Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Tradatorule La cine e acum, tot prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Crisluca1985 cu ce te dai acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Am promis ca voi pune poze cu motorul meu. Am incercat de mai multe ori dar abea acum am reusit. I-am facut RAR-ul si saptamana asta duc dosarelul la politie pentru inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisLuca Postat Ianuarie 16, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2008 Tradatorule La cine e acum, tot prin Bucuresti? Da, e la un baiat din Bucuresti care vroia sa invete pe ea. Cel putin asa era acum un an ca am cam pierdut legatura. @Elorian: ma dau cu aia din poza de la profil, CBR600FS, dar parca tot mai marfa era pe CB. E adevarat ca e mult mai buna asta din multe puncte de vedere dar nu prea poti sa te bucuri de plimbari cum te bucuri cu CB-ul. E pozitia incomoda, saua incomoda, parca tot timpul te indeamna sa accelerezi, la fiecare iesire parca trebuie sa bat recordul de timp pentru ca nu e comod sa mergi cu ea incet, dupa 100-200 Km te iau durerile. Singurul lucru care ma deranja la CB era ca luam tot vantul in piept chiar si cu un mic parbriz pe care il facusem. In rest mergea bine, era super comoda, consuma putin si era o placere pentru plimbarile lungi la viteza mica. Eh poate sunt eu mai nostalgic si am ajuns sa compar toate motocicletele pe care ma sui cu prima mea motocicleta. Treaba ciudata e ca mai tot timpul Hondica iese castigatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Am promis ca voi pune poze cu motorul meu. Am incercat de mai multe ori dar abea acum am reusit. I-am facut RAR-ul si saptamana asta duc dosarelul la politie pentru inmatriculare. E ca noua motoreta, impecabila. Sa o stapanesti sanatoasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 @Elorian: ma dau cu aia din poza de la profil, CBR600FS, dar parca tot mai marfa era pe CB. E adevarat ca e mult mai buna asta din multe puncte de vedere dar nu prea poti sa te bucuri de plimbari cum te bucuri cu CB-ul. E pozitia incomoda, saua incomoda, parca tot timpul te indeamna sa accelerezi, la fiecare iesire parca trebuie sa bat recordul de timp pentru ca nu e comod sa mergi cu ea incet, dupa 100-200 Km te iau durerile. Singurul lucru care ma deranja la CB era ca luam tot vantul in piept chiar si cu un mic parbriz pe care il facusem. In rest mergea bine, era super comoda, consuma putin si era o placere pentru plimbarile lungi la viteza mica. Eh poate sunt eu mai nostalgic si am ajuns sa compar toate motocicletele pe care ma sui cu prima mea motocicleta. Treaba ciudata e ca mai tot timpul Hondica iese castigatoare. Crisluca1985 e bine sa te avem din nou printre noi....mai ales ca esti taticu acestui topic si am gasit atatea lucruri bune comentate pe el.Intra-adevar si din punctule me de de vedere..chiar daca nu am o experienta prea mare pot spune pana la acest moment acelasi lucru ca tine..singurul defect la Cb-ului este ca te loveste aerul direct in piept.Dar pana la urma depinde ce-ti doresti de la un motor...si asta te conduce in alegerea lui.Bafta si te mai asteptam pe la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 E ca noua motoreta, impecabila. Sa o stapanesti sanatoasa! Multumesc frumos Este din 1998 si are doar 30 000 km. Sper sa pot sa o pastrez la fel de frumoasa ca si fostii proprietari. Azi i-am scos numarul, e CJ 81 KGB (de la initialele mele) Numai bine Gabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Multumesc frumos Este din 1998 si are doar 30 000 km. Sper sa pot sa o pastrez la fel de frumoasa ca si fostii proprietari. Azi i-am scos numarul, e CJ 81 KGB (de la initialele mele) Numai bine Gabi Am inteles..baieti tineti distanta e KGB-ista Sa ai grija de ea si de tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Am inteles..baieti tineti distanta e KGB-ista Sa ai grija de ea si de tine... Nu de alta dar s-ar putea ca sa fiu un pericol public pana ma obisnuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Salut..nu stiu daca s-a mai discutat aici dar eu n-am obsrevat. Cat timp lasati mobrele sa se incalzeasca ?astat iarna cat si vara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Salut..nu stiu daca s-a mai discutat aici dar eu n-am obsrevat. Cat timp lasati mobrele sa se incalzeasca ?astat iarna cat si vara? In functie de cat de frig e afara.Iarna trebuie lasate mai mult sa se incalzeasca.Un sfat important insa: niciodata sa nu lasi socul tras la maxim pana se incalzeste. Cand o pornesti trage socul maxim, dupa 2-3 minute mai redu putin din el, dupa alte 2 minute la fel, pana ajunge in pozitia initiala. Daca lasi socul la maxim tot timpul s-ar putea sa incepi sa schimbi bujii...si poate si altele ! Hai multzani si o primavara placuta tuturor; pentru mine incepe peste 2 saptamani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 In functie de cat de frig e afara.Iarna trebuie lasate mai mult sa se incalzeasca.Un sfat important insa: niciodata sa nu lasi socul tras la maxim pana se incalzeste. Cand o pornesti trage socul maxim, dupa 2-3 minute mai redu putin din el, dupa alte 2 minute la fel, pana ajunge in pozitia initiala. Daca lasi socul la maxim tot timpul s-ar putea sa incepi sa schimbi bujii...si poate si altele ! Hai multzani si o primavara placuta tuturor; pentru mine incepe peste 2 saptamani ! Salut smakalan...ai dreptate cu impinsu socului ..asa procedez si eu dar daca nu o accelerez putin in timp ce imping socul se opreste.....deci eu asa fac imping socul si o accelerez usor.Apoi ramana la relanti.....ce zici vreo problema cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Ar trebui incalzita pina ajunge acul la minimul termometrului sau macar aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Asa ma gandeam si eu, sa ajunga la minim. Problema este ca dureaza chestia asta si nu am avut nicioadata rabdare atat de mult. Trag socul, stau 1-2 minute, il bag la loc, termin echiparea si apoi mai bine plec si imi limitez la 3500-4000 turele si se incalzeste mult mai repede. PS: Am CBF500, dar nu cred sa fie diferenta in aceasta privinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Noi am iesit azi putin, doar 20 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 26, 2008 Share Postat Ianuarie 26, 2008 Cind s-o mai incalzi poate ne stringem undeva prin centrul tarii sa ne cunoastem. Poate Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Noi am iesit azi putin, doar 20 km Trebuia sa pui tu poza calare pe motoreta. Nah, acuma nu mai pot invata pentru examen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Eu una nu zic "nu", dar deocamdata fac ture intre doua localitati pana reusesc sa o stapanesc asa cum trebuie. Ma sperie fiecare pata de pe drum, nisipul, betonul fisurat. Oricum...ieri am ajuns la performanta de a merge cu 60 km/h fara sa imi mai fie frica Am observat ca ocolesc mai bine gropile la viteza mai mare. La noi a nins, asa ca va trebui sa mai astept cu urmatoarele drumuri, dar ma bucur ca am reusit ieri sa ies putin. Numai bine --- Mesaj completat în 27 Jan 2008 10:41 ------------- Trebuia sa pui tu poza calare pe motoreta. Nah, acuma nu mai pot invata pentru examen! Hai sa te meditez , daca tot din cauza mea nu mai poti invata, ma simt vinovata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 <small>--- Mesaj completat în 27 Jan 2008 10:41 -------------</small><br/> Hai sa te meditez , daca tot din cauza mea nu mai poti invata, ma simt vinovata As veni o tura la meditatii, numai ca nu sunt la Poli, is la UBB. Sper sa aduc in maxim o luna motoru la Cluj. Poate ma iei si pe mine la plimbari in gasca ta, ca nu prea stiu pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Gasca mea sunt EU Cunosc motociclisti...dar nu as putea spune ca sunt in vre-o gasca. Mai am un coleg de breasla tot cu o Honda CB 500. Trebuie sa ii propun o iesire. Ne facem noi cumva un grupulet --- Mesaj completat în 27 Jan 2008 17:25 -------------P.S. Spor la invatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 Salut, Din decembrie 2007 am intrat si eu in randul posesorilor de CB 500. As vrea sa spun lucrul asta cu mandrie insa am niste nelamuriri (potentiale probleme) legate de motor care nu-mi dau pace. Este vorba de un model PC26 din 1994, cu vreo 25.000 km la bord, nelimitat ca putere, adus din Germania. Prima problema este legata de cutia de viteze. Nu reusesc sa cuplez toate treptele de viteza, respectiv 1, 5 si 6. Mentionez ca am incercat cutia la rece deoarece nu am reusit sa o pornesc. E posibil sa fie o problema grava sau doar uleiul rece din cutie nu ma lasa sa o folosesc? Din cate stiu eu acest model nu are probleme tipice la transmisie (doar pentru fiabilitate am ales-o). A doua problema este ca nu reusesc sa o pornesc. E drept ca nu am umblat la bujii, ci doar am incercat sa o pornesc si am reusit doar sa termin bateria. As avea nevoie de ceva sfaturi legate de pornire, mai ales ca, din cate stiu eu, nu a fost pornita de prin decembrie. Cu pornirea o rezolv eu pana la urma, sau cel putin sper, insa problema cu cutia nu-mi da pace, mai ales ca am facut destule sacrificii pentru a o cumpara. Cred ca deja v-ati dat seama ca e primul meu motor... Va multumesc anticipat pentru orice informatie. Bafta si sa vina primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Ianuarie 27, 2008 Share Postat Ianuarie 27, 2008 sal. nu scrie de unde esti...motorul se poate ineca ff usor daca nu stii sa-l pornesti...trage-i socul la maximum si nu umbla deloc la acceleratie. Cauta niste cabluri si leaga-le la bateria unei masini pornite, si la bateria de la moto. asa nu o sa ma omori bateria. cat despre cutia de viteze, nu stiu ce sa-ti spun. stiu ca ambreiajul functioneaza cu acelasi ulei folosit si de motor. daca respectivul ulei e prost, e posibil sa nu-ti intre bine in viteze. daca esti din buc, pot sa incerc sa te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 (editat) Noi am iesit azi putin, doar 20 km Ai mare grija, la portiunile inghetate si noroi. Editat Ianuarie 28, 2008 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elorian Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Salut, Din decembrie 2007 am intrat si eu in randul posesorilor de CB 500. As vrea sa spun lucrul asta cu mandrie insa am niste nelamuriri (potentiale probleme) legate de motor care nu-mi dau pace. Este vorba de un model PC26 din 1994, cu vreo 25.000 km la bord, nelimitat ca putere, adus din Germania. Prima problema este legata de cutia de viteze. Nu reusesc sa cuplez toate treptele de viteza, respectiv 1, 5 si 6. Mentionez ca am incercat cutia la rece deoarece nu am reusit sa o pornesc. E posibil sa fie o problema grava sau doar uleiul rece din cutie nu ma lasa sa o folosesc? Din cate stiu eu acest model nu are probleme tipice la transmisie (doar pentru fiabilitate am ales-o). A doua problema este ca nu reusesc sa o pornesc. E drept ca nu am umblat la bujii, ci doar am incercat sa o pornesc si am reusit doar sa termin bateria. As avea nevoie de ceva sfaturi legate de pornire, mai ales ca, din cate stiu eu, nu a fost pornita de prin decembrie. Cu pornirea o rezolv eu pana la urma, sau cel putin sper, insa problema cu cutia nu-mi da pace, mai ales ca am facut destule sacrificii pentru a o cumpara. Cred ca deja v-ati dat seama ca e primul meu motor... Va multumesc anticipat pentru orice informatie. Bafta si sa vina primavara! Salut, de pornit si eu te sfatuiesc la fel...socul la maxim si clesti la bateria de la masina.Am aceeasi problema cu bateria ,dar ajutata putin porneste lejer. Te sfatuiesc sa pormesti motoru si apoi sa incerci viteza 5,6.In viteza 1 ar trebui sa intre.....dar mai intai porneste motoru... Bafta --- Mesaj completat în 28 Jan 2008 15:13 -------------Am iesit si eu ieri..pe DN1 tot asa cam 20km.......dar m-au batut nite rafale de-mi venea sa ma intorc acasa...ffff naspa ;pe vijelii din astea mai bine stam acasa.Se pare ca primavara se mai lasa asteptata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 sal. nu scrie de unde esti...motorul se poate ineca ff usor daca nu stii sa-l pornesti...trage-i socul la maximum si nu umbla deloc la acceleratie. Cauta niste cabluri si leaga-le la bateria unei masini pornite, si la bateria de la moto. asa nu o sa ma omori bateria. cat despre cutia de viteze, nu stiu ce sa-ti spun. stiu ca ambreiajul functioneaza cu acelasi ulei folosit si de motor. daca respectivul ulei e prost, e posibil sa nu-ti intre bine in viteze. daca esti din buc, pot sa incerc sa te ajut. Sunt din Focsani... Am citit si eu pe forum chestia legata de pronirea CB -urilor si am facut intocmai... Plus ca motorul nu era pornit de cateva saptamani. cand incercam sa o pornesc imi venea un miros de benzina, e posibil sa fi iesit pe esapament vapori de benzina nearsi, deci s-ar putea sa nu am scanteie, sau una f slaba... O sa incerc si metoda cu bateria de masina, cand o sa am timp... Multumesc pentru sfaturi Inca nu m-am lamurit cu cutia de viteze... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.