mariusspuneceva Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 uitasem, de cand a venit iarna nici pe forum nu am mai intrat asa de des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nu vreai link-uri si coduri ca de astea sunt si eu in stare sa fac rost, vreau sa stiu pareri de la cei ce au folosit sau inca folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 /index.php?showtopic=479282 piese de cb 500...and stuff... pt detalii vb cu Ice-Queen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Mie ceva îmi dă cu rest: pe Louis CB500 PC26 și PC32 au bujii diferite, PC26 are CR9 iar PC32 are CR8. Eu am avut CR8 în PC26, nu se pupă cu ce scrie pe Louis și sigur au mers, cine greșește? Părerea mea personală despre bujiile Iridium e că dacă ar costa doar 1-2 EUR în plus față de cele normale le-aș lua în considerație, altfel nu. Cele normale țin peste 18.000 km, pentru unii înseamnă că își cumpără moto și o vând fără să schimbe bujiile, iar de defectat nu se defectează, depunerile de la arderea combustibilului le afectează pe toate la fel, inclusiv Iridium. Mai prost nu merg, dar nici mai bine nu au ce să facă. Dacă ar avea arc dublu pentru o ardere mai completă aș înțelege, dar așa ce avantaj real aduc? Nu se udă dacă se îneacă motorul? Ba da, se udă la fel, doar că teoretic nu le schimbi la 18.000 km ci la vreo 50.000. Oau, cine a ținut moto 50.000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Mie ceva îmi dă cu rest: pe Louis CB500 PC26 și PC32 au bujii diferite, PC26 are CR9 iar PC32 are CR8. Eu am avut CR8 în PC26, nu se pupă cu ce scrie pe Louis și sigur au mers, cine greșește? Eu pe CBF am mers cu CR8, asa am luat-o (SH). Pe Louis si in manualul CBF-ului scrie CR9 si dupa ce le-am schimbat cu cele recomandate, prima senzatie a fost ca am castigat 20-30% la putere. Concluzia mea: merge si cu CR8 dar nu optim (probabil conteaza si pozitia scanteii in piston). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Mie ceva îmi dă cu rest: pe Louis CB500 PC26 și PC32 au bujii diferite, PC26 are CR9 iar PC32 are CR8. Eu am avut CR8 în PC26, nu se pupă cu ce scrie pe Louis și sigur au mers, cine greșește? Părerea mea personală despre bujiile Iridium e că dacă ar costa doar 1-2 EUR în plus față de cele normale le-aș lua în considerație, altfel nu. Cele normale țin peste 18.000 km, pentru unii înseamnă că își cumpără moto și o vând fără să schimbe bujiile, iar de defectat nu se defectează, depunerile de la arderea combustibilului le afectează pe toate la fel, inclusiv Iridium. Mai prost nu merg, dar nici mai bine nu au ce să facă. Dacă ar avea arc dublu pentru o ardere mai completă aș înțelege, dar așa ce avantaj real aduc? Nu se udă dacă se îneacă motorul? Ba da, se udă la fel, doar că teoretic nu le schimbi la 18.000 km ci la vreo 50.000. Oau, cine a ținut moto 50.000 km? Eu m-am uitat in manualul haynes si la mine(PC26) Cb 500 R cat si la fratemiu(PC32) Cb 500 V e trecuta aceeasi bujie, adica CR8EH-9 pentru mers normal si CR9EH9 pentru mers sportiv. Pai la mine diferenta e mai mica ... daca iau de pe louis e 10 euro, daca iau de la magazin local e 37 de lei, daca iau de pe ebay ma ajunge in jur 34 de lei dar iridium Daca ar avea arc dublu ar face fix nimic, ar merge mai prost, scanteia s-ar inmparti in 2 si in loc sa fie una puternica ar fi 2 slabe => s-ar inneca mai usor, din contra avand o scanteia mai puternica se presupune ca tocmai asta e avantajul ... scanteie mai puternica => ardere mai completa =>putere ceva mai mare, randament mai ridicat si cica si oaresice consum scazut ... toate astea spuse de un nene ce are service si are iridium pe un motor supraalimentat ... totusi nu sunt convins 100% de asta am intrebat aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 io il cred pe nenea ala , asa gandesc si eu . app bujiile CR9EH9 au tinut foarte putin , nu recomand sa folositi ( decat pe circuit ceva la ture mari ), la mine au tinut in jur de 3000 km mers normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 io il cred pe nenea ala , asa gandesc si eu . app bujiile CR9EH9 au tinut foarte putin , nu recomand sa folositi ( decat pe circuit ceva la ture mari ), la mine au tinut in jur de 3000 km mers normal Pai tocmai asta e treaba ca alea is indicate pentru mers in ture mari, temperatura lor de autocuratare fiind mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Daca ar avea arc dublu ar face fix nimic, ar merge mai prost, scanteia s-ar inmparti in 2 si in loc sa fie una puternica ar fi 2 slabe => s-ar inneca mai usor, din contra avand o scanteia mai puternica se presupune ca tocmai asta e avantajul ... scanteie mai puternica => ardere mai completa =>putere ceva mai mare, randament mai ridicat si cica si oaresice consum scazut ... Treaba cu arcul electric nu e așa, nu e circuit hidraulic să se împartă debitul pe 2 furtune, descărcarea electrică se va face pe calea minimei rezistențe adică pe cel mai apropiat electrod. Electrozii de mânăncă în timp și o să se îndepărteze de centru, așa că unica scânteie o să meargă întotdeauna la cel mai apropiat - cel mai puțin uzat. Avantajul cu 2-3 electrozi e că durează de 2-3 ori mai mult până de uzează și ajunge deschiderea prea mare, dar 2-3 scântei tot nu o să dea. Ar fi fost frumos, dar nu se poate face asta decât cu 2 circuite independente, 2 bujii sau o bujie cu 2 circuite (2 electrozi) iar sincronizarea e aproape imposibilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 (editat) Treaba cu arcul electric nu e a?a, nu e circuit hidraulic să se împartă debitul pe 2 furtune, descărcarea electrică se va face pe calea minimei rezisten?e adică pe cel mai apropiat electrod. Electrozii de mânăncă în timp ?i o să se îndepărteze de centru, a?a că unica scânteie o să meargă întotdeauna la cel mai apropiat - cel mai pu?in uzat. Avantajul cu 2-3 electrozi e că durează de 2-3 ori mai mult până de uzează ?i ajunge deschiderea prea mare, dar 2-3 scântei tot nu o să dea. Ar fi fost frumos, dar nu se poate face asta decât cu 2 circuite independente, 2 bujii sau o bujie cu 2 circuite (2 electrozi) iar sincronizarea e aproape imposibilă. Ba ca sa vezi ce fraieri sunt aia de la NeGeKa, la ce or fi facut ei iridiumu cand astea cu 2 electrozi is mai bune ca alea normale, mult mai simple de produs ca iridiumu si la fel de resitente in timp. Ma omule tu iti dai seama ce zici aici? daca ar fi cum zici tu si-ar pune toti bujii cu 2-3-4 electrozi si gata, nici macar nu cred ca mai inventau astia iridium ci cresteau nr de electrozi ... Editat Februarie 7, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Citește ce spune NGK despre bujiile cu mai mulți electrozi dacă pe mine nu mă crezi. Pe cei de la NGK îi crezi sau sunt sunt prea fraieri? Uite aici: http://www.ngk.de/Spark_plugs_with_multiple-grou.653.0.html - linkul era chiar pe topicul despre bujiile iridium pe care l-ai citit și tu. că ai vreo 2 răspunsuri acolo. Acum mă crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Salutare tuturor ! se lipseste cineva de un set de crash-baruri ? sau stiti cumva unde gasesc sa cumpar unele ceva mai ieftin ? ca ale mele au cam incasat-o pe la inceputul toamnei si as vrea sa le inlocuiesc. Mersi mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 poate rezista mai mult in timp bujiile alea cu mai multi electrozi dar scanteie mai buna nu cred ever , iti confectionez eu o pereche sir vlad , sa imi dai modelu si in 2 - 3 zile le ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Citește ce spune NGK despre bujiile cu mai mulți electrozi dacă pe mine nu mă crezi. Pe cei de la NGK îi crezi sau sunt sunt prea fraieri? Uite aici: http://www.ngk.de/Spark_plugs_with_multiple-grou.653.0.html - linkul era chiar pe topicul despre bujiile iridium pe care l-ai citit și tu. că ai vreo 2 răspunsuri acolo. Acum mă crezi? Ce zic aia acolo si ce zici tu aici ... intradevar tin mai mult dar pe motoare echipate din fabrica cu asa ceva, nu ca se poate pune pe orice motor, asa si-ar pune fiecare bujii cu n electrozi ca au auzit ei ca is mai bune ... De ce nu gasesti la ei in catalog pentru bujia de la motor un inlocuitor din clasa bujiilor cu mai multi electrozi, si gasesti doar din clasa iridium ? Catalor NGK, cautare bujii Honda CB 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Ce zic aia acolo si ce zici tu aici ... intradevar tin mai mult dar pe motoare echipate din fabrica cu asa ceva, nu ca se poate pune pe orice motor, asa si-ar pune fiecare bujii cu n electrozi ca au auzit ei ca is mai bune ... De ce nu gasesti la ei in catalog pentru bujia de la motor un inlocuitor din clasa bujiilor cu mai multi electrozi, si gasesti doar din clasa iridium ? Catalor NGK, cautare bujii Honda CB 500 Nu au făcut așa ceva pentru motociclete pentru că nu e nevoie. Câte motociclete ai văzut tu să meargă 50.000 km între 2 revizii? Mașini sunt, moto nu. Oricum la moto trebuie să schimbi uleiul la 12.000 km, nu la 200.000 km ca la unele camioane și 40-50.000 ca unele mașini, de ce ai avea nevoie de bujii care să țină atât de mult? În al doilea rând NGK vinde bujii. De ce ți-ar vinde cu un preț cu 30% mai mare o bujie care ține de 3-4 ori mai mult? Asta înseamnă că tu cumperi de 3-4 ori mai puține bujii de la ei, pentru ei e o afacere proastă, așa că nu fabrică așa ceva. La alea Iridium inițial prețul era aproape dublu cu motivarea că materialul e scump (e scump, dar foarte puțin așa că nu costă mai mult de 1$ în plus să o fabrici), măcar la o bujie luau profit cât pe 5-6, acum concurența îi roade și prețurile au scăzut, nu mai merge treaba așa bine nici la alea. Scânteia e la fel, nici mai bună nici mai proastă decât la o bujie normală nouă. Doar că după 20.000 km un electrod normal e tocit, aici fiecare electrod e tocit un sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Da nu spune nimeni ca la 12 mii cand schimbi uleiul tre sa schimbi si bujiile, revin daca ar fi asa si-ar pune toti bujii cu n electrozi. Esti unul din cei ce cred ca toti producatotii vor sa te traga in piept ... in fine putem continua asa mult timp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Nu, nu cred că vor să mă tragă în piept ci că nu e rentabil să facă bujii multi-electrod pentru motociclete. La 8$ cât e o bujie în locuri civilizate (și în România le oferea MyMoto la 35 RON parcă) nu e mare scofală să le schimbi la 12.000 sau 18.000 km. Tot schimbi ulei și filtru, filtru de aer, plăcuțe, bujiile îți iau încă 10 minute. Pentru mulți motocicliști bujiile iridium sau multi-electrod sunt aproape pe viață, va filtrele K&N - și totuși nu au sărit toți să pună filtre K&N deși sunt foarte rentabile dacă faci calculul ca cost per kilometru. Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 iti confectionez eu o pereche sir vlad , sa imi dai modelu si in 2 - 3 zile le ai Salutare ! mersi de raspuns...uite iti atasez o poza ca sa vezi modelul si sa-ti poti face o idee in mare. Daca zici ca le confectionezi tu m-ar interesa pretul pe bucata, ca nu sunt sigur daca le refac pe amandoua doar crashbarul de pe partea stanga s-a slefuit sanatos de asfalt...oricum, ne intalnim si ti le dau ca sa-ti fie usor sa le faci exact la fel Numai bine ! Mesaj completat Se intampla ceva ciudat aici, chiar niciun post de 7 zile incoace ? tot intru zilnic sa vad daca a mai miscat ceva dar de cand am postat eu n-a mai zis nimeni nimic creepy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Hai cu primavara...ca eu o tot astept din Decembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Are cineva idee de unde as putea sa fac rost de stickere ieftine dar faine,.. pt Cb, doar pt rezervor... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Are cineva idee de unde as putea sa fac rost de stickere ieftine dar faine,.. pt Cb, doar pt rezervor... ? Orice magazin care se ocupa de stikere, de obicei mai vezi pe taxiuri reclama la firmele care le-au stikerit. La braila sigla cu Honda cu tot cu aripa, 2 bucati la 3 lei parca sau ceva pe acolo. Scrisul cu cb 500 ar trebui sa fie mai multisor ca e pe 2 culori parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Orice magazin care se ocupa de stikere, de obicei mai vezi pe taxiuri reclama la firmele care le-au stikerit. La braila sigla cu Honda cu tot cu aripa, 2 bucati la 3 lei parca sau ceva pe acolo. Scrisul cu cb 500 ar trebui sa fie mai multisor ca e pe 2 culori parca. Mersi frumos, trebuie ca caut o firma in Arad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Da ,e vreme de motoooo!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian222 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Are cineva idee de unde as putea sa fac rost de stickere ieftine dar faine,.. pt Cb, doar pt rezervor... ? Iti trimit eu gratis Sa imi spui exact ce vrei...ce culoare...cat le vrei de mari..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mtony79 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 dezmembrez cb-ul ( din pacate ) /index.php?showtopic=485917 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.