Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut,

As vrea sa-mi schimb semnalizarile la CB dar nu prea gasesc ce caut.

Caut semnalizari mai mici decat cele originale (dar nu din alea minuscule), de culoare alba, cu bec (nu cu leduri).... in genul celor din imagine.

 

Daca ati vazut pe undeva, din intamplare .... multumesc anticipat pt informatii

 

 

Salut. Nu stiu de ce vrei sa schimbi semnalizarile. Intr-adevar sunt un pic cam butucanoase la CB, dar daca le faci mai mici risti sa devii inobservabil in trafic. Treaba ta...

Mesaj completat

Revin. Am o problema de curand la motor. Sper sa nu fie vorba de un piston. Pierde din turatie la relanti si mai ales in treapta a 3-a, a-4-a si tot asa. Duduie. Intrerupe, zgaltiaie si nu mai am putere in acceleratie. A avut un prieten un gs, si cam asa s-a manifestat numai ca la el pierdea simplu din turatie. La mine parca ar fi innecata, dar totusi simt ca e ceva mai grav. Stie cineva unde pot merge in zona Bacaului la un service sau ma poate ajuta cu un nr. de tel de-al vrunui mecanic, ceva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci.

nu ai ce sa le faci, este crom ruginit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci.

 

 

Se gaseste in comert o pasta la tub, nu stiu cum se numeste sigur; mai bine zis se gaseste sub mai multe denumiri. Eu am gasit la un magazin de accesorii moto. Curata si da stralucire cromului. Cu o carpa si cu pasta asta, ies foarte bine. Bagi carpa printre spirale, dar te descurci tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gaseste in comert o pasta la tub, nu stiu cum se numeste sigur; mai bine zis se gaseste sub mai multe denumiri. Eu am gasit la un magazin de accesorii moto. Curata si da stralucire cromului. Cu o carpa si cu pasta asta, ies foarte bine. Bagi carpa printre spirale, dar te descurci tu.

daca a ruginit cromul si a ajuns la exfoliere, nu ai ce sa le faci. Daca este superficial, merg polishate cu pasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu stiu de ce vrei sa schimbi semnalizarile. Intr-adevar sunt un pic cam butucanoase la CB, dar daca le faci mai mici risti sa devii inobservabil in trafic. Treaba ta...

Mesaj completat

Revin. Am o problema de curand la motor. Sper sa nu fie vorba de un piston. Pierde din turatie la relanti si mai ales in treapta a 3-a, a-4-a si tot asa. Duduie. Intrerupe, zgaltiaie si nu mai am putere in acceleratie. A avut un prieten un gs, si cam asa s-a manifestat numai ca la el pierdea simplu din turatie. La mine parca ar fi innecata, dar totusi simt ca e ceva mai grav. Stie cineva unde pot merge in zona Bacaului la un service sau ma poate ajuta cu un nr. de tel de-al vrunui mecanic, ceva???

 

Posibil sa nu se alimenteze corect ... In bacau nu e nici un service moto din cate stiam eu, cel mai apropiat e undeva in iasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat ceva vreme prin topic, dar nu am gasit. Cum anume se intretine "vopseaua" de pe amortizoarele spate? Odata ce au inceput sa face mici pete de rugina, cum pot sa stopez procesul, eventual sa-l "dau inapoi". E crom? sau ce este? Merci.

 

Chiar aseara le-am dat jos si le-am curatat .... Nevr Dull RULZ ! ;) au iesit oglinda (aceleasi pete de rugina erau si la mine)

 

cod louis 10004006 (7 E cutia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar aseara le-am dat jos si le-am curatat .... Nevr Dull RULZ ! ;) au iesit oglinda (aceleasi pete de rugina erau si la mine)

 

cod louis 10004006 (7 E cutia)

 

Multumesc! O sa incerc si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Revin. Am o problema de curand la motor. Sper sa nu fie vorba de un piston. Pierde din turatie la relanti si mai ales in treapta a 3-a, a-4-a si tot asa. Duduie. Intrerupe, zgaltiaie si nu mai am putere in acceleratie. A avut un prieten un gs, si cam asa s-a manifestat numai ca la el pierdea simplu din turatie. La mine parca ar fi innecata, dar totusi simt ca e ceva mai grav.

Carburatie sau o bujie. Bujiile se verifica usor, fa o incercare, apoi vezi carburatoarele - daca nu e nici una nici alta mergi la mecanic, dar ia niste grau de coliva ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti!

 

am vazut ca tot intrebati de oglinzi - eu am luat de la cineva acum un an, parca, si au fost ok,... seamana f. tare cu cele originale, erau si ieftine... Stiu ca pe baiat il gasisem pe net, dar habar nu mai am unde....

Insa! am un nr de telefon: 0746245996 . Sunati si intrebati.

 

nu era din bucuresti parca.

 

In alta ordine de idei, mai am si eu una sau doua pe-acasa.. nu sunt pereche.. daca are cineva vreo urgenta, dati un pm. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatie sau o bujie. Bujiile se verifica usor, fa o incercare, apoi vezi carburatoarele - daca nu e nici una nici alta mergi la mecanic, dar ia niste grau de coliva ;)

 

Acuma nu mai porneste deloc. Eu zic sa nu am niste apa in rezervor. Umblu fara filtru de cand am luat-o din Germania. Acu 3 ani. Si am la activ ceva km. Am tinut-o in ploaie in ultima perioada. Ma rog sa fie apa, ca asa scap mai usor. Ca sa verific bujiile tre sa ridic rezervorul nu? Si scot cate o fisa. Mentionez ca nu prea sunt "gica mesterica", dar nevoia te invata cu manualul haynes. Nu=mi place coliva... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma nu mai porneste deloc. Eu zic sa nu am niste apa in rezervor. Umblu fara filtru de cand am luat-o din Germania. Acu 3 ani. Si am la activ ceva km. Am tinut-o in ploaie in ultima perioada. Ma rog sa fie apa, ca asa scap mai usor. Ca sa verific bujiile tre sa ridic rezervorul nu? Si scot cate o fisa. Mentionez ca nu prea sunt "gica mesterica", dar nevoia te invata cu manualul haynes. Nu=mi place coliva... ;)

 

Nu-i nevoie sa ridici rezervorul, se pot scoate si umbland prin lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricata apa ar avea benzina in ea nu are cum sa nu poorneasca.... desfa si tu carenele laterale si da bujiile jos... mai mult ca sigur sunt pe moarte...daca sunt ok bujiile... vezi robinetu de benzina sa nu faca figuri... pt mai multe detalii dami un tel...

Editat de Neo_geo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricata apa ar avea benzina in ea nu are cum sa nu poorneasca.... desfa si tu carenele laterale si da bujiile jos... mai mult ca sigur sunt pe moarte...daca sunt ok bujiile... vezi robinetu de benzina sa nu faca figuri... pt mai multe detalii dami un tel...

 

Sa stii ca am mai avut odata probleme cu robinetul, dar niciodata asa grave. Adica sa nu mai porneasca. Daca stau bine si ma gandesc cam asa se comporta saracia si atunci, numai ca si-a revenit rapid. L-am dat jos, dar nu mai tin minte ce i-a facut un prieten. Poate ma ajuti sa stiu ce sa ii fac. Merci ca mi-ai deschis ochii.

 

Bujiile le-am schimbat anul trecut. Am mers cu cele vechi o gramada si n-am avut probleme cu ele. Le-am schimbat ca sa nu zic ca nu le-am schimbat. Nici nu stiu de cand erau alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca am mai avut odata probleme cu robinetul, dar niciodata asa grave. Adica sa nu mai porneasca. Daca stau bine si ma gandesc cam asa se comporta saracia si atunci, numai ca si-a revenit rapid. L-am dat jos, dar nu mai tin minte ce i-a facut un prieten. Poate ma ajuti sa stiu ce sa ii fac. Merci ca mi-ai deschis ochii.

 

Bujiile le-am schimbat anul trecut. Am mers cu cele vechi o gramada si n-am avut probleme cu ele. Le-am schimbat ca sa nu zic ca nu le-am schimbat. Nici nu stiu de cand erau alea.

 

benzina sta deasuprea apei, daca ii trage de la fundul rezervorului, ii trage apa. cel mai simplu ar fi sa dreneze carburatoarele intr-un vas si sa vada daca are intradevar apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva cum desfac robinetul de benzina de pe rezervor? Merge prin rasucire, sau tre sa fol o cheie. E destul de mare piulita. Am incercat cu 22 dar e prea mica cheia. Deci imi trebuie o cheie mai mare. Ma gandeam in schimb sa il desfac manual. Oare merge? Sau ce cheie tre sa folosesc?

Mesaj completat

Poate fi bobina de inductie? Are asa ceva? Am scos fisele si le-am incercat. Una ma cam zgaltait, ailalta mi-a fost frica sa mai incerc odata, ca prima data a dat asa o scanteie mica. Sugestii???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am auzit ceva zgomot ciudat...verific cand opresc ,,,surpriza,lantul meu este mai moale...adica nu mai e asa intins si il aud cum face cand demarez...De la ce poate sa fie asa brusc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Posibil sa fie foarte uzat, spre sfarsitul vietii uzura e mai rapida, nu liniara. Dar poate nu ai strans bine axul pe spate la ultimul reglaj si nu s-a lasat lantul ci s-a deplasat axul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am auzit ceva zgomot ciudat...verific cand opresc ,,,surpriza,lantul meu este mai moale...adica nu mai e asa intins si il aud cum face cand demarez...De la ce poate sa fie asa brusc?

 

Si mie mi s-a intamplat odata. Chiar in mijlocul Bucurestiului. Strange bine roata spate. Da BINE. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, cand eram in tura, pe un DN dreeept, am incercat sa accelerez mai mult decat de obicei, surpriza, dupa 120 km/h, CB-ul se ineca, iar isi mai dadea un pic drumul, iar incetinea, sasmd. Care este cauza?

Filtru de aer, bujii, amestec ... ar fi ele multe variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ThunderByte, multumesc de informatie...amestec de la ce putea fi?Mentionez ca in aceeasi zi, pana sa se intample treaba asta, am luat o mica tranta, sa fie asta cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...