Sari la conținut

Enduro De Fetite


Postări Recomandate

Pt fetite daca vrei un enduro-turer BMW F 650 GS este recomandabil pt ca:

 

+ are saua cea mai joasa si FOARTE comoda atat pt pilot cat si pasager. Toti pasagerii au adormit la drum lung.

+ fiabilitate mare peste 100.000km

+ rezervorul sub sa>>>> centrul de greutate foarte jos>>>> la 1km/h stai in echilibru perfect.

+ parbriz mare cu protectie foarte buna la vant

+ consumul de combustibil cel mai mic : solo ruland cu 60~100 consum 3,5% iar cu pasager 4%. consum cu pasager in oras 5% max 5,5% solo 5% in oras. Consum off-road 4,4% cu pasager ruland 40km cu a-Ia. Pe autostrada consum ruland cu 110~150 3,9%~4,0% cu pasager.

+ cu a-I-a in off-road trage de rupe. are relantiul la 1400 trage la deal in relanti fara probleme

+ zona rosie incepe 7500 iar turatia maxima constanta in carte este 7000 dar la viteza maxima de 170km/h solo turometrul arata 6500

+ piese ORIGINALE foarte ieftine: ulei BMW 15 Roni/ litru se cumpara 3 litrii se pune 2,4L la 10.000km sau 7.000km pt utilizare pt drumuri scurte si in oras. Filtru ulei ORIGINAL 7E cu tva inclus. Filtru aer 15E. Cablu de acceleratie cu camasa cu tot 15E, ambreaj 21E, Semeringuri furca 9E/bucata si sunt 4. Garnitura capac motor 15E. Motorul de nou cu piston si cilindru ~400E.

 

 

Iar minusuri

 

- nu am descoperit nici unul.

 

 

In conditiile astea pt Romania este ideal si dpdv al intretinerii. cu 140Roni faci schimbul de ulei la BMW in service cu manopera cu tot (manopera costa mai mult decat uleiul :friends: )

 

 

 

Am inteles ca SG-urile alea cu 2 bujii pe cilindru consuma mai putin cu 0,5~1 litru/100km

post-794-1134544873_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 120
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inteleg ca m-am exprimat gresit. Nu trebuia sa scriu enduro de fetite, pt ca va induc in eroare.

Nu sunt una din fetele care vad motorete in poze si viseaza cu ochii deschisi, asteptand la ziua in care isi iau carnetul.

Nu am multa experienta, am deocamdata doar un sezon, dar exploatat la maxim. Toate motoretele pe care le-am scris la inceput sunt motorete pe care m-am dat, ce- i drept pe sosea,iar dominatorul si pe plaja.

Stiu ce pot si ce nu pot. Sunt inca incepatoare insa promit. :friends:

 

 

Chelurebel stie bine ca anul care vine vreau sa ies si de pe sosea sa vad cum ma descurc. Asa ca nu va mai ganditi ca sunt fata, ca ma pot descurca aproape la fel de bine ca si voi, iar de trante, picioare si maini in gips, e bine sa ma feresc, pe cat posibil.Dar nu se stie niciodata.

 

Acum sunt foarte intrigata de xt, cu conditia sa porneasca la buton.

 

Merci frumos de sfaturi.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate kg are f 650 gs? o intrebare pur informativa fara sa incerc sa-i gasesc bile negre.

 

pericole majore cred ca exista doar pe sosea/ pe munte daca nu cazi intr-o prapastie nu prea poti sa patesti lucruri grave asa usor/ prin urmare o motoreta usoara ca sa nu te uiti la ea neputincios cand pica si sa te poti strecura mai usor cu ea si pe poteci/ cam asa vad eu lucrurile/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt fetite daca vrei un enduro-turer BMW F 650 GS este recomandabil pt ca:

 

+ are saua cea mai joasa si FOARTE comoda atat pt pilot cat si pasager. Toti pasagerii au adormit la drum lung.

+ fiabilitate mare peste 100.000km

+ rezervorul sub sa>>>> centrul de greutate foarte jos>>>> la 1km/h stai in echilibru perfect.

+ parbriz mare cu protectie foarte buna la vant

+ consumul de combustibil cel mai mic : solo ruland cu 60~100 consum 3,5% iar cu pasager 4%. consum cu pasager in oras 5% max 5,5% solo 5% in oras. Consum off-road 4,4% cu pasager ruland 40km cu a-Ia. Pe autostrada consum ruland cu 110~150 3,9%~4,0% cu pasager.

+ cu a-I-a in off-road trage de rupe. are relantiul la 1400 trage la deal in relanti fara probleme

+ zona rosie incepe 7500 iar turatia maxima constanta in carte este 7000 dar la viteza maxima de 170km/h solo turometrul arata 6500

+ piese ORIGINALE foarte ieftine: ulei BMW 15 Roni/ litru se cumpara 3 litrii se pune 2,4L la 10.000km sau 7.000km pt utilizare pt drumuri scurte si in oras. Filtru ulei ORIGINAL 7E cu tva inclus. Filtru aer 15E. Cablu de acceleratie cu camasa cu tot 15E, ambreaj 21E, Semeringuri furca 9E/bucata si sunt 4. Garnitura capac motor 15E. Motorul de nou cu piston si cilindru ~400E.

Iar minusuri

 

- nu am descoperit nici unul.

In conditiile astea pt Romania este ideal si dpdv al intretinerii. cu 140Roni faci schimbul de ulei la BMW in service cu manopera cu tot (manopera costa mai mult decat uleiul :friends: )

Am inteles ca SG-urile alea cu 2 bujii pe cilindru consuma mai putin cu 0,5~1 litru/100km

 

pretzul de achizitzie al agregatului... chiar si SH

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate kg are f 650 gs? o intrebare pur informativa fara sa incerc sa-i gasesc bile negre.

 

pericole majore cred ca exista doar pe sosea/ pe munte daca nu cazi intr-o prapastie nu prea poti sa patesti lucruri grave asa usor/ prin urmare o motoreta usoara ca sa nu te uiti la ea neputincios cand pica si sa te poti strecura mai usor cu ea si pe poteci/ cam asa vad eu lucrurile/

 

 

195km cu toate plinurile facute. E cam vaca, doar o singura data din 4 am reusit s-o ridic singur de jos :friends:

 

 

 

Fiecare isi cumpara motorul pt ce vrea sa faca cu el.

Criteriile mela au fost : confortul atat pt mine cat si pt pasager, consumul, fiabilitatea, sa ajung cu picioarele cat de cat pe sol (am 1,70) si dupa ce am tras linia singurul care raspundea criterilor a fost BMW-ul. Dupa aia m-am convins si de pretul pieselor si rapiditatea cu care vin. In 2 saptamani ai orice piesa dac nu au pe stoc si pretul lor mic fata de Japoneze si chiar KTM. la BMW preturile sunt cu cel putin 20% mai mici decat KTM iar fata de japoneze cu 50%.

 

Iar perioada de serivce din 10.000km in 10.000km cred ca este un mare +.

 

Partea cu piesele este esentiala si importanta, nu e pacat sa nu poti sa te dai cu agregatul pt ca nu gasesti nu stiu ce piesa sau un amarat de semering.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate kg are f 650 gs? o intrebare pur informativa fara sa incerc sa-i gasesc bile negre.

 

pericole majore cred ca exista doar pe sosea/ pe munte daca nu cazi intr-o prapastie nu prea poti sa patesti lucruri grave asa usor/ prin urmare o motoreta usoara ca sa nu te uiti la ea neputincios cand pica si sa te poti strecura mai usor cu ea si pe poteci/ cam asa vad eu lucrurile/

Ai dreptate,jungla mai periculoasa ca soseaua nu este.Pe munte mergi cum poti si ai avantajul ca nu-ti sar copacii in fata(cite un cerb poate)O fata frumoasa are in jur intotdeauna niste baieti gata sa o ajute sa-si ridice motorul,asta in caz ca nu incalca cea mai importanta lege off road 'sa nu mergi niciodata singur".Despre puterea motorului imi mentin parerea,mai bine un motor puternic pe care inca nu-l poti exploata la maxim,decit sa poti si sa te uiti neputincios cum ramii in urma ca nu poate motoru.La o adica mintea si incheietura miini drepte hotareste viteza motorului.Chelurebel,poate am inteles gresit ce vrei sa spui,in celalalt post :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Partea cu piesele este esentiala si importanta, nu e pacat sa nu poti sa te dai cu agregatul pt ca nu gasesti nu stiu ce piesa sau un amarat de semering.

 

 

Aici mai las-o dracu ca stim cu totii cum e cu pisesele de la BMW.Vrei sa iti spun eu cat e un semering de la BMW?

A ta e destul de nouta asa ca mai dureaza pana ai nevoie sa schimbi chestii importante, dar eu n-as da din principiu cat ai dat tu. :friends: E o suma exagerata si pe care nu o so recuperezi cand vrei sa vinzi motoreta.

 

Pt harciogul- F-ul se poate gasi la sume mai mult decat competitive plus ca nu e vama doar tva daca ti-l aduce cineva din Germanica- pe piata romaneasca preturile la f mi se par exagerat de umflate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti s-a parut Canyonu cand te-ai dat?

:friends: Sa-l vezi ce trage amu dupa ce l-am scos din service...m-am indragostit a doua oara!!

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici mai las-o dracu ca stim cu totii cum e cu pisesele de la BMW.Vrei sa iti spun eu cat e un semering de la BMW?

A ta e destul de nouta asa ca mai dureaza pana ai nevoie sa schimbi chestii importante, dar eu n-as da din principiu cat ai dat tu. :friends: E o suma exagerata si pe care nu o so recuperezi cand vrei sa vinzi motoreta.

 

Pt harciogul- F-ul se poate gasi la sume mai mult decat competitive plus ca nu e vama doar tva daca ti-l aduce cineva din Germanica- pe piata romaneasca preturile la f mi se par exagerat de umflate.

 

 

Si eu am avut aceasi parere ca si tine despre preturile la piesele de BMW. Exagerat de scumpe. Din fericire lucrurile nu stau asa. O simpla vizita la Bavaria cu o lista de piese pe care vrei sa le compari cu KTM sau orice japoneza. Semeringurile de furca fata le-am schimbat in aceasta toamna asa ca stiu pretul exact.

In + un BMW isi pastreaza cota de revanzare foarte sus.

Repet consumabile sunt la preturi mai mult decat romanesti. Schimbul de ulei la 10.000km cu 45Roni + filtru ulei ~20Roni la ce alta reprezentanta gasesti preturile astea???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca vei avea doar o motocicleta.O sa o folosesti si pe asfalt si in off-road.Deasemeni cred ca te vei duce pe ea pana la munte.

- din start pica cele cu motoare mici si usoare(numai bune de hard-enduro :kick: )din pricina ca le distrugi pe sosea.

- mai mult asfalt?sau mai mult off-road? pt. off-road iti recomand necarenate ca sa nu ai ce sa spargi,si cat mai usoare.

- un + ar fi sa aiba electro-starter.E nashpa sa dai cu ea pe jos, dar si mai nashpa este sa o ridici si sa dai "tz" pedale pt. ca s-a inecat. Astea ti le spun din experientza :friends: :friends:

Rezumand:

1. Yamaha TTR 600E ar fi cea mai potrivita dar este mai noua=scumpa(am vazut unua care a muncit din greu la enduro)

2. Suzuki DR 650 SE (e cel cum are KTMBULL- necarenat si cu e-starter)dar la fel e mai noutz (1996-2004) si mai scump.

Ambele modele au in jur de 150 de kg, deci rezonabil, iar varianta cea mai ieftina ar fi XT 600E.

Bafta la cumparaturi ! :baldy:

P.S. din motivele descrise mai sus nu am bagat in calcul carenatele(ca ala roshu din curte :baldy: ) si cele doar cu kick,cat despre cele cu +180 kg renuntza la ele...mai bine te gandesti la un sport-touring. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ar fi XT600E model 1990. L-am luat cu 1950 Euro inmatriculat, proaspat adus din Italia.

Citeva detalii:

165 kg la mers, plastice super moi (nu se sparg), carenaj lipsa (nu se sparge nimic daca o scapi), demaror electric (porneste imediat la rece/cald), consum de ulei zero (la 65000 km)-se pare ca nu consuma decit dac sint moarte complet, foarte manevrabila, atit in oras cit si pe teren, are seaua cea mai joasa din toate enduro-urile, portbagaj decent, cu cirlige de prindere.

Din ce am citit pe forumul italian, motoarele tin in jur de 100.000 km (chiar 120.000) fara probleme.

Consumul este in jur de 5-5,5 % la 100km/h. Viteza de croaziera 120 km/h, din cauza lipsei carenei (max. 155). Puterea 40-45 CP in functie de model.

Piesele de schimb par ieftine (bujie 3 E, filtru de ulei 4 E, aer 12 E, kit lant 90 E etc), in orice caz nu mai scumpe ca altele.

Se pare ca modelele XT sint cele mai multe din toate enduro de afara (mai putin la noi).

Cam asta e. Nu recomand modelul asta , doar il prezint, pentru ca-l cunosc.

Am oscilat intre NX650, XT600E si Gilera RC 600 cind l-am luat, si vazindu-le unul linga altul mi-a fost destul de usor sa aleg.

Cam asta e , sper ca am dat niste informatii utile.

post-442-1134675463_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ar fi XT600E model 1990. L-am luat cu 1950 Euro inmatriculat, proaspat adus din Italia.

Citeva detalii:

165 kg la mers, plastice super moi (nu se sparg), carenaj lipsa (nu se sparge nimic daca o scapi), demaror electric (porneste imediat la rece/cald), consum de ulei zero (la 65000 km)-se pare ca nu consuma decit dac sint moarte complet, foarte manevrabila, atit in oras cit si pe teren, are seaua cea mai joasa din toate enduro-urile, portbagaj decent, cu cirlige de prindere.

Din ce am citit pe forumul italian, motoarele tin in jur de 100.000 km (chiar 120.000) fara probleme.

Consumul este in jur de 5-5,5 % la 100km/h. Viteza de croaziera 120 km/h, din cauza lipsei carenei (max. 155). Puterea 40-45 CP in functie de model.

Piesele de schimb par ieftine (bujie 3 E, filtru de ulei 4 E, aer 12 E, kit lant 90 E etc), in orice caz nu mai scumpe ca altele.

Se pare ca modelele XT sint cele mai multe din toate enduro de afara (mai putin la noi).

Cam asta e. Nu recomand modelul asta , doar il prezint, pentru ca-l cunosc.

Am oscilat intre NX650, XT600E si Gilera RC 600 cind l-am luat, si vazindu-le unul linga altul mi-a fost destul de usor sa aleg.

Cam asta e , sper ca am dat niste informatii utile.

 

 

Felicitari, arata f bine si pretul e mai mult decat acceptabil. Probabil tu ai dat banii toti la mine o sa coste un picut mai mult ca nu am toti banii de dat dintr-un foc.

 

Asa am restrans si eu cercul: o sa aleg intre nx si xt

 

 

 

Ca sa fac asa un scurt eseu :friends:

 

Iubirea si sufletul imi ramane la f-650, motorul care m-a impresionat cel mai mult, ca aspect si manevrabilitate - e drept ca cel cu care m-am plimbat era si cel mai nou -era din 2004 si avea 900 de km pe bord

- se stiu deja dar nu mai conteaza, greu si cam scump

 

 

Un motor care iar imi place si pe care nu il voi achizitiona niciodata este transalpul, pt plimbari lungi si cu pasager si bagaje, am avut ocazia sa ma plimb si are ceva forta dar este una mai cizelata si cam prea putin zgomotos pentru mine.

N-o sa il pot niciodata manevra pe loc pt ca e greu si ajung cu doar cu varfurile.Aspect asa si asa.

 

 

Un motor pe care poate mi-l iau cand ma fac mai mare e xr care e raut rau de tot, m-am plimbat iarasi si pot sa pun ca zboara, e forta bruta intr-un tantarel.

 

 

Mi-ar placea ttr dar nu voi avea bani prea curand pt el.Cred ca e intr-un mare fel dar nu am vazut decat in poze, n-am avut ocazia sa ma dau. ktm la fel

 

dr? Ma mai gandesc, nu e exclus total, dar sa fie cu e.

 

Merci de sfaturi, am sa va tin la curent.

 

 

 

 

 

 

:friends:

Editat de ninja_skija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea ttr

are kik starter

Se pare ca modelele XT sint cele mai multe din toate enduro de afara (mai putin la noi).

aceste date se pot vedea si intr-un test comparativ pe site-ul revistei univers moto

xt 6800 bucati vandute in germania, suzuki dr, honda xl si kawasaki klr cate 2600-3000bucati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zig Zag vezi ca ala nu are cum sa aiba 62 de cai. Pur si simplu nu se poate dintr-un motor racit pe aer sa scoti atata putere. Poate XR de 650 R racit pe apa sa se apropie. In poza cred ca e totusoi un XR 400 R care are kick starter si 34 de cai..... XR-urile cu L in coada au electric starter si sunt mai domoale......

Uite o poza cu motorul meu - XR 400 R

post-2175-1134854983_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai ocazia sa plimbi dominatoru' si iti place, ti-l recomand cu caldura.

Suficient de bland sa il duci unde vrei si suficient de aspru sa te muste daca-l calci pe coada.

Extrem de fiabil. Adica tre' sa stii unde il duci la revizii si de unde se deschide rezervorul.

Poti sa mergi cu el pe unde si cum vrei, mai putin la extrem.

Daca il scapi pe jos off road nu o sa pateasca mai nimic.

Daca ti-l scapi pe picior on/off road, tot nu va pati nimic. Dar tu... :friends: Da' mai e si echipamentu'.

Pe varfuri vei ajunge cu siguranta jos. In rest... pe incercate.

In cazul in care l-ai scapat si tre' sa-l ridici se recomanda una bucata prieten, daca nu-l ai, ti-l faci; daca nu ti-l faci, te descurci.

Grozav la oras, grozav si la padure; cam plictisitor pe sosele lungi.

Despre preturi la piese nu stiu chiar nimic (n-am avut nevoie). Preturi la revizii - decente.

Lumea in general il lauda, dar nici nu-i cere extrem de mult.

Eu il laud si mai tare, ca e al meu :friends:

Ii spune fun, eu l-am luat pt fun si culmea... e chiar FUN.

Pornesti din buton, sari pe ea si ai plecat.

Putere suficienta pentru oras si pentru padure. Trebuie ceva vreme si indemanare ca sa 'iti ramana mica'.

Sunt sanse sa il gasesti la preturi bune.

Cam asta ar fi tot ce-mi vine acum in minte. Cine mai stie sa mai scrie.

:friends:

Bafta si spor la cautari!

:baldy:

post-7194-1134862699_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zig Zag vezi ca ala nu are cum sa aiba 62 de cai. Pur si simplu nu se poate dintr-un motor racit pe aer sa scoti atata putere. Poate XR de 650 R racit pe apa sa se apropie. In poza cred ca e totusoi un XR 400 R care are kick starter si 34 de cai..... XR-urile cu L in coada au electric starter si sunt mai domoale......

Uite o poza cu motorul meu - XR 400 R

 

 

Chelu` a spus ca xr-L are 62 cai. Oricum L nu are 62 cai. In poza este un xr 650 L. Am studiat problema deoarece candva ma batea gandul sa-mi schimb TTR-ul (kick starter) cu un xr-L.

 

 

Chelule, cred c-ai incurcat xr-R cu xr-L. Este mare diferenta intre ele.

 

Mai este o varianta, suzuki drz 400 S. S-ul este varianta de enduro-strada. Foarte usoara (132 kg.) cu o putere de 40 cai, cred ca este excelenta pentru oricine, chiar si un experimentat in enduro. Merge chiar si putin touring. In nr.6 – iunie 2005 al revistei Univers Moto, la rubrica harta de pe rezervor, sunt prezentati doi curajosi care cutreiera Africa calare pe un drz 400 S si un Ural. :friends:

 

 

 

A doua poza este o "lupa" a fotografiei din postul anterior. xr 650 L

post-3463-1134890530_thumb.jpg

post-3463-1134892160_thumb.jpg

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pt praqmatik? poti sa ne spui si noua cam dupa cati km mersi cu dominatoru' tau il recomanzi cu atata incredere?

 

chelu a zis, chelu a facut.

http://www.motorbikes.be/en/Honda/2005/XR%20650%20L/

cititi si voi la linkul de mai sus ce scrie despre xr 650 l

Editat de CheluRebel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pt praqmatik? poti sa ne spui si noua cam dupa cati km mersi cu dominatoru' tau il recomanzi cu atata incredere?

 

Il am de un sezon... ma rog... o juma' de sezon.

Eu unu mi's tare multumit de el.

N-am numarat km.

Dupa cum spuneam l-am luat pt fun si am avut parte...

Merg cu el in masura in care am timp liber. Asta inseamna week-end-uri si uneori (rar) dupamese.

Pentru ce fac eu cu el mi se pare foarte potrivit.

Nu ma dau expert pentru ca nu mi's. Spun doar care e parerea mea dupa cate am apucat sa vad/fac.

Daca gresesc va rog sa ma corectati, dar as prefera sa vad si ceva argumente concrete sau pareri ale unora care au mers si pe Dominator si pe altele despre care spun ca le prefera. Chiar cred ca ar fi o discutie concreta si constructiva.

Pana acum am vazut ca argument real (daca e corect) un plus de putere. Aproape 50% in plus mi se pare cu adevarat foarte mult.

In afara de asta tre' sa mai fie si alte +uri si -uri. Eu unu' nu le stiu pentru ca nu am avut ocazia (inca) sa le vad.

Imi pare ca tu nu prea il recomanzi. As fi curios sa stiu de ce.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa te citez? pe 17 nov 2005 spuneai:

"Sunt foarte incantat de Dominatorul meu. Inca nu simt ca ne cunoastem destul de bine dar imi place la nebunie. E fun si il recomand cu caldura. Oricum, depinde foarte mult ce iti doresti de la motorul tau. Eu am vrut un motor pentru soft enduro, mai exact plimbari de placere prin paduri, munti, dealuri si alte locuri pe unde daca nu ai jeep-an iti faci varza conserva. In acelasi timp am vrut un motor care sa stie sa si ierte atunci cand gresesti fata de el, avand in vedere ca mi-s novice in domeniu. Pentru ce am scris mai sus, pot sa spun ca am facut o alegere grozava, e exact ce mi-am dorit si isi face treaba cuminte si ascultator. La alegerea motorului au contat foarte mult sfaturile de pe forum, sfaturi de pe la prieteni motociclisti si nu in ultimul rand cele din... buzunar. Daca ma enervez, ma enervez pe mine atunci cand imi dau seama ca mai am destul pana sa stiu sa scot din el tot ce poate. Ce sa-i faci... Ca baietii... si incepatori pe deasupra "

ai dreptate. pt SOFT ENDURO merge. dar un ktm lc4 de 640 ma lasa in ceata din toate punctele de vedere pt doar 1000 de euro in plus la achizitie. daca totusi nu sant multi bani pt un ktm este FOARTE important ca motoreta aleasa sa fie cat mai usoara, sa nu duca lipsa de cai si sa nu fie carenata. am incercat sa meg cu dominatoru pe o strada nu, off-road, fara pavaj pe un noroi mai consistent cu gume de cross noi. rezultatu? roata din fata se umpluse de noroi sub aripa in timp ce spatele era ventilator la c--- meu. chiar mai crezi ca puterea e tot ce conteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar mai crezi ca puterea e tot ce conteaza?

 

Tocmai ca nu cred asta si vreau sa stiu care sunt celelalte puncte forte pentru care ar merita ales altceva.

Am patit si eu treaba cu aripa fata pe noroaie mai consistente. Probabil ca era mult mai bine daca era pusa ceva mai sus. Nu mi-a pus probleme reale dar m-am enervat ca se aduna noroiul acolo si imi era putin teama ca daca intra o creanga sau ceva mai tare va rupe aripa. Nu s-a intamplat asta desi cred ca e posibil in anumite conditii. Deocamdata am ramas fara vopsea pe aripa in cateva locuri :friends:

Sa inteleg ca de la anu' esti ktm-ist? :friends:

:baldy:

Bafta in exces!

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anu asta de paste am facut prima tura mai lunga cu nx-ul meu. am crezut ca-mi lipseste doar conditia fizica pe atunci. totusi am ajuns la concluzia ca e cam obositor din cauza greutatii atunci cand mergi mai mult pe off. totusi e posibil sa raman cu dominatoru' si sezonul urmator. (mai am si alte investitii de facut)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...