sunt valorile din manual.

Legat de semnale, verifica mai intai contactele, asa cum ti s-a sugerat mai sus, daca tot nu merge mai bine cauti un electrician sa-ti verifice tot circuitul semnalelor; de vina pot fi cablurile, comutatorul de pe ghidon sau releul insusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactele din interiorul semnalizatoarelor am rezolvato anu trecut cu vasilina si cositor la electrician .Acum am probleme la blocul de semnalizare ,din maneta nu se mai face contact cand dau pe semnalizare dreapta si pe stanga daca o apas de mai multe ori .Magandeam sa dau cu putin sprei de contact ,nu stiu daca ajuta .

Editat de cipi_sb_honda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactele din interiorul semnalizatoarelor am rezolvato anu trecut cu vasilina si cositor la electrician .Acum am probleme la blocul de semnalizare ,din maneta nu se mai face contact cand dau pe semnalizare dreapta si pe stanga daca o apas de mai multe ori .Magandeam sa dau cu putin sprei de contact ,nu stiu daca ajuta .

 

Ajuta chiar foarte mult :)

Mesaj completat

intrebare stupida, parbriz la CB ai incercat? :baldy:

Am incercat dar nu se comapara, una gandita din fabrica cu parbriz altfel e la vant si vitezape cand cb-ul cu parbriz e fix pix, doar sa pui un parbriz imens gen touring, dar ala actioneaza si ca vela + ca eu nu vreau doar protectie la vant ci si ceva mai multa putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai am venit din atelier. mi-am taiat sub-frame-ul, am pozitionat saua de street triple, totul e frumos sudat, modificat, a ramas doar sa fixez suportul de numar...din pacate nu am reusit astazi din cauza ca am scapat un V-max pe mana stanga. am o gaura in palma cat o zi de post. macar am reusit sa pornim motoru de V-max dupa ce am facut un rebuild complet si asta cu o singura mana...

o sa pun poze cu cb-ul maine seara, arata exact cum vroiam eu.

o sa fie flat-tracker style modern.

Mesaj completat

ps: cel mai frumos e sa iei vantu' in piept, ca un barbat, pussies :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajuta chiar foarte mult :)

Mesaj completat

 

Am incercat dar nu se comapara, una gandita din fabrica cu parbriz altfel e la vant si vitezape cand cb-ul cu parbriz e fix pix, doar sa pui un parbriz imens gen touring, dar ala actioneaza si ca vela + ca eu nu vreau doar protectie la vant ci si ceva mai multa putere.

 

vreau doar sa fac o precizare: cred ca un parbriz rezonabil ca dimensiuni oricum e mai aerodinamic decat fara, deci nu cred ca are o mare legatura...

acum ca vrei motor mai mare, asta inteleg. Si eu sper sa trec pe un touring mai mare candva...desi tocmai ce-am facut peste 500 km/zi fara sa am ce sa reprosez CB-ului :baldy:

 

@Ice-Man: eu de cand am iesit pe o vreme cu vant puternic si abia reuseam sa ma tin de ghidon m-am convins ca parbrizul e bun...Dupa o perioada, am avut un moment cand l-am dat jos, si aceeasi poveste: chin sa ma tin de ghidon desi n-am mers cu viteza. Daca mergi prin oras, ok, dar daca mergi pe-afara...e mult mai confortabil si practic cu

Editat de DeepSky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

glumeam la faza cu pussies

am avut si eu un parbriz puig dinala negru si abia l-am folosit.

e o diferenta cu el dar nu prea mare

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) eu am parbriz la a mea,dar nu l-am fosolosit,ca o dau in semicarent,si e uratel fata de pur NAKED.

 

In primul rand, CB 500 NU este un "Naked pur sange". Poti sa il faci, daca il modifici. La greu. Este o motocicleta "commuter", de "navetisti". Si asta nu e peiorativ. E o motocicleta buna si fiabila care poate duce 1 sau 2 persoane intr-o excursie de sute de km, la fel cum se poate descurca foarte usor cu acele persoane si in oras.

 

Un "Naked adevarat" (a se observa ghilimelele de rigoare) este o motocicleta "de fite", adesea impractica si a carei scop primar este sa fie un "eye candy" cu care sa iesi "la o cafea".

 

Concluzia care este? Sa nu faci din CB ceea ce nu e. Sa il lasi sa isi faca treaba si sa ii pui parbriz, pentru ca ai numai avantaje (in afara de estetica, lucru subiectiv).

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termenul de naked bike se aplica tuturor motocicletelor necarenate, de strada :

 

"Standards are versatile, general purpose street motorcycles. They are recognized primarily by their upright riding position, partway between the reclining posture of the cruisers and the forward leaning sport bikes. Foot pegs are below the rider and handlebars are high enough to not force the rider to reach far forward, placing the shoulders above the hips in a natural position. Standards are often recommended to beginning motorcyclists due to their flexibility, relatively low cost, and moderate engines.

 

Standards usually do not come with fairings or windscreens, or if they have them, they are relatively small. Standard is often a synonym for naked bike, a term that became popular in the 1990s...."

 

cb500 este un naked in toata regula, nu are nici o treaba cu nici o alta categorie cu toate ca poti face un pic de off-road cu ea fara sa o strici.

a ajuns sa fie favorita navetistilor tocmai pt calitatile ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de unde ai luat definitia dar, desi e destul de bine conturata, este totusi subiectiva. La fel ca toate definitiile de genul asta. Nu exista vreo definitie exhaustiva. Uite aici cateva exemple care contrazic anumite caracteristici din definitia ta, cu toate ca sunt motociclete cat se poate de Naked:

 

DSC02324.jpg

Bimota_Tesi_3D_2008_02_1024x768.jpg

Ducati_Sport_1000_2005_08_1024x768.jpg

 

Nu vreau sa fiu "gica contra" sau sa incep aici polemici despre clasele motocicletelor. Bottom line-ul e: poti sa pui parbriz fara probleme pe CB-u, ca nu e facuta sa fie aratoasa (asta nu inseamna ca ar fi urata), ci eficace si versatila.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus definitia ca sa arat unde se incadreaza CB-ul pt ca ESTE UN NAKED

 

 

Mesaj completat

cb 750 a fost primul superbike in 1969

acum cand spui superbiket te gandesti la carene

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca thunder ( frate-miu ) crede ca toate carenatele sunt ca VFR-ul unui prieten ( motor cu , care a mers si el ), motorul ala are carenele mai departate de cadru ( e motor mai vechi care are carenele in stilul anilor 80 , asa se faceau pe atunci , mai " largi " si protezeaza impotriva vantului inclusiv genunchii. Parerea mea este ca nu toate motoarele sunt asa . Am mers cu cbr 600 ( carenat evident ) vreo 400 si ceva de km si pot sa spun ca, in ceea ce priveste protectia la vant, imi lasa impresia ca este un naked cu parbriz .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia care este? Sa nu faci din CB ceea ce nu e. Sa il lasi sa isi faca treaba si sa ii pui parbriz, pentru ca ai numai avantaje (in afara de estetica, lucru subiectiv).

prea tarziu

si daca tot e un fun bike, atunci o sa fie un street-flat-tracker....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca thunder ( frate-miu ) crede ca toate carenatele sunt ca VFR-ul unui prieten ( motor cu , care a mers si el ), motorul ala are carenele mai departate de cadru ( e motor mai vechi care are carenele in stilul anilor 80 , asa se faceau pe atunci , mai " largi " si protezeaza impotriva vantului inclusiv genunchii. Parerea mea este ca nu toate motoarele sunt asa . Am mers cu cbr 600 ( carenat evident ) vreo 400 si ceva de km si pot sa spun ca, in ceea ce priveste protectia la vant, imi lasa impresia ca este un naked cu parbriz .

 

Nu compara CBR-ul care e facut chipurile pentru viteza cu un touring carenat gen gpz500s, gsx-f, zzr, vfr. Nu toate se comporta la viteza ca un f3.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu o intrebare:

De cand am avut accidentul, acum mai bine de un an jumate, aud un sunet in plus atunci cand accelerez. E posibil sa fie de la carburatoare ? sa se fi desincronizat din cauza accidentului si de acolo sa rezulte si sunetul ?

In rest am verificat tot ce se poate verifica si nu exista nicio sursa externa a sunetului respectiv.

Tot respectul ! asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... aud un sunet in plus atunci cand accelerez...

poti sa fi mai specific, ce fel de sunet? cam din ce zona ti se pare ca se aude si dinalea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt doar murdare nu primeste benzina cum trebuie adica frumos/liniar si se comporta ca atunci cand ramai fara benzina si merge sacadat dac-dac-dac...

daca nu sunt sincronizate iti da rateuri aiurea , cand tragi socul se tureaza anormal...

Mesaj completat

bravo ca vrei sa-ti cunosti motorul

mi-a parut insa rau cand ai zis ca vrei sa-l dai pe un ciopar...

ma bucur insa ca ti-ai revenit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti mi-am facut motorul in sfarsit ... Pana la urma l-am foliat, din punctul de meu de vedere a iesit superb, momentan nu am poze ca doar ce am ajuns acasa :) ... In schimb ma nemultumeste ceva la el, cand l-am ansamblat am turnat cam 1l de benzina in rezervor si l-am clatit de praful lasat de la slefuire, apoi am pus caneaua + restu si l-am pus pe motor, l-a final dupa ce am ansamblat tot motorul am pus cam jumatate de litru de benzina dintr-o canistra(cat sa ajung pana la peco) ... acum sincer habar nu am de calitatea benzinei dar motorul meu nu a mai pornit dupaia, defapt a pornit dar a mers cat mai avea benzina veche in carburatoare. Pana la urma am drenat carburatoarele, am scos bujiile care erau fleasca si le-am uscat, apoi am mai turnat cam 3L de benzina (buna) peste jumatatea aia, am pus tot la loc, am dat cheie, a pornit lejer, apoi am fost la un peco si am mai bagat inca 5L de benzina, problema e ca desi am bagat cam 8L de benzina peste cacatul ala de jumatate de litru care sigur era nasoala, motorul meu tot merge prost, relantiul fluctueaza foarte tare, in ture are uneori ceva goluri mici de putere, e foarte enervant ... in fine stau si ma gandesc, tinand cont ca inainte de asta mergea exemplar, are rost sa ma pun maine sa ii schimb filtrul de aer cu unul nou si sa ii sincronizez carburatoarele, bujiile fiind si ele sau sa o las asa cat sa se consume benzina aia, ma gandesc ca nu fie de la benzina sau de la praful din rezervor, care totusi nu parea a fi mult cand l-am clatit ... nu prea stiu ce sa fac si ma cam roade treaba asta .... pareri ???

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi am patit sa se adune mizerie si apa in carburatoare. am rezolvat dand drumul la benzina din carburatoare. fiecare carburator are un surub care tine loc de" robinet" pt un furtunas care e chiar pe "fundul" carburatorului.

daca dai drumul la ambele suruburi (le desurubezi un pic si atat) apoi pornesti motoru si astepti sa inceapa sa curga benzina si mizeria prin unul din furtunele din manunchiul de sub burta motorului. pune un recipient sub el ca se face balta cand incepe sa curga.

iti dai tu seama cand ai scapat de benzina nasoala...se vede cand e curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noi am patit sa se adune mizerie si apa in carburatoare. am rezolvat dand drumul la benzina din carburatoare. fiecare carburator are un surub care tine loc de" robinet" pt un furtunas care e chiar pe "fundul" carburatorului.

daca dai drumul la ambele suruburi (le desurubezi un pic si atat) apoi pornesti motoru si astepti sa inceapa sa curga benzina si mizeria prin unul din furtunele din manunchiul de sub burta motorului. pune un recipient sub el ca se face balta cand incepe sa curga.

iti dai tu seama cand ai scapat de benzina nasoala...se vede cand e curata.

 

Stiu ce inseamna asta :) , asa i-am facut si ieri, stau si ma intreb daca are rost sa ii fac o sincronizare, desi nu cred ca e de aici problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...