kpax Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 http://www.seantmurphy.com/VFR/ cu modificari la VTEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 (editat) Multumesc frumos de raspunsuri, stiu de kitul de la louis dar ma interesa daca cineva si-a pus si daca functionaza bine. Eu imi pun problema ce fac la gropi sau la drum prost ca deja am lovit jos, in plus merg 98% cu pasager. KPAX multumesc de link, l-am citit. RADUCU77 am citit si nici eu nu prea is incantat de scoaterea jambelor mai sus.....am 1.69 inaltime... Ar mai fi o problema, cand opresc si vreau sa pun cricul nu pot daca sunt cu pasager , trebuie mai intai sa se dea pasagerul jos si apoi pot sa pun cricul...........ii foarte enervant ca tine motorul aproape vertical si nu pot opri pe partea dreapta a drumul datorita inclinatie pt scurgerea apei de pe drum, odata mi-a cazut pe partea dreapta ca nu statea bine pe cric. Stiti de unde pot sa iau un cric mai scurt, ca sa nu trebuiasca sa il tai pe asta si sa il scurtez. Sa pun si eu ceva poze cu motorisca daca tot am intrat in rand cu voi......... Editat Decembrie 5, 2008 de cratoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 avem aceeasi inaltime...nu ai nevoie de kit de coborare..crede-ma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 (editat) avem aceeasi inaltime...nu ai nevoie de kit de coborare..crede-ma.. Si io am aceasi inaltime...... Am coborata fata...... si parchez intotdeauna cu o roata la bordura astfel incat motorul sa stea inclinat in partea pe care te avantajaza . @raducu77 ....unde se afla mai exact reglajul (pt a trece pe temperatura de iarna) pt ca in manualul tehnic nu pomeneste de asa ceva, doar enumera cauzele pt care temperatura este scazuta, printre care cea mai frecventa defectiune fiind blocarea termostatului pe deschis. In mod normal ar trebui ca termostatul sa deschida la 84 C ....dupa manual. Editat Decembrie 6, 2008 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 ..am inteles ca undeva pe bloc/chiulasa...nici la mine in manual nu scrie...e din auzite..cativa amici au pus deja intrebarea pe vfrdisscution...asteptam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 7, 2008 Share Postat Decembrie 7, 2008 nu am sa imi pun kitul, nu stiam ce sa fac ,daca se merita, cata bataie de cap ii , de aceea am zis sa intreb si eu sa vad ceva pareri...... ii incomod la viteze mici si pe drum de calitate mai proasta, e greu de manevrat si am emotii sa nu imi alunece piciorul. In legatura cu temperatura la al meu sta pe la 67 in afara orsului si in oras mi-au intrat ventilatoarele, afara erau 5-6 grade si in oras era un trafic fantastic........ eu nu cred sa am termostatul blocat pe deschis ca se incalzeste foarte repede dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 fiind dual cbs,ma gandesc ca e ca la auto...adica lichidul este comun pt toata instalatia..adica schimbi/aerisesti tot... PS..vineri seara...5 grade..deneu gol..94 grade..cel mai putin a coborat la 89...in oras imi porneau ventilatoarele..nu am forjat-o...maxim 7200 rpm.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 Lichidul nu e comun... exista ca si la franele "obisnuite" 2 pahare de lichid, 2 circuite. Se aerieseste la fel ca la un sistem normal insa trebuie sa dai comanda intai dintr-o parte si apoi din cealalta (pedala si maneta). Asta pentru fiecare dintre cele 2 pahare din cauza cuplajului actionarii sistemului. Poti schimba binenteles doar lichidul pe circuitul fatza, sau doar pe circuitul spate... cum doreste domnu'. A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 (editat) pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog? PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate?? Editat Decembrie 9, 2008 de raducu 77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 1 bucata pahar pe ghidon in dreapta (ca de obicei la mobre)... asta e pentru circuitul fatza 1 bucata pahar e pe partea dreapta sub plasticaraia numita coada (iar ca de obicei) ... Oricum, la schimb lichid, coada (plasticul) jos, daca nu cumva esti contorsionist. pe etrieri ai 2 aerisitoare: 1 pentru circuitul primar si unul pentru circuitul secundar. cand torni in paharul din fatza, aerisesti primarul pe fatza si secundarul pe spate si invers pentru cand torni in paharul spate. Din cate stiu eu secundarul functioneaza pe pistonasul din mijloc, dar oricum te prinzi repede, vezi daca actionarea pedalei sau a manetei iti impinge lichidul afara pe aerisitorul de care te ocupi la acel moment. Singura chestie care nu stiu sigur e urmatoarea: la VFR dupa 2002 am inteles ca atunci cand pui frana spate trimite comanda de XX% presiune doar pe al treilea pistonas de la 1 singur etrier fatza (pentru balans mai bun and shit)... dar se vede usor... daca unul din etrierii fatza nu are 2 aerisitoare, inseamna ca nu are circuit secundar. La FiW secundarul actioneaza pistonasul din mijloc la ambele etriere fatza (1998-2001). pe un etrier fatza,de exemplu,sunt 2 aerisitoare??...nu am mobra acasa,si chiar nu m-am uitat...ca daca e unul singur,dar etrierul respectiv primeste comenzi si de la pedala,si de la maneta...rechinule...detaliezi un pic,te rog? PS..sa moara calu` daca am vazut al 2-lea pahar.. ar trebui sa fie langa pompa/repartitorul din spate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin.. ..sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc.. ..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 Porneste de la pedala frana spate si urmareste furtunul care urca in sus. Chiar ca la 2002+ e altfel carena din cauza tzevilor puse sub coada. Zi-ne si noua ce ai gasit de curiozitate merci mult...verific in we si la al meu (2002-2008),si revin....sunt mai mult curios de paharul spate..ca sub coditza sigur nu are loc.. ..sigur stiu ca e intr-adevar dual cbs..adica si frana spate actioneaza fatza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 (editat) A schimbat cineva pana acu lichidul de frana la vreun VTEC? Ma intereseaza daca il schimb pe fata trebuie schimbat si cel de pe spate si cam cum se procedeaza? Eu am mai schimbat lichidul de frana la alte motociclete dar la nici una cu frana combinata. cel mai simplu e sa iei la citit manualul, pe care il gasesti aici: http://www.tanga-moteurs.ro/service/ paharelul de la frana spate este sub sa, in dreapta, exact in partea opusa a bateriei.. sistemul CBS de pe VTEC nu este identic cu cel pe 800 FI? Editat Decembrie 11, 2008 de ses Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Am nevoie de o pereche de manere pentru un VFR VTEC ca l-am cumparat fara, daca aveti careva si nu aveti nevoie de ele as dori sa le cumpar. Multumesc anticipat......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Am nevoie de o pereche de manere pentru un VFR VTEC ca l-am cumparat fara, daca aveti careva si nu aveti nevoie de ele as dori sa le cumpar.Multumesc anticipat......... ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 manere pasager,sau mansoane ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 (editat) ebay Sau iti spun o varianta mai buna. Suport Topcase de la Fivestar, Se monteaza exact in locasul manerului. Editat Decembrie 13, 2008 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgio Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 (editat) Salutare A mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ? Multumesc anticipat Editat Decembrie 14, 2008 de georgio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 SalutareA mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ? Multumesc anticipat Salut! Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm. Numai bine! Salut!Eu am cumparat-o cu toba deja schimbata marca Boss. Hai ca incerc sa adaug si-o poza. Dc te mai intereseaza ceva, da-mi Pm. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Scuze ca nu am fost explicit,manere pasager am nevoie............. suport de Topcase am deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii are avarii...de model 2002-2008 zic...de scos cheia si sa ai si pozitii,nu se poate,dar asta protejeaza instalatia...altfel,se risca fortarea releului cand pornesti motorul.. ...la v-tec,mai ai de asemenea o pozitie in care contactul este oprit,dar merg avariile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.