Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

salutare...acum am descoperit topicul..desi am intentionat sa achizitionez un vfr de acum un an si jumatate...

..si am luat...800vtec`08...are aproape 3 luni...si 11.000 km...pe toate tipurile de drumuri...

...80 % am mers cu pasager si bagaj...

..cea mai scurta calatorie 1,2 km :cheers: ...cea mai lunga 4400...

 

 

..daca are cineva de vanzare gentile laterale originale,sa ma contcteze....

 

Drum bun tuturor...:rolleyes:

 

sunt pe site-ul asta ceva genti originale de vanzare (cu toate ca sunt cam scumpi la transport - 70 lire pt o carena):

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/

dai cautare dupa "800" si apoi selectezi modelul

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sunt pe site-ul asta ceva genti originale de vanzare (cu toate ca sunt cam scumpi la transport - 70 lire pt o carena):

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/

dai cautare dupa "800" si apoi selectezi modelul

 

Bafta!

 

 

...meci mult...super ok site-ul si preturile...nu am inteles insa,daca sunt noi,sau sh...

...am vazut spre ex set valize complet,375 lire...la repr. e 1600 euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...meci mult...super ok site-ul si preturile...nu am inteles insa,daca sunt noi,sau sh...

...am vazut spre ex set valize complet,375 lire...la repr. e 1600 euro...

 

la cum arata in fotografii par a fi noi (unde se deschid se fac niste zgarieturi, pe care nu le vad in fotografiile alea). ti-ar mai trebui si gentutele interioare textile (alea la 25 lire fara tva-laterale si eventual pt top-case).

 

pretul e fara tva (17.5%) si fara transport in Ro.

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cum arata in fotografii par a fi noi (unde se deschid se fac niste zgarieturi, pe care nu le vad in fotografiile alea). ti-ar mai trebui si gentutele interioare textile (alea la 25 lire fara tva-laterale si eventual pt top-case).

 

pretul e fara tva (17.5%) si fara transport in Ro.

 

Ei trimit si in RO?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

imi pare bine ca au avut succes lincurile pe care le-am postat acum o luna :rolleyes:

astia de la david.... etc... trimit si in ro, nu e asta problema, problema e ca ajung

chiar mai greu decat produse comandate de la mag din USA de ex. ( cele din usa

vin standard prin air mail.... iar cele din eur .... nu stiu cum dar sper ca nu pe jos...

dar oricum ajung mai greu) ... asta din proprie experienta.

 

Oricum mai era acolo si un link din us. Incercati si magazinul ala.

 

In USA sunt magazinele cu preturile cele mai mici la piese si consumabile,

problema e ca 90% nu trimit in afara tarii. Dar daca aveti o cunostinta care le

poate primi si sa le trimita mai departe, merita bataia de cap.

 

Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar magazinele autohtone care aduc piese sunt de toata

jena dpdv al term de livrare si preturi, dar asta e, fiecare cu politica lui de vanzari.

 

Daca mai gasiti magazine ok pe afara si va loveste asa un spirit haiducesc

(si nu unul de bijnita :cheers:) va rog sa postati.

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. www.davidsilverspares.co.uk - dupa cum se vede si din extensie sunt din UK ceea ce inseamna ca nu aveti probleme la vama sunt ok la pret urmeaza sa vad cad de repede livreaza

 

2. http://www.cycle-parts.com - magazin din USA, comanda minima 75$, livreaza si prin USPS ceea ce inseamna ca ar fi cat de cat mai ok la pret

 

 

la astea cred ca se referea @cosu23;

 

mai gasisem la un moment dat si link-ul asta (dar nu l-am "explorat"): http://bikesource.co.uk/Motorcycle_Accesso...s/Honda_Spares/

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am de ceva vreme vfr-ul de 750f '94 si as vrea sa il schimb cu unul de 800 nou

ieri am fost la honda (dorobanti) tipul de acolo super de treaba insa am si eu o nelamurire

mobra costa cam 11000 eur. la bani astia as vrea sa o pot proba sa vad pe ce dau bani insa mi sa zis ca nu se poate face teste cu ea ,acu nu va ganditi ca vreau sa o dau pe o roata insa as vrea sa vad cum stau pe ea cum se comporta abs-ul cum trage adica nu stiu sa fac cunostinta putin cu ea

asa ca as vrea sa stiu si eu niste pareri a celor care au acest model poate reusesc sa imi fac de pe aici o parere

apropo si daca pot afla si parerea cu pasager (merg foarte mult cu prietena si conteaza foarte mult pozitia pasagerului)

 

oricum la prima vedere arata demential si dupa parerea mea este un model care impune respect oriunde sa r afla

 

 

respec si drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am de ceva vreme vfr-ul de 750f '94 si as vrea sa il schimb cu unul de 800 nou

ieri am fost la honda (dorobanti) tipul de acolo super de treaba insa am si eu o nelamurire

mobra costa cam 11000 eur. la bani astia as vrea sa o pot proba sa vad pe ce dau bani insa mi sa zis ca nu se poate face teste cu ea ,acu nu va ganditi ca vreau sa o dau pe o roata insa as vrea sa vad cum stau pe ea cum se comporta abs-ul cum trage adica nu stiu sa fac cunostinta putin cu ea

asa ca as vrea sa stiu si eu niste pareri a celor care au acest model poate reusesc sa imi fac de pe aici o parere

apropo si daca pot afla si parerea cu pasager (merg foarte mult cu prietena si conteaza foarte mult pozitia pasagerului)

 

oricum la prima vedere arata demential si dupa parerea mea este un model care impune respect oriunde sa r afla

 

 

respec si drumuri bune

..cum trage fatza de cea pe care o ai,nu stiu

...sigur insa,vei aprecia faptul ca nu ai turbulente la viteze mari,si ca nu simti aproape de loc vantul lateral,cat ar fi el de puternic...

...despre pozitia pasagerului iti pot spune ca este cea mai laudata in toate comparativele...este motivul principal pt care am luat vfr-ul,si nu fjr-ul ...nevasta-mea confirma...nu o doare dos-ul/spatele...nu are turbulente in casca,sau vid,nici la 160-180...si vb de drumuri ff lungi...6-900 km...ca sa intelegi mai bine,sotiei mele nu-i plac foarte mult mobrele...prefera confortul masinii...pe alte motociclete acuza fel si fel de dureri...pe asta nu,si nu a comentat niciodata faptul ca mergem nu stiu pana unde cu motocicleta...

 

...de probat,cam greu la reprezentante...mai degraba pe a unui amic...

...de cumparat,incearca si varianta Kawa Motors....pe mine m-a costat mobra 10300...TVA inclus...fara ABS...asta,cand era 12.200 la orice reprezentanta din europa..daca la interc. e 11.000,la astia ar trebui sa fie 9.500..:grinbandit: ...nu stiu cat de seriosi vor fi cu garantia,dar nici nu cred ca e nevoie la modelul asta...

 

..era sa uit...de ce iti trebuie o mobra care impune respect??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult de informatii sunt de mare folos odata poate iesim la un pahar de vorba

 

 

cat despre "respect" nu am zis ca vreau sa impuna respect ci doar ca vfr-reul in general impune respect ,nu ma intreba de ce pentru ca nu stiu sa iti raspund insa reactia multora este aceea de respect ,deci acea fraza era doar o concluzie si atat

 

incodata merci de informatii mai ales cele cu pasagerul :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am de ceva vreme vfr-ul de 750f '94 si as vrea sa il schimb cu unul de 800 nou

ieri am fost la honda (dorobanti) tipul de acolo super de treaba insa am si eu o nelamurire

mobra costa cam 11000 eur. la bani astia as vrea sa o pot proba sa vad pe ce dau bani insa mi sa zis ca nu se poate face teste cu ea ,acu nu va ganditi ca vreau sa o dau pe o roata insa as vrea sa vad cum stau pe ea cum se comporta abs-ul cum trage adica nu stiu sa fac cunostinta putin cu ea

asa ca as vrea sa stiu si eu niste pareri a celor care au acest model poate reusesc sa imi fac de pe aici o parere

apropo si daca pot afla si parerea cu pasager (merg foarte mult cu prietena si conteaza foarte mult pozitia pasagerului)

 

oricum la prima vedere arata demential si dupa parerea mea este un model care impune respect oriunde sa r afla

 

 

respec si drumuri bune

 

 

-prima data cand conduci un vtec te intrebi ce e stricat la el - nu prea trage in ture joase (in afara de viteza I-a si a II-a), dar cand intra toate supapele se simte ca o turbina (parerea mea);

 

-cum spunea si @raducu77: turbulente nu prea se simt (o compar cu cbr 600 f3, la care se cam simteau), iar eu, cu un parbriz touring pe ea, nu trebuie sa ma aplec pe rezervor nici la 180-190;

 

-din ce mi s-a spus de catre pasagerii mei e super comoda; pe mine incepe sa ma doara fundul dupa cateva sute de km (350-400 pe drumurile noastre - pe-ale altora nu le-am incercat inca cu vfr-eu');

 

-cu toti coburii de fabrica si cu pasager devine putin instabila pe curbe cu asfalt mai valurit (e posibil sa nu am setarea corecta la amortizorul spate pt masa maxima - am mers maxim 2000km cu pasager si bagaje);

 

cam asta imi vine mie in minte acum...

 

Bafta la VTEC! :grinbandit:

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ma intereseaza daca si-a montat careva pe vfr dupa 2003 priza...sau gps...nu as vrea sa fac improvizatii...

...ma intereseaza daca gps-ul/priza se leaga direct la baterie,sau daca exista fire libere pe instalatie,in astfel de scopuri..

...aaa...si cam pe unde pot gasi manere incalzite..originale..mai ieftine decat la intermotocycle

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...ma intereseaza daca si-a montat careva pe vfr dupa 2003 priza...sau gps...nu as vrea sa fac improvizatii...

...ma intereseaza daca gps-ul/priza se leaga direct la baterie,sau daca exista fire libere pe instalatie,in astfel de scopuri..

...aaa...si cam pe unde pot gasi manere incalzite..originale..mai ieftine decat la intermotocycle

Merci.

 

 

GPS Garmin zumo 550, se monteaza pe ghidon, eu l-am pus in stanga, are suruburi speciale care le inlocuiesc pe cele care strang blocul de comenzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...aaa...si cam pe unde pot gasi manere incalzite..originale..mai ieftine decat la intermotocycle

 

 

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_38561/ asta e singurul loc in care am vazut

 

cat costa la intermotocycle? de curiozitate...

 

Bafta!

 

LE: si aici: http://www.hondaofbournemouth.co.uk/result...px?product=4553

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersci...tot garmin...zumo 550...asta ma interesa,daca e ok cablul direct la baterie...suportul tot in stanga ...cu suruburi la maneta de ambreiaj..mai avea un dispozitiv,care permitea mai multe reglaje...de pus langa maneta...dar nu se potriveste...l-am montat deja...nu stiu cum o sa se inteleaga cu tankbagul...

..ses...daca la aia e scump transportul,nu cred ca se merita...la honda,parca erau 180 euro...kawa mi-a zis 280!! :goodposting:

Editat de raducu 77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

pentru davidsilverspares..... cereti livrare prin air mail,

standard trimit prin posta ...normal, nu stiu ce inseamna asta, dar eu stau de o luna dupa un produs

sper ca nu vine pe jos :) ( cei de la posta din ro mi-au spus ca e normal)

In general pentru magazine din europa cereti listare de pret pt transport clasic si airmail, s-ar putea sa

merite a doua varianta d.p.d.v. al timpului de livrare.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce caucioace recomandati??..ca le-a cam venit timpul....

...sau...pe la ce pagina gasesc informatii?? :)

 

 

primele cauciucuri au fost brigestone... de care nu am fost multumit, adica se incalzeau foarte greu si patinau des - mergeam cu frica. acum am michelin pilot road power 2 ct si sunt foarte multumit. iti recomand si metzeler.... scuze dc nu am scris bine denumirea cauciucurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam!....bridgestone bt 021 ??...pareri?..si-a montat careva?

am avut eu montate, si nu am fost multumit. se incalzeau greu si patinau foarte usor, mai ales pe marcaje, iar fata, datorita profilului, intre 50-80 km/h imi dadea trepidatii in ghidon. eu unul nu le recomand. incearca michelin, metzeler, pireli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se incalzeau greu si patinau foarte usor, mai ales pe marcaje, iar fata, datorita profilului, intre 50-80 km/h imi dadea trepidatii in ghidon. eu unul nu le recomand.

Eu am avut Michellin, Dunlop si Bridgestone pe VFR si cel mai mult mi-au placut Bridgestone.

Sa stii ca si eu am avut probleme cu incalzitul gumelor la Dunlop, de exemplu, pentru ca erau mai vechi. Desi le-am luat noi, cu eticheta, cauciucul era copt.

Mai tarziu am invatat cum sa citesc data de fabricatie (acele 4 cifre din paranteza). Cel mai neplacut a fost ca mi-a fugit fata cand eram aplecat pe viraj ! :) De 2 ori !!!

Acum depinde si ce fel de cauciucuri vrea omul, ca pentru touring trebuie mai tari pe mijloc, sa se uzeze mai greu. Daca vrea sa mearga mai sportiv pe viraje si in general aderenta mai buna, sa-si puna gume sport, care se uzeaza mai repede.

Eu unul am fost multumit de Bridgestone (BT 45) ca au tinut destul de mult si m-am si distrat pe serpentine, aplecand motorul cu incredere. Si aderenta pe ploaie mi-a placut foarte mult la ele.

N-oi fi eu expert, ca nu le-am incercat pe toate, dar din experienta mea eu pe astea le recomand.

 

A, inca ceva: conteaza foarte mult sa pui dimensiunile recomandate de producator. Merg si gume mai late, dar afecteaza ciclistica. Si cu asta sunt patit!

 

Si orice gume ti-ai pune, sa le echilibrezi si macar 50-100 de km sa mergi mai linistit sa se duca pelicula uleioasa cu care se dau pentru a le proteja.

 

Vezi ca e plin netul de review-uri sa te ajute sa alegi ce-ti trebuie.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut eu montate, si nu am fost multumit. se incalzeau greu si patinau foarte usor, mai ales pe marcaje, iar fata, datorita profilului, intre 50-80 km/h imi dadea trepidatii in ghidon. eu unul nu le recomand. incearca michelin, metzeler, pireli.

 

Ai avut bt021 sau bt 020? bt021 sunt urmasul lui bt020 (cu care era echipat VFR-ul de nou). Din ce stiu eu sunt construite cam la fel cu michelin-urile 2ct, adica mai tari pe mijloc si mai moi pe laterale. Cum spunea si @Toro e plin de review-uri pe net si cam toate spun numai de bine despre bt021.

 

Pe VFR-ul meu am avut metzeler sportec m1, iar spatele s-a terminat destul de repede pe mijloc - in aprox 8500 km am ajuns la sarma.

 

Eu o sa aleg in primavara intre bt021 (cel mai probabil), metzeler roadtec z6 si metzeler sportec m3.

 

ce mai spun veferistii de cauciucuri:

http://vfrworld.com/forums/tire-reviews/14...ull-report.html

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showforum=10

 

bt021

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php?showtopic=29961

 

Bafta!

 

PS: Are careva chef de o plimbare sambata daca e tot asa frumos afara? (cu plecare si sosire din si in Bucuresti) :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu vrea nimeni sa mearga la plimbare sambata sa bem un suc la Veliko Tarnovo de exemplu? sunt 200 km dus.

 

In momentul asta suntem 2.

 

Sergiu

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...