Sari la conținut

Un Sfat Va Rog La Categoria 750


Kawa_GPZ
 Share

Postări Recomandate

lamuriti-ma si pe mine cu urmatoare chestie: am gasit la specificatiile tehnice ale puterii la zxr 750 J1 si j2 100bhp (crank - restricted).ce inseamna crank-restricted?se poate scoate acel limitator? pt ca am gasit multe motoare la pret avantajos dar au doar 98 de cai sau 100 ma rog....care e treaba cu ele? si inca ceva la cele care sunt limitate de nemti cand o cumperi o iei la puterea maxima? mersi :finger:

eventual aruncati o privire la http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/index.html

 

Claimed Power (Crank) 100bhp (Restricted for fear of an Europewide HP limit which never happened - good midrange as a result)

 

The Js were deliberately restricted by Kawasaki to 100bhp (and are hard to derestrict), but had very good midrange.

 

ce ziceti? stie cineva daca se poate rezolva? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam astea ar fi fiarele, deci in final ce ziceti? :finger:

 

As zice ca Yamaha e ca pixu, ca design cel putin. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau supersport nu sportturing, mi-as lua un cbr 900rr fireblade dar la banii pe care-i am ar avea in jur de 50-60.000 km si cred ca pt un sport e mult chiar si la honda ;)

 

GSX-R de 7 jumate e tata lor. Practic e primul motor supersport si are traditie de peste 20 de ani. La clasa 750 nici nu as sta sa ma gandesc. As lua Gixxeru. Daca insa as avea ceva cascaval in plus mi-as lua totusi un CBReu 900 RR. Are mai mult coi de jos din ture si consuma la fel cat un 750 daca nu mai putin. Am citit un test de prin '97 cu CBR 900, ZX 9-R, Yamaha de 750 parca si GSX-R de 750. Gixxeru tinea pasu numa ca trebuia biciuit in draci si sugea benzolu mai ceva ca alea de 900. Io zic ca te ai putea baga la un 60 de mii de km pe Blade. Mai ales ca e Honda :10: Ideea e sa-i faci o proba atenta, sa te duci cu cineva care stie ce si cum. Sunt CBR uri (mai ales 1100 XX) care au peste 100.000 si zboara. Depinde de "stapan". Poti rupe un motor in 5 mii de km si la fel poti sa iei unu cu 60ooo si sa merga ceas. Multe Bladeuri de afara cu multi Km la bord au vazut mai mult autostrazi si au fost luate de oameni linistiti pt. concedii, touring etc. Daca vezi ca motoru are o Tourenscheibe (adica parbirz touring) si mai are si un Superbikelenker (adica ghidon dintr-o bucata care e mai inalt decat cel stock) e semn ca e vorba de un astfel de motor. Deci Suzi GSX R la 750 (de obicei destul de alergate si hingherite ca majoritatea 750urilor) sau CeBeReu Firebabe. :finger:

 

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSX-R de 7 jumate e tata lor. Practic e primul motor supersport si are traditie de peste 20 de ani. La clasa 750 nici nu as sta sa ma gandesc. As lua Gixxeru. Daca insa as avea ceva cascaval in plus mi-as lua totusi un CBReu 900 RR. Are mai mult coi de jos din ture si consuma la fel cat un 750 daca nu mai putin. Am citit un test de prin '97 cu CBR 900, ZX 9-R, Yamaha de 750 parca si GSX-R de 750. Gixxeru tinea pasu numa ca trebuia biciuit in draci si sugea benzolu mai ceva ca alea de 900. Io zic ca te ai putea baga la un 60 de mii de km pe Blade. Mai ales ca e Honda :10: Ideea e sa-i faci o proba atenta, sa te duci cu cineva care stie ce si cum. Sunt CBR uri (mai ales 1100 XX) care au peste 100.000 si zboara. Depinde de "stapan". Poti rupe un motor in 5 mii de km si la fel poti sa iei unu cu 60ooo si sa merga ceas. Multe Bladeuri de afara cu multi Km la bord au vazut mai mult autostrazi si au fost luate de oameni linistiti pt. concedii, touring etc. Daca vezi ca motoru are o Tourenscheibe (adica parbirz touring) si mai are si un Superbikelenker (adica ghidon dintr-o bucata care e mai inalt decat cel stock) e semn ca e vorba de un astfel de motor. Deci Suzi GSX R la 750 (de obicei destul de alergate si hingherite ca majoritatea 750urilor) sau CeBeReu Firebabe. :finger:

 

Bafta si asfalt uscat.

NU zici rau deloc, acuma depinde ce oferte sunt cand o sa am tot banu in mana ca nush daca o sa astept mult ;),iar daca gasesc una intretinuta cu 1-2 proprietari...nu ma uit ca-i kawa sau gsx r ,oricum in ultimu timp numai la cbr m-am uitat :10:

mersi

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSX-R de 7 jumate e tata lor. Practic e primul motor supersport si are traditie de peste 20 de ani. La clasa 750 nici nu as sta sa ma gandesc. As lua Gixxeru. Daca insa as avea ceva cascaval in plus mi-as lua totusi un CBReu 900 RR. Are mai mult coi de jos din ture si consuma la fel cat un 750 daca nu mai putin. Am citit un test de prin '97 cu CBR 900, ZX 9-R, Yamaha de 750 parca si GSX-R de 750. Gixxeru tinea pasu numa ca trebuia biciuit in draci si sugea benzolu mai ceva ca alea de 900. Io zic ca te ai putea baga la un 60 de mii de km pe Blade. Mai ales ca e Honda :10: Ideea e sa-i faci o proba atenta, sa te duci cu cineva care stie ce si cum. Sunt CBR uri (mai ales 1100 XX) care au peste 100.000 si zboara. Depinde de "stapan". Poti rupe un motor in 5 mii de km si la fel poti sa iei unu cu 60ooo si sa merga ceas. Multe Bladeuri de afara cu multi Km la bord au vazut mai mult autostrazi si au fost luate de oameni linistiti pt. concedii, touring etc. Daca vezi ca motoru are o Tourenscheibe (adica parbirz touring) si mai are si un Superbikelenker (adica ghidon dintr-o bucata care e mai inalt decat cel stock) e semn ca e vorba de un astfel de motor. Deci Suzi GSX R la 750 (de obicei destul de alergate si hingherite ca majoritatea 750urilor) sau CeBeReu Firebabe. :finger:

 

Bafta si asfalt uscat.

Stiu de testul care spui.Gsxr-ul de 750 poate avea chiar o putere mai mare ca a cbr-ului 900(prin 99 il depasea clar ca putere,referitor la aceiasi ani). Gsxr-ul prea are "spatele asigurat" de cei peste 20 de ani de TRADITIE ,asa ca.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamuriti-ma si pe mine cu urmatoare chestie: am gasit la specificatiile tehnice ale puterii la zxr 750 J1 si j2 100bhp (crank - restricted).ce inseamna crank-restricted?se poate scoate acel limitator? pt ca am gasit multe motoare la pret avantajos dar au doar 98 de cai sau 100 ma rog....care e treaba cu ele? si inca ceva la cele care sunt limitate de nemti cand o cumperi o iei la puterea maxima? mersi ;)

eventual aruncati o privire la http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/index.html

 

Claimed Power (Crank) 100bhp (Restricted for fear of an Europewide HP limit which never happened - good midrange as a result)

 

The Js were deliberately restricted by Kawasaki to 100bhp (and are hard to derestrict), but had very good midrange.

 

ce ziceti? stie cineva daca se poate rezolva? :ok:

 

J1 si J2 reprezinta aceeasi moto (91 si 92) si sunt limitate la 100 de cai. Versiunea K (tot 91 si 92) e adaptata mai mult pentru circuit. diferentele sunt multiple. K de exemplu are alte carburatoare, furca mai subtire, mai usoara cu max 5 kg, in schimb puterea o da cu precadere sus in ture inalte. In regimuri joase si medii sa stii ca pe mine nu m-a multumit Are 121 cai la arbore si cam 108(din ce am citit) la roata. In schimb, versiunile J1 si J2 trag MULT mai bine in ture joase si medii iar sus la 10 000-11000 e demonic X-( (de bine). Mie mi-a lasat impresia ca e mai solid decat K (

 

 

J1 si J2 reprezinta aceeasi moto (91 si 92) si sunt limitate la 100 de cai. Versiunea K (tot 91 si 92) e adaptata mai mult pentru circuit. diferentele sunt multiple. K de exemplu are alte carburatoare, furca mai subtire, mai usoara cu max 5 kg, in schimb puterea o da cu precadere sus in ture inalte. In regimuri joase si medii sa stii ca pe mine nu m-a multumit Are 121 cai la arbore si cam 108(din ce am citit) la roata. In schimb, versiunile J1 si J2 trag MULT mai bine in ture joase si medii iar sus la 10 000-11000 e demonic :moron: (de bine). Mie mi-a lasat impresia ca e mai solid decat K (

 

pE CE DRACU' AM APASAT?......................... :10:

J1 si J2 reprezinta aceeasi moto (91 si 92) si sunt limitate la 100 de cai. Versiunea K (tot 91 si 92) e adaptata mai mult pentru circuit. diferentele sunt multiple. K de exemplu are alte carburatoare, furca mai subtire, mai usoara cu max 5 kg, in schimb puterea o da cu precadere sus in ture inalte. In regimuri joase si medii sa stii ca pe mine nu m-a multumit Are 121 cai la arbore si cam 108(din ce am citit) la roata. In schimb, versiunile J1 si J2 trag MULT mai bine in ture joase si medii iar sus la 10 000-11000 e demonic :D (de bine). Mie mi-a lasat impresia ca e mai solid decat K ( J are furca inversata de 43mm, fata de K care are de 41). Cel putin pentru utilizare stradala J mi s-a parut mult mai potrivit decat K. De aceea mi-am ales J1...... :10: Iar K are suspensii mult prea rigide. J e OK; si e foarte manevrabil la orice viteza. Dc se ridica intr-o roata? Incearca sa deschizi gazul mai tare de la 5000 de ture in sus, si o sa vezi. Chiar daca e limitat la 100 cai la arbore, peste tot am gasit ca are la roata peste 94 de cai, pe care crede-ma ca-i simti din plin. Are o rupere la 7000 si inca una la 10 000 care te umple de transpiratii. Iti da impresia ca e cu mult mai puternica. Personal nu am avut nici o problema cu el, desi am facut cu ea peste 7000 km anul trecut. Ajuta foarte mult ambreiajul cu actionare hidraulica, care este foarte usor de actionat si comod, mai ales la drumurile lungi. Iti pot spune acestea deoarece am un asemenea model.

Cu GSXR de 750 din acea perioadal am mers foarte putin, iar mie mi-a lasat senzatia ca e mai putin manevrabil decat ZXR. Chiar si feeling-ul pozitiei e mai tare pe ZXR (parerea mea). De aceea mi-am si ales ZXR. Referitor la fiabilitate, toate sunt cam acolo. Depinde cum o gasesti, si mai ales CUM AI GRIJA DE EA!. daca ZXR nu ar fi fiabila, atunci cum naiba gasesti pe la nemti asemenea modele cu peste 70 000 de KM? Cu parerea isi poate da oricine (ca oricum nu costa, si oricum de citit aproape toti stim sa citim!) dar de mers pe ele mai putini au mers pe ele! Multa bafta! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am observat si eu ca primele au ~ 55000-60000 si totusi se vand la bani buni deci inca nu's gata :10: , eu ma gandeam la unu pe la 30-37000,acuma vad eu ca daca fac rost de bani pt cbr 900 rr atunci nici nu mai stau pe ganduri... :finger:

 

Asta am observat si eu ca primele au ~ 55000-60000 si totusi se vand la bani buni deci inca nu's gata :10: , eu ma gandeam la unu pe la 30-37000,acuma vad eu ca daca fac rost de bani pt cbr 900 rr atunci nici nu mai stau pe ganduri... ;)

 

toata lumea zice ca suzuki e mult mai fiabila,bine am inteles, dar va rog sa imi ziceti daca stiti cate zxr de 750 au crapat sau s-au stricat, la ce au probleme daca e asa?sau consumabilele se duc mai repede la kawa+garnituri discuri etc. sa luam in calcul si ca suzuki sunt mai multe

 

 

scuze pt quote...am uitat sa sterg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ,daca ti se strica un pinion la cutie si il inlocuiesti sau ti se arde o supapa(sant exemple aleatorii) si o inlocuiesti ,crezi ca nu mai poti merge cu motorul si nu mai poti face mii de km?!?!...eu zic ca va inselati. Ca apar aceste probleme mai des la kawa decat la celelalte aici cam au dreptate ,dar in nici un caz nu sant probleme capitale care sa scoata total din uz o motocicleta :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ZX7R este mai sportiv decat GSX750R care are o istorie de 20 de ani. La modelele din acei ani ZX7R-ul este mai sportiv!

 

Priviti detaliile tehnice frane suspensii bicicleta centru de greutate etc. intre cele 2 motoare. In 2001 Kawasaki a fost campion mondial la SuperBike cu acest model ceea ce spune tot despre acest motor!!!!

 

Succes.

 

Kawasaki all the time!!

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ninjaman: si in rest cine o fost seful la superbike? SUZUKI :D

si si gsx-ul are o istorie, si daca nu era bun nu ramanea aceasta categorie, ma gandesc ca yamaha si kawasaki de acea o renuntat la categoria de 750 ca erau inferiori.

am vazut pe un site timpi scosi de cateva sportive, si gsx-ul de 750 era in fata si a unor vitezane de 1000, nu mai stiu site-ul, dar daca gasesc o postez :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am referit la motoarele din topic cand inca la Suzi nu era introdus RAM AIR-ul pe modelul SRAD.

Inca o data dupa pozele pe care omul le-a pus pe site Kawasaki e cea mai sportiva asta nu inseamna ca ea trebuie sa fie si pe placul lui

Trebuie sa mearga sa se aseze pe fiecare sa le porneasca si sa dea o tura daca este posibil!!!

Suzi in ultimii ani de cand a ramas singura la 750 face minuni cu acest motor! Asta se intanpla acum!!! 750 foloseste cadrul de la 600 de unde diff foarte putine elemente si motorul este derivat din 600 de gen actuala. Astfel rezulta puterile noi pe care Suzi le afiseaza la 750 insa Yam si Kawa au motoare mai puternice la 600. Noul R6 are declarat de producator 130 CP daca ar creste si cilindreea acestui motor surpriza!!!!

Revenind eu as alege Kawasaki d.p.p.d.v. al specificatiilor si manevrabilitatii modelelor comparate!!

Succes inca o data!!

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie tot kawasaki mi se pare cel mai sportiv :baldy: si ca sa fiu sincer nu prea am gasit filme cu suzi modelul respectiv,kawa la greu oare de ce? :cheers: pe suzi am mers mai demult si mi-o placut, pe kawa numai cat m-am urcat si pozitia e mai sportiva dar probabil mai obositoare...oricum e sport... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GSX-R 750 este TATA lor. E o icoana a motociclismului asa ca mai scuti' cu ZXR 750 si alte povesti... De aceea o ramas Suzuki singuri la 750... ca se plictisisera la un momentdat Kawa si Yamaha, obtinusera baietii tot si nu se putea mai bine. Cat despre Gixxeru de 750 actual... :D 148 de cai (cam cat R1 cand a apatut prin 98), bicicleta de vis, alea alea..., sa nu uitam de aspect :baldy:

Modele 2001:

Suzi GSX-R 750: 141 CP, 166 Kg

Kawa ZX-7 R: 122 CP, 203 Kg

:cheers:

 

Daca spui 750, te gandesti la GSX-R 750. :baldy:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo Emppu nu pot sa cred ca tu eshti asa un cunoscator de ma rupi!!

GSX750R-ul din acest topic nu are RAM AIR si este racit cu ulei produce undeva la 120 de CP si are o bicicleta net inferioara modelului ZX7R,

Daca te rog sa privesti la inceput pozele pe care omul le-a pus pe site si dupa aceea sa te afirmi asa puternic.

Apropo 148 CP de la modelul actual pentru mine nu reprezinta ceva nemaintalnit avand in vedere ca Yamaha si Kawasaki au anuntat la modelele de 600ccm puteri de 130 de CP deci daca ar creste cilindreea la 750 lucrurile s-ar schimba putin

Clasa 750 a fost parasita de alti constructori pentru ca ea nu mai este un vector de imagine la ora actuala in lumea moto (in competitii fie se alearga pe 600 fie pe 1000 ccm) oare de ce? Suzuki la superbike de ce merge cu 1000 si nu cu 750 daca e asa mare scula in comparatie cu 1000?

Inainte sa scrii aberatii te rog sa mai citesti si dupa aceea sa te afirmi pe forumuri!

www.gixxer.com

Compara te rog aceeasi ani de fabricatie nu 2001 cu 94!!!

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo Emppu nu pot sa cred ca tu eshti asa un cunoscator de ma rupi!!

GSX750R-ul din acest topic nu are RAM AIR si este racit cu ulei produce undeva la 120 de CP si are o bicicleta net inferioara modelului ZX7R,

Daca te rog sa privesti la inceput pozele pe care omul le-a pus pe site si dupa aceea sa te afirmi asa puternic.

Apropo 148 CP de la modelul actual pentru mine nu reprezinta ceva nemaintalnit avand in vedere ca Yamaha si Kawasaki au anuntat la modelele de 600ccm puteri de 130 de CP deci daca ar creste cilindreea la 750 lucrurile s-ar schimba putin

Clasa 750 a fost parasita de alti constructori pentru ca ea nu mai este un vector de imagine la ora actuala in lumea moto (in competitii fie se alearga pe 600 fie pe 1000 ccm) oare de ce? Suzuki la superbike de ce merge cu 1000 si nu cu 750 daca e asa mare scula in comparatie cu 1000?

Inainte sa scrii aberatii te rog sa mai citesti si dupa aceea sa te afirmi pe forumuri!

www.gixxer.com

Compara te rog aceeasi ani de fabricatie nu 2001 cu 94!!!

 

Succes!

 

Nu te rup si nu rup pe nimeni. Imi spun doar parerea (destul de documentata, cel putin teoretic). De unde a inceput toate "jmecheria": incepeti sa ma cam plictisiti cu Kawa - dumnezeii motociclismului. Daca se urmareste ce am scris in postul meu, se ajunge la concluzia ca nu am spus nicaieri ca GSX-R din 93-95 ar avea RAM AIR. Cand am spus ca Gixxerul are 148 de cai ma refeream la MODELUL ACTUAL (care din alte surse se pare ca ar dezvolta chiar 150 de cai)! 148 de cai are de vreo 2-3 ani incoace.

Inca ceva: am vazut pozele postate la inceput si stiu ca e vorba de motoare de acum 10 ani. Insa eu am facut referiri si la situatia din prezent. Plus ca nu simt chiar deloc (nu sunt genul de om) nevoia sa ma "afirm puternic". Referitor la Kawa si Yamaha la 600: cel putin in cazul Yamaha, faptul ca si-au permis nesimtirea sa minta lumea in fata cum ca avionul lor YZF R6 ar avea turatia max la 17500 de ture cand in realitate este defapt 16200, crede-ma ca am mari rezerve in a crede povesti DECLARATE de unii constructori. Toti mai mint (sunt f optimisti in declararea datelor motoarelor) insa Yamaha a sarit calul cu R6 pt ca mai nou ne mint si turometrele cu 1300 de ture pe minut. :cheers:

Si acum hai sa povestim despre alta chestie interesanta: tratezi lucrurile simplist. Stii foarte bine ca la un 600 PUTEREA LITRICA e mult mai mare ca la un 750 sau la un 1000. Cu cat cilindreea creste (si implicit turatii mai mici) puterea litrica scade. Daca R6 sau ZX6-R (bineinteles ca virgula Kawa au doua perechi de coae si trebuie sa sparga limita clasei si sa aiba 636 cmc, fapt de care multi uita dar care conteaza) scot cam 130 de cai (putere litrica de aprox 216 CP pe litru). Afla ca in cazul GSX-R 750 2006 la 150 de cai rezulta o putere litrica de exact 200 de cai/litru ceea ce nu e chiar asa "jenibil". Daca lucrurile ar sta cam cum crezi tu, ar insemna ca un ZX10-R sau un R1 ar trebui sa aiba cam 216 cai "ca doar se creste cilindreea" la 1000. Simplu, nu? Numai ca treaba sta "altcumfel". Lucrurile nu sunt chiar atat de "direct proportionale". Cat despre o eventuala reintarea la 750 a lui Kawa sau Yamaha. Sa fie sanatosi ca nu ar mai recupera avansul (experienta) Suzuki-ului la 750 pana-i...

La faza cu comparatia GSX-R vs ZX 7-R nu vad care ar fi problema. Nu am facut decat sa postez niste date pt MODELE DIN ACELASI AN 2001 conform carora Gixxerul e la ani lumina de ZX 7-R atat la capitolul putere cat si la greutate. Nu contest ca la modelele de acum 10 ani situatia nu ar fi fost mult mai echilibrata insa odata cu trecerea anilor (si mai ales introducerea RAM AIRului la Suzi adica variantele S RAD) Gixxerul a inceput sa dea de pamant cu ZX 7-R.

Ia te uita ca Gixxerul de 750 e un f bun vector de imagine pt Suzuki dar asta presupune ca motorul sa se ridice la asteptarile publicului. Iti spun eu de ce s-au retras ceilalti de la 750: pt. ca vindeau canci pe cand la Suzi GSX-Rul de 750 se dadea ca pita calda. Iti mai zic si de ce nu se concureaza cu 750ul la Superbike ci se face cu GSX-R 1000le. Pt ca diferentele de handling (750 mai manevrabil ca 1000) sunt mult mai mici comparativ cu puterea bruta si cuplul care pe care le ofera un 1000 fata de un 750. Si din moment ce GSX-R 1000 e mai rapid ca 750ul datorita puterii mai mari ar trebui sa fie idioti cei de la Suzuki sa nu concureze cu Miarul. Ca sa nu vorbim de faptul ca imi pui in gura chestii pe care NU LE-AM ZIS: nu-mi amintesc sa fi spus pe undeva ca "750ul e asa mare scula in coparatie cu 1000". Totusi pt muritorii de rand 750ul este un compromis GENIAL intre mavevrabilitatea unei 600 si puterea si cuplul unui motor mai mare. Si astfel GSX-R 750 ramane o ICOANA si este f iubita si va ramane in fabricatie inca mult si bine.

Inca odata: nu cred ca am aberat pe undeva prin ce am zis, nu am comparat motoare din 1994 cu motoare din 2001, ma documentez cum pot mai bine inainte de a "deschide gura" si nu simt nevoia de afirmare pe forumuri pt ca intru din simplul motiv de a MA informa dar si A informa, a discuta cu tovarasi de pasiune, a ma simit bine si pt. ca imi face placere... si, nu in ultimul rand pt a-mi facce noi prieteni. Insa cand se ajunge la rautati, critici deplasate si nefondate si... mai ales la orgolii si "sapaturi" IT'S JUST TOO BAD"

 

Sper sa nu crezi ca am ceva cu tine... :baldy: Nici vorba, insa am simtit nevoia sa raspund si sa-mi spun parerea.

 

Asfalt uscat si numa' bine!

:D

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te rup si nu rup pe nimeni. Imi spun doar parerea (destul de documentata, cel putin teoretic). De unde a inceput toate "jmecheria": incepeti sa ma cam plictisiti cu Kawa - dumnezeii motociclismului. Daca se urmareste ce am scris in postul meu, se ajunge la concluzia ca nu am spus nicaieri ca GSX-R din 93-95 ar avea RAM AIR. Cand am spus ca Gixxerul are 148 de cai ma refeream la MODELUL ACTUAL (care din alte surse se pare ca ar dezvolta chiar 150 de cai)! 148 de cai are de vreo 2-3 ani incoace.

Inca ceva: am vazut pozele postate la inceput si stiu ca e vorba de motoare de acum 10 ani. Insa eu am facut referiri si la situatia din prezent. Plus ca nu simt chiar deloc (nu sunt genul de om) nevoia sa ma "afirm puternic". Referitor la Kawa si Yamaha la 600: cel putin in cazul Yamaha, faptul ca si-au permis nesimtirea sa minta lumea in fata cum ca avionul lor YZF R6 ar avea turatia max la 17500 de ture cand in realitate este defapt 16200, crede-ma ca am mari rezerve in a crede povesti DECLARATE de unii constructori. Toti mai mint (sunt f optimisti in declararea datelor motoarelor) insa Yamaha a sarit calul cu R6 pt ca mai nou ne mint si turometrele cu 1300 de ture pe minut. :crack:

Si acum hai sa povestim despre alta chestie interesanta: tratezi lucrurile simplist. Stii foarte bine ca la un 600 PUTEREA LITRICA e mult mai mare ca la un 750 sau la un 1000. Cu cat cilindreea creste (si implicit turatii mai mici) puterea litrica scade. Daca R6 sau ZX6-R (bineinteles ca virgula Kawa au doua perechi de coae si trebuie sa sparga limita clasei si sa aiba 636 cmc, fapt de care multi uita dar care conteaza) scot cam 130 de cai (putere litrica de aprox 216 CP pe litru). Afla ca in cazul GSX-R 750 2006 la 150 de cai rezulta o putere litrica de exact 200 de cai/litru ceea ce nu e chiar asa "jenibil". Daca lucrurile ar sta cam cum crezi tu, ar insemna ca un ZX10-R sau un R1 ar trebui sa aiba cam 216 cai "ca doar se creste cilindreea" la 1000. Simplu, nu? Numai ca treaba sta "altcumfel". Lucrurile nu sunt chiar atat de "direct proportionale". Cat despre o eventuala reintarea la 750 a lui Kawa sau Yamaha. Sa fie sanatosi ca nu ar mai recupera avansul (experienta) Suzuki-ului la 750 pana-i...

La faza cu comparatia GSX-R vs ZX 7-R nu vad care ar fi problema. Nu am facut decat sa postez niste date pt MODELE DIN ACELASI AN 2001 conform carora Gixxerul e la ani lumina de ZX 7-R atat la capitolul putere cat si la greutate. Nu contest ca la modelele de acum 10 ani situatia nu ar fi fost mult mai echilibrata insa odata cu trecerea anilor (si mai ales introducerea RAM AIRului la Suzi adica variantele S RAD) Gixxerul a inceput sa dea de pamant cu ZX 7-R.

Ia te uita ca Gixxerul de 750 e un f bun vector de imagine pt Suzuki dar asta presupune ca motorul sa se ridice la asteptarile publicului. Iti spun eu de ce s-au retras ceilalti de la 750: pt. ca vindeau canci pe cand la Suzi GSX-Rul de 750 se dadea ca pita calda. Iti mai zic si de ce nu se concureaza cu 750ul la Superbike ci se face cu GSX-R 1000le. Pt ca diferentele de handling (750 mai manevrabil ca 1000) sunt mult mai mici comparativ cu puterea bruta si cuplul care pe care le ofera un 1000 fata de un 750. Si din moment ce GSX-R 1000 e mai rapid ca 750ul datorita puterii mai mari ar trebui sa fie idioti cei de la Suzuki sa nu concureze cu Miarul. Ca sa nu vorbim de faptul ca imi pui in gura chestii pe care NU LE-AM ZIS: nu-mi amintesc sa fi spus pe undeva ca "750ul e asa mare scula in coparatie cu 1000". Totusi pt muritorii de rand 750ul este un compromis GENIAL intre mavevrabilitatea unei 600 si puterea si cuplul unui motor mai mare. Si astfel GSX-R 750 ramane o ICOANA si este f iubita si va ramane in fabricatie inca mult si bine.

Inca odata: nu cred ca am aberat pe undeva prin ce am zis, nu am comparat motoare din 1994 cu motoare din 2001, ma documentez cum pot mai bine inainte de a "deschide gura" si nu simt nevoia de afirmare pe forumuri pt ca intru din simplul motiv de a MA informa dar si A informa, a discuta cu tovarasi de pasiune, a ma simit bine si pt. ca imi face placere... si, nu in ultimul rand pt a-mi facce noi prieteni. Insa cand se ajunge la rautati, critici deplasate si nefondate si... mai ales la orgolii si "sapaturi" IT'S JUST TOO BAD"

 

Sper sa nu crezi ca am ceva cu tine... :D Nici vorba, insa am simtit nevoia sa raspund si sa-mi spun parerea.

 

Asfalt uscat si numa' bine!

:crack:

 

 

Iti dau perfecta dreptate in tot ce ai zis :ok: Insa am sa fac o mica paranteza si o sa te intreb de un model mai "special" de 750 :ok:

YAMAHA YZF-R7 0W02

Top speed -174mph

Putere -144 CP

 

Dupa parerea mea acest model de 750 a fost regina acestei clase.Din pacate cei de la Yamaha au facut doar o serie limitata si extrem de scumpa.

PS. Pentru cei care nu cunosc acest model, nu are nici o legatura cu yzf750r.

Va arat si o poza cu aceasta racheta :blbl:

post-7102-1141938493_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este R7 este o motocicleta foarte exotica!!!! A fost creata de Yam in vremea cand la superbike se alerga cu 750 ccm.

Am filme cu acest motor pt cei interesati mail si le pot trimite (fabricatie si istoricul modelului in cursa)

 

 

Nu te rup si nu rup pe nimeni. Imi spun doar parerea (destul de documentata, cel putin teoretic). De unde a inceput toate "jmecheria": incepeti sa ma cam plictisiti cu Kawa - dumnezeii motociclismului.

 

Cine a spus despre Kawasaki ca sunt Dzeii motociclismului? Ceea ce pot sa iti spun despre aceasta marca este ca produce niste motociclete pline de personalitate!! Totodata te rog sa te gandesti la cele spuse de mine mai sus si ceea ce ai interpretat tu!! Nu am nimic cu tine, insa nu imi place sa spui ceva numai dupa ce citesti in reviste eu, din noroc, am mers cu aceste motociclete din post si pot sa iti spun ca ZX7R este cel mai sportiv! Dupa aceea in era noastra este o alta poveste!

Apropo in 2001 cand tu spui despre puteri

ZX7R avea 133 si GSXR750 141 deci 8 CP diff insa in 2001 ZX7RR a devenit campion mondial de SuperBike!!!!!!!!!!!

 

Succes si asfalt uscat!!

 

Poate vii si tu la o bere sa ne cunoastem ce zici?

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am ales un ZXR din 94 cu RAM air :ok: , vineri sper sa ajunga in tara si sa dau cateva ture apoi sa pun niste poze cu ea si sa va zic ce impresie mi-a facut :)

 

Multumesc mult pentru sfaturi! Asfalt uscat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari!

Te astept la vara cand vii pe la mare! Da un semn de viata 0742 601767.

 

P.S. In caz ca nu mai tii minte, ne-am intalnit vara trecuta la terasa..... eu eram cu ZXR-ul de 750

Bafta!

Ai grija cu ea mai ales la 7000 si 10000 de ture!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Nu te rup si nu rup pe nimeni. Imi spun doar parerea (destul de documentata, cel putin teoretic). De unde a inceput toate "jmecheria": incepeti sa ma cam plictisiti cu Kawa - dumnezeii motociclismului. Daca se urmareste ce am scris in postul meu, se ajunge la concluzia ca nu am spus nicaieri ca GSX-R din 93-95 ar avea RAM AIR. Cand am spus ca Gixxerul are 148 de cai ma refeream la MODELUL ACTUAL (care din alte surse se pare ca ar dezvolta chiar 150 de cai)! 148 de cai are de vreo 2-3 ani incoace.

Inca ceva: am vazut pozele postate la inceput si stiu ca e vorba de motoare de acum 10 ani. Insa eu am facut referiri si la situatia din prezent. Plus ca nu simt chiar deloc (nu sunt genul de om) nevoia sa ma "afirm puternic". Referitor la Kawa si Yamaha la 600: cel putin in cazul Yamaha, faptul ca si-au permis nesimtirea sa minta lumea in fata cum ca avionul lor YZF R6 ar avea turatia max la 17500 de ture cand in realitate este defapt 16200, crede-ma ca am mari rezerve in a crede povesti DECLARATE de unii constructori. Toti mai mint (sunt f optimisti in declararea datelor motoarelor) insa Yamaha a sarit calul cu R6 pt ca mai nou ne mint si turometrele cu 1300 de ture pe minut. :cheers:

Si acum hai sa povestim despre alta chestie interesanta: tratezi lucrurile simplist. Stii foarte bine ca la un 600 PUTEREA LITRICA e mult mai mare ca la un 750 sau la un 1000. Cu cat cilindreea creste (si implicit turatii mai mici) puterea litrica scade. Daca R6 sau ZX6-R (bineinteles ca virgula Kawa au doua perechi de coae si trebuie sa sparga limita clasei si sa aiba 636 cmc, fapt de care multi uita dar care conteaza) scot cam 130 de cai (putere litrica de aprox 216 CP pe litru). Afla ca in cazul GSX-R 750 2006 la 150 de cai rezulta o putere litrica de exact 200 de cai/litru ceea ce nu e chiar asa "jenibil". Daca lucrurile ar sta cam cum crezi tu, ar insemna ca un ZX10-R sau un R1 ar trebui sa aiba cam 216 cai "ca doar se creste cilindreea" la 1000. Simplu, nu? Numai ca treaba sta "altcumfel". Lucrurile nu sunt chiar atat de "direct proportionale". Cat despre o eventuala reintarea la 750 a lui Kawa sau Yamaha. Sa fie sanatosi ca nu ar mai recupera avansul (experienta) Suzuki-ului la 750 pana-i...

La faza cu comparatia GSX-R vs ZX 7-R nu vad care ar fi problema. Nu am facut decat sa postez niste date pt MODELE DIN ACELASI AN 2001 conform carora Gixxerul e la ani lumina de ZX 7-R atat la capitolul putere cat si la greutate. Nu contest ca la modelele de acum 10 ani situatia nu ar fi fost mult mai echilibrata insa odata cu trecerea anilor (si mai ales introducerea RAM AIRului la Suzi adica variantele S RAD) Gixxerul a inceput sa dea de pamant cu ZX 7-R.

Ia te uita ca Gixxerul de 750 e un f bun vector de imagine pt Suzuki dar asta presupune ca motorul sa se ridice la asteptarile publicului. Iti spun eu de ce s-au retras ceilalti de la 750: pt. ca vindeau canci pe cand la Suzi GSX-Rul de 750 se dadea ca pita calda. Iti mai zic si de ce nu se concureaza cu 750ul la Superbike ci se face cu GSX-R 1000le. Pt ca diferentele de handling (750 mai manevrabil ca 1000) sunt mult mai mici comparativ cu puterea bruta si cuplul care pe care le ofera un 1000 fata de un 750. Si din moment ce GSX-R 1000 e mai rapid ca 750ul datorita puterii mai mari ar trebui sa fie idioti cei de la Suzuki sa nu concureze cu Miarul. Ca sa nu vorbim de faptul ca imi pui in gura chestii pe care NU LE-AM ZIS: nu-mi amintesc sa fi spus pe undeva ca "750ul e asa mare scula in coparatie cu 1000". Totusi pt muritorii de rand 750ul este un compromis GENIAL intre mavevrabilitatea unei 600 si puterea si cuplul unui motor mai mare. Si astfel GSX-R 750 ramane o ICOANA si este f iubita si va ramane in fabricatie inca mult si bine.

Inca odata: nu cred ca am aberat pe undeva prin ce am zis, nu am comparat motoare din 1994 cu motoare din 2001, ma documentez cum pot mai bine inainte de a "deschide gura" si nu simt nevoia de afirmare pe forumuri pt ca intru din simplul motiv de a MA informa dar si A informa, a discuta cu tovarasi de pasiune, a ma simit bine si pt. ca imi face placere... si, nu in ultimul rand pt a-mi facce noi prieteni. Insa cand se ajunge la rautati, critici deplasate si nefondate si... mai ales la orgolii si "sapaturi" IT'S JUST TOO BAD"

 

Sper sa nu crezi ca am ceva cu tine... :baldy: Nici vorba, insa am simtit nevoia sa raspund si sa-mi spun parerea.

 

Asfalt uscat si numa' bine!

:D

 

 

 

mai bn trageti o privire aici si va lamuriti

 

http://www.pro-bike.ro/catalog/compara.html?id_model1=5961&id_model2=5303

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...