HnX Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Eu as vrea sa-mi iau un Rs 125 nou si sa-l tin 2 ani pana ce fac 18. Nu am idee cati km am de gand sa merg cu ea pt. ca pur si simplu nu pot aproxima. Cu bicicleta am facut cam 1500 de km vara asta (am kilometraj ). Si as vrea sa ma lamuriti (in special cei care au Rs 125) cat de stricacioasa poate fi in astea 2 sezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Eu as vrea sa-mi iau un Rs 125 nou si sa-l tin 2 ani pana ce fac 18. Nu am idee cati km am de gand sa merg cu ea pt. ca pur si simplu nu pot aproxima. Cu bicicleta am facut cam 1500 de km vara asta (am kilometraj ). Si as vrea sa ma lamuriti (in special cei care au Rs 125) cat de stricacioasa poate fi in astea 2 sezoane. Destul de stricacioasa... daca mergi sportiv cu ea (adica tare), piesele se vor uza mai tare ca la un motor in 4 timpi. In caz ca nu stiai, RS e in 2 timpi. Aici ai un avantaj, ca e mai rapida ca cele in 4 timpi, dar dezavantaje sunt mai multe. Si daca vrei sa o iei noua, cu siguranta ca o sa fie limitata adica 11kw (parca 15 cai). Asa ca nu vei putea sa prinzi viteze prea mari. Daca ii vei scoate limitarea cu siguranta vei pierde garantia la ea. Si eu ma gandeam pentru viitorul apropiat la un RS, dar acum au inceput mai mult sa ma intereseaze cele in 4 timpi. PS: vezi ca daca o sa o cumperi noua, o sa pierzi multi bani la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 (editat) Hihi le`ai gandit mult inainte sa le scrii...In primu rand,rs`urile vin toate delimitate la 22kw mai nou in caz ca nu stiai si au doar limita in toba (o sita obosita) si in ture adica face pauza intre 5mii si 6mii jumate pana intra power valve`u....a doua chestie rs`u limitat face orice 125 in 4t....a 3a chestie referiotr la ce intreaba baiatul asta ,in 2 sezoane poti schimba si motorul si cadrul si tot..depinde de cum o intretii (nu de cum mergi,am prieten care merge numai in 11mii de ture cu rs`ul are 7mii de km si nu a avut nici o problema dar o intretine bine de tot,cred ca doarme cu ea noaptea in pat) si poate si de noroc ,poti prinde una dintr`un lot bun care sa nu aiba probleme...o sa`ti consume mult daca mergi sportiv,poate chiar 9% si o sa te duca in situatii foarte grele ptr ca aia delimitata este totusi cam puternica ( 0-100 6secunde daca stii sa mergi)...cam atata...alte intrebari? Editat Noiembrie 23, 2005 de Reverse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harnigan Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Ia-ti aprilia!Este de 2 ori mai mare din toate punctele de vedere mai putin fiabilitatea unde Honda nu are concurenta.Si nu iti lua una noua decat daca esti plin de bani.Eu pe a mea o tin mereu aproape pe rosu si nu a patit nimic pana cand nu i-am bagat un jeg de bujie care mi-a facut motoru varza. :baldy:Honda aduce mai mult a scuter ceva gen dna. Reverse limitarea aia dintre 5000-6500 de turatii este facuta din cdi,nu are nici o treaba cu powervalve-ul care se deschide la 8000.Intre turatiile alea are loc o incetinire in aprindere ca motoru sa treaca nu stiu ce norme in anumite tari,dar se poate delimita f usor din cdi rupand o chestie,dar nu se merita caci oricum nu influenteaza viteza maxima. Powervalve-ul se deschide mai greu daca nu e si el curatat la cateva mii de km acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
123kid Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Fiabilitatea la Aprilia este legendara, daca intelegi ce vreau sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Harnigan poate la tine la 8mii se deschide powervalve`u dar la astea noi se deschide la 6500 iti zic sigur dar cum ziceai si tu e mai bun rs`u daca e pasionat de viteza si accelerari puternice...daca vrea sa se plimbe mai lejer sa isi ia honda..si gata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 (editat) Ia-ti aprilia!Este de 2 ori mai mare din toate punctele de vedere mai putin fiabilitatea unde Honda nu are concurenta.Si nu iti lua una noua decat daca esti plin de bani.Eu pe a mea o tin mereu aproape pe rosu si nu a patit nimic pana cand nu i-am bagat un jeg de bujie care mi-a facut motoru varza. :baldy:Honda aduce mai mult a scuter ceva gen dna. Reverse limitarea aia dintre 5000-6500 de turatii este facuta din cdi,nu are nici o treaba cu powervalve-ul care se deschide la 8000.Intre turatiile alea are loc o incetinire in aprindere ca motoru sa treaca nu stiu ce norme in anumite tari,dar se poate delimita f usor din cdi rupand o chestie,dar nu se merita caci oricum nu influenteaza viteza maxima. Powervalve-ul se deschide mai greu daca nu e si el curatat la cateva mii de km acolo. Honda aduce mai mult a scuter ceva gen dna. a draq mai ramane sa zici ca arata ca un moped de la FB bine ma ca ai tu RS si noi suntem inferiori tie Editat Noiembrie 23, 2005 de cobraart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Daca vrei un motociclu in 4 timpi care sa-ti rupa mufa exista Suzuki FXR 150. Din nefericire ai tot atatea sanse de a gasi unul de vanzare cate ai de a gasi o vrabie cu dinti. Un alt motociclu in 4 timpi foarte bine facut este Sachs XTC Racing (care de fapt este FXR-ul 'redus' cilindric la 125 pentru a se conforma categoriilor motociclistice europene). La randul lui, insa, este rar (n-ai nici o sansa de a gasi unul second) si considerabil de scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 spuneti-mi si mie pls,ce probleme apar la rs in general?(nu de alta,dar am si eu,sa stiu cam la ce sa ma astept) si cam dupa cati km incep sa umblu prin service cu motorisshca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soriyn17 Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Scuze..off topic dar HNX stii parerea mea.. Snapshot..stii mai multe despre aceasta moto:Sachs XTC Racing ?? Nu prea am gasit detalii la ea...adica pret si cum se comporta! De ce se gaseste asa greu?Exista vreo sansa de a o gasi in romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 spuneti-mi si mie pls,ce probleme apar la rs in general?(nu de alta,dar am si eu,sa stiu cam la ce sa ma astept) si cam dupa cati km incep sa umblu prin service cu motorisshca? Cand nu o sa mai mearga, atunci iti vei da seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Snapshot... stii mai multe despre aceasta moto: Sachs XTC Racing ?? Nu prea am gasit detalii la ea... adica pret si cum se comporta! De ce se gaseste asa greu ? Exista vreo sansa de a o gasi in Romania ? Asa cum am zis ceva mai sus, XTC-ul foloseste blocul motor de la Suzuki FXR 150 micsorat d.p.d.v. al cilindreei pentru a se incadra in categoria britanica de "learner legal" (125 cc). Cum FXR-ul e comercializat numai pe piata asiatica (si australiana), ai sanse ceva mai mici de 0 de a gasi unul in toata Europa. XTC-ul este rar pentru ca trebuie sa fii fie foarte pasionat de motociclete (mai ales cele de 125 cc), fie foarte banos pt a-ti cumpara unul. Majoritatea incepatorilor prefera sa ia ceva mai ieftinake, de obicei 2-nd hand, pe care sa-l fugareasca un pic pana fac 18-19 ani, dupa care sa-l dea. Cati din cei care si-au cumparat RS 125 sau CBR 125 inca mai au respectivele motocicluri ? In general, cei care-si iau XTC il pastreaza ceva mai mult; de multe ori il folosesc drept commuter bike sau cauta cilindru + piston de FXR si-l "reconvertesc". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soriyn17 Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Asa cum am zis ceva mai sus, XTC-ul foloseste blocul motor de la Suzuki FXR 150 micsorat d.p.d.v. al cilindreei pentru a se incadra in categoria britanica de "learner legal" (125 cc). Cum FXR-ul e comercializat numai pe piata asiatica (si australiana), ai sanse ceva mai mici de 0 de a gasi unul in toata Europa. XTC-ul este rar pentru ca trebuie sa fii fie foarte pasionat de motociclete (mai ales cele de 125 cc), fie foarte banos pt a-ti cumpara unul. Majoritatea incepatorilor prefera sa ia ceva mai ieftinake, de obicei 2-nd hand, pe care sa-l fugareasca un pic pana fac 18-19 ani, dupa care sa-l dea. Cati din cei care si-au cumparat RS 125 sau CBR 125 inca mai au respectivele motocicluri ? In general, cei care-si iau XTC il pastreaza ceva mai mult; de multe ori il folosesc drept commuter bike sau cauta cilindru + piston de FXR si-l "reconvertesc". Aham..mersi! Speram ca zici si tu macar 5% sanse de a-l gasi in Romania,dar asta este! DAr...Pretul este atat de mare fata de cei 5200euro a-i rs-ului? Oricum motorasul ala e chiar jmecher! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 (editat) Am gasit un pret pe o pagina britanica de 3800 lire (MSRP, cred). Asta inseamna vreo 5550 iepuroi. Daca cineva ar dori cu tot dinadinsul un XTC (sau un X-Road, varianta naked a XTC-ului) poate sa-si comande unul din Germania (de la fabrica Sachs), insa taxele il vor cam jupui. Editat Noiembrie 24, 2005 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soriyn17 Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Mdea...intr-adevar..un pic cam scumpa...dar cred ca merita... Pacat ca nu e si pe la noi! Daca nu ar fi fost si taxele:-L m-as fi riscat:( ATA ete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 fratii mei ...omu v-a intrebat d rs si voi v-ati apucat d discutat p topicu omului deaia exista pm prietene fi atent tu c vrei???? fiabilitate,viteza,motor mare in volum,motor mic in volum(mai pt incepatori),motor care sa faca ca scooterul,motor care sa faca ca o motocicleta adevarata? sunt mai multe chesti sa nu imi spui ca le vrei p toate ca te asigur ca nu se poate oricat....am cbr-ul d 125 si t asigur ca la fiabilitate e mult mai bun,te asigur ca la viteza e mult mai prost ca rs-ul chiar daca unii zic ca fuge 200,220 si alte prosti ......acum sa iti zic o treaba...si eu am vrut sa imi iau rs dar nu m-a lasat tata deoarece a zis ca e in 2 timpi si eu cum sunt cam diliu ii dau pana ii sar supapele..(a pardon ,rs nu are supape)..o sa il stric f repede cum am mai stricat pana acum scooterele. deci ..rs-ul la fiabilitate e muci si iti spun doar atat ...HONDA E JAPONEZA...chiar daca nu fuge ca alea mari dar e ceva d capul ei.... in rest ..bafta si asfalt uscat P.S.:ai grija in alegerea motocicletei ca apoi sa nu regreti si sa stai cu buza umflata ca nu merge,ca e NASOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HnX Postat Decembrie 14, 2005 Autor Share Postat Decembrie 14, 2005 am revenit cam tarziu... Dupa cum vad Honda Cbr si Aprilia RS sunt in "topul" discutiilor pe forumul asta . Cat despre motocicleta nu stiu ce sa zic... mie imi surade faptul ca honda are motor in 4 timpi , e mai fiabila si de ce nu pt. ca e mai mica si mai usoara, iar in oras probabil ca te descurici mai usor in trafic. Vreau ceva pe care sa ma bazez atunci cand plec in excursii prin tara dar si cand ma strecor printre masini in oras. Sunt intr-o mare nelamurire... mai ales cand am vazut ce frumusete au scos la aprila... modelul de 2006 e, cel putin dupa parerea mea, mai reusita ca unele de 1000 cmc. Si de asemenea imi surade la aceasta faptul ca e de 2 ori mai puternica decat cbr-ul daca o delimitez( nu mai stiu cine zicea ca se vinde deja nelimitata ? ). Banii nu`s o problema foarte mare... ce imi e 4340 de euro(Honda) si 5200(Aprilia)... la 5000 de euro nu mai conteaza 900, daca vreau sa-mi iau ceva ce-mi place. Si ceva foarte importatant pt. mine: Cum sta al doilea pasager pe honda/aprilia ? . Astept raspunsurile voastre cu lux de amanunte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 da, dar daca te gadnesti pt modelul rs 2006 o sa vina undeva pe la 7000e deci.. Iar cat despre fiabilitate daca ii bagi ulei si benzina buna si nu o omori cand e rece nu o sa ai probleme! bafta in alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 Ia-ti aprilia!Este de 2 ori mai mare din toate punctele de vedere mai putin fiabilitatea unde Honda nu are concurenta.Si nu iti lua una noua decat daca esti plin de bani.Eu pe a mea o tin mereu aproape pe rosu si nu a patit nimic pana cand nu i-am bagat un jeg de bujie care mi-a facut motoru varza. :baldy:Honda aduce mai mult a scuter ceva gen dna. Reverse limitarea aia dintre 5000-6500 de turatii este facuta din cdi,nu are nici o treaba cu powervalve-ul care se deschide la 8000.Intre turatiile alea are loc o incetinire in aprindere ca motoru sa treaca nu stiu ce norme in anumite tari,dar se poate delimita f usor din cdi rupand o chestie,dar nu se merita caci oricum nu influenteaza viteza maxima. Powervalve-ul se deschide mai greu daca nu e si el curatat la cateva mii de km acolo. limitarea in ture medii din cdi e doar un mit, stai linistit! si chiar si asa, daca ar fi limitat din cdi se merita sa o scoti deoarece castigi la acceleratie care conteaza mult mai mult la o partzaitoare de asta mica! asta desigur daca stii sa mergi si altfel decat in linie dreapta! Honda aduce mai mult a scuter ceva gen dna. a draq mai ramane sa zici ca arata ca un moped de la FB bine ma ca ai tu RS si noi suntem inferiori tie nu cred ca a vrut sa spuna ca sunteti VOI inferiori, doar motoarele voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 nu cred ca a vrut sa spuna ca sunteti VOI inferiori, doar motoarele voastre! Discriminare eh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 cine a zis de discriminare? doar de date tehnice era vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 am uitat sa pun: :friends: Scuzele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harnigan Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 limitarea in ture medii din cdi e doar un mit, stai linistit! si chiar si asa, daca ar fi limitat din cdi se merita sa o scoti deoarece castigi la acceleratie care conteaza mult mai mult la o partzaitoare de asta mica! asta desigur daca stii sa mergi si altfel decat in linie dreapta! Limitarea chiar exista.Toate apriliile cu motor rotax 122(astea au aprindere electronica) si care au cdi cu seria 071000-XXXX-XXXXX si in plus sunt fabricate si dupa 99 au restrictia asta. http://www.navero.co.uk/rs125zone/rs125.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Dintre toti posesorii si pseudo-posesorii (wannabe) de mototciclete gen "A1" ,harnigan mi`a facut cea mai buna impresie ptr ca stie ce vorbeste si intotdeauna aduce dovezi la afirmatiile lui.Sunt FFF impresionat ,bv omule !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 daca tot s-a vorbit de delimitari in topicul asta... am si eu cateva intrebari: unde se poate scoate limitarea de la motoarele de 125? (adica de la 15 cai sa ajunga pe la 28, cum sunt unele) cat costa? si poate cel mai important: daca se trece noua putere in talon? stiu ca din punct de vedere legal, noua putere trebuie trecuta, dar se poate scoate fara sa fie trecuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.