Sari la conținut

Voi Ce Ziceti?


new biker
 Share

Postări Recomandate

Am gasit un Simson la un mos.E in stare f buna si cere 550 euroi pe el.Imi mai da si niste piese, dar nu pe toate care le are(are o gramada de piese, inclusiv un motor complet care are aceeasi serie cu motorul de pe motocicleta).Motocicleta e originala, dar are aprinderea facuta sa mearga fara baterie.A spus ca daca gasesc baterie de 6v o modifica el sa mearga din nou cu baterie.Se gasesc baterii de 6v si cat costa?Daca au iau motocicleta de la el si dupa aceea el vinde motorul altcuiva care il pune pe o alta motocicleta, nu o sa am probleme la RAR din cauza ca sunt doua motociclete care au motor cu aceeasi serie?Motociclete are nr. noi si :haha: VT valabila + manual in romana.Merita atatia bani un Simson? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterii de 6V se gasesc sigur. Vezi prin talciocuri....pe la moldoveni....eventual da o comanda si iti aduce. Eu am luat in primavara lui 2004 cu 400000 lei vechi. 500 euroi pe un simson de merita doar daca e in stare impecabila....adik sa nu aiba nici o hiba si estetic sa fie ca in vitrina. Sa nu consume ulei, sa nu bata nimic pe la el....(majoritatea pe care le-am vazut, le batea ambielajul). Daca nu e asa...nu merita sub nici o forma banii. Daca il vei lua sa nu te astepti la cine stie ce performante din partea lui. Ii un motor cam lenes. Din 60-70 la ora nu-l scoti, iar daca il forjezi....pacat de el. In urcari si nu numai nu fi surprins daca nu te vei putea desprinde de un Minsk. Dar la 500 de euro iti recomand o Jawa sau un Dnepr.....

Editat de Auxois350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Cam multicel cere mosu. E drept ca in Germania un Simson din 59 se poate vinde cu peste 5000 de euro (uneori mult peste daca e original si ingrijit), dar noi suntem totusi in Romania, asa ca io-ti recomand sa mai cauti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu da banii astia pe un simson. e un pret imens, mai ales ca nu e motor nou tinut la vasilina - e un motor care a mers foarte mult in mod sigur (dupa piesele care le are mosul si in plus nu sti daca motorul care il ai pe ea nu e ala cu serii falsificate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este chiar impecabil (inclusiv lumini ca lumea), roti cromate vopsea ca lumea etc. etc... ar cam merita pretul. DAR treaba cu doua motoare cu aceeasi serie nu e un motiv de sarbatoare, ci un mare semn de intrebare. Inainte de a da banii, obligatoriu sa faci o vizita la RAR bucuresti (sau de unde esti tu), pentru a ti se confirma ca seriile de pe cadru si motor coincid cu cele din cartea de identitate si NU SUNT FALSIFICATE.

De simson nu te plictisesti, e el lenes, ce-i drept, dar compenseaza din plin la celelalte capitole (manevrabilitate, confort, sunet, fiabilitate as zice :haha: ).

Totusi, 20 de milioane e mult. prea mult. Eu personal nu as da atatia bani pe un simson. 15-16 mai merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vopseaua nu e originala si din cate mi-am dat seama unele portiuni par a fi vopsite cu pensula. iar rotile au mici pete de rugina.Mosul e foarte pasionat de motociclete(a avut vreo 6 de-a cursul anilor) si cred ca a avut grija de motor.Piesele ce le are le-a cumparat "ca sa fie".Umbla in targ saptamanal si cumpara tot ce gaseste.Cred ca avea vreo 6 carburatoare.Dar 550 euroi + acte cred ca ies cam scump.Mai astept parerile voastre si eventu :haha: al un alt Simson de vanzare daca stiti... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O afacere e cand cumperi un Simson cu 2 milioane. Eu unul am reusit, mi l-a vandut mosul pe 2 milioane si o sticla de Metaxa. Si era cu atas cu tot. Asta se intampla in 2002. Dar cred ca cine cauta gaseste.

 

Succes!

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mosii astia cred ca au cine stie ce relicve prin curti.mai era o discutie pe alt topic tot despre un mos care cerea o caruta de bani pe un simson.poate o fi acelasi.

550 de euro +acte e mult prea mult pentru o motocicleta de zeci de ani si care nici macar nu e de colectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred eu ca chiar e de colectie.ca in cazul asta toti proprietarii de simson le-ar restaura si le-ar vinde in germania cu mii de euroi.

unii cred ca din banii de pe o comunista isi pot lua japoneza, iar altii cred ca din banii de pe un simson isi pot asigura o inmormantare.chestie de varsta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult!Si dacă nu ai avea alte probleme cu el decît înmatriculatul , tot îi mult.Aprinderea nu a fost nici odata de pe baterie.Simsonul are aprinderea de pe magnetou.

Subscriu , moÂşii cred că dacă s-au chinuit mult ca să le țină in viată si au tot băgat abani in ele , au si osculă valoroasă.Adică si ei sunt valorosi numai pentru că sunt de pe vremuri...

Altfel este o maÂşină fiabilă care te duce acasă de oriunde(cu o trusă de scule generoasă , cu răbdare si ceva experiență...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia ca am gasit alta combinatie.Un MZ 125/2 din 58' 100% original, inclusiv bucata de panza de pe rezervor.Ultima data a fost pornit anul acesta.Are 36000 de km si acte cu nr vechi.Dar are doar 6 cp si eu am 100 de kile.Pretul e 10 mil.Sunt innebunit dupa motocicletele vechi si cred ca asta e ceva mai rara decat Simson-ul 425 S , si deci cred ca ar fi si o investitie mai bun :D a in caz ca vin vremuri grele! :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia ca am gasit alta combinatie.Un MZ 125/2 din 58' 100% original, inclusiv bucata de panza de pe rezervor.Ultima data a fost pornit anul acesta.Are 36000 de km si acte cu nr vechi.Dar are doar 6 cp si eu am 100 de kile.Pretul e 10 mil.Sunt innebunit dupa motocicletele vechi si cred ca asta e ceva mai rara decat Simson-ul 425 S , si deci cred ca ar fi si o investitie mai bun :D a in caz ca vin vremuri grele! :haha:

 

nu cred ca e mai rar ca simsonul. cred ca au fost mai multe mz-uri de 125 decat simsonete 425 :moto: .

 

si io sunt interesat de acelasi tip de motor ca si tine. ash vrea sa restaurez una. pretzul e nitzel cam mare. cat de corodota/ruginita e? se poate inmatricula? 10 milioane e mult... parerea mea... mai e dispus sa negocieze?

 

ziceai pe alt topic ca vrei sa ii pui alt motor. :P neah... ai lua ceva din farmecul modelului. asha e el. te potzi orienta spre ceva mai mare. un ij 49, 56 (ИЖ-49, ИЖ-56), mz-ul es 250 "gat de lup"/"ochi de melc"... mai rar un DKW sau un BMW... cred ca potrivit este ceva monocilindric in 2 timpi pt ca ai mai putzine batai de cap cu ce se poate strica si ce potzi repara (parerea mea )

 

si io m-am certat cu un mosh care nu vroia sa vanda un rt (nr vechi, tras pe dreapta de ceva ani). il tzine si rugineshte in curtea lui. si parca special ca sa ma oftic cand trec pe acolo a pus o tabla pe care a scris "nu sunatzi! nu dau fierul!" :kiss: :lol: :kiss:

 

slabe sanse sa il gaseshti asha:

post-5125-1133566980_thumb.jpg

ca sa ajunga asha: (ai putea sa-l lasi cu o singura sha, cu 2 persoane cred ca il chinui prea tare)

post-5125-1133567111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E in stare foarte buna.Nici nu cred ca trebuie vopsit.Are nr vechi si acte ok, inclusiv manualul in germana.Mi-a placut foarte mult, dar 6 cp...

 

atunci s-ar putea sa merite (dak e ingrijita cum ai spus). e o motocicleta de colectzie, cu 50 de ani in spate. nu o japoneza de serie. 6 cp s-ar putea sa fie de ajuns... gandeshte-te ca un scuter de 50 cc are cam 2 calutzi.

 

e de preferat simsonului. motorul in 2 timpi e mai simplu decat cel in 4 timpi... fara reglat de supape, fara probleme cu ungerea (doar e amestec)...

 

manualul in germana e si on-line:

 

http://www.ostmotorrad.de/mz/rt/index.html

 

pt toate cele 3 versiuni ale RT-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu cred eu ca chiar e de colectie.ca in cazul asta toti proprietarii de simson le-ar restaura si le-ar vinde in germania cu mii de euroi.

unii cred ca din banii de pe o comunista isi pot lua japoneza, iar altii cred ca din banii de pe un simson isi pot asigura o inmormantare.chestie de varsta...

 

ohooo! ba e de colectie si se iau mii de euroi pe simsonete! DAR trebuie sa aiba numai piese originale de fabrica in ele! daca are si vopseaua originala e si mai valoros! simsonul pe cat de mult il urasc eu acum pe atat de mult mi-ar placea unul original! un simson cu (,) carterele in stare buna, cu toate cotele de presare la rulmenti, cu piesele originale e o masinarie extrem de fiabila! mai ales daca gasesti unul in stare originala in zilele de azi e si mai si! gandeste-te numai la ce uleiuri si benzine sunt acum! :D

din pacate la noi gasesti 99% cazaturi, niste ragalii cum nu se mai poate si in ciuda faptului ca sunt 4T sunt mai putin fiabile ca un ij de exemplu! pt. ca ij-ul a fost facut sa mearga cu tolerante mari, cam in orice conditii de cacao, pe cand simsonul e 4T, munca nemteasca, tolerante mai mici, ma rog.... repet: unul original bate la poponeata orice ij!

 

uite in gl e un baiat care a ajuns in germania cu un simson restaurat dar nu stiu ce s-a intamplat ca acolo i s-a rupt biela! o fi fost din alta parte (nu de fabrica), o fi fost veche si rectificata, nu stiu dar a ajuns pana acolo fara probleme! cate simsoane cunosti tu care sa mearga fara probleme 2000 si ceva de km?

 

 

mult!Si dacă nu ai avea alte probleme cu el decît înmatriculatul , tot îi mult.Aprinderea nu a fost nici odata de pe baterie.Simsonul are aprinderea de pe magnetou.

Subscriu , moÂşii cred că dacă s-au chinuit mult ca să le țină in viată si au tot băgat abani in ele , au si osculă valoroasă.Adică si ei sunt valorosi numai pentru că sunt de pe vremuri...

Altfel este o maÂşină fiabilă care te duce acasă de oriunde(cu o trusă de scule generoasă , cu răbdare si ceva experiență...)

 

da, aprinderea e pe magnetou! :lol: bateria e pt. lumini si claxon :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simsonul, s-a mai spus de altfel e un motor rar in Germania. Cand spui Simson in Germania ei cred ca zici de Simsonetele si toate partonetele de 50cmc...In Romania Simsoanele au venit in numar foarte mare, e probabil cea mai bogata tara in 425S.

Sunt mult mai multe decat MZ RT 125, e plin Teleormanu' de ele. Da sunt cam praf, in afara de ala a lui Valhal.

 

Bai daca tie iti place RT125, si e bun, si o sa ai grija de el ia-l ca e motor foarte fiabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...