Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Eu spalam lantul la CB la fiecare 1000 km si il ungeam la 300 si nu m-a tinut nici unul peste 15,000 km. Toate erau DID, am schimbat vreo 2 sau 3, 50,000km tin doar daca mergi in vid pe o strada sferica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Eu spalam lantul la CB la fiecare 1000 km si il ungeam la 300 si nu m-a tinut nici unul peste 15,000 km. Toate erau DID, am schimbat vreo 2 sau 3, 50,000km tin doar daca mergi in vid pe o strada sferica Nu stiu din ce cauza la tine ... eu am facut cu cb-ul meu cu un lant tsubaki vreo 20 de mii dupa ce am luat cb-ul si lantul era trecut de jumatate cand am luat motorul deci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Adrian, ce stil de mers ai? De intretinut era intretinut bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Mai baieti, am si eu o curiozitate asa De cand am luat motorul are un joc nasol in ghidon cand iau mainile depe el (intra in voblaj). Ar putea fi de la o lovitura in janta ? Tocmai am observat azi cand o spalam. E ca la masina, se indreapta la un service ? sau la gunoi si direct alta ? sau pot sa merg cu ea asa ? sincer nu stiu de cand este acolo. poate era si cand am cumaprat-o desi parca am verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Nu e de la janta, cel putin nu de la lovitura din imagine, aia e prea mica ca sa afecteze, verifica cauciuc, rulmenti, rulmenti roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Nu e de la janta, cel putin nu de la lovitura din imagine, aia e prea mica ca sa afecteze, verifica cauciuc, rulmenti, rulmenti roata. Initial tot de la rulmenti am crezut si eu ca este (cei de jos de la roata). i-am schimabt degeaba, se pare ca nu era de la astia. Incep sa cred ca e de la cauciuc dar nu am cum sa-mi dau seama sigur pana nu incerc altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alident Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Ai verificat rulmentii de la jug ? sa nu fie slabiti sau prea uzati.(se simte cand pui frana mai tare) Nu curge nici un simering ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 (editat) Ai verificat rulmentii de la jug ? sa nu fie slabiti sau prea uzati.(se simte cand pui frana mai tare) Nu curge nici un simering ? Nu am verificat rulmentii de la jug (sincer nici nu stiu sa-i verific). cand pun frana mai tare se comprima furca pana se aude un CLANC, la fel ca si atunci cand iau o groapa. Ulei din furca nu curge deloc. Editat Iulie 10, 2012 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alident Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Salut Fa-ti cont pe pro-bike si acolo gasesti manualul haynes pt cb (in sectiunea downloads) - e ff bun, iti arata ce si cum sa verifici. Pana una alta,ridic-o pe cricul central, pune pe cineva sa stea pe mobra, cat mai in spate pe sa ca sa se ridice roata fata si trage cu forta de telescoape spre inainte si inapoi. ideal e sa nu simti nici un joc. Dupa aceea, tot cu roata fata suspendata, misca ghidonul stanga-dreapta - miscarea trebuie sa fie lina, sa nu se impiedice nicaieri de-a lungul cursei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 Salut Fa-ti cont pe pro-bike si acolo gasesti manualul haynes pt cb (in sectiunea downloads) - e ff bun, iti arata ce si cum sa verifici. Pana una alta,ridic-o pe cricul central, pune pe cineva sa stea pe mobra, cat mai in spate pe sa ca sa se ridice roata fata si trage cu forta de telescoape spre inainte si inapoi. ideal e sa nu simti nici un joc. Dupa aceea, tot cu roata fata suspendata, misca ghidonul stanga-dreapta - miscarea trebuie sa fie lina, sa nu se impiedice nicaieri de-a lungul cursei. Multumesc pentru sfat, o sa fac testul diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 "De cand am luat motorul are un joc nasol in ghidon cand iau mainile depe el (intra in voblaj)." Doua dintre cauzele posibile, or mai fi si altele: - roata spate centrata binisor, nu perfect (masori cumva cu un subler) - rulmenti uzati la bascula spate (misti tare de ea si altcineva tine mana pe zona rulmentilor) - cadru stramb sau bascula spate stramba Si eu am problema asta(alta mobra), la mine cadrul este de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Copfucker Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 cand pun frana mai tare se comprima furca pana se aude un CLANC, la fel ca si atunci cand iau o groapa. 99.99% rulmentii de jug cauza si pentru zgomote si pentru voblaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Salut si eu am aceasi problema la a mea, cand pun frana pe fata ( mai violent) se aude un Clanc, mam speriat sa nu fie indoita furca sau cva, dar daca e doar de la rumenti m-am mai linistit, is scumpi > si udne se gasesc ? are cineva dimensiuniile ?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (scuze cred ca am deshis un topic nou in loc sa dau reply la asta) Salut baieti, mi am luat de curand motorul din imagine vreo 2 ani a stat in garaj cu rezervorul plin Am schimbat, baterie, ulei motor, apa radiator, filtru ulei, (cel de aer era deja nou), lichid de frana, bujii. Intrebare 1. Am pus in el MOTUL 10w-40 7100 sintetic, e ok? baiatul de la kawamotors zicea ca trebuie mineral ca e motorul vechi :| 2. As vrea sa ii fac carburatia desi motorul merge impecabil... 3. Furca fata imi pare ok, are doar cauciucurile cu 2-3 crapaturi... 4. O scarita pilot stanga unde gasesc? / multumesc 5. Sunt din Bucuresti, se organizeaza intalniri / iesiri intre cei cu cb500?. 6. Mi a spalat un tip lantul si i am aplicat un spray de la MOL a devenit cam lipicios, alb, si cam uscat asa nu pare sa fie uleios 7. As vrea sa ii schimb luminile / faza scurta cel putin pentru ca ziua mi am dat seama ca nu se vad mai deloc si multi dorm la volan.. Multumesc Alte sfaturi, indrumari, recomandari intretinere.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 (scuze cred ca am deshis un topic nou in loc sa dau reply la asta) Salut baieti, mi am luat de curand motorul din imagine vreo 2 ani a stat in garaj cu rezervorul plin Am schimbat, baterie, ulei motor, apa radiator, filtru ulei, (cel de aer era deja nou), lichid de frana, bujii. Intrebare 1. Am pus in el MOTUL 10w-40 7100 sintetic, e ok? baiatul de la kawamotors zicea ca trebuie mineral ca e motorul vechi :| 2. As vrea sa ii fac carburatia desi motorul merge impecabil... 3. Furca fata imi pare ok, are doar cauciucurile cu 2-3 crapaturi... 4. O scarita pilot stanga unde gasesc? / multumesc 5. Sunt din Bucuresti, se organizeaza intalniri / iesiri intre cei cu cb500?. 6. Mi a spalat un tip lantul si i am aplicat un spray de la MOL a devenit cam lipicios, alb, si cam uscat asa nu pare sa fie uleios 7. As vrea sa ii schimb luminile / faza scurta cel putin pentru ca ziua mi am dat seama ca nu se vad mai deloc si multi dorm la volan.. Multumesc Alte sfaturi, indrumari, recomandari intretinere.? http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_500_w_x/98-01/picture/footrest_standard_front_left/ aveau si la romimoto.ro, mai ieftin dar acum vad ca nu mai exista oferta. Nu va mai fi lipicios alb dupa ce mergi si se va incinge/incalzi lantul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodoo69 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 multumesc de raspuns, cand facem si noi o iesire incepatori + cb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Copfucker Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Salut si eu am aceasi problema la a mea, cand pun frana pe fata ( mai violent) se aude un Clanc, mam speriat sa nu fie indoita furca sau cva, dar daca e doar de la rumenti m-am mai linistit, is scumpi > si udne se gasesc ? are cineva dimensiuniile ?> louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 salut baieti...am si o mare prb deci-una bucata amica a facut o pasiune nebuna pentru modelul CB 500 -acum ideea este ca pe net sunt multe de vanzare insa cred ca aici pot gasi mai repede. deci se cauta una bucata Cb 500 care sa fie in bucuresti.sa arate bine si chiar sa fie functionala in parametri normali ( am sa fiu destul de critic la cumparare, insa foarte cinstit fata de cel care o vinde ) va doresc o seara placuta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Buna dimineata! Caut sa cumpar portbagaj (top-case) pentru Honda CB500. Am nevoie si de suportul de prindere aferent. As vrea sa fie cat mai mare, probabil intre 40-52 de litri. Sa fie in stare foarte buna, dintre marcile consacrate. Sa fie din Bucuresti sau Pitesti, Ploiesti, etc. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Pravale baba ....vezi ca se gaseste pe la vanzari diverse parca 2 persoane care vand top case cu suportul de prindere ,dar nu si cel pe care se prinde suportul de prindere al top case, ala se gaseste mai greu, in general trebuie sa te uiti pe la vanzari diverse sau echipamente. bodoo69 ... daca vrei sa facem o eseala a CB-urilor ar fi calumea ca sunt destui utilizatori, dar trebuie cred sa te duci la rubrica intalniri excursii si sa posteri acolo intrebarea care ai puso si aici, si in felul asta poate ne vom aduna, cineva trebuie sa aiba initiativa asta daca vrea sa facem o intalnire, si..... Pravale Baba....a deschis un topic si sa executat si o excursie .deci daca sunt doritori de CB-uri care vor sa facem o intalnire si posibil o plimbare prin munti eu ma bag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xx_dragosh_xx Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Eu am de vanzare un suport topcase+sidecase GIVI WINGRACK N141. Dragos 0746 122 990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salutarile mele, Sunt nou in breasla si de curand mi-am cumparat o CB500 dar are cauciucul cam uzat si necesita inlocuire. As dori sa va intreb in legatura cu marcile de cauciucuri care sunt mai calitative, eventuale preturi si in ce fel afecteaza un cauciuc mai lat (de exemplu 140/80/17) performantele motorului (stiu ca probabil afecteaza consumul, dar manevrabilitatea?). Probabil in acest topic s-a mai discutat despre acest subiect, am inceput sa il citesc de la inceput dar nu imi prea permite timpul. Asa ca rog doritorilor sa ma ajute cu informatii referitoare la pneuri. Va salut cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 @ jorj: Multumesc de sfaturi. Intr-adevar, suportul care se prinde de motocicleta e rar. Am gasit dar e mai scump decat ma asteptam. Mai caut in timp ce mai strang bani. @ xx_dragosh_xx: Multumesc de oferta. @ Florin HD: Bine ai intrat in club. Sfatul meu din scurta experienta: pe forum si pe site-uri ametesti de oferte, sfaturi, comparatii, etc. Mergi la un mecanic priceput si el iti recomanda modelul si cel mai adesea ti le si aduce, ti le si monteaza. Economisesti si timp si bani. Daca vrei iti recomand unul de care am fost eu multumit (am incaltat-o cu anvelope Dunlop moi, pentru aproximativ 800 RON, cu tot cu montaj). Dar mult mai important, schimba-le imediat. Un incepator risca foarte mult mergand cu anvelope proaste. @ Unk669: Daca citesti pe aici, am gasit capatul de ghidon ce ti l-am promis.Contacteaza-ma pentru donatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinHD Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Ai dreptate, voi merge la un mecanic saptaman viitoare si voi discuta mai multe cu el. Pana atunci mai am o scurta intrebare: Daca este modelul de 25 Kw inseamna ca are motorul mai mic fata de cele de 37 respectiv 43 Kw sau ca motorul meu este limitat? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 (editat) Cred ca motorul tau e limitat, din ce am citit pe aici am inteles ca cb500 e limitat din jigloare si flansele de admisie ar avea un fel de saiba. Iar cu cauciucul cred ca daca cumperi unu de 140 in loc de 130 o sa fie mai stabil si o sa arate si mult mai bine, asta e doar parerea mea Editat Iulie 26, 2012 de Coste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.