Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? :)

Brake cleaner ;) ce mai magica dintre magice ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se geseste si prin Cora un spray, am auzit de la cineva care sia curatat asa jantele de ulei si motoru, acum eu nu am folosit doar am auzit, eu cand mi-am curatat janta spate ca sa incarcat de la uleiul lantului in mers l-am curatat cu cif si sincer se duce dar mai pui un pic mai frec ,iar mai pui iar mai freci ,chestii din astea, acum cauta solutia aia de curatat si rezolvi mai usor problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna dragi colegi cb-isti :)

 

am un cb500 deja de 2 sezoane si intru in al 3-lea cu el si sincer nici nu l-as schimba

 

daca vine cineva la festivalul de sambata sper sa ne vedem acolo

 

o zi buna

Si eu am intrat in al 3'le sezon si sunt multumit. Dar eu mi'as schimba totusi oglinzile la el. De la viteza mi se aduna tot timpu si ma deranjeaza ca trebuie sa le ajustez inapoi in mers ca sa vad si alceva in afara de coatele mele. Ati avut si voi probleme asemanatoare?

Aveti vreo solutie sa le intepenesc cumva, sau imi puteti recomanda/vinde niste oglinzi mai bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? :)

Spray de curata lantul - face minuni (solvent puternic), dar se consuma in draci.Speli intai noroiul cu jet sub presiune, lasi sa se usuce apa, apoi dai cu spray de curatat lantul si cu carpa sau servetele de hartie. Exista si solventi mai puternici, gen spray pentru electrocasnice de inox, dar risti sa dai pe cauciuc si sa ii produci mici stricaciuni de suprafata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o roata spate foarte murdara, de la uleiul de pe lant. Inainte sa ma apuc sa-i dau cu detergent, stie cineva vreo metoda sau substanta magica de curatare ? :)

 

 

salut, exact cum zice AdrianB1 spary-ul de curatat lantul face minuni dar se consuma imediat si nici nu e prea ieftin, eu am reusit sa imi curat janta cu un amestec facut din benzina cu motorina si sters imediat cu carpa, dar cel mai bine curata gazul dar si cillit bang-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Iaca trebuia s-o patesc si eu. Am cazut azi destul de nasol ...in linie dreapta, nestingherit ne nimeni, conditii optime de temperatura :) Si totusi am cazut :))) Am dat sa franez pentru ca ma apropiam de o trecere de pietoni si m-am trezit pe jos. Singura explicatie este ca s-a dus fata. Pe ce dracu' a alunecat asa habar n-am. Sigur, o sa ziceti c-am blocat fata si ca e normal. Nu e chiar asa, cunosc mobra bine, stiu sa franez cu ea. Am franat cum franez intotdeauna. Anyway, dupa ce am cazut am mers sa observ carosabilul si am constatat ca un numar anormal de mare de masini scartaiau din roti la frana chiar la viteza mica. Ceea ca ma face sa cred ca asfaltul e foarte prost, aderenta scazuta. Iar eu cred ca am franat fix pe o sageata din aia alba de o picteaza astia pe strazi pentru selectarea directiei de mers. Maine o sa trec din nou prin zona (Bragadiru) sa ma mai uit putin la strada.

 

Anyway, eu m-am ales cu o julitura la genunchi si un pantalon rupt (aveam genunchiere sub pantaloni), motorul e zgariat putin pe aripa si rezervor, schimbatorul indoit putin, ghidonul indoit, oglinda rupta, semnalele murdare de asfalt. Asadar caut ghidon si suport oglinda stanga, daca are cineva.

 

In rest, astept parerile voastre despre incident. (faza tare, daca pot spune asa, e ca la cativa km mai incolo, pe calea rahovei, un R6 era zob, am oprit sa fac poze, motociclistul era deja luat de ambulanta, cica un picior rupt si nu mai stiu ce...) Ce zi, frate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Se mai intampla, am dat si eu de bucati de asfalt mai prost pe care iti fuge fata chiar la o franare medie. Nu stiu ce standarde in constructii se folosesc la asfaltare in Romania, probabil de prin anii 50, dar sunt variatii de aderenta pe alocuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca trebuia s-o patesc si eu. Am cazut azi destul de nasol ...in linie dreapta, nestingherit ne nimeni, conditii optime de temperatura :) Si totusi am cazut :))) Am dat sa franez pentru ca ma apropiam de o trecere de pietoni si m-am trezit pe jos. Singura explicatie este ca s-a dus fata. Pe ce dracu' a alunecat asa habar n-am. Sigur, o sa ziceti c-am blocat fata si ca e normal. Nu e chiar asa, cunosc mobra bine, stiu sa franez cu ea. Am franat cum franez intotdeauna. Anyway, dupa ce am cazut am mers sa observ carosabilul si am constatat ca un numar anormal de mare de masini scartaiau din roti la frana chiar la viteza mica. Ceea ca ma face sa cred ca asfaltul e foarte prost, aderenta scazuta. Iar eu cred ca am franat fix pe o sageata din aia alba de o picteaza astia pe strazi pentru selectarea directiei de mers. Maine o sa trec din nou prin zona (Bragadiru) sa ma mai uit putin la strada.

 

Anyway, eu m-am ales cu o julitura la genunchi si un pantalon rupt (aveam genunchiere sub pantaloni), motorul e zgariat putin pe aripa si rezervor, schimbatorul indoit putin, ghidonul indoit, oglinda rupta, semnalele murdare de asfalt. Asadar caut ghidon si suport oglinda stanga, daca are cineva.

 

In rest, astept parerile voastre despre incident. (faza tare, daca pot spune asa, e ca la cativa km mai incolo, pe calea rahovei, un R6 era zob, am oprit sa fac poze, motociclistul era deja luat de ambulanta, cica un picior rupt si nu mai stiu ce...) Ce zi, frate!

Abia acum am vazut mesajul tau. Imi cumparasem eu alte oglinzi si le am si pe cele vechi, incepusera sa cada nichelul de pe ele dar am si suportii. Faza e ca plec la noapte in delegatie pentru 5 saptamani dar daca mai ai nevoie de ele cand ma intorc si le dau pe o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum am vazut mesajul tau. Imi cumparasem eu alte oglinzi si le am si pe cele vechi, incepusera sa cada nichelul de pe ele dar am si suportii. Faza e ca plec la noapte in delegatie pentru 5 saptamani dar daca mai ai nevoie de ele cand ma intorc si le dau pe o bere.

 

Te-ai facut cu o bere :) Eu intre timp am pus mana pe un Bandit de 600 si o sa mai manance si ala niste bani, deci cred ca te astept cu suportii :) Merci fain ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era dar am vrut caremele de la cb500 r parca alea mari pana jos si la achizitonare le-am dat pe cele mici la schimb dar acuma vreau sa vand moto si asi vrea sa o dau si cu celelalte in caz ca viitoru proprietar vrea sa o faca naked

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era dar am vrut caremele de la cb500 r parca alea mari pana jos si la achizitonare le-am dat pe cele mici la schimb dar acuma vreau sa vand moto si asi vrea sa o dau si cu celelalte in caz ca viitoru proprietar vrea sa o faca naked

Salut, poti sa imi trimiti niste poze cu carenele de R, eu am un cb500s din 2002, semicarenat, si as vrea sa il carenez complet, insa, momentan nu am idei. multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Honda CB500S in stare foarte buna, motor 499 cmc, 58cp, cutie viteze sase trepte, consum oras (testat) 4,49 litri/100km la mers normal. Cauciucuri noi fata/spate, au doar 3200km, kit de lant nou, baterie Yuasa noua. Bujii, termostat, ulei plus filtru ulei au fost schimbate recent (1600 km).

Motorul este bun, porneste si merge foarte bine, nu consuma ulei si nu da fum. Motocicleta are 44.700 km, atat prezinta pe bord.

Acte la zi, ITP valabil 2015, autenticitate RAR facuta la data de 15.05.2013 si este valabila 60 zile. Se mai da o data cu motocicleta si un motor defect (are un piston spart), este complet. Motocicleta poate fi vazuta in Bucuresti.

Pret 1550 euro.

Motorul este al unui prieten, pentru informatii suplimentare sunati la 0761 989 497, pe forum intru mai rar

 

/index.php?/topic/696057-honda-cb500s-1550-euro/

 

 

 

post-44259-0-71604500-1369896662_thumb.jpg

post-44259-0-96775400-1369896670_thumb.jpg

post-44259-0-88515000-1369896676_thumb.jpg

post-44259-0-04823600-1369896683_thumb.jpg

post-44259-0-14068800-1369896689_thumb.jpg

post-44259-0-89885200-1369896694_thumb.jpg

post-44259-0-54182800-1369896700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine, sa stii, zici ca aceste carene sunt luate de pe honda cb 500r?

sunt niste carene after, si a mea e la fel.

 

TCP Aerodynamics design specifical for this model. TÜV Homologated. All original colors available.

Perfect colormatching poliurethane paint. Mounting system designed specifically for this model.

Body shell material: ABS + PC

 

http://www.tcpsa.com/honda/cb500.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am avut si eu carenele astea pe CB500, sunt excelente ca protectie la vant si ploaie, dar au cateva probleme de retinut:

- daca esti mai inalt nu prea iti mai incap genunchii si stai cu picioarele mai stranse; pentru o persoana mai scunda e perfect

- prinderile se mai sparg cu timpul cand le tot montezi si demontezi (ca sa schimbi bujiile, de pilda)

- farul e slab rau, m-a prins noaptea pe Transalpina si de la Jina am mers cu un alt CB 500 cu far rotund in fata ca eu nu puteam merge primul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt niste carene after, si a mea e la fel.

 

TCP Aerodynamics design specifical for this model. TÜV Homologated. All original colors available.

Perfect colormatching poliurethane paint. Mounting system designed specifically for this model.

Body shell material: ABS + PC

 

http://www.tcpsa.com/honda/cb500.htm

Foarte tare, cat costa si cum se pot comanda?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Ai link, vezi acolo. Nici nu cred ca se mai fabrica, CB-ul a iesit din fabricatie de 10 ani, cine mai fabrica pentru el carene?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, dupa un accident mi s-a rupt oglinda stanga din suport. Oglinda e ok, partea cu filet e pe oglinda si merge ok.

 

Cumpar suportul acela de aluminiu care tine si oglinda si ambreiajul.

 

Sau stie cineva daca se sudeaza aluminiu pe undeva? Sau ma gandesc sa gasesc un surub de marimea filetului oglinzii si sa-l duc undeva sa-l sudeze pe ghidon :)

vezi ca merge suport de ij :D trebuie doar putin olarit unde intra cablul ala cu contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...