Chivu Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Eu am avut iridium pe 2t, are un prieten pe 125 4t 2v Âşi îi merge lafel ca Âşi cu cele normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Din cate stiu eu diferenta dintre CR9 si CR8 e temp de functionare : 9-le functioneaza f bine si la temp mari,unde 8-ul o da in diverse.E recomandat pt motoarele de performanta care se ridica in ture multe.Dupa parerea mea ai dat niste bani in plus degeaba,sunt total nefolositoare in cazul CB-ului,insa efecte adverse nu cred sa aiba,nu ar avea de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Siiii ... cu ce va mai laudati ??? Eu am scos consum la cb de 4,5 mers 120-160 cu prietena, topcase si sidecase textile ... in rest mai nimic, in ultima perioada am mers numai cu ECTO si merge de rupe asfaltul in schimb tot vreau ceva cu protectie mai buna la vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Eu spun ca e absolut normal si ca Cesar are dreptate. E intr-adevar de la lantul de transmisie care sare peste 1-2 dinti pe foaie/pinion. Stai calm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Thunder, zi-mi si mie te rog de unde ai luat anvelopele tale. Salut oameni ce mai e pe la voi? Eu am mers zilele astea pe ploaie, singurul neajuns e ca am murdarit motocicleta :-<. Am si eu o intrebare, daca bruscati frana spate, astfel incat sa nu se blocheze cauciucul dar sa fie pe aproape, se aude un zgomot ca de tacanit de lant/cutie de viteze cam asa. Un baiat de aici mi-a zis ca la el nu se aude nimic, Cesar, mecanicul de pe forum mi-a zis ca e normal, e zgomot provocat de lantul de transmisie si ca se aude la toate motoretele. Voi ce spuneti? Salut, anvelopele le-am luat de unde lucrez eu, sunt aduse de pe un site, m-am uitat acum, nu mai au maxxis, cele mai ieftine par a fi continental-urile, am gasit de spate la conti twist la 80 de euro iar fatza am gasit pirelli diablo la 91 de euro. Sincer mi se par cam cam ... cel de spate e cat de cat un deal ok, dar fatza e scumpa. Eu am dat 125 de euro pe set Maxxis promaxx. E foarte normala treaba cu zgomotul la franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Am inteles, nu stau bine cu banii, tot in jurul la 100-120 de eur ma gandeam si eu sa gasesc ceva...am gasit un site care au anvelope destul de bune la pret din ce vad dar nu stiu exact ce sa aleg, imi poti da o mana de ajutor? www.anvelopemoto.eu (PENTRU MODERATORII CARE VOR SA DEA WARN->NU ESTE RECLAMA) Intradevar au preturi bune, dar dintre toate aleaeu mi-as lua asta pt fatza si asta pt spate , astea mi se par mie cele mai ok ... am vazut ca au si metzeler lasertec, am avut si mi se par de cacao; hidenau-rile mi se par iar de cacao, atat calitatea gumei cat si finisajele, parca sunt cauciucuri chinezesti de bazar; am vazut ca au su schwalbe, nu am probat si nici nu am vazut dar am auzit ca sunt bunicei, la pretul ala ... isi merita banii din plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) @ GoodKat : Aa,pai daca sunt moca,sunt si mai bune bujiile .Stai linistit,nu o sa ai nici o problema cu ele. Vorbeati de caucioace,la caucioace cate bordeie atatea obiceie,fiecare recomanda altceva.Mie Metzeler-ul mi-a facut o impresie buna,am avut un set de Metzeler Sportech M1 pe Hornet si au fost foarte ok.Singura obiectie e ca desi au fost noi,spatele mi s-a dus dupa 5500-6000 km in regim de mers normal,desi Hornetul nu e o motocicleta cu un mare cuplu.Michelin Pilot Sport si mai ales Michelin Pilot Power mi s-au parut extraordinare.F bune,aderente si rezistente pe uscat,pe ploaie nu sunt extraordinare,dar nici nu sunt slabe,as zice ok,oricum per total cele mai bune pe care le-am avut. Pe fata la cb se poate pune cu incredere 120/70/17,cu marimea asta intrand astfel pe mainstream si beneficiind de o oferta mult mai larga Editat Mai 8, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Daa...e frumos ca Daciile alea pe care scrie NFS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ma refer la ce accesorii are pe el nu la vopseaua fosforescenta de pe roti... E cam incarcat si anumite chestii gen aripa fatza, mansoanele cromate si alte chestii sunt chiar de cacao, dar per ansamblu e .... "interesant" sa zicem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Am vazut ca are un fel de patina prinsa de chiuloasa fix sub rezervor, e buna ideea, cb-ul cand cade atinge de obicei in capatul de ghidon si uneori si in rezervor ... la radiator nu am vazut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 O luam altfel ) ai ambele buloane la prinderile radiatorului tau? Nu inteleg la ce te referi ... poti sa imi desenezi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Dată viitoare dă şi tu un sărci pe net, găseşti acolo tot ce vrei. http://shop.ebay.co.uk/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=cb500+radiator&_sacat=See-All-Categories Din câte vezi sunt doar 2 prinderi. Ai scăpat, motoreta nu e în pericol de explozie. Editat Mai 10, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Puteti sa imi recomandati un suport rezistent pentru topcase? Am unul confectionat artizanal dar s-a rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avento Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 salve frati cebishti! caut o toba cu tot cu galerii pentru un PC26 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Puteti sa imi recomandati un suport rezistent pentru topcase? Am unul confectionat artizanal dar s-a rupt. Am eu unul tot facut, bag mana in foc ca e mai rezistent decat givi sau ce s-a zis mai sus, iar pretul e unul mai mult decat decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Frumos suportul Thunder explica-mi si mie te rog cum aflu daca debreiaza complet. Offtopic: Cu care m-am intalnit in trafic azi si are un CB 500 negru? In principiu trebuie sa ai joc cam 5mm intre maneta si suportul de ambreiaj pana sa simti maneta cum trage ambreiajul sa debraieze, daca ai cam atat distanta intre suportul manetei si maneta e ok, numa mai mult sa nu ai, sau deloc jocul(risti sa iti ramana un pic tras ambreiajul fara sa iti dai seama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Aham..eu am cam 1 cm si putin, faza e ca e cablu de la alta motocicleta si e mai lung putin...cum fac? la maneta e cam la maxim, pot sa il reglez si de acolo jos din dreapta de la ambreiaj? Nu stiu cum e la cablul care l-ai montat tu acum, la cb ai reglaj si sus si jos, daca are si cabul ala reglaj jos iti sugerez sa dai reglajul de sus, de la maneta undeva la jumatate, chiar si mai putin de atat si sa incerci sa ii faci un reglaj aproximativ din reglajul de jos, apoi reglajul fin il faci de sus cu mana ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohamoha Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut, Fac scoala pentru A, deci experienta zero. Uitandu-ma in stanga si-n dreapta am gasit la cineva cunoscut un CB500 frumos intretinut. Problema mea este ca am 1.94 inaltime si nu stiu daca nu cumva este prea mica. La scoala m-am dat cu un GS vreo doua ore pe zi printre jaloane si m-am simtit ok pe ea. Cu Honda n-am mers ca nu am carnet si mi-a fost nitel teama, dar m-am urcat pe ea si pozitia nu mi se pare deranjanta. Daca printre voi este unul mai inalt cu ceva experienta, vreau sa intreb daca exista riscul ca la mers mai mult sa-mi devina incomod. Aveti alte recomandari pentru incepatori inalti? (stiu BMW F650, dar ma gandeam la ceva mai street, eventual in doi cilindri). Planul meu este sa merg prin Bucuresti cu ea, eventual o data sau de doua ori pe luna sa mai prind 200-300 Km. Merci, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Care esti din Bucuresti si vrei sa schimbam un antigel la motoreta mea? PLS!!! Eu imi schimb maine uleiul/filtru. Daca e soare. Nu prea sunt hotarat in legatura cu locatia unde voi face operatiunea. Daca vrei, ne tinem de urat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 @ GoodKat : E super simplu de schimbat antigelul.Nu prea ai ce gresi.Iti trimit eu manualul dak iti trebuie,scrie acolo detaliat. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 De unde iau un antigel cu raport bun calitate pret? Ca daca ma uit dupa toate balariile gasesc litru de antigel si cu 50 de lei... Un coleg si-a pus antigel de masina, pentru motoare cu bloc de AL. El a spus ca nu are nimic :-??. E bun ălă. Îl folosesc de vreo 3 ani încoa` Âşi n-am avut nici o bubă cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Astazi am iesit in oras si prin parc si am facut cateva poze Uite cateva mai detaliate cu CB-ul meu Enjoy: http://img705.imageshack.us/g/dsc00157se.jpg/ web player: http://img705.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dsc00157se.jpg OFFTOPIC: Se poate intampla/vi s-a intamplat sa nu loviti suficient levierul schimbatorului si sa va ramana in treapta de viteza sau sa va sara inapoi in treapta in care ati fost? (In cazul in care aveti motorul mai turat si schimbati in trepte superioare 2-3-4) Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut, Am incercat sa curat "sub filtrul de aer". Din pacate a imbatranit buretele si prezinta o gaura. Nici nu l-am atins de frica sa nu se dezintegreze. Se poate inlocui cu ceva facut in casa ... provizoriu? Doi la mana. Am incercat sa dau jos carburatoarele. Parca sunt sudate. Nu e nici mult spatiu. Lovesc in incinta filtrului de aer. La manualul zice sa tragi de ele cu incredere. Stie cineva vreo metoda (jmecherie)? Multumesc. Editat Mai 17, 2011 de seadryro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.Hrubaru Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) da jos air box-ul salut, din cate stiu eu nu poti da jos air-box-ul (cutia mare neagra ce gazduieste filtrul de aer) decat dupa ce demontezi carburatoarele. cel putin la cb500r. cat despre filtrul de "subair" iti recomand sa nu improvizezi. risti sa faci mai mult rau decat bine carburatoarelor. daca esti din bucuresti, si poti sa mai astepti circa 2-3 saptamani, iti pot comanda unul nou - fara adaos comercial spor la treaba Editat Mai 17, 2011 de Andrei.Hrubaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Multumesc pentru oferta, dar nu sunt din B. Nu poti scoate airbox-ul, fara sa dai afara carburatoarele, la CB500 din '93 pana in '01. Eu intrebam daca se poate face parghie undeva, se poate forta in ceva... nu e mult loc. salut, din cate stiu eu nu poti da jos air-box-ul (cutia mare neagra ce gazduieste filtrul de aer) decat dupa ce demontezi carburatoarele. cel putin la cb500r. cat despre filtrul de "subair" iti recomand sa nu improvizezi. risti sa faci mai mult rau decat bine carburatoarelor. daca esti din bucuresti, si poti sa mai astepti circa 2-3 saptamani, iti pot comanda unul nou - fara adaos comercial spor la treaba Editat Mai 17, 2011 de seadryro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.