xelas19 Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Salutare , as vrea sa stiu care este diferenta intre filtrele de ulei , ex : k&n , mann , champion , hiflo . Care este mai bun si dc ? Sau mai bine spus ce i mi recomandati pt o honda f4i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 K&N si BMS de ex. sunt filtre "sport", "performance", constructia lor din sarma metalica si bumbac permite o admisie mai facila a aerului. restul, fabricate din hartie - champion, mann, etc sunt "clasice", identice cu cel cu care este echipata moto din fabrica. pe cel sport nu-l schimbi niciodata, existand posibilitatea curatarii perfecte cu kit de intretinere al acestuia, compus dintr-un flacon de degresant si unul de uns. se degreseaza, se spala cu jet de apa, se usuca, dupa care se unge cu uleiul special. costa de pana la 10 ori mai mult decat unul "clasic". performantele realizate prin simpla schimbare a filtrului de aer nu sunt sesizabile necoroborate cu o evacuare performanta (si eventual power comander). deci totul se rezuma la ce am scris mai sus. in conditiile Ro unde este mult praf eu zic ca este mai avantajos sa iti iei unul "sport", "performance", te scoti mai ieftin la intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xelas19 Postat Februarie 9, 2009 Autor Share Postat Februarie 9, 2009 K&N si BMS de ex. sunt filtre "sport", "performance", constructia lor din sarma metalica si bumbac permite o admisie mai facila a aerului. restul, fabricate din hartie - champion, mann, etc sunt "clasice", identice cu cel cu care este echipata moto din fabrica.pe cel sport nu-l schimbi niciodata, existand posibilitatea curatarii perfecte cu kit de intretinere al acestuia, compus dintr-un flacon de degresant si unul de uns. se degreseaza, se spala cu jet de apa, se usuca, dupa care se unge cu uleiul special. costa de pana la 10 ori mai mult decat unul "clasic". performantele realizate prin simpla schimbare a filtrului de aer nu sunt sesizabile necoroborate cu o evacuare performanta (si eventual power comander). deci totul se rezuma la ce am scris mai sus. in conditiile Ro unde este mult praf eu zic ca este mai avantajos sa iti iei unul "sport", "performance", te scoti mai ieftin la intretinere. Ok ms pt informatii, dar vreau sa stiu despre filtrele de ulei !!! despre cele de aer stiu cum sta treaba Ma intereseaza diferente intre filtre , in care intra mai mult ulei , care filtreaza mai bine, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 nu iti fa griji, cele spuse de andrei sunt perfect valabile si la filtrele de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 K&N si BMS de ex. sunt filtre "sport", "performance", constructia lor din sarma metalica si bumbac permite o admisie mai facila a aerului. restul, fabricate din hartie - champion, mann, etc sunt "clasice", identice cu cel cu care este echipata moto din fabrica.pe cel sport nu-l schimbi niciodata, existand posibilitatea curatarii perfecte cu kit de intretinere al acestuia, compus dintr-un flacon de degresant si unul de uns. se degreseaza, se spala cu jet de apa, se usuca, dupa care se unge cu uleiul special. costa de pana la 10 ori mai mult decat unul "clasic". performantele realizate prin simpla schimbare a filtrului de aer nu sunt sesizabile necoroborate cu o evacuare performanta (si eventual power comander). deci totul se rezuma la ce am scris mai sus. in conditiile Ro unde este mult praf eu zic ca este mai avantajos sa iti iei unul "sport", "performance", te scoti mai ieftin la intretinere. buna informatie ,chear ma interesa treaba cu fultru k&n.zici ca e bun sa pui si o evacuare sport? marius b. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 Eu am filtru K&N si evacuare sport Sebring pe Tenere. Trage f bine dar n-as putea spune ca e diferenta mare fata de alte Tenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 nu iti fa griji, cele spuse de andrei sunt perfect valabile si la filtrele de ulei. daaa, e cam acelasi lucru si la filtrul de ulei, il scoti il speli si il pui la loc de fapt daca ai un filtru de aer K&N poti sa il pui in loc de filtru de ulei si viceversa.... diferenta intre un filtru normal si unul k&n este de vreo 20-30 de lei... si zic ei pe site ca ar avea un debit mai mare... nu stiu cat de mare e diferenta reala in performante (fata de un filtru clasic)... vezi la ei http://www.knfilters.com/oilfilter.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 intre hiflo filtro si champion voi ce ati alege? le am pe amandoua dar nu stiu pe care sa-l montez. cred ca e cam acelasi lucru nu? (filtre ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogtech Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Salut, ma intereseaza si pe mn un filtru de ulei, bagati si voi niste site-uri djn romania sau daca stiti pe cineva care imi face rost mai ieftin, decia s vrea ulei motul 7100 10w40 + filtru ulei, cel mai ieftin posibil, ca nu o tin mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 daaa, e cam acelasi lucru si la filtrul de ulei, il scoti il speli si il pui la loc de fapt daca ai un filtru de aer K&N poti sa il pui in loc de filtru de ulei si viceversa....diferenta intre un filtru normal si unul k&n este de vreo 20-30 de lei... si zic ei pe site ca ar avea un debit mai mare... nu stiu cat de mare e diferenta reala in performante (fata de un filtru clasic)... vezi la ei http://www.knfilters.com/oilfilter.htm si zici ca filtrul de aer poti sa il scoti si sa il pui in loc de filtru de ulei,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Ti-a scapat ironia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 mai oameni buni... exista filtre de ulei sport..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.