Sari la conținut

Filtre ulei


xelas19
 Share

Postări Recomandate

Salutare , as vrea sa stiu care este diferenta intre filtrele de ulei , ex : k&n , mann , champion , hiflo . Care este mai bun si dc ?

 

Sau mai bine spus ce i mi recomandati pt o honda f4i :lol:

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K&N si BMS de ex. sunt filtre "sport", "performance", constructia lor din sarma metalica si bumbac permite o admisie mai facila a aerului. restul, fabricate din hartie - champion, mann, etc sunt "clasice", identice cu cel cu care este echipata moto din fabrica.

pe cel sport nu-l schimbi niciodata, existand posibilitatea curatarii perfecte cu kit de intretinere al acestuia, compus dintr-un flacon de degresant si unul de uns. se degreseaza, se spala cu jet de apa, se usuca, dupa care se unge cu uleiul special. costa de pana la 10 ori mai mult decat unul "clasic". performantele realizate prin simpla schimbare a filtrului de aer nu sunt sesizabile necoroborate cu o evacuare performanta (si eventual power comander). deci totul se rezuma la ce am scris mai sus. in conditiile Ro unde este mult praf eu zic ca este mai avantajos sa iti iei unul "sport", "performance", te scoti mai ieftin la intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K&N si BMS de ex. sunt filtre "sport", "performance", constructia lor din sarma metalica si bumbac permite o admisie mai facila a aerului. restul, fabricate din hartie - champion, mann, etc sunt "clasice", identice cu cel cu care este echipata moto din fabrica.

pe cel sport nu-l schimbi niciodata, existand posibilitatea curatarii perfecte cu kit de intretinere al acestuia, compus dintr-un flacon de degresant si unul de uns. se degreseaza, se spala cu jet de apa, se usuca, dupa care se unge cu uleiul special. costa de pana la 10 ori mai mult decat unul "clasic". performantele realizate prin simpla schimbare a filtrului de aer nu sunt sesizabile necoroborate cu o evacuare performanta (si eventual power comander). deci totul se rezuma la ce am scris mai sus. in conditiile Ro unde este mult praf eu zic ca este mai avantajos sa iti iei unul "sport", "performance", te scoti mai ieftin la intretinere.

 

 

Ok ms pt informatii, dar vreau sa stiu despre filtrele de ulei !!! :lol: despre cele de aer stiu cum sta treaba :scratch:

 

Ma intereseaza diferente intre filtre , in care intra mai mult ulei , care filtreaza mai bine, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K&N si BMS de ex. sunt filtre "sport", "performance", constructia lor din sarma metalica si bumbac permite o admisie mai facila a aerului. restul, fabricate din hartie - champion, mann, etc sunt "clasice", identice cu cel cu care este echipata moto din fabrica.

pe cel sport nu-l schimbi niciodata, existand posibilitatea curatarii perfecte cu kit de intretinere al acestuia, compus dintr-un flacon de degresant si unul de uns. se degreseaza, se spala cu jet de apa, se usuca, dupa care se unge cu uleiul special. costa de pana la 10 ori mai mult decat unul "clasic". performantele realizate prin simpla schimbare a filtrului de aer nu sunt sesizabile necoroborate cu o evacuare performanta (si eventual power comander). deci totul se rezuma la ce am scris mai sus. in conditiile Ro unde este mult praf eu zic ca este mai avantajos sa iti iei unul "sport", "performance", te scoti mai ieftin la intretinere.

buna informatie ,chear ma interesa treaba cu fultru k&n.zici ca e bun sa pui si o evacuare sport?

marius b.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am filtru K&N si evacuare sport Sebring pe Tenere. Trage f bine dar n-as putea spune ca e diferenta mare fata de alte Tenere. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iti fa griji, cele spuse de andrei sunt perfect valabile si la filtrele de ulei.

daaa, e cam acelasi lucru si la filtrul de ulei, il scoti il speli si il pui la loc :scratch: de fapt daca ai un filtru de aer K&N poti sa il pui in loc de filtru de ulei si viceversa....

diferenta intre un filtru normal si unul k&n este de vreo 20-30 de lei... si zic ei pe site ca ar avea un debit mai mare... nu stiu cat de mare e diferenta reala in performante (fata de un filtru clasic)...:lol:

 

vezi la ei http://www.knfilters.com/oilfilter.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut, ma intereseaza si pe mn un filtru de ulei, bagati si voi niste site-uri djn romania sau daca stiti pe cineva care imi face rost mai ieftin, decia s vrea ulei motul 7100 10w40 + filtru ulei, cel mai ieftin posibil, ca nu o tin mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaa, e cam acelasi lucru si la filtrul de ulei, il scoti il speli si il pui la loc :baldy: de fapt daca ai un filtru de aer K&N poti sa il pui in loc de filtru de ulei si viceversa....

diferenta intre un filtru normal si unul k&n este de vreo 20-30 de lei... si zic ei pe site ca ar avea un debit mai mare... nu stiu cat de mare e diferenta reala in performante (fata de un filtru clasic)...:lol:

 

vezi la ei http://www.knfilters.com/oilfilter.htm

si zici ca filtrul de aer poti sa il scoti si sa il pui in loc de filtru de ulei,nu? :wacko: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...