TheDude Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Fratilor am patit o chestie nasoala: mi-am pus filtru de ulei Champion, si in doua saptamani i s-a rupt garnitura aia de cauciuc si am pierdut vreo 500ml de ulei. Aviz amatorilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Fratilor am patit o chestie nasoala: mi-am pus filtru de ulei Champion, si in doua saptamani i s-a rupt garnitura aia de cauciuc si am pierdut vreo 500ml de ulei. Aviz amatorilor! Probabil era cu defect de fabricatie, am folosit de nenumarate ori, chiar si acum champion am pe motor si nu am nici o treaba, in service tot champion folosesc si nu a fost unu sa se planga ... Cum e suportul de topcase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 @ TheDude : Am invatat demult o chestie utila : Mann Filter.Pt orice fel de masina,motocicleta,etc. (Aproximativ) ieftin si bun,fara batai de cap,foloseste cu incredere,nu te mai complica cu Champion,K&N,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Stie cineva de unde pot sa iau un cablu de ambreiaj pt cb? Sau daca are cineva unul sh, pentru ca as vrea sa evit sa dau 130 ron pe unul nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) Stie cineva de unde pot sa iau un cablu de ambreiaj pt cb? Sau daca are cineva unul sh, pentru ca as vrea sa evit sa dau 130 ron pe unul nou... Eu mi-am facut unul, la modul ca am luat un cablu de frana de spate de scuter(se potriveste perfect), l-am bagat pe camasa cu ceva ulei pe el si i-am bagat in capat un blocator cu surub ... Merge bine, doar ca undeva la 8luni- 1 an tre sa ii schimb sufa ca incepe sa se desfaca ... 130 ca 130, dar te tine mult mai mult ca o improvizatie sau altceva. Editat Iunie 28, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 vand suport topcase, marca GIVI, pentru CB 500 pretul e negociabil , momentan nu stiu cat sa cer pe el cei interesati dati add la mariusspuneceva si ne intelegem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Salut ! Ce ulei puneti in telescoapele furcii ? 10W sau 15W ? In manual nu zice nimic de asta. Cred ca un 10W ar fi cel mai potrivit !?!? Aaa ... ??? http://www.louis.de/_20aa5ac6e6782cd53ff9b1444268b57fe7/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=PC17 Sper sa iti mearga link-ul, zice 15w, 260 cm3, care inseamna cam tot atatia ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Cum e suportul de topcase? E bun suportul, merge ca uns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Aha ... da man ! Merci pentru info ! Ma gandeam si eu la 15W, insa imi este frica sa nu fac prea tare furca si de aici m-am dus cu gandul la 10W. Ghestia ciudata este ca am vre-o 4 manuale diferite pentru CB450S si in nici unul nu este specificat vascozitatea uleiului pentru furca. Voi la CB500, ce ulei aveti in furca ? ... doar ,,asta" spune in manual despre noul ulei de furca !? Am pus eu acum 2 sapt 10W de la Motul si e ok. (10w scrie si in manualul Haynes pt HondaCB500) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 unde gasesc un kit de lant pt CB? la pret decent . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 unde gasesc un kit de lant pt CB? la pret decent . Avea un tip din iasi un kit de la regina cu 400 de lei ... e cam cel mai bun pret pe care il stiu, doar ca nu stiu daca il mai are, da un tel daca esti interesat la nr 0743314559 - Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 ... doar ,,asta" spune in manual despre noul ulei de furca !? Scrie in poza respectiva ca se pune ulei ATF. Acesta este un ulei hidraulic pentru servodirectii si transmisii automate si preturile sunt normale, undeva la 20-25 de lei pe litru, fata de 40-45 lei (ulei "moto, de furca"). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Avea un tip din iasi un kit de la regina cu 400 de lei ... e cam cel mai bun pret pe care il stiu, doar ca nu stiu daca il mai are, da un tel daca esti interesat la nr 0743314559 - Marius ms sa-i spui ca trebuie sa-ti dea o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzmoto Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 salutari stiti cumva ce amortizoare ar putea fi puse pe un cb 500 , pe spate, pentru ai reduce un pic inaltimea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 salutari stiti cumva ce amortizoare ar putea fi puse pe un cb 500 , pe spate, pentru ai reduce un pic inaltimea? Nu stiu daca e indicat sa faci modificari de genul asta ... nu am auzit pe nimeni sa faca asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Nu stiu daca e indicat sa faci modificari de genul asta ... nu am auzit pe nimeni sa faca asa ceva. Se poate, gasesti la romimoto, in catalogul de mai jos, la pagina 8 sunt pt CB500. Sustin acolo ca coboara "ride height" cu 50mm la CB500 si cu 53mm la CB500S. Telescoape Hagon Stereo.pdf Salut, am o intrebare: Am nevoie de o toba noua, cea veche e coapta si trebuie schimbata. A schimbat-o cineva pe cea stock si vrea sa o vanda (daca nu e ciuruita ca a mea), sau daca nu unde pot sa imi fac una cat mai aproape de cea originala? nu imi doresc o toba zgomotoasa. Editat Iulie 6, 2011 de radu.bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Vad ca s-a tot dus in jos topicul asta ... nu stiu ce ati mai facut voi dar eu azi, dupa ce am constatat ca mi se incinge releul de incarcare ca naiba m-am apucat si am prins in locul releului o bucata de tabla de aluminiude 4mm, mare cat tot triunghiul ala unde vine releul. Pe tabla asta am prins atat releul cat si un cooler care bate in tabla. Nu am apucat sa il testez cum ar trebui, dar cat am mers de la service pana acasa parea sa se fi incalzit doar un pic, ramane de vazut pe viitor cum se comporta ... trebuie sa mai iau zilele astea pasta pentru transfer termic sa pun intre releu si tabla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Vad ca s-a tot dus in jos topicul asta ... nu stiu ce ati mai facut voi dar eu azi, dupa ce am constatat ca mi se incinge releul de incarcare ca naiba m-am apucat si am prins in locul releului o bucata de tabla de aluminiude 4mm, mare cat tot triunghiul ala unde vine releul. Pe tabla asta am prins atat releul cat si un cooler care bate in tabla. Nu am apucat sa il testez cum ar trebui, dar cat am mers de la service pana acasa parea sa se fi incalzit doar un pic, ramane de vazut pe viitor cum se comporta ... trebuie sa mai iau zilele astea pasta pentru transfer termic sa pun intre releu si tabla. Si eu am facut ceva pentru racirea releului, in sensul ca am montat un ventilator de procesor pe acesta. Dar atat, fara vreo tabla pentru transfer termic, gandindu-ma ca oricum fluxul de aer de la ventilator, mai mare in latime decat releul, va ajunge si spre bucata de cadru pe care este montat. L-am verificat de vreo doua ori pana acum si cel putin pe partea laterala a releului nu se simtea vreo incalzire accentuata. Nu e rea ideea cu pasta termica, am observat la mine ca in zona de contact cu cadrul pe tablita de aluminiu a releului era mizerie si ceva rugina, probabil de la suruburile de prindere, deci clar schimbul termic releu-cadru nu e unul eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 (editat) Si eu am facut ceva pentru racirea releului, in sensul ca am montat un ventilator de procesor pe acesta. Dar atat, fara vreo tabla pentru transfer termic, gandindu-ma ca oricum fluxul de aer de la ventilator, mai mare in latime decat releul, va ajunge si spre bucata de cadru pe care este montat. L-am verificat de vreo doua ori pana acum si cel putin pe partea laterala a releului nu se simtea vreo incalzire accentuata. Nu e rea ideea cu pasta termica, am observat la mine ca in zona de contact cu cadrul pe tablita de aluminiu a releului era mizerie si ceva rugina, probabil de la suruburile de prindere, deci clar schimbul termic releu-cadru nu e unul eficient. Eu aveam deja un ventilator destul de mare, cred ca e de sursa sau ceva de genul asta, si nu imi incapea peste releu, am ales sa pun o tabla mai mare, si mai ales una de aluminiu pentru ca transferul termic e mai ok la aluminiu decat la fier sau alte metale accesibile noua. In locul unde bate coolerul pe tabla am dat cateva gauri ca totusi sa treaca aerul prin tabla, acum ma gandesc daca are de unde sa traga aer ventilatorul ala . Editat Iulie 10, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Eu aveam deja un ventilator destul de mare.. Ahaa deci acolo e releul!!! ia sa-l zgandaresc si eu putin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 ... sau releul se poate ,,teleporta" in fatza motocicletei, undeva direct in curentul de aer si astfel nu va mai fi nevoie nici de acea tabla si nici de ventilatorul auxiliar pentr a ,,agita" aerul fiert ce se naste in ,,groapa" unde este montat releul. Poate este necesar suplimentarea pe lungine a cablurilor electrice, insa se merita efortul. Deja mai toate modele noi de motociclete au releele de incarcare si CDI-urile montate cat mai spre fatza, ori sub far, ori in vecinatea jugului inferior a-l furcii fata. La ce "aripioare" de racire are releul de pe cb cred ca ar fi totusi inutila miscarea, tocmai de asta am si pus tabla aia, ca sa preia si sa disipe caldura, ca releul nu are deloc aripioare de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 La ce "aripioare" de racire are releul de pe cb cred ca ar fi totusi inutila miscarea, tocmai de asta am si pus tabla aia, ca sa preia si sa disipe caldura, ca releul nu are deloc aripioare de racire. Mi se pare destul de eficienta solutia ta, cu niste pasta termoconductoare o sa fie si mai bine. Eu am ventilatorul direct pe releu, unul mai mic ca al tau, cred ca are 60 mm diametru si grosime de 10 mm, dar nu stiu cat de bine raceste pentru ca releul nu are aripioare de racire. O varianta ar fi fost sa intorc releul si sa montez ventilatorul + un radiator ca cele de pe placile video direct pe placa de aluminiu a acestuia dar nu stiu cat ar fi incaput, iar daca cedeaza ventilatorul racirea tinde spre zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 (editat) Chiar si cu ventilatorul direct pe sptatele releului nu faceai nimic, ba din contra cred ca faceai mai rau, iti trebuie ceva metalic care sa preia caldura, mai usor e sa racesti un punct cu o tabla care preia si disipa caldura(unde mai pui ca are si ventilator) decat sa te chinui sa racesci doar acel punct Editat Iulie 12, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 intrebare : cum ai constatat ca ti se incinge releul ? m-ai pus pe ganduri acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Salutare Sunt posesor de CB 500 si am si eu urm probl de rezolvat: - imi trebuiesc cele doua jambe de la furca, noi sunt cam 180 euro bucata, mult prea scumpe asa ca imi trebuiesc sh - piesa de sub sa care este prinsa intr-un singur surub care tine saua inchisa este rupta, (nu am gasit piesa pe nicaieri, restul sistemului de inchidere si butucul de cheie este functional) - un chit de lant nou ,astept oferte - la ceasul cu vitezometru cred ca s-a ars un beculet , el nu mai este luminat decat de la 180km spre 220 km, in rest este functional Daca stiti pe cineva care duce piese sh sau dezmenbreaza un cb va rog sa ma anuntati, fac cinste, Tel 0724559126 sau id mess andreibad3000 Va multumesc anticipat pentru ajutor ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.