Robyb Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 @Gajo_Dilo , nu am uitat de sa , doar ca nu sunt in oras momentan. PS : baiatul cu CB care ma contactat pentru banda termoizolanta pentru galerii , rog sa ma contacteze iara ca nu mai am numarul tau , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Voi aveti vreun distantier in stanga rotii din spate? La mine roata a inceput sa atinga de bascula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vortex105 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 As vrea sa va salut si eu. Sunt incepator, si dupa multe probe, chinuieli si nopti nedormite, am cumparat un CBF 500 din 2007, de care sunt foarte multumit. Nu stiu mare lucru despre motocicleta, dar stiu ca este perfecta pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Voi aveti vreun distantier in stanga rotii din spate? La mine roata a inceput sa atinga de bascula... Mie din poza mi se pare ca nu sta roata aliniata. adica atinge numai in capatul basculei nu si in cealalta parte care vine de la cadru, daca era din cauza distantierului trebuia sa atinga in ambele capete. P.S. Mai unge lantul ala. Editat August 29, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) poate e interesat cineva de un cb 500, inreprosabil din punct de vedere mecanic, cateva zgarieturi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=401967&selpic=5&zoom=1#foto Editat August 31, 2011 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Cine a schimbat recent releul regulator de tensiune imi poate recomanda un furnizor cu preturi decente? Al meu a inceput sa livreze la baterie in jur de 16V... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut, Schimba greu din prima viteza in a doua. Uneori ratez schimbul. Inainte facea doar la turatii mari, in accelerare. Acum vad ca si in jur de 5-6000. Precizez ca celelalte viteze functioneaza normal. La ce ar trebui sa ma uit? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Salutare Baieti, vreau sa trec la Hornet cu toate ca imi place f mult Cb-ul, vreau sa am ceva mai multa putere, asa ca daca intereseaza pe cineva un CB 500 din 2000 , stare f buna, sa ma contacteze la 0724559126. Spor ASFALT USCAT Editat Septembrie 2, 2011 de ANDREIBAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Salut, Schimba greu din prima viteza in a doua. Uneori ratez schimbul. Inainte facea doar la turatii mari, in accelerare. Acum vad ca si in jur de 5-6000. Precizez ca celelalte viteze functioneaza normal. La ce ar trebui sa ma uit? Multumesc. Eu as verifica in prima instanta jocul manetei de ambreiaj, poate e prea mare (trebuie sa ai la capatul manetei intre 10 si 20 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 (editat) Dragi colegi, o intrebare am modelul meu este cel din 94 cu frana spate pe tambur. Problema e ca scartaie cand apas frana. Ce inseamna asta ? trebuie schimbat ferodoul ? cum imi dau seama cat e de uzat ? cat costa unul ? e usor de schimbat ? Merci Editat Septembrie 2, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 ANDREIBAD : ai grija la alegere ...hornetul consuma mult spre deoseb de yamaha fz6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salut, Schimba greu din prima viteza in a doua. Uneori ratez schimbul. Inainte facea doar la turatii mari, in accelerare. Acum vad ca si in jur de 5-6000. Precizez ca celelalte viteze functioneaza normal. La ce ar trebui sa ma uit? Multumesc. Ce ulei ai in motor? Simptomele astea le avea si cb-ul meu cand am pus in el 15w50 si imi mergea cutia aiurea rau,abia cand se incingea bine schimba normal. Dragi colegi, o intrebare am modelul meu este cel din 94 cu frana spate pe tambur. Problema e ca scartaie cand apas frana. Ce inseamna asta ? trebuie schimbat ferodoul ? cum imi dau seama cat e de uzat ? cat costa unul ? e usor de schimbat ? Merci Eu as incerca in primul rand sa il desfac si sa il curat ... La mine mai face asa cand intra apa acolo. Cine a schimbat recent releul regulator de tensiune imi poate recomanda un furnizor cu preturi decente? Al meu a inceput sa livreze la baterie in jur de 16V... Multumesc Cauta unu de atv Linhai, ar trebui sa fie pana in 100 de lei. Eu nu am incercat releul ala pe cb inca dar am montat cateva si auzit multi care au pus pe honde si au mers fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 ANDREIBAD : ai grija la alegere ...hornetul consuma mult spre deoseb de yamaha fz6. Merci de sfat MAILM4N, e intradevar dif de consum intre injectie di carburatie, dar nu e chiar asa mare, un hornet bine intretinut, (sincron carburator, filtru aer curatat, etc) mai mult de aprox 7% nu are cum sa ia, iar fz-ul la acelasi stil de condus o sa ia un aprox 6%, CB-ul meu consuma undeva la 5.5-6 depinde ce greutate am pe el , daca il tin in ture etc Asta sa fie problema SPOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Cauta unu de atv Linhai, ar trebui sa fie pana in 100 de lei. Eu nu am incercat releul ala pe cb inca dar am montat cateva si auzit multi care au pus pe honde si au mers fara probleme. Multumesc de sugestie, deja l-am comandat pe acesta http://www.wemoto.com/bikes/Honda/CB_500_R_T/93-96/picture/Regulator_Rectifier/ Iar pe viitor o sa ma orientez catre acesta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SHINDENGEN-MOSFET-FH012AA-REGULATOR-RECTIFIER-KIT-/360358573656 Ca idee, unul original ajunge cam la 200 euro pe la importatorii de la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Ce ulei ai in motor? Simptomele astea le avea si cb-ul meu cand am pus in el 15w50 si imi mergea cutia aiurea rau,abia cand se incingea bine schimba normal. Ulei am repsol 10w40. Mie mi se pare ca face mai nasol dupa ce se incalzeste. Cu motorul oprit nu prea intra in viteza I. O misc putin, apas pe pedala si pana la urma o nimeresc. Nu stiu daca e normal. Nu am experienta cu alte moto. Am slabit putin maneta de ambreiaj. La ultima ungere a cablului nu am reglat-o ca lumea. Merge mai bine acum. Totusi, la turatii mari, ratez uneori a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 (editat) CB-ul meu consuma undeva la 5.5-6 depinde ce greutate am pe el , daca il tin in ture etc apropo de consum, tocmai m-am intors din germania. CB-ul meu sa purtat explemplar, asa cum m-a obisnuit. Si pt prima data in istorie, i-am calculat un consum mai exact. A luat fix 4.5% la un traseu de 300 de km, din care mare parte in ungaria la 120km/h. Cred ca nici pe autostrada in germania la 130-150 km/h nu mi-a luat 6 litri, dar nu am facut calcule exacte.. Ma pregatesc sa-o bag la garaj, caci sezonul asta nu mai apuc sa ma dau. Iubesc motocicleta asta, insa nu stiu daca o sa o mai folosesc si sezonul viitor. Pt sezonul urmator are nevoie de ceva investitii ca timp si bani. are acum peste 34000 km (o am de la 12000). Nu a avut nici un fel de probl mecanica pana acum, insa are mai multe defecte optice (zgarieturi, indoituri mici). Pt sezonul urmator ii trebuie consumabile (cauciucuri, ulei, etc), reparat senicarena care e si rupta si crapata...schimbat scarita spate, capat de bare, oglinda dreapta sta datorita unei reparatii, cricul central e cam stramb si cred ca dau cu el de asfalt la orice denivelare etc. Editat Septembrie 6, 2011 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mtony79 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 piese de cb500 . de preferat sa nu aveti nevoie !? dar daca se intampla.... /index.php?/topic/485917-dezmembrez-cb500/page__st__20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Prieteni am o prob la CB . nu se tureaza peste 5000 de ture pana in 5000 merge normal . dar daca incrc sa accelerez mai progresiv si trec de 5-6 mi de ture parca ii taie din elan. ave-ti idee ce ar putea cauza asemena simtome?bujiile le=am scimbat dupa aceasta prob,fara vre-o ameliorare. fitru-l l-am dat jos sa vad daca are vreo problema , nimic diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Prieteni am o prob la CB . nu se tureaza peste 5000 de ture pana in 5000 merge normal . dar daca incrc sa accelerez mai progresiv si trec de 5-6 mi de ture parca ii taie din elan. ave-ti idee ce ar putea cauza asemena simtome?bujiile le=am scimbat dupa aceasta prob,fara vre-o ameliorare. fitru-l l-am dat jos sa vad daca are vreo problema , nimic diferit. verifica incarcarea si carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 Nimic nou sub soare vad.... Ce mai sp oameni buni, nimic de discutat??? Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 sunt la plimbari baietii... cat mai e vreme frumoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Mie imi expira asigurarea azi si nu stiu daca mai are rost sa o fac, in rest ... cb-ul merge de rupe randurile, ma bate gandul sa dau motorul jos de pe el si sa ii fac o verificare amanuntita in iarna asta, distributie, jocuri supape, cutia de viteze(imi cam face figuri treapta a 2-a si vreau sa vad ce e), uzura discurilor de ambreiaj, cu ocazia asta cred ca am sa schimb si rulmentul de ambreiaj ... pana una alta daca apuc sa ii mai fac asigurare am sa ma bucur de el asa cum e, din restul motoarelor produse in aceeasi perioada cb-ul mi se pare cel mai bun, ca fiabilitate, ca pret al pieselor, acces in diferite zone ale motorului pentru servisare, raport putere consum etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 dar de cbf 600 ce stii? cum sunt ca la pret sunt apropiate de un cb 500 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cbf-600/cbf-600-abs--2004-06/index.html?msg=3327371 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 dar de cbf 600 ce stii? cum sunt ca la pret sunt apropiate de un cb 500 http://www.moto.it/moto-usate/honda/cbf-600/cbf-600-abs--2004-06/index.html?msg=3327371 Exista un topic dedicat modelului, poti afla mai multe acolo. Ce ai pus tu in link este interesant ca si pret la prima vedere, desi personal nu-mi place cum arata CBF600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 In caz ca are cineva nevoie de saboti frana: /index.php?/topic/668806-saboti-frana-tambur-honda-cb-500/ Eu as incerca in primul rand sa il desfac si sa il curat ... La mine mai face asa cand intra apa acolo. Ai avut dreptate. Trebuia doar sa desfac tamburul si sa curat. pacat ca deja comandasem sabotii noi. Macar sa ii dau pe cei precedenti, sa-mi mai scot din paguba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.