Sari la conținut

Fighter-Bobber din Honda VFR 750...!


Pannoniachopper
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am decis (iarasi), ca trebuie sa modific motorul meu, deci si in iarna asta ne-am apucat de customizare. Anul trecut am reusit sa cumpar foarte ieftin o Honda VFR din 1992, in stare perfecta. E un sport-touring foarte bun, dar din pacate sport-touring-urile nu prea imi plac. Deci am decis ca fac din el un fel de streetfighter-bobber, juma streetfighter-juma bobber, techno-bobber, sau survival, putin rat, habar n-am cum sa definesc stilul, pentru ca va fi ceva autentic, dar neaparat cu bun gust. Am inceput munca de acum 2 saptamani. Am luat jos carenele (apropos, sunt de vanzare), farul, bordul, o mie de maruntisuri, si suportul de sea. In locul suportului am construit un alt suport, care sa tina seaua de Ural (de pe bobberul meu din ’57), si in care sa intra suportul seii din spate (care cand nu trebuie, nu se vede). Am luat jos toba (motorul de V4 are acum un sound fenomenal), mai avem de facut suportul farului (far de ETZ cu ceva interesant pe el  ), suportul ghidonului (dragbar de un metru), comenzile avansate, suportul de numar si stop (pe furca, langa roata sapte), si vopsirea (cadrul negru mat, restul verde mat, military style). Pun poze cu starea motocicletei de inainte si dupa, adica cum stam acum cu lucrarile. In atelierul Plum Brandy Bobbers Custom Garage lucram acum pe patru motociclete, cei care lucreaza pe ele (adica pe motocicletele lor) sunt SzĂścske, Lombardo, B. Duck si eu, membrii clubului Plum Brandy Bikers MC. Pe poze o sa apara si lucrarile lor. Cand nu lucram, bem. Cheers on your choppers!

post-1539-1235008371_thumb.jpg

post-1539-1235008421_thumb.jpg

post-1539-1235008454_thumb.jpg

post-1539-1235008493_thumb.jpg

post-1539-1235008529_thumb.jpg

post-1539-1235008551_thumb.jpg

post-1539-1235008574_thumb.jpg

post-1539-1235008621_thumb.jpg

post-1539-1235008648_thumb.jpg

post-1539-1235008681_thumb.jpg

post-1539-1235008705_thumb.jpg

post-1539-1235008744_thumb.jpg

post-1539-1235008771_thumb.jpg

post-1539-1235008810_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut! Am decis (iarasi), ca trebuie sa modific motorul meu, deci si in iarna asta ne-am apucat de customizare...

 

Ideea si linia generala sunt de mare inspiratie! Cred insa ca va fi o provocare sa faci mai putin vizibila toata mataraia de cabluri, furtune si bidonase de plastic din jurul motorului.

Cu siguranta insa ai ai de pe acum o suma de idei, si abia astept sa vad ce iese! Succes si spor! :crack:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru aprecieri! Da, asa vreau si eu, putin industrial, putin rat, putin military, un animal intr-o forma de streetfighter-bobber. Am in cap foarte clar imaginea motocicletei terminate, am avut o iarna de gandit la ea :crack: . Ideea e ca lucrurile de baza (cadrul, motorul, furcile, rotile, partea electrica) sa nu fie schimbate, pentru ca e un motor extrem de fiabil in starea lui originala, dar foarte sensitiv la modificari. Oricum, abia astept sa terminam lucrarile, in curand revin cu poze noi si despre Zoo Bazooka (a.k.a Honda mea), si despre celelate custom-uri din atelier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am decis (iarasi), ca trebuie sa modific motorul meu, deci si in iarna asta ne-am apucat de customizare. Anul trecut am reusit sa cumpar foarte ieftin o Honda VFR din 1992, in stare perfecta. E un sport-touring foarte bun, dar din pacate sport-touring-urile nu prea imi plac. Deci am decis ca fac din el un fel de streetfighter-bobber, juma streetfighter-juma bobber, techno-bobber, sau survival, putin rat, habar n-am cum sa definesc stilul, pentru ca va fi ceva autentic, dar neaparat cu bun gust. Am inceput munca de acum 2 saptamani. Am luat jos carenele (apropos, sunt de vanzare), farul, bordul, o mie de maruntisuri, si suportul de sea. In locul suportului am construit un alt suport, care sa tina seaua de Ural (de pe bobberul meu din ’57), si in care sa intra suportul seii din spate (care cand nu trebuie, nu se vede). Am luat jos toba (motorul de V4 are acum un sound fenomenal), mai avem de facut suportul farului (far de ETZ cu ceva interesant pe el  ), suportul ghidonului (dragbar de un metru), comenzile avansate, suportul de numar si stop (pe furca, langa roata sapte), si vopsirea (cadrul negru mat, restul verde mat, military style). Pun poze cu starea motocicletei de inainte si dupa, adica cum stam acum cu lucrarile. In atelierul Plum Brandy Bobbers Custom Garage lucram acum pe patru motociclete, cei care lucreaza pe ele (adica pe motocicletele lor) sunt SzĂścske, Lombardo, B. Duck si eu, membrii clubului Plum Brandy Bikers MC. Pe poze o sa apara si lucrarile lor. Cand nu lucram, bem. Cheers on your choppers!

 

 

Foarte frumoasa ideea.

Pannoniachopper, am o intrebare (daca ti se pare puerila ignor-o): n-am inteles foarte bine daca pentru locul din spate saua se monteaza numai atunci cand iei insotitor sau o sa fie permanent pe cadru si se mascheaza cu totul.

In rest, spor la munca si abia astept sa vad poze noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Deci am decis ca fac din el un fel de streetfighter-bobber, juma streetfighter-juma bobber, techno-bobber, sau survival, putin rat, habar n-am cum sa definesc stilul, pentru ca va fi ceva autentic, dar neaparat cu bun gust. (...)

 

Hehe, cam aceeasi dilema de clasificare o am si eu, insa nu conteaza, iese unica in final :)

 

Eu ash umple rezervorul de o "sherparie " de furtune shi butoiashe, tzevi shi shmecherii lipite acolo.... industrial sa fie!

 

:D iezact. Ar fi si asta o cale, depinde cat de extrem dusa o vrea.

 

 

@pannoniachopper: vezi cu verdele ala ... fiindca motorul astfel modificat, urla dupa negru mat peste tot. Incearca un verde inchis de tot. Insa recomandarea mea e sa mergi pe negru full.

Cu toba ce faci pana la urma? Ceva ceva trebuie acolo, altfel o sa umbli cu aspirina dupa tine :D

Oricum, spor la treaba acolo si mai da-ne poze cand poti. Presimt ca o sa iasa hardcore :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut! Mersi pentru poze, chiar ati prins care e ideea cu design-ul! :angry: Din pacate de aproape 2 saptamani sunt in pat cu o febra de 38-39 grade, asa ca n-am putut sa avansez prea mult cu proiectul, desi tare am vrut sa termin bicicleta pana sfarsitul lunii. Intre timp am facut cutia pe bascula in care intra costumul de ploaie (absolut necesara fara aripa spate), si pe care trebuie sa montez stopul si numarul, am cumparat farul, si o multime de maruntisuri, care vin pe aici, pe acolo. Modificarea e absolut low budget, pana acum am cheltuit cam 200 RON pe motor, in care au intrat si materialele. :angryfire: Dar asta e ideea la un rat adevarat. Si eu am vrut sa fie negru mat, dar asta cere RAR pentru ca e inscris ca verde, din cauza asta va fi vopsita in verde mat, military-style. Sper ca in week-endul asta pot sa apuc iarasi de treaba si atunci revin cu poze noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, ca nici tu nu stii corect. Plum Brandy nu inseamna tuica, ci palinca. Iar diferenta cred ca este evidenta. Hai sa nu discutam aici chestii, ce n-au legatura cu topicul respectiv.

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi, ca nici tu nu stii corect. Plum Brandy nu inseamna tuica, ci palinca. Iar diferenta cred ca este evidenta. Hai sa nu discutam aici chestii, ce n-au legatura cu topicul respectiv.

 

lasa bautura si treci la treaba ! :angryfire: :angry: doar verde sau ''camuflajjjjjjjjjjjj'' ?

Editat de ->Bullet<-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta da, Guzzi! Foarte fain. Sa stii, ca chiar m-ai inspirat cu toba asta. Si exact oglinzi ca astia vreau sa pun pe motor, numai ca la noi nu prea se gaseste, deci trebuie sa construim, ce nu-i bai, dar ia timp, si timpul incepe sa devina pretios. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, imi place :scratch: Intre timp am lucrat si eu foarte mult pe motor. Am terminat spatele, si 90% e gata si partea din fata. Mai ramane vopsirea si trebuie sa facem comenzile avansate, dar e gata de test-drive. :friends: Pun niste poze, cu motorul murdar ca dreaq...

post-1539-1238337821_thumb.jpg

post-1539-1238337862_thumb.jpg

post-1539-1238337885_thumb.jpg

post-1539-1238337909_thumb.jpg

post-1539-1238337929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uhaaaaaaaaa... nu prea multe modificari shi low budget???? Hmmmmm.... mai uite-te odata la el!

da coane e low budget,nu vad ce vezi tu scump aadugat la motoru asta. in afara de ghidon si de proiectoarele alea duble(care pe louis sunt cam la 40E buc.) nu vad sa mai fi dat banii si pe altceva.

poate imi explici tu

bafta si spor la treaba ptr pannoniachoper. imi place motoru'

Editat de stancu5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! :D Astazi am scos bestia si am facut primul test-drive. Am pornit nenumerate alarme si viata a oprit pe unde am trecut. Am vazut numai ochi largi deschisi si mutre interesante. :D Deci, customizarea este un succes. Problema e, ca maine trebuie sa aduc geaca la spalatorie.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...