ANDREIBAD Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Multumesc baieti, Am gasit un heidenau , luni ma duc sa il schimb Multumesc inca o data pentru sprijin. APROPO Spunea cineva mai sus daca sau cand facem si noi o ADUNARE , la o bere fara alcool/suc, un pahar de vorba ceva.... Ce spuneti ne vedem si noi ???? BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Ce bine e de voi, astia din bucuresti ... poate facem la vara undeva in tara o adunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Azi am vrut sa scot bateria, sa o duc in casa peste iarna, sa o mai bag la redresor din cand in cand. Ma trezesc ca intra cheia se roteste dar saua nu se ridica de nici o culoare,ramane blocata. Ceva nu e ok acolo la mecanismul ala. A mai patit careva asa ceva ? Ce pot sa fac, ce ma sfatuiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) Azi am vrut sa scot bateria, sa o duc in casa peste iarna, sa o mai bag la redresor din cand in cand. Ma trezesc ca intra cheia se roteste dar saua nu se ridica de nici o culoare,ramane blocata. Ceva nu e ok acolo la mecanismul ala. A mai patit careva asa ceva ? Ce pot sa fac, ce ma sfatuiti ? Demonteaza panoul lateral de la yala, ar trebui sa ai ceva acces la sufa, mai mult ca sigur a sarit de undeva. Daca e sarita din yala pur si simplu tragi de sufa, dar daca e sarita din broasca, nu poti decat sa incerci sa agati cu ceva broasca prin lateral si sa tragi de cuiul care blocheaza limba la sa, desi am impresia ca nu ai acees la ea prin lateral. Alte variante fara sa distrugi ceva nu prea ai, eu zic sa incerci sa misti din sa in acelasi timp in care invarti cheia, sa ii dai un pumn, poate e limba aia intepenita sau ceva, am mai patit dinastea(nu la cb dar nu stii niciodata ...) Editat Octombrie 15, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Demonteaza panoul lateral de la yala, ar trebui sa ai ceva acces la sufa, mai mult ca sigur a sarit de undeva. Daca e sarita din yala pur si simplu tragi de sufa, dar daca e sarita din broasca, nu poti decat sa incerci sa agati cu ceva broasca prin lateral si sa tragi de cuiul care blocheaza limba la sa, desi am impresia ca nu ai acees la ea prin lateral. Alte variante fara sa distrugi ceva nu prea ai, eu zic sa incerci sa misti din sa in acelasi timp in care invarti cheia, sa ii dai un pumn, poate e limba aia intepenita sau ceva, am mai patit dinastea(nu la cb dar nu stii niciodata ...) Merci, o sa mai incerc poate reusesc cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 mda, eu am o problema cu butucul in care bagi cheia sa pornesti moto - nu se mai invarte cheia. ultima oara am mers vineri cu ea - m-am chinuit putin dar pana la urma a luat-o. azi dimineata dupa 15 min de incercari - nimic. Nici cu cheia de vineri, nici cu aia de rezerva. aceleasi chei merg OK atat la sa cat si la rezervor. Idei? Poate o fi intepenit ceva? ajuta daca bag o picatura de ulei? Stie careva de unde fac rost de un butuc nou cu cheile aferente + un service OK care sa se bage la asa ceva? (sa schimbe butucul) - sper sa nu fie cazul da'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 (editat) mda, eu am o problema cu butucul in care bagi cheia sa pornesti moto - nu se mai invarte cheia. ultima oara am mers vineri cu ea - m-am chinuit putin dar pana la urma a luat-o. azi dimineata dupa 15 min de incercari - nimic. Nici cu cheia de vineri, nici cu aia de rezerva. aceleasi chei merg OK atat la sa cat si la rezervor. Idei? Poate o fi intepenit ceva? ajuta daca bag o picatura de ulei? Stie careva de unde fac rost de un butuc nou cu cheile aferente + un service OK care sa se bage la asa ceva? (sa schimbe butucul) - sper sa nu fie cazul da'... Mai ieftin cred ca ai iesi daca l-ai duce la cineva care se ocupa de confectionat chei dupa yala, iesi mult mai ieftin asa, mai degraba iti face o cheie ca sa iti mearga contactul decat sa cumperi contact De cumparat cred ca gasesti la mtony (parca asa avea username-ul) Merci, o sa mai incerc poate reusesc cumva... Ai rezolvat ceva ? Editat Octombrie 17, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Nu am rezolvat din lipsa de timp, am avut alte probleme, nu era urgenta. Incerc sambata sau duminica daca permite vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 pai nu e cheia problema, e butucu cheile merg ok la ceilalti butuci din prima (cel de la sa & cel de la rezervor) + ca nu m-ar deranja sa fac alta cheie sa mearga, da' daca fac dupa cheile pe care le am deja e degeaba, nu? si nu am sculele necesare sa dau eu butucul jos si sa-l duc la unu de face chei sa-mi faca cheie dupa butuc. - de-aia am intrebat de service OK. Si nu merge sa te duci cu moto sa-ti umble la butuc la orice Gigi SRL ca te trezesti ca face o copie si vine friendu' la 2 zile si-ti pleaca pe ea. azi l-am mai incercat de vreo 20 de ori si o data l-am prins, da' atat. si nu inteleg cum, ca nu am bagat-o sau miscat-o diferit fata de celelalte dati. o sa mai incerc poate e vreun spil - sa tiu cheia nush cum sau s-o agit or smth. intre timp daca aveti idei care ar putea fi problema cu butucu' si cum ar putea fi rezolvata (in afara de service/inlocuire) - dati-va cu parerea. L.E.: s-a rezolvat cu un sprei WD 40 - sfat de la un coleg conservar Dupa - a mers de la prima cheie. Se pare ca problema era din cauza umezeala/praf/etc. In caz ca aveti probleme similare - posibil avand in vedere vremea de afara - puteti incerca si voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Salut ThunderByte Ar trebui sa ne organizam putin si la anul sa facem o mica ieseala undeva prin tara, sincer eu nici in Bucuresti nu stiu daca exista o adunare saptamanala/ lunar etc sau daca se face sau sa facut asa ceva.... Am o intrebare f tare , vreau sa stiu si eu dc mai exista nebuni ca mine, va rog sa imi sp si mie cand bagati CB-ul la iernat si cand il scoateti? Apropo, sunt multumit de cauciuc m-a costat cu tot cu montat/echilibrat 320 lei, este putin cam tare , dar nu se compara cu "opinca" din 2007 sport demon, si am sesizat un consum mai scazut de benzina, dar si parca 2 ,3 caluti in plus, cauciucul pe fata nu l-am schimbat inca dar urmeaza, vreau sa vad cat ma pot lasa pe ea in viraje Am ramas impresionat de cativa prieteni care pun genunchiul pe asfalt , diferenta este ca ei nu au cb-uri, oare la noi se poate?? Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 http://www.cb500racing.co.uk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 22, 2011 Share Postat Octombrie 22, 2011 (editat) Azi am incercat sa deblochez broasca de la sa si am reusit. Am scos panoul acela de plastic, am scos siguranta de la broasca (o tablita ce se scoate vertical )am scos broasca, apoi am miscat un pic de cablu si am reusit sa deschid. Ce se intamplase.... ? Broasca functiona nu era nimic rupt, cablul era la locul lui, totul ok, doar ca undeva in spatele broastei in partea dreapta este o tablita verticala crestata un pic in partea de jos, in care era prinsa mantaua cablului. Acolo trebuie sa stea mantaua in pozitie fixa in acea tablita crestata. De la vibratii a cazut din crestatura aceea. Am pus un soricel subtire sa o tina acolo pe pozitie fixa. Azi oficial am pus-o la iernat. Editat Octombrie 22, 2011 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 (editat) Baietii, azi am intrat in posesia unui motor de Cb 500 din '97 cu 27 de mii din ce am inteles (e luat de la cineva de incredere). Treaba sta in felul urmator, mie imi trebuie doar cutia de viteze din motorul ala dar motorul e complet. Capace, electromotor, stator, rotor, distributie, chiuloasa, etc; asa ca restul pieselor sunt de vanzare. Salut ThunderByte Ar trebui sa ne organizam putin si la anul sa facem o mica ieseala undeva prin tara, sincer eu nici in Bucuresti nu stiu daca exista o adunare saptamanala/ lunar etc sau daca se face sau sa facut asa ceva.... Am o intrebare f tare , vreau sa stiu si eu dc mai exista nebuni ca mine, va rog sa imi sp si mie cand bagati CB-ul la iernat si cand il scoateti? Apropo, sunt multumit de cauciuc m-a costat cu tot cu montat/echilibrat 320 lei, este putin cam tare , dar nu se compara cu "opinca" din 2007 sport demon, si am sesizat un consum mai scazut de benzina, dar si parca 2 ,3 caluti in plus, cauciucul pe fata nu l-am schimbat inca dar urmeaza, vreau sa vad cat ma pot lasa pe ea in viraje Am ramas impresionat de cativa prieteni care pun genunchiul pe asfalt , diferenta este ca ei nu au cb-uri, oare la noi se poate?? Spor Poate o sa ne vedem pe la anu mai multi ... undeva pe la Brasov sau ... nu stiu. Eu unul inca nu l-am bagat la iernat, nu e niciodat la iernat, doar ca in iarna asta am sa ii desfac motorul sa ii umblu in cutie si cu ocazia asta am sa verific uzurile motorului ... Editat Octombrie 23, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Asa arata la ~320-350.000 km http://www.motorevue.com/site/-300-000-km-en-honda-cb-500-21218.html http://xavier26.free.fr/cb500/php_pages/cb500_300000_km.php http://xavier26.free.fr/cb500/php_pages/cb500_150000_km.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Cine stie defapt cati km ori fi avand si ale noastre, cel putin a mea sunt sigur ca nu are cat indica bordul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Cine stie defapt cati km ori fi avand si ale noastre, cel putin a mea sunt sigur ca nu are cat indica bordul ... Ce conteaza cati km au, daca ele merg impecabil? Apropo de bagat la iernat, eu anul trecut pe 10 dec a fost ultima zi de motomanie pt mine si pe 13 martie anu asta a fost readusa la viata ) Asfalt uscat (cat o sa mai tina vremea cu noi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 la mine cat timp nu e gheata/polei/zapada merge. tre' doar sa iau niste manusi noi & izmene pe sub blugi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ANDREIBAD Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 la mine cat timp nu e gheata/polei/zapada merge. tre' doar sa iau niste manusi noi & izmene pe sub blugi da, si eu cam la fel, numai ca daca ploua nu tin cont, tot merg pe moto, imi place mult sa ma plimb, ma supara gandul ca tre sa ma urc in masina la iarna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 voi aveti idee, CB-urile fabricate in italia au motoarele facute in japonia sau in alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 (editat) voi aveti idee, CB-urile fabricate in italia au motoarele facute in japonia sau in alta parte? Japonia ... sunt fix aceleasi motoare, desi cb-urile de dupa 97(cand incepe productia in Italia) sunt PC 32 seria motorului continuie sa inceapa cu PC 26(la fel ca la cele produse in Japonia). Diferente cica nu sunt intre cele de dupa 97 decat la sistemul de franare, dar se vede cumva ca e altceva, seamana dar nu e chiar identic. Uitati aici un set de crash-bar-uri serioase ) Editat Octombrie 26, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Si-a pus cineva handguards pe CB 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 da, dar le-am facut noi din fibra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 da, dar le-am facut noi din fibra Poti pune niste poze? Ai vrut custom sau ar merge si alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Poti pune niste poze? Ai vrut custom sau ar merge si alte modele. merg ... gasesti universale si le poti adapta usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Poti pune niste poze? Ai vrut custom sau ar merge si alte modele. aveam poze pe undeva prin hard, o sa postez cand le gasesc oricum erau putin mai mari decat cele enduro pt ca le-am facut pt o zi de drum lung la erau minus grade si ideea era sa tina la vant le-am turnat intr-o zi, am facut gauri, le-am montat asa neslefuite si nevopsite ...erau verzi ca mucii :lol: din fericire nu le mai am, nu ca designul ar fi fost tare naspa dar ne-a oprit politia ca sa ne intrebe ce dracu sunt alea (si sa ne verifice actele...cica) :lol: btw, thundere, e diferenta si la bascula intre cb-ul vechi si cele mai noi bascula de la cele mai noi e mai lata oarecum spre axul ei si poti pune jante mai mari pe cand la cel vechi nu ai loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.