Sari la conținut

bucuresti 1964


intrusu
 Share

Postări Recomandate

Poza din stanga e mai veche.Nu am recunoscut niciuna din "vitezane".In cea de a doua,zic eu,de la stanga la dreapta:un BK 350,o Jawa sau CZ,un Simson si un IJ 56.Bunu.

 

 

ultimul nu este IJ 56...poate fi un DKW NZ 350 sau in cel mai rau caz un IJ 49.

 

atentie la butucul rotii fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Poza din stanga e mai veche.Nu am recunoscut niciuna din "vitezane".In cea de a doua,zic eu,de la stanga la dreapta:un BK 350,o Jawa sau CZ,un Simson si un IJ 56.Bunu.

 

 

se observa totusi o jawa/cz 125...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimul nu este IJ 56...poate fi un DKW NZ 350 sau in cel mai rau caz un IJ 49.

 

atentie la butucul rotii fata

 

Corect.Ca todeauna ,cand e vorba de oldtimere,ai dreptate.Dupa ce am postat m-am uitat mai atent si am vazut semnul de pe rezervor(asa in ceata cum e) si mi sa parut ca e de DKW.Pe urma am urmarit si celelalte detalii.Oricum ,multumim de completare.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un DKW NZ 350, modelul civil dupa rezervor si nu numai, dar cioparit pentru curse. Si ca tot am trecut la capitolul curse...

De cand am pus mana pe cartea la al carei inceput este fotografia de mai jos, am fost fascinat de aceasta poza. Mi-a placut extraordinar "shapca de CFR-ist" al celui din spate, dar totodata simteam ca ceva nu este in regula. Probabil am vazut aceasta poza de cateva sute de ori si au trebuit sa treaca cativa ani pana sa imi dau seama ca intradevar ceva nu e in regula. Poza e trucata. O bere pentru cine descopera primul ce e in neregula cu poza aceasta.

post-48458-1264460413_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un DKW NZ 350, modelul civil dupa rezervor si nu numai, dar cioparit pentru curse. Si ca tot am trecut la capitolul curse...

De cand am pus mana pe cartea la al carei inceput este fotografia de mai jos, am fost fascinat de aceasta poza. Mi-a placut extraordinar "shapca de CFR-ist" al celui din spate, dar totodata simteam ca ceva nu este in regula. Probabil am vazut aceasta poza de cateva sute de ori si au trebuit sa treaca cativa ani pana sa imi dau seama ca intradevar ceva nu e in regula. Poza e trucata. O bere pentru cine descopera primul ce e in neregula cu poza aceasta.

 

Vreau bere aia ca nu am mai beut bere de 3 ore.Eu cred ca raportul dintre roata de la motor si cea de pe roata spate ,este exagerat de mare.Adica:roata (ca nu pot sa-i zc pinion,avand in vedere transmisia pe curea) de la motor,aste mult prea mica in raport cu cea de pe roata spate.Asta in comparatie cu cealalta motocicleta.Ca sa tina ritmul cu cealalta motocicleta ar trebui sa aiba in cutia de viteze niste rapoarte tare ciudate.Sau o turatie a motorului muuuuuuult mai mare.Ceeace nu prea cred.Eeeei?Bunu.

Mesaj completat

E un DKW NZ 350, modelul civil dupa rezervor si nu numai, dar cioparit pentru curse. Si ca tot am trecut la capitolul curse...

De cand am pus mana pe cartea la al carei inceput este fotografia de mai jos, am fost fascinat de aceasta poza. Mi-a placut extraordinar "shapca de CFR-ist" al celui din spate, dar totodata simteam ca ceva nu este in regula. Probabil am vazut aceasta poza de cateva sute de ori si au trebuit sa treaca cativa ani pana sa imi dau seama ca intradevar ceva nu e in regula. Poza e trucata. O bere pentru cine descopera primul ce e in neregula cu poza aceasta.

 

Am mai descoperit o chestie.Asta mai din spate nici nu are cutie de viteze.Roata inductoare,ca sa zic asa,este in plan vertical cu cilindrul,deci este solidara cu arborele cotit.Deci,nu-i cutie de viteze.Ramane in vigoare ce am zis mai sus.Bunu.

Mesaj completat

E un DKW NZ 350, modelul civil dupa rezervor si nu numai, dar cioparit pentru curse. Si ca tot am trecut la capitolul curse...

De cand am pus mana pe cartea la al carei inceput este fotografia de mai jos, am fost fascinat de aceasta poza. Mi-a placut extraordinar "shapca de CFR-ist" al celui din spate, dar totodata simteam ca ceva nu este in regula. Probabil am vazut aceasta poza de cateva sute de ori si au trebuit sa treaca cativa ani pana sa imi dau seama ca intradevar ceva nu e in regula. Poza e trucata. O bere pentru cine descopera primul ce e in neregula cu poza aceasta.

 

scafule,am mai descoperit ceva.Oameni astia nu se puteau intrece la cea mai mare viteza.Sus ,in dreapta,se poate vedea o poarta de curte data in dreapta la perete.Deci oameni intrau intr-o curte,nu erau pe un drum public.

La naiba,a plecat somnul de la mine.Sa ma mai uit odata.Bunu.

Mesaj completat

E un DKW NZ 350, modelul civil dupa rezervor si nu numai, dar cioparit pentru curse. Si ca tot am trecut la capitolul curse...

De cand am pus mana pe cartea la al carei inceput este fotografia de mai jos, am fost fascinat de aceasta poza. Mi-a placut extraordinar "shapca de CFR-ist" al celui din spate, dar totodata simteam ca ceva nu este in regula. Probabil am vazut aceasta poza de cateva sute de ori si au trebuit sa treaca cativa ani pana sa imi dau seama ca intradevar ceva nu e in regula. Poza e trucata. O bere pentru cine descopera primul ce e in neregula cu poza aceasta.

 

Bai,am mai gasit ceva.Umbra piciorului stang a lu CFR,este mult mai mare dacat a celuilalt,proiectate pe rezervoarele de benzina.Hai noapte buna.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie mentionata si respectata consecventa. Dar, dupa cum spuneam mai devreme, eu m-am uitat si am studiat de cateva sute de ori poza asta ca sa imi dau seama intr-un final care e "buba" ei. E banal, probabil ca din cauza asta e "greu" de observat. Si ca tot ai adus vorba despre transmisia pe curea, stiu ca mi-ai zis ca nu ai vazut cea mai veche "piese" a mea, chiar daca am mai postat-o aici pe site. Din nou, cat si pentru toata lumea:

post-48458-1264471657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aparatoarea de noroi de la aripa din fata atarna linistita, deci motocicleta sta pe loc in momentul fotografierii

Corect sta linistita aparatoarea si mai ales nu se vede PRAFUL care ar trebui sa se ridice de la "viteza" :( . La motocicleta din plan apropiat se vede cum se ridica praful dar la cealalta nu prea.. bere??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie mentionata si respectata consecventa. Dar, dupa cum spuneam mai devreme, eu m-am uitat si am studiat de cateva sute de ori poza asta ca sa imi dau seama intr-un final care e "buba" ei. E banal, probabil ca din cauza asta e "greu" de observat. Si ca tot ai adus vorba despre transmisia pe curea, stiu ca mi-ai zis ca nu ai vazut cea mai veche "piese" a mea, chiar daca am mai postat-o aici pe site. Din nou, cat si pentru toata lumea:

 

Ia sa vedem.Bicicleta este un Simson ,cu dinam desi lampa se pare ca este cu carbid.Nu-s sigur 100%.Motorul de la ce este?Da-ne amanunte.Rezervorul este tunat.Si cureaua?Cureua,cureaua,cureaua.Dincolo era mai ieftin.

Foarte misto.Pune-o la punct.Sa schimbi si seaua.Si sa o vedem mergand.

Si nu ne mai fierbe cu poza aia a ta.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vedem.Bicicleta este un Simson ,cu dinam desi lampa se pare ca este cu carbid.Nu-s sigur 100%.Motorul de la ce este?Da-ne amanunte.Rezervorul este tunat.Si cureaua?Cureua,cureaua,cureaua.Dincolo era mai ieftin.

Foarte misto.Pune-o la punct.Sa schimbi si seaua.Si sa o vedem mergand.

Si nu ne mai fierbe cu poza aia a ta.Bunu.

Biciclistul cu chipiu are umbra in spatele rotii din fata si in fata aparatrii de noroi daca si in acea perioada era vun singur soare atunci este imposibil. Motociclistul fara mustata ( alt trucaj ca pe vremea respectiva TOTI aveau mustata) are umbra inaintea rotii din fata. Trucajele au fost facute mult dupa realizarea pozelor ca un acea perioada ( cred ) ca nu erau filme ci se foloseau placi de sticla care dupa developare se puneau pe hartia foto si se iluminau fara aparat de marit mai greu cu trucajele( sau o fi piratat Photoshopul)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am vazut mai bine: piciorul vizibil al motociclistului din spate este nefiresc de subtire si scurt si intr-o pozitie ciudata, rasucit cu gamba spre exterior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicicleta lu nea CFR-istu este echipata cu claxon si far, lucruri dispensabile in cursele de atunci, plus ca este pe lant si nu pe curea.

Plus ca neica CFR-istu este la costum cu lavaliera si are butoni la maini, iar eu nu am vazut pana acum piloti in costume de nunta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele se fac pe loc in majoritatea cazurilor...oamenii astia doar mimeaza incordarea.

- spitele trebuiau putin sterse de la miscare ...se putea face o expunere foarte scurta si atunci era ok ..insa ma indoiesc la vremea aia

- nenea din planul indepartat nu prea avea cum sa ia curba asa de strans..in spate are damb sau iarba , daca prin absurd trecea peste atunci este mult prea aprope de margine.

Cred da ambii stau cu un picior jos ...primul mascat de motor si cutia de la aripa iar al doilea se sprijina pe dambul de pamant - iarba de altauri.....bere? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scafule ,mai fac o singura incercare.Se pare ca este celebrul panou de balci in care exista o gaura unde oameni care vin sa se distreze, baga capul si se fotografiaza in plina cursa sau la mare sau la munte,etc.Acu nu stiu daca sunt amandoi sau este numai cel din planul apropiat.O sa ne spui tu.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un DKW NZ 350, modelul civil dupa rezervor si nu numai, dar cioparit pentru curse. Si ca tot am trecut la capitolul curse...

De cand am pus mana pe cartea la al carei inceput este fotografia de mai jos, am fost fascinat de aceasta poza. Mi-a placut extraordinar "shapca de CFR-ist" al celui din spate, dar totodata simteam ca ceva nu este in regula. Probabil am vazut aceasta poza de cateva sute de ori si au trebuit sa treaca cativa ani pana sa imi dau seama ca intradevar ceva nu e in regula. Poza e trucata. O bere pentru cine descopera primul ce e in neregula cu poza aceasta.

 

 

nenea de la CFR, nu are destul praf pe haine.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si zici ca mai multe capete nu strica nicioadata...

Intradevar, combinat din mai multe posturi a iesit la iveala si raspunsul. Eu va zic cum a fost la mine si trageti voi concluziile.

Evident ca poza e facuta pe loc, iar cei doi motociclisti probabil se sustin pe picioarul lor drept. Cel mai evident lucru ca stau pe loc sunt spitele de la roti. Indiferent de imbracaminte, motociclete, amplasarea in spatiu, etc, etc, nu se poate comenta atata timp cand ti-ai dat seama ca poza e facuta cu ei stand pe loc. Dar sa se ridice praf de la roti, deja asta demonstreaza ca e "blat" poza. Cartea in care e poza este tiparita in 1993, asa ca nu stiu in ce masura e folosit Photoshop-ul. Trageti voi concluziile. Deasemenea, poza e facuta in 1903, iar eu zic ca e autentica, fiind probabil o fotografie de promovare atat a motocicletelor cat si a curselor de motociclete din perioada respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si zici ca mai multe capete nu strica nicioadata...

Intradevar, combinat din mai multe posturi a iesit la iveala si raspunsul. Eu va zic cum a fost la mine si trageti voi concluziile.

Evident ca poza e facuta pe loc, iar cei doi motociclisti probabil se sustin pe picioarul lor drept. Cel mai evident lucru ca stau pe loc sunt spitele de la roti. Indiferent de imbracaminte, motociclete, amplasarea in spatiu, etc, etc, nu se poate comenta atata timp cand ti-ai dat seama ca poza e facuta cu ei stand pe loc. Dar sa se ridice praf de la roti, deja asta demonstreaza ca e "blat" poza. Cartea in care e poza este tiparita in 1993, asa ca nu stiu in ce masura e folosit Photoshop-ul. Trageti voi concluziile. Deasemenea, poza e facuta in 1903, iar eu zic ca e autentica, fiind probabil o fotografie de promovare atat a motocicletelor cat si a curselor de motociclete din perioada respectiva.

 

Hai ca ne-ai aburit.Adica ai dat cu abur si eu personal sunt si mai in ceata.Sustin teza mea ca este un panou unde cel din plan apropiat a bagat capul si sa fotografiat ca sa arate frumos la gagici.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva in Uranus, acum este Casa poporului, daca aflu numele il postez.

Mesaj completat

 

Este calea Rahovei, imi cer scuze.

 

Intr-adevar este Calea Rahovei la intersectia cu Antim.Mai in spate se poate vedea Cinema Rahova iar in dreapta ,atarnat de o cladire ,se afla plosca de la celebrul restaurant Plosca de Aur,cu celebra ei hruba .In plan indeparta se poate vedea,pe partea stanga ,un bloc.Acolo am locuit o scurta perioada de timp prin 1972.Este cartierul copilariei mele.Sau mai binezis era.Pentru ca a disparut pentru todeauna.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...