draven Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 sal, am si eu o intrebare: a pus cineva xenon? am primit cadou un kit h4 dar e de masina. any tips? as mai fi amator de o scarita stanga.... xenon am eu, tre sa montez saptamana viitoare kitul cu lupa, este cumparat cu tot cu cabluri de le rdxenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Cumpar radiator pentru Honda CB500 si carena dreapta (dintre rezervor si radiator). Va rog daca aveti de vanzare sau stiti unde pot gasi. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salut, ca info : ce viteza aveti in treapta 6 la 4000 ture ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green motors Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salut, ca info : ce viteza aveti in treapta 6 la 4000 ture ? Multumesc. 80km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green motors Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 as mai fi amator de o scarita stanga.... Vezi ca se potriveste si de CBR600 F2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salut. Va rog frumos sa ma ajutati, care aveti de vanzare sau stiti pe cineva care vinde: capac motor dreapta(de la ambreiaj), radiator, scarita dreapta cu suport, pedala frana, maneta abreiaj si carena dreapta( cea dintre rezervor si radiator). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Foloseste cu incredere ebay.co.uk, gasesti multe piese de CB la preturi decente. La noi e mai greu, mai ales cu capacele de motor (vorbesc din experienta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanyiuly Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 90 km/h Salut, ca info : ce viteza aveti in treapta 6 la 4000 ture ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iulie 6, 2013 Share Postat Iulie 6, 2013 90 km/h Nu prea ai cum sa ai 90 km/h la turatia aia. Raportul e de 20 km/h la fiecare 1000 ture. La 4000 ture e 80km/h, la 5000 e 100, 6000 120 si tot asa. Si la mine e tot 80 km/h la 4000 de ture in viteza a 6-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Salutare. Sunt un proaspat posesor de CB500S din 1999. Mobra se prezinta destul de ok, cu exceptia unei revizii si a faptului ca a atins o caruta si carena fata nu mai este chiar "asezata". Se poate modifica farul si / sau carena ? Se potrivesc de la alte modele ? Ma refer la ceva de genul ... http://www.ebay.com/itm/NEW-RED-FAIRING-HEADLIGHT-STREETFIGHTER-MOTORCYCLE-HONDA-SUZUKI-YAMAHA-CB-GS-GSF-/350546883893?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item519e38f535 sau ... http://www.google.ro/imgres?sa=X&biw=2133&bih=1221&tbm=isch&tbnid=ewQz_7gwVJ2lVM:&imgrefurl=http://www.streetfightersbydesign.com/streetweb/skidmarx_page/skid%2520fairings%2520htm.htm&docid=i5d841wh795FiM&imgurl=http://www.streetfightersbydesign.com/streetweb/skidmarx_page/Bandit/02%252520Bandit%252520w-fairing%252520001%252520500%252520fixed.jpg&w=411&h=415&ei=m_XYUemhDo3ZsgbuzoCgBg&zoom=1&ved=1t:3588,r:26,s:0,i:167&iact=rc&page=1&tbnh=181&tbnw=179&start=0&ndsp=54&tx=75&ty=128#imgdii=_ Ambele par chinezarii ordinare si nu m-as risca sa comand asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanyiuly Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Nu prea ai cum sa ai 90 km/h la turatia aia. Raportul e de 20 km/h la fiecare 1000 ture. La 4000 ture e 80km/h, la 5000 e 100, 6000 120 si tot asa. Si la mine e tot 80 km/h la 4000 de ture in viteza a 6-a. Poate fi din cauza ca pe spate am 160/60/17?Raportul pinioanelor nu-l cunosc...asa am cumparat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 (editat) Poate fi din cauza ca pe spate am 160/60/17?Raportul pinioanelor nu-l cunosc...asa am cumparat-o! Cum te descurci pe curbe cu roata aia ? P.S. http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=130-80r17-160-60r17 P.P.S. Vei mananca mai repede cauciucurile alea. Editat Iulie 7, 2013 de Tzache* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIHAI CB500 Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Salut Caut un sfat/informatii/detalii de la colegii posesori de cb-uri ... in privinta cu urmatoarea problema: - incepand cu sezonul 2013 frana pe fata a inceput sa nu mai tina - in prima faza am schimbat placutele de frana desi cele vechi inca mai aveau carne pe ele, asta a tinut 2-3 saptamani dupa care au inceput iar sa nu mai tina bine - in a doua faza am curatat placutele noi de frana si am completat cu putin lichid de frana, asta a tinut 5 zile - in a treia faza am schimbat lichidul de frana, dar cu toate acestea frana tine destul de greu aproape de capatul cursei iar la capat trebuie sa apas destul de tare ca sa prinda, poate nu apreciez eu bine dar se simte o diferenta fata de sezonul trecut in mai rau - in schimb cand am curatat placutele am scos si etrierul iar cand am actionat frana am observat ca cele doua pistonase nu ies in acelasi ritm, nu stiu daca asta e un defect sau nu - daca m-a poate ajuta cineva cu ceva sfaturi as fi recunoscator ... nu de alta dar nu mas duce sa dau 180 de lei pt un chit de frana sau sa imi iau vreun chit de reparatie etrier Asfalt uscat si la cat mai multe ture ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Si daca are alt raport la pinioane fata de cel stoc? In cazul asta da Poate fi din cauza ca pe spate am 160/60/17?Raportul pinioanelor nu-l cunosc...asa am cumparat-o! Cum zice si Tzache, cauciucul de care e zici e de fapt mai mic decat stock (insa e mai lat) , deci teoretic cu pinioane stock ar trebui sa ai chiar mai putin de 80km/h in viteza a 6-a. Deci la tine tind sa cred ca s-a umblat si la pinioane. Anyway, de curiozitate, cum se comporta cu guma de 160? Nu a crescut consumul? E mai stabila in curbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 10, 2013 Share Postat Iulie 10, 2013 In principiu cauciuc mai gros mai stabila cand e sus si mai greu de inclinat ... Daca e diferenta mare fata spate iarasi exista riscul subvirari Nu mai pot da edit Ce benzina bagati in ale voastre CB-uri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Rompetrol de 95... trage bine si consuma putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 (editat) E contraindicata cea de 98 ? ... Eu ieri mai aveam vreo 2 kg in rezervor benzina seaca de 95, si am fost la rompetrol am bagat de 40 de lei efix de 98. Am observat ca se incingea ceva mai repede, luand in considerare ca era pe seara si destul de racoare, drum destul de liber etc. ,motorul mergea ceva mai bogat (mirosea a benzina mai puternic) iar vibratiile au scazut. Ma gandesc ca atunci cand a fost proiectata mobra nu erau carburantii de acum si totusi CO mai mare inseamna mai putina combustie necontrolata (detonatii), de unde deduc ca nu are ce sa ii faca rau. Sper ca cineva mai experimentat sa isi expuna parerea. Editat Iulie 11, 2013 de Tzache* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanyiuly Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 In cazul asta da Cum zice si Tzache, cauciucul de care e zici e de fapt mai mic decat stock (insa e mai lat) , deci teoretic cu pinioane stock ar trebui sa ai chiar mai putin de 80km/h in viteza a 6-a. Deci la tine tind sa cred ca s-a umblat si la pinioane. Anyway, de curiozitate, cum se comporta cu guma de 160? Nu a crescut consumul? E mai stabila in curbe? consumul e in jur de 4,7 cu pasager.....fara pasager nu l-am facut.E primul meu motor si asa l-am cumparat...asa ca nu stiu cum se comporta cu cauciuc stock.Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iulie 11, 2013 Share Postat Iulie 11, 2013 Salut CB(500)-isti, postez in numele unui prieten cu o PROBLEMA. Este vorba de un CB500s an 2002, cumparat de curand si intampin urmatoarea problema: - trage neregulat, adica trag de manson si dupa 2-3 secunde se accelereaza brusc si merge intrerupt, ca si cum nu s-ar alimenta bine sau ca si cum bujia nu ar da scanteie cum trebuie. - in frana de motor se aud pocniturile specifice unui amestec prea bogat in benzina.- frana de motor nu mai este asa de prompta cum ar trebui. Mentionez ca am facut 550 km azi cu el, si a mers fara probleme pana in punctul in care s-a intamplat chestia asta. Benzina de la Petrom, de 95. Bujii noi, carburatie facuta foarte recent (am facut azi un consum si a iesit 4% cu pasager si bagaje). Deasemenea, am desfacut rezervorul si m-am uitat la bujii, erau colorate maro. Le-am curatat, le-am pus la loc si din pacate totul este ca inainte. Ralantiul sta perfect la 1500, nu oscileaza. Porneste la sfert. A mai patit cineva ceva asemenator? (Tind sa cred ca este o problema de alimentare dar nu prea stiu de unde sa incep, ce sa caut, ce sa incerc) Astept sugestii, sfaturi sau niste posibile explicatii. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu.bogdan Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Salut CB(500)-isti, postez in numele unui prieten cu o PROBLEMA. Este vorba de un CB500s an 2002, cumparat de curand si intampin urmatoarea problema: - trage neregulat, adica trag de manson si dupa 2-3 secunde se accelereaza brusc si merge intrerupt, ca si cum nu s-ar alimenta bine sau ca si cum bujia nu ar da scanteie cum trebuie. - in frana de motor se aud pocniturile specifice unui amestec prea bogat in benzina. - frana de motor nu mai este asa de prompta cum ar trebui. Mentionez ca am facut 550 km azi cu el, si a mers fara probleme pana in punctul in care s-a intamplat chestia asta. Benzina de la Petrom, de 95. Bujii noi, carburatie facuta foarte recent (am facut azi un consum si a iesit 4% cu pasager si bagaje). Deasemenea, am desfacut rezervorul si m-am uitat la bujii, erau colorate maro. Le-am curatat, le-am pus la loc si din pacate totul este ca inainte. Ralantiul sta perfect la 1500, nu oscileaza. Porneste la sfert. A mai patit cineva ceva asemenator? (Tind sa cred ca este o problema de alimentare dar nu prea stiu de unde sa incep, ce sa caut, ce sa incerc) Astept sugestii, sfaturi sau niste posibile explicatii. Multumesc anticipat! Ce bujii ai? Eu am avut ceva probleme asemanatoare cu bujii Iridium, nu sunt bune la motoarele cu carburatie. E de ajuns sa se inece odata. Dupa ce le-am schimbat nu am mai avut probleme. Dar e posibil si sa fi prins benzina proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cascaval Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Ce bujii ai? Eu am avut ceva probleme asemanatoare cu bujii Iridium, nu sunt bune la motoarele cu carburatie. E de ajuns sa se inece odata. Dupa ce le-am schimbat nu am mai avut probleme. Dar e posibil si sa fi prins benzina proasta. Multumesc pentru raspuns, am rezolvat intre timp. Nu bujiile erau problema ci un arc din interiorul unui carburator era rupt si deci clapeta statea mai mult deschisa. Foarte ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Stie cineva unde gasesc pinion kilometraj (cel care vine in stanga rotii fata, in care intra cablul de kilometraj) si un far nou de CB 500 sport ? Sau se poate reconditiona oglinda ? P.S. Poate punem si noi de o intalnire ... si o plimbare cu cb-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanyiuly Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Cunoasteti vreo varianta de blocare a oglinzilor sa nu se deregleze la viteza mare?.....alta decat schimbarea lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzache* Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 (editat) Sa nu se deregleze in partea de sus, la bila ? Sau jos la piulite ? Editat Iulie 24, 2013 de Tzache* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geanyiuly Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Sa nu se deregleze in partea de sus, la bila ? Sau jos la piulite ? Sus ....in parte de jos sunt prinse bine...nu se misca si nici nu vibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.