Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Se poate pleca in jurul lumii pe o Honda CB 500 din 1995?

 

Se poate pleca si pe scuter. Si nu, nu fac caterinca. :peace:

 

Evident, cu o Honda CB500 ai sanse mai mari sa si reusesti sa te intorci, asta daca stii ce faci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1
ms. tocmai ca m-am uitat si n-am gasit dimensiunile pt CB. Pt fata este, dar aparent nu si spate. In plus, indicii de viteza, sunt diferiti...

n-as vrea sa dau 8-900 RON pe niste cauciucuri ca sa pic si IPT-ul

Tu ce dimensiuni ti-ai pus, si cum ai trecut de ITP?

Ca sa treci ITP-ul si nu numai iti trebuie dimensiunile din talon, dar nu conteaza indicii de viteza - Pilot Road sunt garantate la viteza mai mare, deci pot fi puse cu succes daca se potrivesc. In cazul asta doar pe fata, se pare.

depinde pe unde vrei sa mergi, dar inevitabil cred ca ajungi si pe macadam. CB-ul se descurca cat-de-cat, dar totusi, e un motor de strada.

Probabil ca nu ma pricep eu, dar mie mi-a fost destul de greu sa-l tin in conditii de off-road (a nu se intelege drum de pamant nivelat, ci bolovani, panta sau iarba)...Mie mi s-ar parea ca un motor mai enduro, usor, ar fi o alegere mai buna.

Ca idee am mers cu 2 CB-uri pe Transalpina neasfaltata si nu am avut probleme, am trecut prin santuri si prin rau (pod in reparatii) si a fost totul OK. Cu un set de manete de rezerva (vreo 40 EUR), cablu de ambreiaj/acceleratie si crashbar pe moto poti merge cam pe oriunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa fac la un pret relativ decent ... nu prea a cerut lumea asa ceva pana acum si de asta nu am facut

 

pe spate ma gandeam ca fix de prinderea amortizoarelor sa prins si 2 buloane ca sa protejeze carenajul coditei.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa fac la un pret relativ decent ... nu prea a cerut lumea asa ceva pana acum si de asta nu am facut

 

pe spate ma gandeam ca fix de prinderea amortizoarelor sa prins si 2 buloane ca sa protejeze carenajul coditei.

 

Ok, pai... cum facem? Imi dai tu un pret? Dupa cate observ, la descriere scrie Braila - Iasi, eu sunt din Bucuresti... Unde e atelierul, mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce nu ar fi legale ... nu ies extrem de mult in exteriorul motocicletei(max 2-3 cm), mai mult ies capetele de ghidon daca stai sa te gandesti logic ... nu fac zgomot si nici nu atrag atentia in vreun fel ... de ce nu ar fi legale ??? :laugh:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit gata, mi-a mai ramas de facut doar itp-ul. De saptamana viitoare pot sa ies si eu iar la drum cu ea.....

 

Vreau si eu o toba ca a ta! De unde fac rost?

Mesaj completat

Se poate pleca in jurul lumii pe o Honda CB 500 din 1995?

 

 

Cam tarziu! Ai vazut Long Way Round, si vrei sa pleci in "one lifetime adventure"!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care sunt dimensiunile rotilor (cele normale) dar si care este marimea maxima care ati pus ? (ca am talon nou si nu am datele astea in el)

 

Iar in Bucuresti stie cineva un service bun pentru CB500S ? Ca vreau sa imi schimb toate filtrele si sa imi faca si o mica revizie, ulei daca e cazul etc.. ?

 

Mesaj completat

p.s. voi unde va spalati moto in bucuresti ?? Care-i "procedura" inainte / dupa / ce-i zici lu nenea spalatorul sa faca si ce nu ? :cheers:

 

 

Stie cineva care sunt dimensiunile rotilor (cele normale) dar si care este marimea maxima care ati pus ? (ca am talon nou si nu am datele astea in el)

 

Iar in Bucuresti stie cineva un service bun pentru CB500S ? Ca vreau sa imi schimb toate filtrele si sa imi faca si o mica revizie, ulei daca e cazul etc.. ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Stie cineva care sunt dimensiunile rotilor (cele normale) dar si care este marimea maxima care ati pus ? (ca am talon nou si nu am datele astea in el)

 

Iar in Bucuresti stie cineva un service bun pentru CB500S ? Ca vreau sa imi schimb toate filtrele si sa imi faca si o mica revizie, ulei daca e cazul etc.. ?

 

Mesaj completat

p.s. voi unde va spalati moto in bucuresti ?? Care-i "procedura" inainte / dupa / ce-i zici lu nenea spalatorul sa faca si ce nu ? :cheers:

Spate: 130/80 R17, mai merge bine si 140/70 R17 si la extrem se poate pune si de 150, dar chiar nu iti recomand.

Fata: 110/80 R17, nu am incercat dar e posibil sa mearga si 120/70R17. Mie mi s-a parut suficient 110.

 

Service - vezi oricemoto.ro, Pantelimon aproape de centura. Cineva care lucreaza acolo chair a avut CB500 personal, desi nu e un argument solid. Filtrul de aer poti sa il schimbi singur, sunt 3 suruburi, filtrul de ulei se schimba o data cu uleiul (Motul 5100 10W40 sau echivalent). Filtru de polen nu are :huh:

 

Eu o spal acasa cu compresorul, dupa care o las sa se usuce si apoi ung neaparat lantul. Daca nu faci asta o sa schimbi lantul mai des decat e cazul si e vreo 100 EUR plus manopera.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva care sunt dimensiunile rotilor (cele normale) dar si care este marimea maxima care ati pus ? (ca am talon nou si nu am datele astea in el)

 

Iar in Bucuresti stie cineva un service bun pentru CB500S ? Ca vreau sa imi schimb toate filtrele si sa imi faca si o mica revizie, ulei daca e cazul etc.. ?

 

Mesaj completat

p.s. voi unde va spalati moto in bucuresti ?? Care-i "procedura" inainte / dupa / ce-i zici lu nenea spalatorul sa faca si ce nu ? :D

 

 

Pe fata am pus eu 120 si merge foarte bine.

 

De spalat motorul, un singur lucru trebuie sa ii spui lu nenea. Sa iti dea cu niste solutie degresanta pe lant, si sa insinste acolo. Dupa pui motorul pe cricul centra, il pornesti, bagi antaia :cheers: si invarti bine roata sa sara apa de pe lant. Apoi il ungi frumusel cu spray de lant, si il lasi 20 de min cat bei o cafea. Si apoi la drum. Eu asa fac de fiecare data.

 

Nu prea e recomandat sa speli lantul cu benzina, motorina, mai ales daca e nou. Poti sa mai folosesti si un spray degresant de la castrol. Arata cam la fel cu cel de ungere. Numai ca e total diferit ca functie.

 

Important e lantul, restul tine de spuma si apa. :huh:

Mesaj completat

Ce sa folosesc: rulmenti fata capsulati cu cauciuc, sau cu metal. A desfacut cineva si a vazut ce se gaseste inauntru. La ax ma refer.

Editat de cristian_k83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Poti spala linistit lantul cu motorina, nu e recomandata benzina pentru ca ataca garniturile (O-ring sau X-ring). Iar spray-ul de lant se foloseste pe un lant uscat, nu plin de apa pe el.

 

Rulmenti cu capsulare cu cauciuc (-2RS sau -2RSL), de cei metalici nu e nevoie si au frecarea un pic mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucurile sunt 110/80-17 57H si 130/80-17 65H. Scrie si-n talon si-n cartea de identitate si-n manual...

eu tocmai mi-am pus Pirelli Sport Demon (diagonale). M-a costat 850 cu tot cu transport, de la romimoto.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristian_k83: "Vreau si eu o toba ca a ta! De unde fac rost?"

 

Toba, impreuna cu galeriile le-am gasit pe e-bay la un tip din anglia. Da-i o cautare, poate mai gasesti :cheers:

Editat de Sir Vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am un CB 500 din 94. Am observat un lucru la ea: ii sare schimbatorul de viteze, dupa ce schimb. E normal?Si daca nu ar fi, ce trebuie sa fac...

Ms anticipat de raspunsuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
cauciucurile sunt 110/80-17 57H si 130/80-17 65H. Scrie si-n talon si-n cartea de identitate si-n manual...

Nu mai scrie in taloanele noi.

Mesaj completat

Am un CB 500 din 94. Am observat un lucru la ea: ii sare schimbatorul de viteze, dupa ce schimb. E normal?Si daca nu ar fi, ce trebuie sa fac...

Nu e normal. Daca sare uneori intr-o anume treapta de viteza nu e grav, daca sare des si din toate e de mers in service, posibil coroana dusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si din cate am inteles trebuie sa stai langa el sa ai grija sa nu iti faca varza radiatorul.

Deci:

- sa stea la 2-3m de moto sa nu dea cu jetu puternic

- sa aiba grija la radiator

- sa insiste cu solutie si curatat pe lant

- sa ungi lantul apoi dupa ce se usuca si sa o lasi sa "se calmeze" vreo 20 min apoi

 

In rest normal nu ? (intrebarile sunt si ptr mine ca prob. o sa ma duc la un omw si sa stiu ce sa fac si unde ce sa feresc:P)

 

 

Pe fata am pus eu 120 si merge foarte bine.

 

De spalat motorul, un singur lucru trebuie sa ii spui lu nenea. Sa iti dea cu niste solutie degresanta pe lant, si sa insinste acolo. Dupa pui motorul pe cricul centra, il pornesti, bagi antaia :cheers: si invarti bine roata sa sara apa de pe lant. Apoi il ungi frumusel cu spray de lant, si il lasi 20 de min cat bei o cafea. Si apoi la drum. Eu asa fac de fiecare data.

 

Nu prea e recomandat sa speli lantul cu benzina, motorina, mai ales daca e nou. Poti sa mai folosesti si un spray degresant de la castrol. Arata cam la fel cu cel de ungere. Numai ca e total diferit ca functie.

 

Important e lantul, restul tine de spuma si apa. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cu compresorul daca stai la 3 metri faci ceata, nu jet de apa. Eu dau de la 10-15 cm si nu am patit nimic la radiator, iar pe metal dau si de la 5 cm daca e nevoie si nu s-a taiat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmm.. si eu o spal singurica, am un karcher la munca pe care il abuzez din cand in cand. Toata lumea mi-a zis sa fiu atenta la radiator... acuma.. zau ca nu stiu daca i-am facut sau nu ceva. Insa mobra merge, draga de ea.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...