Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Nu mai e nicio fata cu CB 500 in Bucuresti in afara de mine? Parca mi-e greu sa cred... :)

 

De venit o sa vin dar sa am pe ce... mobra e pe butuci... :(

Ca fost CB-ist , de ce nu ceri sa te ia cineva ca in felul asta veneai si tu la intalnire parerea mea, cred ca abea asteptau colegi sa le spui lucrul asta.

 

Suna bine asta cu festivalul. Abia astept, sper sa nu intervina nimic pana atunci...

 

Mihai cand ai timp sa ne ocupam de far? Dau o bere

Da ,apropo Mihai in seara ai mi-ai spart pupilele cu faza lunga, iti dai seama ca-ta carne ti-ai luat de la soferii nu, este asa simplu de schimbat un bec H4, la CB farul are 3 suruburii ,mama lui de far. daca va ajuta cu ceva vil scot eu din far, vino cu becu si te rezolv. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca fost CB-ist , de ce nu ceri sa te ia cineva ca in felul asta veneai si tu la intalnire parerea mea, cred ca abea asteptau colegi sa le spui lucrul asta.

 

Da ,apropo Mihai in seara ai mi-ai spart pupilele cu faza lunga, iti dai seama ca-ta carne ti-ai luat de la soferii nu, este asa simplu de schimbat un bec H4, la CB farul are 3 suruburii ,mama lui de far. daca va ajuta cu ceva vil scot eu din far, vino cu becu si te rezolv. :alcy:

lasa ca macar asa sunt observat in trafic ... nu e vorba de schimbat un bec asa am vrut eu sa il las ... daca ai sti cum ti se face loc imediat pe strada ... :)

daca e bem o bere dar fara schimbare de bec ... nimeni nu se atinge de becul meu ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost CB-ist , de ce nu ceri sa te ia cineva ca in felul asta veneai si tu la intalnire parerea mea, cred ca abea asteptau colegi sa le spui lucrul asta.

 

Da ,apropo Mihai in seara ai mi-ai spart pupilele cu faza lunga, iti dai seama ca-ta carne ti-ai luat de la soferii nu, este asa simplu de schimbat un bec H4, la CB farul are 3 suruburii ,mama lui de far. daca va ajuta cu ceva vil scot eu din far, vino cu becu si te rezolv. :alcy:

De schimbat becu nu-i problema, eu vreau sa imi pun chitul cu tot cu lupa... Ce zici, te bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu lupa la far !

Gasesti aici, din pacate se vand doar la 2 bucati pe set, daca gasesti sa te mai combini cu cineva este ok, mai este un baiat din suceava care avea si vindea la bucata, dar vad ca nu ii mai merge site-ul, nu stiu din ce cauza, mai jos este cartea de vizita a omului, bafta si asfalt uscat!

PS, cum a fost pe circuit?

www.AccesoriiAutosiMoto.com- Accesorii Auto si Moto intr-un singur loc!

 

-eMail: accesoriiautosimoto@yahoo.com

 

-YMessenger: accesoriiautosimoto

 

-Telefon: 0745.970.004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost CB-ist , de ce nu ceri sa te ia cineva ca in felul asta veneai si tu la intalnire parerea mea, cred ca abea asteptau colegi sa le spui lucrul asta.

 

Da ,apropo Mihai in seara ai mi-ai spart pupilele cu faza lunga, iti dai seama ca-ta carne ti-ai luat de la soferii nu, este asa simplu de schimbat un bec H4, la CB farul are 3 suruburii ,mama lui de far. daca va ajuta cu ceva vil scot eu din far, vino cu becu si te rezolv.

 

Lasa ca nu scapati de mine asa usor... odata si odata tot vin. Poate saptamana asta daca e tot vineri, am rezolvat cu roata momentan.

 

Cum sa ma fac de rusine si sa vin ca pasagera? Pe cal sau deloc. Ori suntem motociclisti, ori nu mai suntem. Pai nu? :D

 

By the way, manual de service aveti? E unul singur pentru toate sau sunt pe ani? Ceva diferente intre modelul S si cel simplu? A mea e simpla. Am cautat dar pana acum nu am gasit un manual pe care sa il pot downloada. Bine, nu am cautat foarte bine dar ma gandesc ca cineva din voi trebuie sa aiba unul.

 

Thanks! :cheers:

 

P.S: Am inceput si eu sa merg noaptea cu faza lunga, nu stiu daca imi iau injuraturi dar faza scurta mi se pare prea slaba. Am si echipament negru, mobra e neagra, nu am nicio sansa - cu far sau la spital. As a bonus, aseara mi s-au stricat si lampile de semnalizare pe partea stanga. Daca era ziua semnalizam schimbarea de directie la stanga ca biciclistii, cu mana in lateral, :crack:

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca nu scapati de mine asa usor... odata si odata tot vin. Poate saptamana asta daca e tot vineri, am rezolvat cu roata momentan.

 

Cum sa ma fac de rusine si sa vin ca pasagera? Pe cal sau deloc. Ori suntem motociclisti, ori nu mai suntem. Pai nu? :D

 

By the way, manual de service aveti? E unul singur pentru toate sau sunt pe ani? Ceva diferente intre modelul S si cel simplu? A mea e simpla. Am cautat dar pana acum nu am gasit un manual pe care sa il pot downloada. Bine, nu am cautat foarte bine dar ma gandesc ca cineva din voi trebuie sa aiba unul.

 

Thanks! :cheers:

 

P.S: Am inceput si eu sa merg noaptea cu faza lunga, nu stiu daca imi iau injuraturi dar faza scurta mi se pare prea slaba. Am si echipament negru, mobra e neagra, nu am nicio sansa - cu far sau la spital. As a bonus, aseara mi s-au stricat si lampile de semnalizare pe partea stanga. Daca era ziua semnalizam schimbarea de directie la stanga ca biciclistii, cu mana in lateral, :crack:

 

Faza lunga e sfanta ... eu unul am patit-o cica nu ma vazut si dupa cateva patanii de genul asta, urmate si de arderea fazei scurte, am decis ca mai bine sufera automobilistii decat sa ma adun eu de pe asfalt

Manual daca vrei am eu in format electronic, dar intre modelul CB500 si CB500S nu e nici o diferenta, S-ul are doar niste carene in plus, in rest e exact acelasi motor

 

PS: din ce an e motoru tau si de la cine lai cumparat? nu de alta dar am vazut ca ai numai probleme cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problemele mi le-am facut singura, nu avea nimic cand am cumparat-o. O sa am grija sa o fac la loc sau chiar mai faina. Am rezolvat problema cu roata infranata, era de la etrier - pistonasele nu culisau bine inauntru, nu erau jambele de vina.

 

Pana acum i-am adus ceva imbunatatiri - i-am schimbat scaritele dupa accident (una se rupsese si i-am luat alt set), claxonul, prinderea de la maneta de ambreiaj, maneta de frana, urmeaza codita, i-am cumparat suport de topcase si urmeaza suporti laterali si o pereche de lampi de semnalizare stock in spate (am luat de la dezmembrari, a mea are unele mici care nu prea se vad), montat engine-guard si poate o sa-i pun si parbriz... Mai spre iarna si o reconditionare, un spray termorezistent pe toba si galeriile de evacuare... E din 2001, pe fostul posesor nu stiu daca il stiti, nu prea e activ pe forum si nici nu a mers prea mult cu ea. A tinut-o un an dar eu nu o sa ma despart asa usor de ea, imi place la nebunie cum suna si cum merge... si nu pentru ca e a mea. E exact genul de sunet de motor care imi place.

 

Da, vreau manualul please, daca poti sa il pui pe transfer si sa imi trimiti un link ar fi super. Ma gandeam ca la S piesele poate sunt aranjate un pic altfel in fatza (far, etc) pentru ca are fatza diferita...

 

Bine c-ai zis, merg numai cu faza lunga. Ieri eram la semafor in spatele unei masini, noapte-noapte. Si ma uitam ca faza scurta batea pe numarul de la masina, soferul sigur nu stia ca sunt acolo. :) Cand am aprins faza lunga, s-a schimbat povestea. :D

 

Despre venit la intrunire cu cineva, ma gandeam acum ca ar fi fost funny sa zic: Am mobra in service, care ma dai si pe mine o tura? :crack:

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problemele mi le-am facut singura, nu avea nimic cand am cumparat-o. O sa am grija sa o fac la loc sau chiar mai faina. Am rezolvat problema cu roata infranata, era de la etrier - pistonasele nu culisau bine inauntru, nu erau jambele de vina.

 

Pana acum i-am adus ceva imbunatatiri - i-am schimbat scaritele dupa accident (una se rupsese si i-am luat alt set), claxonul, prinderea de la maneta de ambreiaj, maneta de frana, urmeaza codita, i-am cumparat suport de topcase si urmeaza suporti laterali si o pereche de lampi de semnalizare stock in spate (am luat de la dezmembrari, a mea are unele mici care nu prea se vad), montat engine-guard si poate o sa-i pun si parbriz... Mai spre iarna si o reconditionare, un spray termorezistent pe toba si galeriile de evacuare... E din 2001, pe fostul posesor nu stiu daca il stiti, nu prea e activ pe forum si nici nu a mers prea mult cu ea. A tinut-o un an dar eu nu o sa ma despart asa usor de ea, imi place la nebunie cum suna si cum merge... si nu pentru ca e a mea. E exact genul de sunet de motor care imi place.

 

Da, vreau manualul please, daca poti sa il pui pe transfer si sa imi trimiti un link ar fi super. Ma gandeam ca la S piesele poate sunt aranjate un pic altfel in fatza (far, etc) pentru ca are fatza diferita...

 

Bine c-ai zis, merg numai cu faza lunga. Ieri eram la semafor in spatele unei masini, noapte-noapte. Si ma uitam ca faza scurta batea pe numarul de la masina, soferul sigur nu stia ca sunt acolo. :) Cand am aprins faza lunga, s-a schimbat povestea. :D

 

Despre venit la intrunire cu cineva, ma gandeam acum ca ar fi fost funny sa zic: Am mobra in service, care ma dai si pe mine o tura? :crack:

 

WOW ... tu singura ai facut toate astea sau ai dus-o la un service moto ... daca zici ca ai schimbat prinderea la maneta de ambreiaj mai ai cumva surubul ala pe care culiseaza maneta ?

in legatura cu parbrizul poti sa iti spui dar nu te astepta la cine stie ce protectia la vant, eu unul mi-am pus modelul asta http://motorai.ro/parbrize-moto/puig/cockpit-fairing--product--10006536 dar daca treci de 120-130 deja nu isi mai face simtita prezenta decat daca te culci pe rezervor exact ca la o vitezana

 

PS: am facut o mica arhiva cu mai multe sfaturi pt moto care include si manualul de reparatii HAYNES pt honda CB500 dar pt wetransfer sau transfer.ro am nevoie de o adresa de e-mail unde sa le pot trimite ... asa ca amatorii sunt rugati sa isi lase adresele si in cursul zilei de azi le voi trimite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat si eu becul la far si acum pot sta mai mult. Nu vreau sa fiu critic, dar nu cred ca e bine sa mergeti in oras noaptea cu faza mare. In primul rand nu e legal si in afara de faptul ca riscati amenda (e doar chestie de timp), va injura toata lumea. Celor din fatza voastra de pe sens le bate in ochi prin oglinda, celor de pe contrasens nu mai zic...

Eu sunt maine acolo la parc cel tarziu la ora 18. Se mai anunta cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat si eu becul la far si acum pot sta mai mult. Nu vreau sa fiu critic, dar nu cred ca e bine sa mergeti in oras noaptea cu faza mare. In primul rand nu e legal si in afara de faptul ca riscati amenda (e doar chestie de timp), va injura toata lumea. Celor din fatza voastra de pe sens le bate in ochi prin oglinda, celor de pe contrasens nu mai zic...

Eu sunt maine acolo la parc cel tarziu la ora 18. Se mai anunta cineva ?

Ui de aia trec eu repede de ei, sa nu ii deranjez cu lumina in oglinda(asta asa sa mai glumim si noi), sincer prefer sa fiu vizibil decat sa fiu victima..

Cred ca ajung si eu daca vine lumea, aflu sigur pe seara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba voastra cu faza lunga , trebuie sa te gandesti la un aspect cand mergi mai ales noapte la faptul ca cel din fata nu isi da seama la ce distanta esti fata de iel si omu zice ca are timp sa faca stanga si tu vii cu viteza crezand ca el deja te vede dar tu lai orbit si nu stie care este intentia ta ,atunci mai vorbim, eu am venit cu un grup de vreo 30 motoare pe autostrada ploiesti-Buc. si tot asa cineva avea faza lunga noaptea si credema sa mergi cu el in spate este un dezastu ca nu stiu daca pot depasi de pe o banda pe alta ca nu vad nimic in spate si am mers pe banda aia pana am scapat de el.

Acum nu vreau sa va suparati pe mine dar mersul cu faza lunga este ca si cand ai fi incepator si nu cunosti comenzile., asa sa fac o gluma.:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte corect ce spui tu Jorj, mai ales la mers in grup, eu merg cu lunga, merg foarte mult ziua, noaptea trebuie sa analizezi situatia, nu am mers niciodata sa ii scot ochii nimanui, incerc sa nu deranjez pe nimeni, doar sa ma fac observat, acu mai usor, ma ajuta toba...



Repet, noaptea trebuie evaluata foarte bine situatia, nu poti merge ca inecatu' cu faza lunga no metter what.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place foarte mult cb500r, este vis, nu ca celelalte ar fi mai urate, dar am eu ceva pentru carene, plus am auzit ca se lauda cu un consum de 3 %, ce spui de asta?



de fapt 28,4 km/l, asta inseamna de fapt 3,5 l la 100 de km, tot extrem de bun consum, putere de 48 de cai la 8500rpm, 43nm la 7000 rpm, abs, injectie, toate bunatatile, preturi de la 6000 in sus la modelele cu abs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa ti-l cumperi, il recomand cu caldura, indiferent de model sau an de fabricatie, ideea este, in cazul in care il cumperi sh, sa mergi cu un mecanic bun sa il verifice, sa nu fie vreo cazatura, dar ca si comportament si fiabilitate, este extraordinar, pentru inceput, iti da voie sa inveti mersul pe motor, este iertator la greseli, so.... it' your choise



Eu evit cat pot sa merg noaptea, nu ma ajuta ochii la diferentele bruste intuneric-lumina...

niste lentile galbene nu te ajuta? din cele pentru ceata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cand in cand as veni si eu ca intrus la voi, am avut CB 500 si mi-e draga motoreta. Acum am vazut-o pe undeva pe la Sala Palatului, un CB500 rosu din 1998, PC 32 cu nr. B XX SOF. Stie cineva cine este actualul propietar?

 

Te asteptam vineri, bro. Sa vedem ce ai mai facut la Suzuki-ul ala al tau :))

 

Chiar asa, ne mai intalnim vineri?

 

Da, haideti sa stabilim tot vineri, aceeasi ora, dar as prefera sa schimbam locul. La Carol e putin spatiu si e multa lume care intra si iese in/din parc. Mai degraba platoul de la Academia Militara (spre Razoare) e mult mai liber si lejer. Astept alte sugestii.

 

Cat despre faza lunga, e cu adevarat naspa. Mihai, sa stii ca si pe mine m-ai terminat cu faza ta lunga in oglinzi. E cam nasoala gandirea asta "eu sa ma simt bine, ceilalti sa se descurce". Ca daca facem toti asa, iese haos... Plus ca e chiar periculos, fie ca vine din fata, fie din spate. Ba din spate e chiar mai periculos, mai ales daca respectivul sta mereu in spatele tau. Daca vineri se arata amatori numai cu faza lunga, sa stea ei in fata. Dar oricum, nu aprob. Becurile sunt ieftine.

 

Problemele mi le-am facut singura, nu avea nimic cand am cumparat-o. O sa am grija sa o fac la loc sau chiar mai faina. Am rezolvat problema cu roata infranata, era de la etrier - pistonasele nu culisau bine inauntru, nu erau jambele de vina.

 

Pana acum i-am adus ceva imbunatatiri - i-am schimbat scaritele dupa accident (una se rupsese si i-am luat alt set), claxonul, prinderea de la maneta de ambreiaj, maneta de frana, urmeaza codita, i-am cumparat suport de topcase si urmeaza suporti laterali si o pereche de lampi de semnalizare stock in spate (am luat de la dezmembrari, a mea are unele mici care nu prea se vad), montat engine-guard si poate o sa-i pun si parbriz... Mai spre iarna si o reconditionare, un spray termorezistent pe toba si galeriile de evacuare... E din 2001, pe fostul posesor nu stiu daca il stiti, nu prea e activ pe forum si nici nu a mers prea mult cu ea. A tinut-o un an dar eu nu o sa ma despart asa usor de ea, imi place la nebunie cum suna si cum merge... si nu pentru ca e a mea. E exact genul de sunet de motor care imi place.

 

Da, vreau manualul please, daca poti sa il pui pe transfer si sa imi trimiti un link ar fi super. Ma gandeam ca la S piesele poate sunt aranjate un pic altfel in fatza (far, etc) pentru ca are fatza diferita...

 

Bine c-ai zis, merg numai cu faza lunga. Ieri eram la semafor in spatele unei masini, noapte-noapte. Si ma uitam ca faza scurta batea pe numarul de la masina, soferul sigur nu stia ca sunt acolo. Cand am aprins faza lunga, s-a schimbat povestea.

 

Despre venit la intrunire cu cineva, ma gandeam acum ca ar fi fost funny sa zic: Am mobra in service, care ma dai si pe mine o tura?

 

Mai rar o fata atat de dedicata si entuziasta in moto. Tare :) Am si eu manualul, daca il vrei.

Cat despre S, e diferit doar la semicarena aia care inglobeaza si farul si ceasurile. In rest, mecanic e identica. Despre vopsitul galeriilor, nu recomanda. Toba merge, galeriile nu pentru ca se incing mult mare tare decat toba si exfoliaza repede vopseaua. Poti face ce am facut eu, anume le dai jos si le iei frumos la flex cu perie de sarma. Ies foarte bine.

 

Te asteptam vineri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai rar o fata atat de dedicata si entuziasta in moto. Tare Am si eu manualul, daca il vrei.

Cat despre S, e diferit doar la semicarena aia care inglobeaza si farul si ceasurile. In rest, mecanic e identica. Despre vopsitul galeriilor, nu recomanda. Toba merge, galeriile nu pentru ca se incing mult mare tare decat toba si exfoliaza repede vopseaua. Poti face ce am facut eu, anume le dai jos si le iei frumos la flex cu perie de sarma. Ies foarte bine.

 

Te asteptam vineri

 

Raspund printre picaturi... din pacate nu stiu daca reusesc sa ajung nici vinerea asta, a aparut ceva... lupoaica mea de 10 ani e bolnava si maine o duc la operatie... sa vad ca e ok, nu mi-as ierta-o sa o las balta... Daca totul decurge ok, vineri incerc sa ajung sa ne vedem la fatza. Daca nu, saptamana viitoare... daca nu apare iar vreo chestie. In ultima vreme am un "noroc" al dracu' la intamplari (nasoale) neprevazute...

 

Ma intrebase cineva mai sus - nu, nu i-am schimbat eu tot ce am scris, am plimbat-o prin service-uri si pe la prieteni. Mi-a placut totusi sa ma uit cu atentie, poate se "lipeste" ceva. Singura chestie pe care am facut-o singura a fost sa ii curat si ung lantul. :)

 

Sunt entuziasmata, da... si am senzatia ca ma va tine. Ar fi multe de spus aici... poate vom sta la povesti sometime.

 

 

Imi place foarte mult cb500r, este vis, nu ca celelalte ar fi mai urate, dar am eu ceva pentru carene, plus am auzit ca se lauda cu un consum de 3 %, ce spui de asta?

 

de fapt 28,4 km/l, asta inseamna de fapt 3,5 l la 100 de km, tot extrem de bun consum, putere de 48 de cai la 8500rpm, 43nm la 7000 rpm, abs, injectie, toate bunatatile, preturi de la 6000 in sus la modelele cu abs...

 

Tu cred ca zici de modelul nou... a mea e din 2001 si nu difera prea mult de modelul "clasic". Nu are ABS, e pe carburatie... same old hag we all love. Dar mi se pare ca arata sexi :)

 

Ca si consum, nu prea i-am tinut socoteala, nu merg pana la RES si mersul e mixt - oras + drum intins (nu am muuulti km dar mai marea majoritate sunt prin oras). In general fac refill cum am ocazia pentru ca nu stiu ce drumuri urmeaza sa fac sau pe unde e urmatoarea benzinarie, prefer sa nu ma stresez. Am impins-o mai pe la inceput pe DN1 pana mi-am amintit sa comut pe RES. :D

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...