hoinaruu Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Ma bag si ieu in seama cu noua mea moto, un DR 650SE din 2000 cu 14000 Km parcursi . Am o mare dilema , si anume care . Cand am luat decizia de al cumpare ,inainte m-am sfatuit cu voi care ziceati ca e super ok modelu ca nu are probleme asa ca am crezut si l-am luat . Tot inainte de a lua decizia de cumparare am brazdat tot netu si am cules urmatoarele date despre DR: - 147 KG - 33 Kw-44PS ca restu nu intra in discutie . Ei acuma e problema caci in actele lui originale de la mama lui din Germanica adica in cartea de identitate sicertificatu de inmatriculare scrie foarte clar ca are -165KG - 25 Kw NUMAI 25 Kw-e posibil ? e gresal? pot sa-i fac ceva ? Daca si voi aveti si atiavut aceste neconcordante ,zicetimi si mie la voi tot asa scrie sau eu sunt singurul in situatia asta naspa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 E foarte posibil sa fie limitata la 25Kw pentru a respecta regulile nemtesti (asa cum ar trebui sa fie si la romanica, dar ma rog). Cat despre greutate... BMWu' meu stiu sigur ca are 224kg la gol, dar in acte e trecut ca avand 316kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) Salut Sunt posesor de DR350 si din experienta iti spun ca: - nu trebuie sa te iei dupa ce iti zicv site-urile cu vanzari moto (acolo singurul tel este sa se vanda nu sa iti dea informatii corecte) - o autoritate (germana in cazul tau) a emis un document pe baza unor omologari generale facute pe modelul respectiv (la introducerea in circulatie) si probabil are destul de mare dreptate - RAR intocmeste documentatiile "pe genunchi" respectiv HUSABERG de 30 KW iese in actele de Romania cu 11 KW asa ca nu mai vorbim de greutate - Verifica manualul de utilizare al motocicletei care se livreaza in strainatate impreuna cu motocicleta si vei gasi cele mai relevante informatii oferite de producator (kg gol, volum ulei motor, ulei amortizoare) si dac faci un total cam pe acolo iesi. - si bafta...... PS : Inca nu am intalnit enduro-touring peste 600 cmc care sa cantareasca la echipare completa mai putin de 150 kg Model: Suzuki DR 650 SE Year: 2000 Category: Enduro / offroad Rating: 74.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 644.00 ccm (39.30 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 42.00 HP (30.7 kW)) @ 6400 RPM Torque: 54.00 Nm (5.5 kgf-m or 39.8 ft.lbs) @ 4600 RPM Starter: Electric Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain More details Consult a Suzuki repair manual. Physical measures Dry weight: 147.0 kg (324.1 pounds) Seat height: 850 mm (33.5 inches) If adjustable, lowest setting. Alternate seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, highest setting. Chassis and dimensions Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 150.0 km/h (93.2 mph) Power/weight ratio: 0.2857 HP/kg Other specifications Fuel capacity: 13.00 litres (3.43 gallons) Editat Februarie 14, 2009 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 Multam ase ma gandeam si ieu da am vrut sa mai aud pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 dry weight e fara benzina, ulei si apa din radiator. daca pui zemurile la socoteala ajungi la destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) Eu am inmatriculat un EXC 400 din 2002. In brief-uil nemtesc si, ulterior, pe talonul romanesc scrie ca are 16 HP. Dar, credeti-ma, are muuult mai mult. Si anume vreo 54 HP. Dar s-au construit si EXC-uri de 16 HP. Cum de a fost inmatriculat in Germania ca si varianta de 16 HP cand el are 54 HP, nu stiu. DR-ul in discutie, daca e variante SEU, atunci are 34 HP. Altfel, daca e varianta clasica SE, are 44 HP. La mine difernta de cai putere e foarte mare si, deci, foarte usor de sesizat. Da-te cu un DR 650 SE clasic, care stii sigur ca are 44 HP si vezi daca e o diferenta fata de al tau. Viteza maxima, cum se infige (cuplu), etc. http://www.motomike.eu/autonet/?type=1&...hicle&sr=30 Editat Februarie 14, 2009 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) Nr. mic de kw la Dr = posibil model limitat, pentru incepatori. In marea majoritate a cazurilor se inlatura limitarea destul de usor. Nr. mic de kw de la KTM (si alte motociclete hard-enduro) are legatura cu normele de poluare din Europa, referitoare la comercializarea motocicletelor noi. Citisem despre asta in topicul posesorilor de Ktm, insa nu am retinut in intregime. Are cumva legatura cu faptul ca motocicletele Ktm nu au catalizator, sonda, etc si atunci "oficial" trebuie sa aiba doar un anumit nr. de kw. P.S. - Gata, a venit acasa frumusetea alb-albastra? Editat Februarie 14, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 Da a venit ,si deja am facut ceva ture cu ea prin zapada si merge minunat iar pornirea electrica e o binecuvantare . Totusi fata de DR-ul 600 din 89 pe care lam avut inainte e mai puturoasa ,si asta impreuna cu actele ei originale imi dau de gandit daca are numai 25KW sau 33KW. Asi vrea deasemenea sa stiu ce model e SEU sau SE pt ca in acte scrie ca e SE d nu stiu ce sa mai cred . Exista undeva pe motor pe cadru ceva concret dupa care asi putea sa-mi dau seama ? Pun ceva poze cu actele si cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 Se pare ca nu stie nimeni cum sa identific motoru? o idee ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Da a venit ,si deja am facut ceva ture cu ea prin zapada si merge minunat iar pornirea electrica e o binecuvantare . Totusi fata de DR-ul 600 din 89 pe care lam avut inainte e mai puturoasa ,si asta impreuna cu actele ei originale imi dau de gandit daca are numai 25KW sau 33KW. Asi vrea deasemenea sa stiu ce model e SEU sau SE pt ca in acte scrie ca e SE d nu stiu ce sa mai cred . Exista undeva pe motor pe cadru ceva concret dupa care asi putea sa-mi dau seama ? Pun ceva poze cu actele si cu el. Se pare ca ai un DR-u mai putin puternic dar mai nou . Ca fost posesor de DR-u trebuia sa te pricepi mai bine in istoria DR-urilor. PS Vinde DR-ul nou si ia-ti doua DR-uri vechi dar adevarate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Din cate stiu eu, versiuni de tipul "reduced effect" (varianta limitata din fabrica) au existat numai in cazul Suzuki DR 650 Dakar si Suzuki DR 650 RS (1990 - 1992), respectiv variante limitate la 27 CP (19.5 kW). Nu exista / nu am gasit mentionat pe absolut nicaieri despre limitare de fabrica la modelele post 1996 DR 650 SE, prin urmare am convingerea ca e o limitare realizata de o autoritate competenta pentru a limita puterea in primii doi ani de categorie A. PS1: DR 650 SE este oricum ceva mai "lesinat" decat DR 650 R dar motorul merge mult mai fin si da cuplul mai de jos. Uita-te prima oara la posibilitati simple de a fi limitata (cursa acceleratie, evacuare, dimensiuni jiglere, etc) PS2: Tenere-ul meu a fost odata, demult, limitat la 25 kW din motivele mai sus mentionate; desi a fost de-limitata prin 1996, la mine in talon RAR-ul a trecut tot 25 kW. (bine ca n-a scris ca e moped) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 In cazul tau ce tip de limitare a fost? Sti cumva ce tip de jiclere ar trebui sa aiba ce numar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 In cazul tau ce tip de limitare a fost? Sti cumva ce tip de jiclere ar trebui sa aiba ce numar? La mine a fost simplu - la acceleratie are un contact care "in blana" iti taie aprinderea (si DR-ul 650 SE are asa ceva); ei bine, in loc sa intre pe la 7000 - 7500 rpm cum intra de obicei, intra pe la 5000 rpm. (se poate schimba pozitia astfel incat "melcul" de jos de la carburator al acceleratiei sa il atinga mai devreme sau mai tarziu. Am avut pe mana odata un GPZ care avusese limitare la cursa acceleratiei, adica tu ii dadeai "blana" dar aia nu era de fapt blana si nu trecea de 7000 rpm (adica exact aproape cand trebuia sa traga mai vartos nu se mai accelera). Dimensiuni la jogloare nu stiu la modelul asta dar ne uitam. In principiu ar trebui intrebat cineva care aduce piese, ca au cataloage. Dar exista si site-uri precum http://www.dr650.de care au informatii... mai sapam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Daca tot sunt la capitolul intrebari , nu are nimeni o carte tehnica de la DR 650SE ? sau un link de unde asi putea scoate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Daca tot sunt la capitolul intrebari , nu are nimeni o carte tehnica de la DR 650SE ? sau un link de unde asi putea scoate ? . In principiu ar trebui sa am eu pe calculatorul de-acasa. Ma uit diseara cand ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Ca fost posesor si iubitor de DR ti-as raspunde cu mare placere dar am pierdut legatura, mai ales cu modelul din 97, pe care, pe atunci si urma sa-l achizitionez. Ultima oara, din familia DR, am avut DR 650 SE din '95. (arata ca un 650 R dar avea electomotor). Era la 45-46 caluti. IA vezi daca te ajuta asta cu ceva /index.php?...st&p=851982 Uite mai jos istoria DR-ului. http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR650.shtml Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Ciudat totusi ca nu zice nimic de DR 650 SEU http://www.motomike.eu/autonet/?type=1&...hicle&sr=30 care cica sar fi facut in paralel cu SE si care are numai 25 KW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Parerea mea este ca mai bun ar fi un DR 350 de prin 97-98 cu electrostarter....... cel putin raportul CP/Kg este mult mai bun decat la DR650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Si eu am nevoie de ajutor cu aceeasi problema... IN talon scrie 20 kw...dar pe unde am cautat, pe net, nu am gasit asa ceva... Eu nu cred ca motorul are doar 20 kw...este destul de nervos si am mers max 150km/h... ma poate lamuri si pe mine cineva? sau ma lasa careva sa ma dau cu un DR cu 46 de cai? trebuie sa vad daca este vreo diferenta... Model_dr.doc Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 De existat au existat DR-uri 650 RS limitate la 19.8 kw (reduced effect). Limitarea consta in: altfel de axa cu came, altfel de jigloare, altfel de programare a CDI-ului. Acum e probabil sa nu fie limitata a ta, mai ales daca zici ca te-ai dus 150 km/h. La cate ture aveai 150 km/h? Erai cu acceleratia in "blana"? Alta intrebare de baraj, cat se poate de serioasa: se ridica relativ usor pe o roata din gaz?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 nu stiam unde am mai vazut mai multe variante de putere... mi-am amintit... intram pe louis... e o rubrica bike-datenbank ..si dadeam la modelul suzuki ..capacitate intre 500 bis 750 ...alegeam modelul de dr... dupa care dadeam la techniche daten ... si am gasit datele tehnice.... la rubrica destinata cp/kw... erau mai multe ...de ex ..la dr-ul meu 650 r din 92 ... arata... PS/KW: 45/33 - 27/20 - 34/25 ... ..eu cred ca sunt limitate pt niste tari care necesita acest lucru...de ex am fost in Italia si acolo daca nu aveai mai mult de 1..2..ani experienta nu puteai sa conduci (n)kw.... parerea mea...asta este... .. ca motociclist chiar daca sunt incepator ..vreau un dr...dar care-mi permite legea... adica cel limitat.... am mai observat ... ca nu toate dr-urile au aceleasi limitari... de ex...nush care rs...e facut in varianta normala 45/33 ...si varianta 34/25..atat... in fine...sper ca intelegeti ceva din ce am scris.... asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 parerea mea, daca prinde 150 km/h, nu e limitat. PS Totusi e un monocilindru cu aerodinamica indoielnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 (editat) eu am mers cu al meu pe soarelui cu 165... si mai puteam o idee... dar nu aveam stabilitate deloc..... la 110-115...se simte cel mai bine..ai impresia ca poti sa mergi asa pana la capatu' pamantului... Editat Februarie 18, 2009 de Cristi_from_hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) @ Lupu Nu stiu ce turatie avea, parca ar mai fi putut, dar nu m-am riscat mai tare... Nu se ridica pe o roata...asa usor... Va trebui sa incerc si alt DR sa fac o comparatie...sau sa il duc la un mecanic care a vazut mai multe motoare de tipul asta... Eu inca am sentimentul ca are 46 de cai...nu stiu ce sa mai zic... Hoinarule, tu te-ai lamurit pina la urma? Editat Februarie 19, 2009 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 @ Lupu Nu stiu ce turatie avea, parca ar mai fi putut, dar nu m-am riscat mai tare... Nu se ridica pe o roata...asa usor... Va trebui sa incerc si alt DR sa fac o comparatie...sau sa il duc la un mecanic care a vazut mai multe motoare de tipul asta... Eu inca am sentimentul ca are 46 de cai...nu stiu ce sa mai zic... Cristache ... te invit sa probezi dr-ul meu ... cum se usuca asfaltul da-mi un semnal.... nu vreau sa ma laud aiurea... sa vezi cum trage al meu..si se ridica si pe o roata.... cel mai mult cred ca am mers cam 70 m ... am modelul dr650r 94'.... ieri am umblat la filtrul de aer...era praf... aveam parti destul de mari lipsa din el.... acum 2 zile primisem comanda de la Louis ..si ma ofticam ca nu am dat si comanda de filtru... dar cu putina imaginatie un prieten mi-a facut un filtru de nota 10... mentionez ca am aproape totul schimbat ... motorul e facut ..ulei schimbat ... kitul de lant nou... filtrul ok... nu am schimbat bujiile ...pt ca aratau bine... semn ca a mers bine motoru'.... toate acestea cumulate dau rezultat ceea ce am scris la inceput...ca trage super ... a mai fost probat ...la intrunirea de la ciolpani de inca 3 prieteni si ei cu dr-uri ... si au zis ca trage super..... chiar mirati baietii ... 2 dintre ei aveau modelul de 600 ... singura problema care o am ...din prima viteza iese destul de greu pe liber... cu motoru' oprit iese bine... dar in mers...nu vrea...dau socuri cu calcaiu' sa iasa... prietenul meu care mi-a facut filtrul a zis ca vinde savage-ul lui si cumpara tot dr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.