cristian_k83 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Salut,As vrea sa-mi schimb semnalizarile la CB dar nu prea gasesc ce caut. Caut semnalizari mai mici decat cele originale (dar nu din alea minuscule), de culoare alba, cu bec (nu cu leduri).... in genul celor din imagine. Daca ati vazut pe undeva, din intamplare .... multumesc anticipat pt informatii Salut. Nu stiu de ce vrei sa schimbi semnalizarile. Intr-adevar sunt un pic cam butucanoase la CB, dar daca le faci mai mici risti sa devii inobservabil in trafic. Treaba ta... Mesaj completat Revin. Am o problema de curand la motor. Sper sa nu fie vorba de un piston. Pierde din turatie la relanti si mai ales in treapta a 3-a, a-4-a si tot asa. Duduie. Intrerupe, zgaltiaie si nu mai am putere in acceleratie. A avut un prieten un gs, si cam asa s-a manifestat numai ca la el pierdea simplu din turatie. La mine parca ar fi innecata, dar totusi simt ca e ceva mai grav. Stie cineva unde pot merge in zona Bacaului la un service sau ma poate ajuta cu un nr. de tel de-al vrunui mecanic, ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci. nu ai ce sa le faci, este crom ruginit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci. Se gaseste in comert o pasta la tub, nu stiu cum se numeste sigur; mai bine zis se gaseste sub mai multe denumiri. Eu am gasit la un magazin de accesorii moto. Curata si da stralucire cromului. Cu o carpa si cu pasta asta, ies foarte bine. Bagi carpa printre spirale, dar te descurci tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Se gaseste in comert o pasta la tub, nu stiu cum se numeste sigur; mai bine zis se gaseste sub mai multe denumiri. Eu am gasit la un magazin de accesorii moto. Curata si da stralucire cromului. Cu o carpa si cu pasta asta, ies foarte bine. Bagi carpa printre spirale, dar te descurci tu. daca a ruginit cromul si a ajuns la exfoliere, nu ai ce sa le faci. Daca este superficial, merg polishate cu pasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Semnale ptr fata sau pentru spate ? WWW.accesorii-moto.ro ,de acolo mi le-am luat ,unele super luminoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Salut. Nu stiu de ce vrei sa schimbi semnalizarile. Intr-adevar sunt un pic cam butucanoase la CB, dar daca le faci mai mici risti sa devii inobservabil in trafic. Treaba ta...Mesaj completat Revin. Am o problema de curand la motor. Sper sa nu fie vorba de un piston. Pierde din turatie la relanti si mai ales in treapta a 3-a, a-4-a si tot asa. Duduie. Intrerupe, zgaltiaie si nu mai am putere in acceleratie. A avut un prieten un gs, si cam asa s-a manifestat numai ca la el pierdea simplu din turatie. La mine parca ar fi innecata, dar totusi simt ca e ceva mai grav. Stie cineva unde pot merge in zona Bacaului la un service sau ma poate ajuta cu un nr. de tel de-al vrunui mecanic, ceva??? Posibil sa nu se alimenteze corect ... In bacau nu e nici un service moto din cate stiam eu, cel mai apropiat e undeva in iasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci. Chiar aseara le-am dat jos si le-am curatat .... Nevr Dull RULZ ! au iesit oglinda (aceleasi pete de rugina erau si la mine) cod louis 10004006 (7 E cutia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Chiar aseara le-am dat jos si le-am curatat .... Nevr Dull RULZ ! au iesit oglinda (aceleasi pete de rugina erau si la mine) cod louis 10004006 (7 E cutia) Multumesc! O sa incerc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Revin. Am o problema de curand la motor. Sper sa nu fie vorba de un piston. Pierde din turatie la relanti si mai ales in treapta a 3-a, a-4-a si tot asa. Duduie. Intrerupe, zgaltiaie si nu mai am putere in acceleratie. A avut un prieten un gs, si cam asa s-a manifestat numai ca la el pierdea simplu din turatie. La mine parca ar fi innecata, dar totusi simt ca e ceva mai grav. Carburatie sau o bujie. Bujiile se verifica usor, fa o incercare, apoi vezi carburatoarele - daca nu e nici una nici alta mergi la mecanic, dar ia niste grau de coliva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 saluti! am vazut ca tot intrebati de oglinzi - eu am luat de la cineva acum un an, parca, si au fost ok,... seamana f. tare cu cele originale, erau si ieftine... Stiu ca pe baiat il gasisem pe net, dar habar nu mai am unde.... Insa! am un nr de telefon: 0746245996 . Sunati si intrebati. nu era din bucuresti parca. In alta ordine de idei, mai am si eu una sau doua pe-acasa.. nu sunt pereche.. daca are cineva vreo urgenta, dati un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Carburatie sau o bujie. Bujiile se verifica usor, fa o incercare, apoi vezi carburatoarele - daca nu e nici una nici alta mergi la mecanic, dar ia niste grau de coliva Acuma nu mai porneste deloc. Eu zic sa nu am niste apa in rezervor. Umblu fara filtru de cand am luat-o din Germania. Acu 3 ani. Si am la activ ceva km. Am tinut-o in ploaie in ultima perioada. Ma rog sa fie apa, ca asa scap mai usor. Ca sa verific bujiile tre sa ridic rezervorul nu? Si scot cate o fisa. Mentionez ca nu prea sunt "gica mesterica", dar nevoia te invata cu manualul haynes. Nu=mi place coliva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Acuma nu mai porneste deloc. Eu zic sa nu am niste apa in rezervor. Umblu fara filtru de cand am luat-o din Germania. Acu 3 ani. Si am la activ ceva km. Am tinut-o in ploaie in ultima perioada. Ma rog sa fie apa, ca asa scap mai usor. Ca sa verific bujiile tre sa ridic rezervorul nu? Si scot cate o fisa. Mentionez ca nu prea sunt "gica mesterica", dar nevoia te invata cu manualul haynes. Nu=mi place coliva... Nu-i nevoie sa ridici rezervorul, se pot scoate si umbland prin lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Multumesc! O sa incerc si eu. Ma bag si eu Cat de oglinzi...am renuntat momentan ,e mai safe ),ca pana depasesc ma uit de 5 ori ,ca sa fiu sigur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 (editat) oricata apa ar avea benzina in ea nu are cum sa nu poorneasca.... desfa si tu carenele laterale si da bujiile jos... mai mult ca sigur sunt pe moarte...daca sunt ok bujiile... vezi robinetu de benzina sa nu faca figuri... pt mai multe detalii dami un tel... Editat Iulie 1, 2010 de Neo_geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 F posibil sa fie bujiile ,cum zice si Geo . Eu le-am innecat cand am pornit-o prima data,era inca zapada afara ,dar pofta mea de motor era de nestapanit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 oricata apa ar avea benzina in ea nu are cum sa nu poorneasca.... desfa si tu carenele laterale si da bujiile jos... mai mult ca sigur sunt pe moarte...daca sunt ok bujiile... vezi robinetu de benzina sa nu faca figuri... pt mai multe detalii dami un tel... Sa stii ca am mai avut odata probleme cu robinetul, dar niciodata asa grave. Adica sa nu mai porneasca. Daca stau bine si ma gandesc cam asa se comporta saracia si atunci, numai ca si-a revenit rapid. L-am dat jos, dar nu mai tin minte ce i-a facut un prieten. Poate ma ajuti sa stiu ce sa ii fac. Merci ca mi-ai deschis ochii. Bujiile le-am schimbat anul trecut. Am mers cu cele vechi o gramada si n-am avut probleme cu ele. Le-am schimbat ca sa nu zic ca nu le-am schimbat. Nici nu stiu de cand erau alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Sa stii ca am mai avut odata probleme cu robinetul, dar niciodata asa grave. Adica sa nu mai porneasca. Daca stau bine si ma gandesc cam asa se comporta saracia si atunci, numai ca si-a revenit rapid. L-am dat jos, dar nu mai tin minte ce i-a facut un prieten. Poate ma ajuti sa stiu ce sa ii fac. Merci ca mi-ai deschis ochii. Bujiile le-am schimbat anul trecut. Am mers cu cele vechi o gramada si n-am avut probleme cu ele. Le-am schimbat ca sa nu zic ca nu le-am schimbat. Nici nu stiu de cand erau alea. benzina sta deasuprea apei, daca ii trage de la fundul rezervorului, ii trage apa. cel mai simplu ar fi sa dreneze carburatoarele intr-un vas si sa vada daca are intradevar apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Stiti cumva cum desfac robinetul de benzina de pe rezervor? Merge prin rasucire, sau tre sa fol o cheie. E destul de mare piulita. Am incercat cu 22 dar e prea mica cheia. Deci imi trebuie o cheie mai mare. Ma gandeam in schimb sa il desfac manual. Oare merge? Sau ce cheie tre sa folosesc? Mesaj completat Poate fi bobina de inductie? Are asa ceva? Am scos fisele si le-am incercat. Una ma cam zgaltait, ailalta mi-a fost frica sa mai incerc odata, ca prima data a dat asa o scanteie mica. Sugestii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ieri am auzit ceva zgomot ciudat...verific cand opresc ,,,surpriza,lantul meu este mai moale...adica nu mai e asa intins si il aud cum face cand demarez...De la ce poate sa fie asa brusc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Posibil sa fie foarte uzat, spre sfarsitul vietii uzura e mai rapida, nu liniara. Dar poate nu ai strans bine axul pe spate la ultimul reglaj si nu s-a lasat lantul ci s-a deplasat axul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Ieri am auzit ceva zgomot ciudat...verific cand opresc ,,,surpriza,lantul meu este mai moale...adica nu mai e asa intins si il aud cum face cand demarez...De la ce poate sa fie asa brusc? Si mie mi s-a intamplat odata. Chiar in mijlocul Bucurestiului. Strange bine roata spate. Da BINE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza? Filtru de aer, bujii, amestec ... ar fi ele multe variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 ThunderByte, multumesc de informatie...amestec de la ce putea fi?Mentionez ca in aceeasi zi, pana sa se intample treaba asta, am luat o mica tranta, sa fie asta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.