Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

sal, am si eu o intrebare: a pus cineva xenon? am primit cadou un kit h4 dar e de masina. any tips? as mai fi amator de o scarita stanga....

xenon am eu, tre sa montez saptamana viitoare kitul cu lupa, este cumparat cu tot cu cabluri de le rdxenon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut. Va rog frumos sa ma ajutati, care aveti de vanzare sau stiti pe cineva care vinde: capac motor dreapta(de la ambreiaj), radiator, scarita dreapta cu suport, pedala frana, maneta abreiaj si carena dreapta( cea dintre rezervor si radiator). Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

90 km/h

 

Nu prea ai cum sa ai 90 km/h la turatia aia. Raportul e de 20 km/h la fiecare 1000 ture. La 4000 ture e 80km/h, la 5000 e 100, 6000 120 si tot asa. Si la mine e tot 80 km/h la 4000 de ture in viteza a 6-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ai cum sa ai 90 km/h la turatia aia. Raportul e de 20 km/h la fiecare 1000 ture. La 4000 ture e 80km/h, la 5000 e 100, 6000 120 si tot asa. Si la mine e tot 80 km/h la 4000 de ture in viteza a 6-a.

Poate fi din cauza ca pe spate am 160/60/17?Raportul pinioanelor nu-l cunosc...asa am cumparat-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi din cauza ca pe spate am 160/60/17?Raportul pinioanelor nu-l cunosc...asa am cumparat-o!

 

Cum te descurci pe curbe cu roata aia ?

 

P.S.

 

http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=130-80r17-160-60r17

 

P.P.S.

 

Vei mananca mai repede cauciucurile alea.

Editat de Tzache*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Caut un sfat/informatii/detalii de la colegii posesori de cb-uri ... in privinta cu urmatoarea problema:

- incepand cu sezonul 2013 frana pe fata a inceput sa nu mai tina

- in prima faza am schimbat placutele de frana desi cele vechi inca mai aveau carne pe ele, asta a tinut 2-3 saptamani dupa care au inceput iar sa nu mai tina bine

- in a doua faza am curatat placutele noi de frana si am completat cu putin lichid de frana, asta a tinut 5 zile

- in a treia faza am schimbat lichidul de frana, dar cu toate acestea frana tine destul de greu aproape de capatul cursei iar la capat trebuie sa apas destul de tare ca sa prinda, poate nu apreciez eu bine dar se simte o diferenta fata de sezonul trecut in mai rau

- in schimb cand am curatat placutele am scos si etrierul iar cand am actionat frana am observat ca cele doua pistonase nu ies in acelasi ritm, nu stiu daca asta e un defect sau nu

- daca m-a poate ajuta cineva cu ceva sfaturi as fi recunoscator :) ... nu de alta dar nu mas duce sa dau 180 de lei pt un chit de frana sau sa imi iau vreun chit de reparatie etrier

 

Asfalt uscat si la cat mai multe ture ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca are alt raport la pinioane fata de cel stoc?

In cazul asta da :)

 

Poate fi din cauza ca pe spate am 160/60/17?Raportul pinioanelor nu-l cunosc...asa am cumparat-o!

Cum zice si Tzache, cauciucul de care e zici e de fapt mai mic decat stock (insa e mai lat) , deci teoretic cu pinioane stock ar trebui sa ai chiar mai putin de 80km/h in viteza a 6-a. Deci la tine tind sa cred ca s-a umblat si la pinioane. Anyway, de curiozitate, cum se comporta cu guma de 160? Nu a crescut consumul? E mai stabila in curbe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu cauciuc mai gros mai stabila cand e sus si mai greu de inclinat ... Daca e diferenta mare fata spate iarasi exista riscul subvirari

 

Nu mai pot da edit :(

Ce benzina bagati in ale voastre CB-uri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E contraindicata cea de 98 ? ... Eu ieri mai aveam vreo 2 kg in rezervor benzina seaca de 95, si am fost la rompetrol am bagat de 40 de lei efix de 98. Am observat ca se incingea ceva mai repede, luand in considerare ca era pe seara si destul de racoare, drum destul de liber etc. ,motorul mergea ceva mai bogat (mirosea a benzina mai puternic) iar vibratiile au scazut.

Ma gandesc ca atunci cand a fost proiectata mobra nu erau carburantii de acum si totusi CO mai mare inseamna mai putina combustie necontrolata (detonatii), de unde deduc ca nu are ce sa ii faca rau.

Sper ca cineva mai experimentat sa isi expuna parerea.

Editat de Tzache*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta da :)

 

Cum zice si Tzache, cauciucul de care e zici e de fapt mai mic decat stock (insa e mai lat) , deci teoretic cu pinioane stock ar trebui sa ai chiar mai putin de 80km/h in viteza a 6-a. Deci la tine tind sa cred ca s-a umblat si la pinioane. Anyway, de curiozitate, cum se comporta cu guma de 160? Nu a crescut consumul? E mai stabila in curbe?

consumul e in jur de 4,7 cu pasager.....fara pasager nu l-am facut.E primul meu motor si asa l-am cumparat...asa ca nu stiu cum se comporta cu cauciuc stock.Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut CB(500)-isti, postez in numele unui prieten cu o PROBLEMA. Este vorba de un CB500s an 2002, cumparat de curand si intampin urmatoarea problema:

 

- trage neregulat, adica trag de manson si dupa 2-3 secunde se accelereaza brusc si merge intrerupt, ca si cum nu s-ar alimenta bine sau ca si cum bujia nu ar da scanteie cum trebuie.

- in frana de motor se aud pocniturile specifice unui amestec prea bogat in benzina.
- frana de motor nu mai este asa de prompta cum ar trebui.

 

Mentionez ca am facut 550 km azi cu el, si a mers fara probleme pana in punctul in care s-a intamplat chestia asta. Benzina de la Petrom, de 95. Bujii noi, carburatie facuta foarte recent (am facut azi un consum si a iesit 4% cu pasager si bagaje). Deasemenea, am desfacut rezervorul si m-am uitat la bujii, erau colorate maro. Le-am curatat, le-am pus la loc si din pacate totul este ca inainte. Ralantiul sta perfect la 1500, nu oscileaza. Porneste la sfert.

 

A mai patit cineva ceva asemenator? (Tind sa cred ca este o problema de alimentare dar nu prea stiu de unde sa incep, ce sa caut, ce sa incerc)

 

Astept sugestii, sfaturi sau niste posibile explicatii.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut CB(500)-isti, postez in numele unui prieten cu o PROBLEMA. Este vorba de un CB500s an 2002, cumparat de curand si intampin urmatoarea problema:

 

- trage neregulat, adica trag de manson si dupa 2-3 secunde se accelereaza brusc si merge intrerupt, ca si cum nu s-ar alimenta bine sau ca si cum bujia nu ar da scanteie cum trebuie.

- in frana de motor se aud pocniturile specifice unui amestec prea bogat in benzina.

- frana de motor nu mai este asa de prompta cum ar trebui.

 

Mentionez ca am facut 550 km azi cu el, si a mers fara probleme pana in punctul in care s-a intamplat chestia asta. Benzina de la Petrom, de 95. Bujii noi, carburatie facuta foarte recent (am facut azi un consum si a iesit 4% cu pasager si bagaje). Deasemenea, am desfacut rezervorul si m-am uitat la bujii, erau colorate maro. Le-am curatat, le-am pus la loc si din pacate totul este ca inainte. Ralantiul sta perfect la 1500, nu oscileaza. Porneste la sfert.

 

A mai patit cineva ceva asemenator? (Tind sa cred ca este o problema de alimentare dar nu prea stiu de unde sa incep, ce sa caut, ce sa incerc)

 

Astept sugestii, sfaturi sau niste posibile explicatii.

 

Multumesc anticipat!

Ce bujii ai? Eu am avut ceva probleme asemanatoare cu bujii Iridium, nu sunt bune la motoarele cu carburatie. E de ajuns sa se inece odata. Dupa ce le-am schimbat nu am mai avut probleme. Dar e posibil si sa fi prins benzina proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bujii ai? Eu am avut ceva probleme asemanatoare cu bujii Iridium, nu sunt bune la motoarele cu carburatie. E de ajuns sa se inece odata. Dupa ce le-am schimbat nu am mai avut probleme. Dar e posibil si sa fi prins benzina proasta.

Multumesc pentru raspuns, am rezolvat intre timp. Nu bujiile erau problema ci un arc din interiorul unui carburator era rupt si deci clapeta statea mai mult deschisa. Foarte ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde gasesc pinion kilometraj (cel care vine in stanga rotii fata, in care intra cablul de kilometraj) si un far nou de CB 500 sport ? Sau se poate reconditiona oglinda ?

 

P.S. Poate punem si noi de o intalnire ... si o plimbare cu cb-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu se deregleze in partea de sus, la bila ? Sau jos la piulite ?

Sus ....in parte de jos sunt prinse bine...nu se misca si nici nu vibreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...