Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Apropo de discutiile de mai sus, si a mea face un sunet putin ciudat cand o tin la relanti, dar dispare cand trag ambreajul. Am inteles ca ar fi o problema destul de des intalnita la CB 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

M-am panicat dupa ce a inceput sa o ia in toate partile, nu inainte, nu aveam de ce. Dar e ceva in neregula cu roata din spate, cand pun frana mai puternic simt cum o ia intr-o parte. E frana cu tambur, pe asfalt uscat nu am putut nicidata bloca roata, acum ca a fost ud s-a blocat si a alunecat.

 

:hug: Ti-a intrat apa la tambur, asa se intampla de cele mai multe ori, si mie imi face la fel cand ploua mai zdravan. Prima oara si eu m-am panicat ...

 

Apropo de discutiile de mai sus, si a mea face un sunet putin ciudat cand o tin la relanti, dar dispare cand trag ambreajul. Am inteles ca ar fi o problema destul de des intalnita la CB 500.

Si la mine face la fel se aude un toc toc toc enervantca si cum ar avea motorul in sine o bataie, desi nu se aude foarte tare ... problema e rulmentul de la oala de ambreiaj dar momentan nu il schimb, inca e in faza incipienta ca sa zic asa ... cand o sa inceapa sa huruie mai tare atunci am sa il schimb desi e un (cuvant urat) de bani(90 de lei)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he ... Sa auzi sunetul specific de la un gpz de 500, zici ca e un lighean cu suruburi, e foarte ciudat motorul ala ... Cb-ul se aude bine, cel putin al meu, daca trag ambreiajul cu motorul cald se aude(nici nu stiu cum sa ii zic) zumzet-ul, sa zicem, unei masinarii bine reglate la care toate piesele functionaza in armonie . E ca o bere buna savurata seara dupa o zi lunga de munca ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste :friends: )....

Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare...

 

Astept pareri

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste :friends: )....

Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare...

 

Astept pareri

 

Asfalt uscat

Nu e chiar no name, firma e nemteasca si face gume destul de apreciate pentru enduro. Motorul meu e incaltat cu Heidenau (K62 si K63 parca) si sunt ok pe timp uscat si cald. Pe ploaie sau frig mi se par cam tari, deci aderenta scazuta. Oricum ar fi se preteaza la mers linistit, nici eu nu-s Rossi asa ca m-am inteles bine cu ele.

 

Parerea mea ar fi sa iei o marca cunoscuta, chiar daca sunt mai scumpe gumele sunt importante si nu le schimbi in fiecare an, asa ca se merita investitia. Cat despre marci, mai cauta pe forum aici, sigur s-a mai discutat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste :friends: )....

Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare...

 

Astept pareri

 

Asfalt uscat

 

Ei nu le schimbi o data pe an ... eu mi-am schimbat cauciucurile in toamna anul trecut, super bune, super aderenta, doar ca cel ce spate acu cere schimbat :grinbandit: Depinde cum sunt, daca sunt moi au super aderenta dar se si duc repede daca sunt mai tari gen hidenau or sa tina mai mult dar aderenta se cam duce.

 

Toba a ajuns la @Sandi123.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, trebuie sa imi schimb urgent guma pe spate, daca stiti/vindeti ceva ieftin si bun (fac cinste :friends: )....

Am gasit ceva de la HEIDENAU pe la 300 lei, dar nu stiu nimic de aceasta marca si pretul pt un no-name am impresia ca e cam mare...

 

Astept pareri

 

Asfalt uscat

 

http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=9780

Editat de seadryro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti,

 

Am gasit un heidenau , luni ma duc sa il schimb :)

 

Multumesc inca o data pentru sprijin.

 

APROPO Spunea cineva mai sus daca sau cand facem si noi o ADUNARE , la o bere fara alcool/suc, un pahar de vorba ceva....

 

Ce spuneti ne vedem si noi ????

 

BAFTA

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vrut sa scot bateria, sa o duc in casa peste iarna, sa o mai bag la redresor din cand in cand. Ma trezesc ca intra cheia se roteste dar saua nu se ridica de nici o culoare,ramane blocata. Ceva nu e ok acolo la mecanismul ala. A mai patit careva asa ceva ? Ce pot sa fac, ce ma sfatuiti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vrut sa scot bateria, sa o duc in casa peste iarna, sa o mai bag la redresor din cand in cand. Ma trezesc ca intra cheia se roteste dar saua nu se ridica de nici o culoare,ramane blocata. Ceva nu e ok acolo la mecanismul ala. A mai patit careva asa ceva ? Ce pot sa fac, ce ma sfatuiti ?

 

Demonteaza panoul lateral de la yala, ar trebui sa ai ceva acces la sufa, mai mult ca sigur a sarit de undeva. Daca e sarita din yala pur si simplu tragi de sufa, dar daca e sarita din broasca, nu poti decat sa incerci sa agati cu ceva broasca prin lateral si sa tragi de cuiul care blocheaza limba la sa, desi am impresia ca nu ai acees la ea prin lateral. Alte variante fara sa distrugi ceva nu prea ai, eu zic sa incerci sa misti din sa in acelasi timp in care invarti cheia, sa ii dai un pumn, poate e limba aia intepenita sau ceva, am mai patit dinastea(nu la cb dar nu stii niciodata ...)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza panoul lateral de la yala, ar trebui sa ai ceva acces la sufa, mai mult ca sigur a sarit de undeva. Daca e sarita din yala pur si simplu tragi de sufa, dar daca e sarita din broasca, nu poti decat sa incerci sa agati cu ceva broasca prin lateral si sa tragi de cuiul care blocheaza limba la sa, desi am impresia ca nu ai acees la ea prin lateral. Alte variante fara sa distrugi ceva nu prea ai, eu zic sa incerci sa misti din sa in acelasi timp in care invarti cheia, sa ii dai un pumn, poate e limba aia intepenita sau ceva, am mai patit dinastea(nu la cb dar nu stii niciodata ...)

Merci, o sa mai incerc poate reusesc cumva...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, eu am o problema cu butucul in care bagi cheia sa pornesti moto - nu se mai invarte cheia.

ultima oara am mers vineri cu ea - m-am chinuit putin dar pana la urma a luat-o.

azi dimineata dupa 15 min de incercari - nimic. Nici cu cheia de vineri, nici cu aia de rezerva.

aceleasi chei merg OK atat la sa cat si la rezervor.

Idei?

 

Poate o fi intepenit ceva? ajuta daca bag o picatura de ulei?

Stie careva de unde fac rost de un butuc nou cu cheile aferente + un service OK care sa se bage la asa ceva? (sa schimbe butucul) - sper sa nu fie cazul da'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, eu am o problema cu butucul in care bagi cheia sa pornesti moto - nu se mai invarte cheia.

ultima oara am mers vineri cu ea - m-am chinuit putin dar pana la urma a luat-o.

azi dimineata dupa 15 min de incercari - nimic. Nici cu cheia de vineri, nici cu aia de rezerva.

aceleasi chei merg OK atat la sa cat si la rezervor.

Idei?

 

Poate o fi intepenit ceva? ajuta daca bag o picatura de ulei?

Stie careva de unde fac rost de un butuc nou cu cheile aferente + un service OK care sa se bage la asa ceva? (sa schimbe butucul) - sper sa nu fie cazul da'...

Mai ieftin cred ca ai iesi daca l-ai duce la cineva care se ocupa de confectionat chei dupa yala, iesi mult mai ieftin asa, mai degraba iti face o cheie ca sa iti mearga contactul decat sa cumperi contact ;)

 

De cumparat cred ca gasesti la mtony (parca asa avea username-ul)

 

Merci, o sa mai incerc poate reusesc cumva...

Ai rezolvat ceva ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu e cheia problema, e butucu :(

cheile merg ok la ceilalti butuci din prima (cel de la sa & cel de la rezervor)

 

+ ca nu m-ar deranja sa fac alta cheie sa mearga, da' daca fac dupa cheile pe care le am deja e degeaba, nu?

si nu am sculele necesare sa dau eu butucul jos si sa-l duc la unu de face chei sa-mi faca cheie dupa butuc. - de-aia am intrebat de service OK. Si nu merge sa te duci cu moto sa-ti umble la butuc la orice Gigi SRL ca te trezesti ca face o copie si vine friendu' la 2 zile si-ti pleaca pe ea.

 

azi l-am mai incercat de vreo 20 de ori si o data l-am prins, da' atat. si nu inteleg cum, ca nu am bagat-o sau miscat-o diferit fata de celelalte dati.

o sa mai incerc poate e vreun spil - sa tiu cheia nush cum sau s-o agit or smth.

intre timp daca aveti idei care ar putea fi problema cu butucu' si cum ar putea fi rezolvata (in afara de service/inlocuire) - dati-va cu parerea.

 

L.E.: s-a rezolvat cu un sprei WD 40 - sfat de la un coleg conservar :D

Dupa - a mers de la prima cheie.

 

Se pare ca problema era din cauza umezeala/praf/etc.

In caz ca aveti probleme similare - posibil avand in vedere vremea de afara - puteti incerca si voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

ThunderByte Ar trebui sa ne organizam putin si la anul sa facem o mica ieseala undeva prin tara, sincer eu nici in Bucuresti nu stiu daca exista o adunare saptamanala/ lunar etc sau daca se face sau sa facut asa ceva....

 

Am o intrebare f tare :), vreau sa stiu si eu dc mai exista nebuni ca mine, va rog sa imi sp si mie cand bagati CB-ul la iernat si cand il scoateti?

 

Apropo, sunt multumit de cauciuc m-a costat cu tot cu montat/echilibrat 320 lei, este putin cam tare , dar nu se compara cu "opinca" din 2007 sport demon, si am sesizat un consum mai scazut de benzina, dar si parca 2 ,3 caluti in plus, cauciucul pe fata nu l-am schimbat inca dar urmeaza, vreau sa vad cat ma pot lasa pe ea in viraje

Am ramas impresionat de cativa prieteni care pun genunchiul pe asfalt , diferenta este ca ei nu au cb-uri, oare la noi se poate??

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am incercat sa deblochez broasca de la sa si am reusit. Am scos panoul acela de plastic, am scos siguranta de la broasca (o tablita ce se scoate vertical )am scos broasca, apoi am miscat un pic de cablu si am reusit sa deschid. Ce se intamplase.... ? Broasca functiona nu era nimic rupt, cablul era la locul lui, totul ok, doar ca undeva in spatele broastei in partea dreapta este o tablita verticala crestata un pic in partea de jos, in care era prinsa mantaua cablului. Acolo trebuie sa stea mantaua in pozitie fixa in acea tablita crestata. De la vibratii a cazut din crestatura aceea. Am pus un soricel subtire sa o tina acolo pe pozitie fixa. Azi oficial am pus-o la iernat.

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii, azi am intrat in posesia unui motor de Cb 500 din '97 cu 27 de mii din ce am inteles (e luat de la cineva de incredere). Treaba sta in felul urmator, mie imi trebuie doar cutia de viteze din motorul ala dar motorul e complet. Capace, electromotor, stator, rotor, distributie, chiuloasa, etc; asa ca restul pieselor sunt de vanzare.

 

Salut

 

ThunderByte Ar trebui sa ne organizam putin si la anul sa facem o mica ieseala undeva prin tara, sincer eu nici in Bucuresti nu stiu daca exista o adunare saptamanala/ lunar etc sau daca se face sau sa facut asa ceva....

 

Am o intrebare f tare :), vreau sa stiu si eu dc mai exista nebuni ca mine, va rog sa imi sp si mie cand bagati CB-ul la iernat si cand il scoateti?

 

Apropo, sunt multumit de cauciuc m-a costat cu tot cu montat/echilibrat 320 lei, este putin cam tare , dar nu se compara cu "opinca" din 2007 sport demon, si am sesizat un consum mai scazut de benzina, dar si parca 2 ,3 caluti in plus, cauciucul pe fata nu l-am schimbat inca dar urmeaza, vreau sa vad cat ma pot lasa pe ea in viraje

Am ramas impresionat de cativa prieteni care pun genunchiul pe asfalt , diferenta este ca ei nu au cb-uri, oare la noi se poate??

 

Spor

 

Poate o sa ne vedem pe la anu mai multi ... undeva pe la Brasov sau ... nu stiu.

Eu unul inca nu l-am bagat la iernat, nu e niciodat la iernat, doar ca in iarna asta am sa ii desfac motorul sa ii umblu in cutie si cu ocazia asta am sa verific uzurile motorului ...

post-18053-0-53079200-1319386679_thumb.jpg

post-18053-0-79890700-1319386695_thumb.jpg

post-18053-0-99677100-1319386925_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie defapt cati km ori fi avand si ale noastre, cel putin a mea sunt sigur ca nu are cat indica bordul ...

 

Ce conteaza cati km au, daca ele merg impecabil? :)

 

Apropo de bagat la iernat, eu anul trecut pe 10 dec a fost ultima zi de motomanie pt mine si pe 13 martie anu asta a fost readusa la viata :))

 

Asfalt uscat (cat o sa mai tina vremea cu noi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...